کسب و کارها

پلتفرم های تاکی چیست؟

یکی از بسترهای آموزشی مدرن برای یادگیری انواع زبان‌های خارجی در داخل و خارج از کشور و به ویژه یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری، پلتفرم های ‌تاکی است که با ارائه برخی قوانین و مقررات شرایط معرفی دو گروه اساتید و زبان آموزان به یکدیگر را فراهم آورده است تا بتواند بهترین […]

یکی از بسترهای آموزشی مدرن برای یادگیری انواع زبان‌های خارجی در داخل و خارج از کشور و به ویژه یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری، پلتفرم های ‌تاکی است که با ارائه برخی قوانین و مقررات شرایط معرفی دو گروه اساتید و زبان آموزان به یکدیگر را فراهم آورده است تا بتواند بهترین خدمات را برای تدریس خصوصی زبان برای اساتید و یادگیری آسان زبان برای زبان آموزان را فراهم کند.

یادگیری زبان انگلیسی به دلیل شناخته شده بودن این زبان به عنوان زبان بین‌المللی به ویژه برای افرادی که قصد حضور در مجامع بین‌المللی دارند بسیار ضروریست. از طرفی بسیاری از منابع و مراجع علمی نیز به زبان انگلیسی نوشته و چاپ شده‌اند و به منظور به روز بودن دانش و اطلاعات افراد در تمامی زمینه‌های علوم به ویژه برای اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان بسیار ضروریست که زبان انگلیسی را به طور حرفه‌ای آموزش ببینند تا بتوانند از تمامی مراجع علمی در پیشبرد اهداف علمی خود نهایت بهره را ببرند.

بنا به دلایل ذکر شده با گذر زمان ما شاهد تاسیس بیش از پیش آموزشگاه‌های زبان خارجی هستیم و از طرفی با پیشرفت تکنولوژی بسترهای فراوانی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یادگیری آن از سوی زبان‌آموزان فراهم شده است که یکی از معتبرترین و به روزترین آنها استفاده از پلتفرم های تاکی برای یادگیری زبان است.

پلتفرم های تاکی و کاربرد آن

های تاکی نام تجاری شرکت خلاقان فکر فرتاک (سهامی خاص) است که قصد دارد یک بستر راحت و آسان برای یادگیری انواع زبان‌های خارجی به ویژه زبان انگلیسی فراهم آورد. این مجموعه تمامی اساتید برجسته تدریس خصوصی زبان را از جای جای کشور و حتی خارج از کشور گرد هم آورده است تا بدین طریق در قالب معلم خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام به آموزش زبان به زبان‌آموزان عزیز نمایند. از آنجا که های تاکی آموزش را حق مسلم تمامی افراد چه افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند و چه کسانی که در نقاط دور افتاده کشور زندگی می‌کنند می‌داند؛ بنابراین با ایجاد این بستر شرایطی را فراهم آورده است که تمامی متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی بتوانند به راحتی از تدریس خصوصی زبان اساتید برجسته کشور بهره ببرند.

مزایای استفاده از پلتفرم های تاکی

استفاده از پلتفرم های تاکی چه برای اساتید و مدرسان و چه برای افرادی که قصد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را دارند مزایای متعددی دارد که در ادامه مطلب به چند مورد از آنها اشاره خواهیم داشت.

  • امکان انتخاب اساتید بر اساس سوابق و سبک تدریس

در این مجموعه تیم حرفه‌ای ارزیابی اساتید وجود دارد که تمامی شرکت‌کنندگان در مجموعه‌های تاکی به عنوان مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار داده و پس از گذراندن از فیلترهایی به عنوان مدرس انتخاب می‌کند. بنابراین زبان آموزان عزیز می‌توانند از میان انبوهی از اساتید خبره در برگزاری کلاس خصوصی زبان انگلیسی بر اساس اولویت خود یکی را انتخاب نمایند و این شانس حضور تمامی اساتیدی که صلاحیت تدریس دارند در یکجا کار پیچیده‌ای است که های تاکی این شرایط را فراهم کرده است.

  • تنوع بالای قیمت کلاس های زبان

با توجه به حضور اساتید مختلف در این پلتفرم، هر کدام حق‌الزحمه متفاوتی را درخواست کرده‌اند که شما زبان‌آموزان عزیز می‌توانید با در نظر گرفتن توان مالی خود یکی از اساتید را به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی خود انتخاب کنید.

  • استفاده بهینه از زمان و پول

پلتفرم های تاکی چیست؟ | تکنا - کسب و کارهابا توجه به این که امکان تعیین ساعت کلاسی بر اساس برنامه روزانه زبان‌آموزان وجود دارد بنابراین شما عزیزان می‌توانید ساعات کلاسی را بر اساس زمان خالی که در برنامه خود دارید انتخاب کنید. بنابراین افراد محصل و شاغلینی که در ساعات مشخصی از روز توان شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری را ندارند می‌توانند هر زمان که می‌خواهند برای خود کلاس زبان مشخص نمایند.

پلتفرم های تاکی این امکان را نیز برای شما فراهم آورده است که در صورت عدم شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی های تاکی به راحتی آن را با استاد خود در میان گذاشته و ساعت دیگری را برای شرکت در کلاس انتخاب کنید. بدین ترتیب نه زمانتان به هدر خواهد رفت و نه به خاطر عدم شرکت در کلاس پولتان هدر می‌رود. این هزینه در کیف پولتان باقی خواهد ماند تا در زمان دیگری که در کلاس شرکت می‌کنید از حسابتان کسر شود.

چه کسانی می توانند از تدریس خصوصی زبان در پلتفرم های تاکی بهره ببرند؟

تدریس خصوصی زبان در های تاکی بیشتر برای افرادی که قصد پیشرفت در حیطه شغلی و یا تحصیلی خود دارند ولی به دلیل کمبود وقت توان شرکت در کلاس‌های حضوری در آموزشگاه زبان را ندارند گزینه بسیار مناسبی است. شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی در پلتفرم های تاکی یک انتخاب عالی برای افرادی است که دوره‌های آکادمیک را در آموزشگاه‌های زبان و یا دانشگاه‌ها گذرانده‌اند و حال قصد دارند با شرکت در آزمون آیلتس یا تافل یک مدرک معتبر بین‌المللی نیز در دست داشته باشند. با انتخاب تدریس خصوصی آیلتس در پلتفرم های تاکی این امکان برای این افراد فراهم شده است.

افرادی که در مناطق محروم کشور زندگی می‌کنند و با وجود علاقه شدید به یادگیری زبان‌های خارجی شرایط مناسب برای این افراد فراهم نیست نیز می‌توانند با مراجعه به سایت های تاکی از امکانات بی‌نظیر این شرکت بزرگ بهره ببرند. بسیاری از خانم‌هایی که به دلیل برخی مسائل چون داشتن فرزند کوچک در خانه و یا افراد ناتوانی که به تنهایی امکان خروج آنها از خانه وجود ندارد نیز می‌توانند از تدریس خصوصی زبان های تاکی بهره برده و اقدام به یادگیری زبان نمایند.

پلتفرم های تاکی چه خدماتی را ارائه می‌ دهد؟

در درجه اول پس از انجام یک ثبت نام ساده و رایگان امکان رزرو کلاس آنلاین و یا حضوری با یکی از اساتید برجسته تدریس خصوصی زبان برای کاربران فراهم خواهد بود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

با توجه به اهمیت بالای یادگیری زبان، افراد می‌توانند برای اهداف متعددی چون شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل، مهاجرت، ارتقای شغلی و تحصیلی و … از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی های تاکی از مقدماتی تا پیشرفته استفاده کنند. های تاکی این شرایط را برای شما متقاضی محترم فراهم کرده است تا بدون صرف وقت، انرژی و هزینه اضافی برای رفتن به آموزشگاه یا محل برگزاری کلاس، در یک مکان ساکت و آرام چون اتاق شخصی خود نشسته و از تدریس استاد خود نهایت بهره را ببرید.

تدریس خصوصی آزمون‌های بین المللی زبان

یکی از شرایط اولیه که برای مهاجرت به هر کشوری مورد نیاز خواهد بود داشتن مدرک زبان بین‌المللی معتبر است. تدریس خصوصی آیلتس در این مجموعه انجام می‌گیرد و شما زبان آموز عزیز می‌توانید با شرکت در آزمون‌های آنلاین این مجموعه و یا مشاوره گرفتن از اساتید های تاکی سطح خود در زبان را سنجیده و برای گرفتن مدرک معتبر زبان از تدریس خصوصی زبان این مجموعه استفاده کنید.

تدریس خصوصی زبان برای دوره های متوسطه اول و دوم

بسیاری از دانش آموزان تمایل دارند در کلاس‌های زبان مدارس خود جلوتر از سایر دانش آموزان باشند و یا شیوه تدریسی که در مدارس انجام می‌گیرد بازده خوبی برای آنها ندارد. این افراد نیز با بهره‌گیری از تدریس خصوصی زبان از سوی اساتید مجموعه های تاکی می‌توانند سطح زبان خود را ارتقاء دهند.

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

برخی افراد نیز به واسطه سفرهای خارجی متعددی که به کشورهای مختلف دارند علاقه به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی دارند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی که در سفر هستند و یا به واسطه شغل و حرفه خود با افراد خارجی ملاقات می‌کنند امورات خود را بگذارنند. پلتفرم های تاکی این بستر را برای این افراد فراهم آورده است تا با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی سطح مکالمه خود را افزایش دهند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی تنها یکی از خدماتی است که از سوی های تاکی ارائه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت های تاکی بسته به نیازتان از امکانات فراهم شده در این مجموعه استفاده کنید.