قیمت 5 تلویزیون خارجی ارزان از زبان بانه ویترین

حتما بعد از کمی گشت و گذار در بازار لوازم خانگی و جستجو برای قیمت تلویزیون در وبسایت های مختلف فروشگاهی، سراسیمه و متعجب از بالا رفتن قیمت، از زمانی که آخرین تلویزیونتان را خریده اید، با نا امیدی به دنبال یک تعمیر کار ماهر جهت تعمیر محصول فعلیتان می گردید، اما نه نیازی به […]

حتما بعد از کمی گشت و گذار در بازار لوازم خانگی و جستجو برای قیمت تلویزیون در وبسایت های مختلف فروشگاهی، سراسیمه و متعجب از بالا رفتن قیمت، از زمانی که آخرین تلویزیونتان را خریده اید، با نا امیدی به دنبال یک تعمیر کار ماهر جهت تعمیر محصول فعلیتان می گردید، اما نه نیازی به این کار نیست. ما در این صفحه قصد داریم، 5 تلویزیون بسیار مناسب از برند های خوب خارجی را به شما معرفی کنیم، 5 تلویزیونی که هم قیمت خیلی مناسبی دارند و هم کیفیتیشان عالی و عملکردشان بی نظیر است. تا با خیال راحت بتوانید خرید خوب و ارزانی داشته باشید. پس با ما باشید.

چرا قیمت تلویزیون بالا رفت ؟

به صورت کلی ممنوعیت واردات کالا طی سال های اخیر کمی بازار لوازم خانگی به ویژه محصولات کره ای از برند های ال جی و سامسونگ را کمرنگ کرده است. اما با این اوصاف هم، به لطف واردات تلویزیون بانه و قیمت ارزانی که فروشندگان این شهر، محصولات را به فروش می رسانند، کمی بازار لوازم خانگی خارجی زنده نگه داشته شده است. در این صفحه ما قصد داریم 5 تلویزیون اقتصادی از برند های خارجی که در فروشگاه بانه ویترین از شهر بانه موجود هستند را به شما معرفی کنیم تا خرید برایتان راحت تر باشد.

تلویزیون سونی مدل X7500H

یک نمایشگر منحصر به فرد از خط تولید سال 2020 سونی که عنوان یکی از پرفروش ترین مدل ها را نیز درکارنامه خود دارد، این تلویزیون که کیفیت صفحه نمایش آن 4K است، دارای یک سیستم صوتی قدرتمند نیز می باشد که صدا ها را بسیار با کیفیت، بدون نویز و به صورت همه جانبه ( سینمایی ) از حهات مختلف، به گوش مخاطب می رساند. سونی تلویزیون X7500H را در سایز های 43 اینچ – 49 اینچ – 55 اینچ و 65 اینچ و با سیستم عامل محبوب آندروید با رابط کاربری بسیار جذاب و سرگرم کننده، به بازار عرضه نموده که علی رغم تمامی این امکانات و قابلیت های ویژه، قیمت بسیار مناسبی را برای آن تعیین نموده است.

تلویزیون ال جی مدل UP7550

یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده توسط برند کره ای ال جی، که با صفحه نمایش 4K، سیستم صوتی بسیار با کیفیت با توان 20 وات و ظاهر زیبا و مینیمال عرضه شده است. این تلویزیون در سال 2021 تولید شده و دارای امکانات بسیار سرگرم کننده ای نیز نظیر : قابلیت اتصال به اینترنت و جستجو در صفحات مختلف وب، قابلیت اتصال به تلفن همراه و گجت های مختلف از طریق وایفای و یا پورت های متعدد آن و لذت بردن از محتوای مختلف و … می باشد. Up7550 در سایز های مختلفی از 43 اینچ تا 70 اینچ در بازار موجود است که با توجه به کیفیتی که در اختیار کاربر قرار می دهد. قیمت همه سایز های آن نسبت به بسیاری از مدل های رقیبش از برند های داخلی مناسب تر است.

تلویزیون سامسونگ مدل AU7000

و اما سامسونگ، برند محبوب ایرانیان نیز هرساله یکی از لاین های تلویزیون خود را به محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه اما با کیفیت و کاربر پسند اختصاص می دهد، این برند دنیای تکنولوژی در سال 2021 نیز همانند همه سال های دیگر، تلویزیون Au7000 را در سایز های 55 اینچ – 65 – 70 و 75 اینچ به بازار عرضه نمود، که امکانات همه آنها مشابه هم بوده و از صفحه نمایش کریستالی جدید با کیفیت 4K و سیستم صوتی 20 وات خوش صدایی بهره می برند، همانند همه مدل های دیگر این برند، این تلویزیون نیز به سیستم عامل محبوب تایزن با رابط کاربری Smart Hub مجهز شده که کار کردن با امکانات مختلف دستگاه را بسیار راحت نموده است. قابلیت اتصال به تلفن همراه و نمایش محتوا به صورت آینه ای، اتصال به اینترنت و جستجو در صفحات وب و سرگرمی هایی از این قبیل از جمله ویژگی های سیستم عامل AU7000 می باشند.

تلویزیون سامسونگ مدل AU8000

همانطور که در پاراگراف قبل نیز گفتیم، سامسونگ معمولا محصولات اقتصادی بیشتری نسبت به برند های دیگر تولید می کند، به همین دلیل در سال 2021، مدل دیگری را نیز همانند AU7000 اما با کمی امکانات بیشتر و به قول معروف پیشرفته تر، تحت عنوان AU8000 تولید نموده که درگاه های ارتباطی بیشتری داشته، طراحی ظریف تری دارد و امکانات تصویری آن نیز بیشتر می باشد. این مدل نیز از سیستم عامل تایزن پشتیبانی کرده و تمامی قابلیت هایی که در پاراگراف قبل نام برده شدند را دارد، لازم به ذکر است که سایز بندی این محصول به دلیل محبوبیت بیشتر میان کاربران، خیلی بیشتر است و تقریبا از 43 اینچ تا 85 اینچ را شامل می شود.

تلویزیون ال جی مدل nano75

و اما محصولی که اگر در هر لیستی از تلویزیون های بازار از آن نامی برده نشود، کم لطفی بوده. نانو75 که از تمامی 4 تلویزیون دیگر نسبتا با کیفیت تر ساخته شده و البته قیمت بیشتری نیز دارد را به این دلیل در این لیست معرفی می نماییم، تا در حق گیمر ها و کسانی که دنبال خرید تلویزیون گیمینگ می گردند، نیز اجحاف نشده باشد. این تلویزیون از سری نمایشگر های نانوسل ال جی است، که قبل تر به آن ها سوپر4K  نیز گفته می شد. کیفیت تصویر بی نهایت زیبا، سرعت فوق العاده بالا و کیفیت صدای بی نظیر، از ویژگی هایی هستند که هر تلویزیون دیگری را به چالش می کشد. علی رغم این ویژگی هایی که به جرات می توان وجود آن ها را تایید کرد، قیمت تلویزیون ال جی مدل NANO75 بسیار مناسب تر از چیزی است که تصورش را می کنید. سایز های 50 – 55 – 65 و 75 اینچ از این تلویزیون در حال حاضر در بازار موجود می باشند.

سخن پایانی

قیمت تلویزیون هایی که در پاراگراف های قبلی معرفی شدند، با توجه به اینکه خارجی هستند، علی رغم باور عمومی، بسیار مناسب بوده و به راحتی نیز قابل خرید می باشند. کافیست با یکی از فروشگاه های لوازم خانگی همچون بانه ویترین و دیجی کالا و کالا ویترین در ارتباط بوده و یکی از آنها را تهیه نمایید.