کسب و کارها

استخراج بیت کوین و سودهای باورنکردنی

این روزها وضعیت فعالان اقتصادی کشور چندان خوب نیست. صنعتگران و تولیدکنندگان از کمبود یا افزایش قیمت مواد اولیه و تجار از نوسانات ارزی و مشکلات تجاری با کشورهای دیگر گلایه دارند، اما گروهی از سرمایه گذاران همچنان وضعیت خوبی دارند و نه تنها تحریم های اقتصادی به نظر نمی رسد تحریم های اقتصادی داشته […]

این روزها وضعیت فعالان اقتصادی کشور چندان خوب نیست. صنعتگران و تولیدکنندگان از کمبود یا افزایش قیمت مواد اولیه و تجار از نوسانات ارزی و مشکلات تجاری با کشورهای دیگر گلایه دارند، اما گروهی از سرمایه گذاران همچنان وضعیت خوبی دارند و نه تنها تحریم های اقتصادی به نظر نمی رسد تحریم های اقتصادی داشته باشد. تأثیر قابل توجهی بر تجارت آنها، همانطور که قیمت ارز برای آنها سودآور بود!

بیت کوین و سودهای فراواناستخراج بیت کوین نوعی سرمایه گذاری است که سودهای واضح و قابل اندازه گیری از ارزهای خارجی را برای سرمایه گذار فراهم می کند. میزان این درآمد به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در دنیای امروزی که مردم به سمت ارزهای دیجیتال روی آوردند و به سرمایه خود را در بازارهای ارز دیجیتال هزینه می کنند، عده ای هم هستند که با خرید دستگاه ماینر اقدام به ارزآوری می کنند. استخراج بیت کوین با کامپیوترها هم اصلا پذیر زیرا پردازنده کامپیوتراصلا برای پردازش های محاسبات سنگین مناسب نیست، پس در این زمینه دستگاه ماینر برای استخراج ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

پس بهتر است اطلاعات خود در زمینه تجهیزات استخراج افزایش دهید. در ادامه شما باید بدانید که برای شروع به چه تجهیزاتی نیاز دارید.

در صنعت استخراج ارز مانند هر عرصه ای، به تجهیزاتی مورد نیاز است تا فرآیند استخراج صورت بگیرد. تجهیزاتی که در صنعت ماینینگ به آن نیاز دارید در ادامه به آن اشاره می شود.

دستگاه ماینر: در روزها و ماه های اولیه بیت کوین، با استفاده از یک CPU یا پردازنده های معمولی استخراج می شد. بنابراین در سال 2010 و اوایل سال 2011، اگر رایانه شخصی خود را به استخراج بیت کوین اختصاص دهید، می توانید بیش از پنجاه بیت کوین در روز استخراج کنید. امروزه با گسترش شبکه بیت کوین و افزایش قدرت استخراج کنندگان، استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر خانگی یک توهم است. ارزهای دیجیتال تنها با استفاده دستگاه های ماینرامکان پذیر است.

کیف پول: پس از فراهم کردن دستگاه ماینر جهت استخراج ارز دیجیتال، باید برای نگهداری ارز خود از کیف پول استفاده کنید. در این مورد می توان از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کرد که امنیت خود به وسیله کدهای امنیتی تامین می کنند. کیف پول های نرم افزاری با نصب بر روی موبایل امکان نگهداری بیش از 1000 هزار ارز را به شما می دهد.

تجهیزات تهویه: دستگاه های ماینر به دلیل انجام پردازش های سنگین نیاز به تهویه هوا دارند زیرا گرمای تولید شده توسط ماینر می تواند دمای محیط را افزایش دهد و همین امر ممکن است باعث سوختن قطعات شود. پس به شدت نیاز به فن ماینر دارید تا هوای گرم را از محیط ماینر خارج کند.

تامین برق یکی از مهم ترین دغدغه های سرمایه گذاران است. دستگاه های استخراج رمز ارز برق زیادی مصرف می‌کنند. مصرف برق برای سخت افزارهای استخراج مختلف متفاوت است، اما به هیچ وجه کم نیست. به عنوان مثال، لوازم خانگی رایج در ایران 1.5 الی 2 کیلووات ساعت برق مصرف می کنند. بسته به مدل و تعداد دستگاه ها می توان میزان برق مورد نیاز را محاسبه کرد.

تجهیزات ماینینگ، مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری، مستعد گرد و غبار هستند. قرار گرفتن در معرض خاک و آلودگی باعث کاهش عمر مفید دستگاه کاهش یابد. این نکته معمولاً در هنگام طراحی فضا و تهیه تجهیزات برای ایجاد هوای پاک مورد توجه قرار می گیرد. ماینرها برای کار در رطوبت 5 تا 95 درصد طراحی شده اند، اما شایان ذکر است که هر چه رطوبت بیشتر باشد، استهلاک دستگاه نیز بیشتر می شود. به همین دلیل کارشناسان در نظر گرفتن رطوبت محیط برای راه اندازی فارم بین 5 تا 95 توصیه می کنند.

ماینر m21bبه صرفه ترین ماینر قانونی

در ادامه میخواهیم به یکی از به صرفه ترین  ماینر و پرفروش ترین ماینر قانونی اشاره کنیم. شما میتوانید برای خرید ماینر M21b 28  تراهش به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید در ادامه میخواهیم به مشخصات و درآمد این ماینر بپردازیم که به شما پیشنهاد میکنم که تا آخر این مقاله با همراه باشید.

 مشخصات و درآمد ماینر m21 28th  

ماینر مدل واتس ماینر Whatsminer M21 28Th/S یکی از محصولات شرکت میکرو بی تی است که در ماه آگوست سال 2019 ساخته شده. ابعاد این دستگاه 440x200x300 میلیمتر بوده و وزنی معادل 7.150 کیلوگرم دارد هش ریت دستگاه 28 تراهش بر ثانیه است و میتواند ارزهایی که الگوریتم SHA-256 را پشتیبانی می کند را تولید کند.

ارزهای قابل استخراج

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • کرون (CRW) Crown
  • ایمارک (DEM) eMark
  • کیور کوین (CURE) Curecoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable

میزان برق مصرفی این دستگاه 1720 وات بوده و با ولتاژ 12 ولت به خوبی کار می کند و میزان سطح نویز صدای این ماینر 80 دسی بل می باشد. همچنین این دستگاه میتواند در دمایی بین 5 الی 45 درجه سانتیگراد با حداکثر رطوبت 95 درصد کار کند و برای اتصال به اینترنت از کابل اترنت (Ethernet) استفاده می کند.

درآمد این دستگاه در تاریخ 24 فروردین ماه سال 1401 برابر با 4 میلیون تومان می باشد و قیمت این دستگاه در این تاریخ حدود 47 میلیون می باشد یعنی شما در چیزی حدود 10 ماه میتوانید هزینه ای که برای خرید این دستگاه را داشته اید را به دست بیارید.