کسب و کارها

ساعت های هوشمند با قابلیت اندازه گیری اکسیژن خون

با توجه به قیمت ساعت هوشمند، بسیاری از کاربران انتظار دارند که تعداد سنسورها و امکانات این دستگاه‌ها بیشتر باشد. اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به واسطه استفاده از چنین دستگاه‌هایی به آن دست پیدا کنید. این ویژگی رایج به شما کمک می‌کند که در هنگام ردیابی خواب یا زمانی […]

با توجه به قیمت ساعت هوشمند، بسیاری از کاربران انتظار دارند که تعداد سنسورها و امکانات این دستگاه‌ها بیشتر باشد. اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به واسطه استفاده از چنین دستگاه‌هایی به آن دست پیدا کنید. این ویژگی رایج به شما کمک می‌کند که در هنگام ردیابی خواب یا زمانی که در ارتفاعات هستید، سطح سلامت بدن خود را با آن تست کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید. ناگفته نماند که می‌توانید در مورد مسائل بالقوه‌ای مانند آپنه و سایر شرایط تنفسی که نیاز به مراقبت پزشکی وجود دارد، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

به گزارش دپارتمان کسب و کار تکنا، گزینه‌های متعددی دربازار وجود دارند که گل سر سبد آن‌ها اپل واچ سری ۷ است و می‌تواند امکان اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را به واسطه سنسور SpO2 داخلی در اختیار شما گذارد. کاربران می‌تواند جزئیات دقیق‌تری در این رابطه دریافت کنند. تعداد زیادی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار را به شما معرفی می‌کنید که با سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون ارائه شده است و می‌توانید اطلاعات مورد نیاز بدن خود را به واسطه آن دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر اپل واچ سری ۷، چند گزینه مهم دیگر هم معرفی کنیم که در اندازه‌گیری این امر حیاتی می‌توانند به شما کمک کنند.

ساعت هوشمند Forerunner 245 گارمینساعت هوشمند Forerunner 245 گارمین

خواه بخواهید در فضای آزاد دویده یا شنا کنید، ساعت هوشمند Forerunner 245 گارمین یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند به‌صورت حرفه‌ای، سطح اکسیژن بدن خود را تست کنند. این محصول از سنسوری به‌نام Pulse Ox استفاده می‌کند مبتنی بر مچ کاربر بوده و برای نظارت روی میزان اشتباع اکسیژن خون کاربرد دارد. شما می‌توانید از این امکان برای سنجش نحوه جذب اکسیژن توسط بدن خود استفاده کنید. این محصول دارای جی پی اس داخلی بوده و ردیابی ضربان قلب شما را نیز به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. نظارت روی خواب، مقاومت در برابر آب و عمر باتری هفت روزه، از دیگر امکاناتی است که به واسطه تقبل قیمت ساعت هوشمند Forerunner 245 گارمین به دست خواهید آورد.

این ساعت هوشمند از ویژگی انحصاری Body Battery هم استفاده می‌کند که برای ردیابی سطح انرژی شما در طول روز طراحی شده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند که زمان‌های بهینه‌ برای فعالیت و استراحت را تعیین کنید. با وجود ویژگی‌های بسیار زیاد، جای تعجبی هم وجود دارد که Forerunner 245 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین بوده و می‌توانید آن را در ابعاد و پیکربندی‌های مختلف خریداری کنید. ویژگی‌های پیشرفته‌تری در این ساعت هوشمند وجود ندارد و هم سبب کاهش قیمت ساعت هوشمند Forerunner 245 شده است.

به‌طور مثال، سیستم پرداخت تلفن همراه با Garmin Pay یا حافظه داخلی موسیقی ارائه شده است و به جز آن چیز دیگری نخواهید داشت. این ساعت صرفا برای تمرکز روی تناسب اندام ساخته شده است. به‌طور خاص، این ساعت مخصوص دویدن برای دوندگانی است که برای اولین‌بار قصد دارند که چنین فعالیتی انجام دهند. دوندگان با تجربه‌تر هم می‌توانند از امکانات جذاب این محصول استفاده کنند. شایان ذکر است که اگر این ساعت را یکی از ویژگی‌های ضروری در زندگی خود می‌دانید، با صرف هزینه بیشتر، می‌توانید نسخه‌ای را تهیه کنید که بتوانید با آن موسیقی پخش کنید. همان‌طور که گفته شد، این ساعت یک فرصت عالی برای شما فراهم می‌کند با صرف قیمت ساعت هوشمند کمتر، از ویژگی‌های شرکت گارمین برخوردار شوید.

ساعت هوشمند Fitbit Versa 3

ساعت هوشمند Versa 3 از جانب یکی از برندهای معتبری روانه بازار شده است که خریداران اعتماد زیادی در دنیای ردیاب تناسب اندام به آن دارند. فیت بیت را همه می‌شناسیم و ساعت‌های هوشمند کوچک و زیباش را بارها دیده‌ایم. Versa 3 هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌توانید از قابلیت‌های هیجان انگیز این ساعت برخوردار شوید. این محصول از ردیابی بی عیب و نقص برخوردار است و مزایای اضافه شده مانند حسگر SpO2 را هم داریم که برای ردیابی اکسیژن خون کاربرد دارد. این ساعت هوشمند از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است و پیچ و تاب‌های مدرن و سیستم نوار بهبود یافته هم دارد که استفاده از آن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

ناگفته نماند که برای یافتن بندهای جدید Versa 3 فیت بیت، کار آسانی خواهید داشت و در تعداد روانه بازار شده است. با این حال، به‌خاطر داشته باشید که بندهای قدیمی Versa با سیستم جدید کار نمی‌کنند و باید نسخه‌های جدید را خریداری کنید. جالب است بدانید که این محصول از میکروفون و اسپیکر داخلی هم استفاده می‌کند. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، استفاده از گزینه‌های دستیار صوتی با این افزوده جدید، لذت بخش‌تر خواهد بود. همچنین می‌توانید پاسخ‌های متنی را هم توسط ساعت وارد کرده و دیگر نیازی به خارج کردن گوشی خود نداشته باشید. شما می‌توانید تماس‌های بلوتوثی را روی مچ دست خود دریافت کنید.

همچنین می‌توانید به Fitbit Pay دسترسی پیدا کرده و کیف پول خود را در خانه بگذارید. مهم‌تر از همه، فناوری جی پی اس داخلی را هم داریم که با پرداخت قیمت ساعت هوشمند Versa 3 فیت بیت می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این روند سبب می‌شود که این ساعت هوشمند برای تناسب اندام عالی ورزشکاران هم کاربردی باشد. مقداد آی تی امکان خرید محصولات الکترونیکی دیگری مانند خرید پلی استیشن 5 را هم فراهم کرده است و می‌توانید برای تکمیل خرید خود، قیمت مودم adsl را بررسی کرده و همراه با کنسول خود، یک مودم هم برای تامین اینترنت آن خریداری کنید.

به‌طور کلی، ساعت هوشمند فیت بیت Versa 3 نسبت به قیمت ساعت هوشمند چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد. این ساعت هوشمند ممکن است که با ویژگی‌های حرفه‌ای همراه نشده باشد، اما در سایر زمینه‌ها آن را جبران کرده است. این محصول نسبت به نسخه دوم پیشرفت زیادی داشته است. به عنوان مثال، تمرینات نوآورانه روی صفحه داده‌های مفیدی را ارائه خواهد داد. می‌توانید الکسا و دستیار گوگل را هم در این محصول داشته و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

اپل واچ سری ۷

همان‌طور که گفتیم، بهترین نمود سنجش سطح اکسیژن خود را با اپل واچ سری ۷ دریافت خواهید کرد. تصمیم‌گیری در مورد ارتقا یا عدم ارتقای ساعت هوشمند خود هنگام ارائه مدل جدید، به بحثی داغ تبدیل شده است. اپل واچ سری ۷ هم محصولی است که نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی کرده است و یک ارتقا ارزشمند تلقی می‌شود. شما می‌توانید علاوه بر ردیابی پیشرفته سلامت و تناسب اندام، سنسورهایی برای نظارت اکسیژن خون، ECG و ردیابی ضربان قلب خود را نیز داشته باشید. اپل بهبودهای دیگری را نیز برای این ساعت هوشمند ارائه کرده است که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

طراحی این محصول از چندین جهت بهبود پیدا کرده است. اپل اندازه‌های بزرگ‌تری را این‌بار برای این ساعت هوشمند عرضه کرده است. این گزینه‌ها ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری هستند. علاوه بر این، ساعت هوشمند اپل دارای حاشیه‌های باریک‌تری است و صفحه نمایش بزرگ‌تری را در اختیار شما می‌گذارد. این بدان معنی است که ساعت می‌تواند ۵۰ درصد متن بیشتری نسبت به مدل قبلی خود نمایش دهد. اکنون می‌توانید از صفحه کلید کامل QWERTY هم در این ساعت هوشمند استفاده کنید. این روند سبب می‌شود تایپ ساده‌تری را تجربه کنید.

مقداد آی تی و خرید کالاهای الکترونیکی

شما می‌توانید برای بررسی قیمت ساعت هوشمند و قیمت مودم adsl به مقداد آی تی مراجعه کرده و امکان خرید پلی استیشن 5 در دو نسخه دیسک خور و دیجیتالی را بررسی کنید. مقداد آی تی سعی کرده است که بهترین قیمت‌ها را در اختیار شما قرار داده و امکان خرید با گارانتی معتبر را نیز برای شما فراهم سازد. محصولات این کمپانی در بهترین کیفیت هستند و به‌روزترین محصولات مربوط به سال ۲۰۲۲ نیز در اختیار شما قرار می‌گیرند. خرید پلی استیشن 5 یکی از این نمونه موارد است که همراه با دسته اضافه و ابزارهای جانبی دیگر می‌توانید به سراغش بروید.

امکان بررسی قیمت ساعت هوشمند در مدل‌های مختلف که امکان سنجش اکسیژن خون و موارد دیگر را دارند، در مقداد آی تی فراهم شده است و شما نیز می‌توانید یکی از خریداران آن باشید. به‌عنوان یک فرد عادی یا ورزشکار حرفه‌ای می‌توانید به سراغ این محصولات رفته و خریداری آن را در برنامه خود داشته باشید. این محصولات طراحی زیبایی دارند و سال‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اپل واچ، گل سرسبد ساعت‌های هوشمند است که البته قیمت بالاتری هم دارد.