کسب و کارها

با تزریق بوتاکس به پیشانی دوباره جوانی را تجربه کنید

بوتاکس پیشانی جهت افرادی که دچار چین و چروک‌های ریز و درشت پیشانی هستند، گزینه بسیار مناسبی برای درمان به شمار می‌رود. ممکن است هر قسمت صورت دارای چین و چروک باشد. جهت از بین رفتن چین و چروک‌ها راه‌های مختلفی همچون تزریق بوتاکس، تزریق چربی، لیفت، بوتاکس لب، تزریق ژل و… وجود دارد. به […]

بوتاکس پیشانی جهت افرادی که دچار چین و چروک‌های ریز و درشت پیشانی هستند، گزینه بسیار مناسبی برای درمان به شمار می‌رود. ممکن است هر قسمت صورت دارای چین و چروک باشد.

جهت از بین رفتن چین و چروک‌ها راه‌های مختلفی همچون تزریق بوتاکس، تزریق چربی، لیفت، بوتاکس لب، تزریق ژل و… وجود دارد. به نقل از کلینیک زیبایی گلدن رویال تزریق بوتاکس به پیشانی در بسیاری از مراکز زیبایی ، بدون بیهوش کردن بیمار انجام می شود.

بوتاکس چیست؟

یک نوع سم به نام کلستریدیوم بوتولینم سبب فلج شدن عضلات می‌شود. این سم به عنوان بوتاکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق بوتاکس به پیشانی سبب از بین رفتن چین و چروک‌ها، صاف شدن پیشانی، جوان شدن چهره و… می‌گردد. میزان سمی که وارد پوست می‌شود، کم و در حد چند سی‌سی می‌باشد.

بوتاکس پیشانی از جمله درمان‌های موقت محسوب می‌شود که آثار آن چند ماه در پوست باقی می‌ماند. برخی افراد تصور می‌کنند بعد از این‌که دوران بوتاکس به پایان رسید، پوست شل شده و دچار افتادگی می‌گردد. در حالی‌که پس از پایان دوره بوتاکس، پوست صورت به حالت و شکل اولیه برمی‌گردد و هیچ نوع عوارضی از خود برجای نمی‌گذارد.

مدت زمان تاثیر بوتاکس به پیشانی پس از تزریق

  1. معمولا پس از تزریق بوتاکس مدت زمانی طول می‌کشد، تا بوتاکس پیشانی تاثیر خود را نشان دهد.
  2. مشاهده تاثیر بوتاکس بر روی پیشانی بین سه الی ده روز متفاوت می‌باشد. بنابراین لازم است ابتدا ورم پیشانی کم شود.
  3. برای جذب بوتاکس به پیشانی هرگز نباید محل مورد نظر را ماساژ دهید.
  4. هنگامی‌که botox جذب پوست شد، پوست کاملا کشیده و سفت می‌شود. به طوری‌که هیچ اثری از خط اخم و خطوط پیشانی مشاهده نمی‌شود.
  5. پس از چند ماه که تاثیر این ماده از بین رفت، شما می‌توانید مجددا اقدام به تزریق بوتاکس کنید.
  6. تحقیقات نشان می‌دهد پس از چند بار تکرار تزریق این ژل ، ماهیچه‌های پیشانی فلج می‌شوند. به طوری‌که خطوط و چین و چروک‌های پیشانی محو شده و به طور کامل از بین می‌روند.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس پیشانی

ماندگاری بوتاکس پیشانی جهت افراد مختلف بین شش الی دوازده ماه می‌باشد. پس از گذراندن این دوره فرد می‌تواند دوباره تزریق را تکرار کند. این عمل به صورت سرپایی، بدون بیهوشی و در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می‌گیرد. افرادی که از عمل‌های زیبایی، بیهوشی و… می‌ترسند، می‌توانند با این روش زیبا، جوان و جذاب شوند.

کاربرد بوتاکس

تزریق بوتاکس نقش مستقیمی در از بین بردن چین و چروک‌ها دارد. همین امر سبب می‌شود پوست صورت و پیشانی کاملا صاف و شاداب شود . botox علاوه بر جوانسازی پیشانی و صورت برای درمان  میگرن ، درمان تعریق زیر بغل ، صورت ، دست و پا ،  افتادگی پلک ، مثانه ی بیش فعال و … کاربرد دارد.  اما باید دقت داشته باشید که بوتاکس پس از چند ماه اثر خود را از دست می‌دهد. .

عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس پیشانی

عوامل متعددی در ماندگاری بوتاکس پیشانی تاثیرگذار هستند. برای آشنایی بیشتر با این عوامل با ما همراه باشید.

جنس پوست

ماهیچه‌های صورت و جنس پوست به عنوان اولین و موثرترین عامل، نقش مهمی در ماندگاری بوتاکس ایفا می‌کنند. عضلات صورت برخی افراد ضخیم می‌باشد. همین امر سبب کم شدن ماندگاری اثر بوتاکس می‌گردد.

 گاهی ممکن است این افراد برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت خود و فلج کردن بیشتر عضلات، مقدار بیشتری بوتاکس را تزریق کنند. این روش هرگز پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است افرادی که از عضلات ضخیم صورت برخوردار هستند، جهت از بین بردن چین و چروک‌ها روش‌های دیگر را انتخاب کنند.

تحقیقات نشان می‌دهند ناحیه مورد تزریق می‌تواند در ماندگاری botox موثر باشد. به طور مثال ماندگاری بوتاکس پیشانی بین شش الی هشت ماه به ثبت رسیده است. زیرا در صورت اخم و بالا انداختن پیشانی، عضلات جمع می‌شوند و خط‌های عمودی و افقی بر روی پیشانی نمایان می‌شوند. در صورتی‌که فرد از این رفتارها خودداری کند، در ماندگاری دو برابری بوتاکس تاثیرگذار خواهد بود.

سبک و روش زندگی

روش زندگی روزمره نقش زیادی در ماندگاری این ژل دارد. فعالیت‌های ورزشی سنگین سبب از بین رفتن آثار و ماندگاری بوتاکس در مدت زمان کوتاهی می‌گردد.

ورزشکارانی که اقدام به انجام ورزش‌های سنگین می‌کنند از سرعت متابولیسم بالایی برخوردار می‌باشند. همین امر سبب می‌شود، بوتاکس خیلی زود اثر خود را از دست بدهد. تغذیه و رژیم غذایی مناسب سبب نشاط و شادابی پوست می‌شود. این موارد به ماندگاری بوتاکس کمک شایانی می‌کند.

چین و چروک‌های پوست

میزان چین و چروک‌های پوست صورت به عنوان یکی دیگر از موارد اصلی ماندگاری بوتاکس معرفی شده است. در برخی افراد میزان چین و چروک‌های پیشانی بسیار زیاد و عمیق می‌باشد. در واقع تزریق بوتاکس پیشانی باید با دقت زیاد همراه باشد.

بنابراین مراجعه به پزشکان مجرب، با تجربه و کارآمد به شما کمک می‌کند بعد از تزریق بوتاکس با پیشانی صاف و بدون چین و چروک روبرو شوید.

انواع چین و چروک‌های پوست صورت

هنگام تزریق بوتاکس پوست صورت، پزشک ماهر می‌تواند خطوط طبیعی را از چین و چروک پوست تفکیک کند. زیرا چین و چروک‌ها به دو گروه استاتیک و دینامیک تقسیم بندی می‌گردند.

چین و چروک‌های استاتیک

این نوع چین و چروک به عنوان نوعی خطوط هستند که همیشه بر روی پوست مشاهده می‌شوند. حتی زمانی‌که عضلات صورت بی‌حرکت می‌باشند. چنان‌چه قصد از بین بردن این خطوط و چین و چروک را دارید، علاوه بر بوتاکس می‌توانید روش‌های دیگری را امتحان کنید.

چین و چروک دینامیک

این نوع چین و چروک در زمان اخم کردن و خندیدن بر روی پوست ظاهر می‌شوند. به طوری‌که در حالت عادی و هنگامی که فرد اخم نمی‌کند و نمی‌خندد، این خطوط ظاهر نمی‌شوند. از بین بردن این خطوط با تزریق بوتاکس به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. پزشک با تجربه با تشخیص صحیح می‌تواند بوتاکس صورت را به خوبی انجام دهد.

میزان تزریق بوتاکس و قیمت آن

پیشانی و گونه جزء قسمت‌هایی از صورت هستند که دارای عضلات بزرگتری می‌باشند. بنابراین جهت بوتاکس پیشانی میزان بوتاکسی که مورد استفاده قرار می‌گیرد کمی بیشتر از سایر قسمت‌های صورت است.

این مسئله با میزان چین و چروک‌های موجود در پیشانی نیز ارتباط مستقیمی دارد. میزان بوتاکسی که جهت تزریق بر روی پوست صورت استفاده می‌شود، بر حسب سی‌سی محاسبه می‌گردد.

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی و پوست صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان چین و چروک‌ها، جنس پوست، میزان بوتاکسی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستمزد پزشک و… در تعیین قیمت botox موثر می‌باشند. علاوه بر موارد ذکر شده نوسانات بازار، متغیر بودن قیمت تجهیزات پزشکی، کمیاب بودن بوتاکس مرغوب و با کیفیت و… نیز می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت بوتاکس تاثیرگذار باشند.

توجه به نکات مهم بعد از تزریق بوتاکس

  • استفاده از کمپرس سرد و یخ جهت بی‌حس نمودن قسمتی که بوتاکس تزریق شده است، موثر می‌باشد.
  • از مالش و ماساژ دادن محل مذکور خودداری کنید.
  • هنگام شستشوی صورت فشار دادن محل تزریق بوتاکس ممنوع است.
  • از قرار دادن سر به سمت پایین و فرو بردن صورت به بالش دوری کنید، مخصوصا زمانی‌که تزریق بوتاکس بین دو ابرو انجام شده است.
  • تا چند روز بعد از انجام botox از انجام ورزش‌های سنگین اجتناب کنید.
  • هرگز در معرض حرارت و گرما قرار نگیرید. این امر سبب بالا رفتن فشار خون، افزایش التهاب و کبودی صورت می‌شود.
  • قرار گرفتن در معرض مواد اسیدی، مواد شیمیایی و نور خورشید برای افرادی که اقدام به بوتاکس کرده‌اند، مضر می‌باشد.

خدمات حرفه ای تزریق بوتاکس در کلینیک گلدن رویال

کلینیک زیبایی گلدن رویال  واقع در فرمانیه تهران  ، همراه با پزشکان حرفه ای و مجرب جهت تضمین کیفیت خدمات خود، ازبهترین برند بوتاکس برای مراجعه کنندگان استفاده می کند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.thegoldenroyal.com مراجعه کنید و یا با شماره های ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس بگیرید.