کسب و کارها

پر تقاضاترین رنگ آیفون 13 کدام است؟

خیلی از افراد هستند که رنگ‌های عرف و معمول را برای گوشی‌ خود می‌پسندند. در کنار این افراد، برخی نیز به دنبال رنگ‌های خاص هستند. همین سلیقه خاص این اشخاص، اپل را وادار کرده تا در کنار رنگ‌های کلاسیک، از رنگ‌بندی ویژه‌ای برای سری 13 گوشی‌های خود استفاده کند که کمی روی  قیمت گوشی آیفون […]

خیلی از افراد هستند که رنگ‌های عرف و معمول را برای گوشی‌ خود می‌پسندند. در کنار این افراد، برخی نیز به دنبال رنگ‌های خاص هستند. همین سلیقه خاص این اشخاص، اپل را وادار کرده تا در کنار رنگ‌های کلاسیک، از رنگ‌بندی ویژه‌ای برای سری 13 گوشی‌های خود استفاده کند که کمی روی  قیمت گوشی آیفون تأثیر گذاشته است. این ابتکار اپل قدرت انتخاب افراد باسلیقه و استایل‌های خاص را بیشتر کرده است.

رنگ‌ بندی آیفون 13 و آیفون 13 مینی

همچون تفاوت قیمت آیفون 13 پرو و پرو مکس با سری 13 و مینی، رنگ‌بندی‌هایشان نیز باهم فرق می‌کند. اپل در اقدام خلاقانه، رنگ‌بندی آیفون 13 و آیفون 13 مینی را نسبت به سری پیشین، متنوع‌تر کرده و آن‌ها را در 5 رنگ مختلف قرمز، استارلایت (سفید)، میدنایت (مشکی)، آبی و صورتی ارائه کرده است.

رنگ‌ بندی آیفون 13 و آیفون 13 مینیجالب است بدانید مطابق با گزارش‌های رسمی، ظاهراً پرطرف‌دارترین رنگ میان دوستداران اپل، صورتی اعلام شده است.

در نگاه اول، شاید این‌گونه به نظر برسد که رنگ‌های سری جدید آیفون، کاملاً مشابه با سری پیشین اپل است، ولی باکمی نگاه ریزبینانه متوجه خواهید شد که این رنگ‌ها تنها سایه‌هایی از رنگ‌های گذشته‌اند؛ به همین دلیل بیشتر حالت مات دارند. می‌توان گفت تنها رنگ قرمز این سری است که تشابه زیادی به سری‌های پیش از خود دارد.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر این رنگ‌ها می‌پردازیم:

  • گرچه رنگ قرمز سری جدید شبیه با سری پیشین است، ولی در این سری اپل تلاش کرده تا رنگ بدنه را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.
  • رنگ استارلایت که جایگزین رنگ سفید در سری پیشین شده، دارای سایه گرمی است که باعث شده تا بیشتر به‌صورت رنگ مرواریدی-کرمی دیده شود. بعلاوه، بدنه آلومینیومی گوشی نیز در گرم‌تر دیده شدن آن تأثیر بسزایی دارند. برخی گوشی‌ها دارای لبه‌های آلومینیومی طلایی و برخی دیگر نیز لبه‌های مات و شامپاینی دارند؛ همین امر سبب ایجاد تفاوت‌هایی در رنگ استارلایت در آیفون 13 شده است. به‌گونه‌ای که طراحی آن را بسیار نزدیک به سری‌های پرو کرده است. برخی نیز عقیده دارند این ابتکار اپل، بی‌تأثیر روی قیمت روز گوشی‌های آیفون نخواهد بود.
  • رنگ میدنایت، یک رنگ کاملاً جدید است که جایگزین رنگ مشکی شده و بیشتر به‌صورت رنگ آبی- سرمه‌ای دیده می‌شود.
  • گرچه در سری پیشین آیفون، شاهد رنگ آبی بودیم؛ ولی رنگ آبی آیفون 13 گرم‌تر و روشن‌تر و همراه با رگه‌های فیروزه‌ای است.
  • رنگ صورتی در سری جدید، کم‌رنگ و بیشتر شبیه به رنگ آب‌نبات است. این رنگ، جایگزین رنگ بنفش در سری پیشین شده است.

رنگ سبز کاملاً از سری جدید حذف شده، زیرا کمترین استقبال را در سال گذشته داشته است. اما پس از گذشت مدتی اپل آن را دوباره به اکوسیستم گوشی های خود بازگرداند.

بررسی رنگ‌بندی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس

همان‌طور که قیمت گوشی آیفون 13 پرو،قیمت گوشی ایفون ۱۳ پرو مکس با قیمت آیفون 13 و آیفون 13 مینی متفاوت است، رنگ‌بندی‌هایشان نیز با هم فرق می‌کند.

هر دو مدل (مدل پرو و پرومکس) در پنج رنگ گرافیکی، طلایی، نقره‌ای و آبی Sierra به بازار ارائه شده است. سه رنگ گرافیکی، طلایی و نقره‌ای را در سری پیش نیز دیده بودیم. پس می‌توان گفت آبی Sierra، نسخه جدیدی است که برای مدل پرو و پرومکس ارائه شده است.

  • چه رنگی برای گوشی آیفون بهترین استآبی Sierra که رنگ بسیار شیک و زیبایی است، در حقیقت جایگزین رنگ آبی در سری پیشین شده است. جالب است بدانید که اپل رنگ آبی سری پیشین را «آبی اقیانوسی» معرفی کرده بود. آبی Sierra در حقیقت دارای سایه‌های از رنگ آبی است.
  • دقت کنید رنگ نقره‌ای در سری‌های پرو، به رنگ بدنه‌ نقره‌ای رنگ اشاره دارد و رنگ بدنه پشت گوشی، سفید است.
  • رنگ گرافیکی در سری‌های پرو شباهت‌های زیادی را با رنگ خاکستری فضایی نسل پیش از خود دارد.

چه رنگی برای گوشی آیفون بهترین است؟

نکته‌ای که باید هنگام خرید مدنظر داشته باشید این است که ببینید که برای قاب گوشی، چه رنگی مد نظرتان است. رنگ گوشی‌تان را متناسب با رنگ قاب گوشی انتخاب کنید.

اگر قصد استفاده از قاب‌های رنگی دارید، پیشنهاد ما به شما رنگ‌های خنثی‌تر مانند میدنایت یا استارلایت در آیفون 13 و رنگ‌های نقره‌ای یا خاکستری در سری پرو و پرومکس است.

شروع قیمت گوشی آیفون ١٣ پرو: از حدود 34.000.000 تومان

شروع قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس: از 40.200.000 تومان

در آخر پیشنهاد می‌کنیم که باتوجه‌به قیمت روز گوشی‌های آیفون، در انتخاب رنگ دقت کنید و آن را کاملاً مطابق باسلیقه خود (نه آنچه جامعه به شما می‌گوید) انتخاب کنید.