کسب و کارها

تور هلیکوپتر سواری در استانبول

استانبول یکی از مهم ترین کلان شهرهای جهان است. و دائماً مورد بازدید قرار می گیرد. این شهر به دلیل ساختارهای تاریخی، زیبایی های طبیعی و موقعیت جغرافیایی، همواره به عنوان شهری پر از گردشگر بشمار می رود. در طول اقامت خود در تور ترکیه می توانید بناهای تاریخی را بررسی کنید و معماری عثمانی […]

استانبول یکی از مهم ترین کلان شهرهای جهان است. و دائماً مورد بازدید قرار می گیرد. این شهر به دلیل ساختارهای تاریخی، زیبایی های طبیعی و موقعیت جغرافیایی، همواره به عنوان شهری پر از گردشگر بشمار می رود. در طول اقامت خود در تور ترکیه می توانید بناهای تاریخی را بررسی کنید و معماری عثمانی را از نزدیک ببینید. استانبول شهری است که در طول تاریخ به دلیل موقعیت جغرافیایی اش سعی در فتح دولت های زیادی داشته است.

ده ها فعالیت وجود دارد که می توان در استانبول انجام داد. وقتی صحبت از استانبول می شود، یکی از هیجان انگیزترین فعالیت ها در چنین شهری خیره کننده، تور هلیکوپتر استانبول است. شما می توانید در هر لحظه و هر دقیقه که در آسمان هستید از بالا به شهر نگاهی بیندازید و لحظاتی فراموش نشدنی را در کنار عزیزان خود داشته باشید. در تور هلیکوپتر سواری در استانبول، تنگه بسفر و محبوب ترین سازه های تاریخی آن استانبول را از بالا تماشا خواهید کرد.

در تور هلیکوپتر چه می بینید ؟

با تور هلیکوپتر استانبول لذتی بی نظیر در آسمان تجربه خواهید کرد و منظره باشکوه استانبول از منظری متفاوت را به شما نشان می دهد. با تور استانبول می توانید  تمام زیبایی های استانبول را ببینید. تور هلیکوپتر ممکن است در نگاه اول بسیار کوتاه به نظر برسد، اما هر ثانیه ای در آسمان برای شما بسیار طولانی تر است.

از تماشای زیبایی های باشکوه ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، کاخ توپکاپی، پل های گالاتا، کلیساها، مساجد، پیر لوتی، فشانه، مینیاتورک و سواحل بی نظیر شاخ طلایی در شبه جزیره تاریخی لذت خواهید برد.  قلعه آناتولی، کاخ بیلربی، بسفر، پل‌های فاتح سلطان مهمت، برج دختر، پادگان سلیمیه، ایستگاه قطار حیدرپاشا در سمت آناتولی، منظره پانورامایی بی‌نظیری را با تمام شکوه و عظمت خود در برابر چشمان شما به نمایش می ‌گذارند. در سمت اروپایی، برج گالاتا، دولما باغچه، کاخ‌های چیراغان، مسجد اورتاکوی، قلعه روملی، مراکز تجاری که می توانید از آسمان تماشا کنید.

برگزاری مراسم در هلیکوپتر

یک پروازعاشقانه با هلیکوپتر برای زوج ها بر فراز استانبول و شهر باستانی کنستانتین تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. همچنین برای خانواده‌ ها، این تفریح می تواند یک  منظره پانوراما از شهر، شبه جزیره تاریخی، تنگه بسفر، قاره‌های آسیا و اروپا را به شما نشان دهد. یکی از جذاب ترین کارهایی که در سال‌ های اخیر انجام می شود، این است که زوج‌ هایی که قصد ازدواج دارند با هلیکوپتر به سالن عروسی خود می ‌آیند.

به جای اینکه بخواهند با ماشین عروس در ترافیک حرکت کنند، یک هلیکوپتر اجاره می کنند و در هلیکوپتر استانبول پیشنهاد ازدواج می دهند و در محلی که عروسی برگزار می شود فرود می آیند. همچنین، پرواز برای بچه ها نیز می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. تور هلیکوپتر استانبول هدیه ی جذاب است که در روز تولد به کودکان داده می شود، خاطره ای خوش برای کودکان خواهد بود که تا آخر عمر فراموش نخواهند کرد.

تور هلیکوپتر استانبول یکی از گزینه هایی است که نه تنها کودکان بلکه علاقه مندان به آدرنالین و طرفداران استانبول را نیز خوشحال می کند. ایجاد چنین سورپرایزی برای آنها در روزهای خاص بهترین هدیه ای است که آنها در زندگی دریافت خواهند کرد. خدمات اجاره هلیکوپتر استانبول خدماتی بسیار جذاب است. می توانید در کنار تماشای شهر از بالا با هلیکوپتر اوقات خوشی را با عزیزانتان بگذرانید.

قیمت تورهای هلیکوپتر سواری در استانبول

تور هلیکوپتر استانبول خدماتی است که توسط شرکت های گردشگری و هوانوردی ارائه می شود. برای تماشای استانبول از هوا و کشف زیبایی های غنی تاریخی و فرهنگی آن از منظری متفاوت می توانید هلیکوپتر کرایه کنید. شما می توانید شاخ طلایی، شبه جزیره تاریخی، بخش های آناتولی و اروپایی بسفر را با تورهای هلیکوپتر استانبول تماشا کنید. تور استاندارد هلیکوپتر استانبول با هلیکوپترهای هفت نفره ساخته شده است. دو ردیف صندلی سه نفره و یک سمت خلبان در نظر گرفته شده است. قیمت بلیط بسته به اینکه صندلی جلو، عقب، صندلی پنجره یا وسط باشد متفاوت است.

امکان اجاره هلیکوپتر برای گروه های 7 نفره وجود دارد. با این حال، اگر می خواهید  به تور هلیکوپتر گردی یک یا دو نفره بپیوندید، می توانید همین هلیکوپتر را با مسافران دیگر شریک شوید. تور هلیکوپتر گردی در استانبول از 15 الی 45  متفاوت است. حتی اگر یک نفر باشید می توانید با تهیه بلیط در تورهای هلیکوپتر شرکت کنید.

قیمت تور 15 دقیقه ای هلیکوپتر

اگر می خواهید تفریح هلیکوپتر سواری را بعد از رزرو هتل استانبول انجام دهید ، باید بگوییم قیمت تور هلیکوپترگردی استانبول در 15 دقیقه از 200 یورو شروع می شود و بسته به موقعیت صندلی هلیکوپتر تا 5500 یورو افزایش می یابد.  قیمت تور هلیکوپتر برای ردیف های میانی 200 یورو، کناره های شیشه ای500 یورو و برای خلبان ها 550 یورو تعیین شده است.

قیمت تور 25 دقیقه ای هلیکوپتر

در این تور، فروش به صورت صندلی انجام نمی شود، برای انجام این تور باید کل هلیکوپتر را اجاره کرده باشید و تور ویژه ای به شما اختصاص داده می شود. قیمت تور 25 دقیقه ای بالگرد استانبول 1250 یورو می باشد، در این تور می توان از بسفر، سمت آسیایی، شبه جزیره تاریخی و شاخ طلایی دیدن کرد. حداکثر 6 مسافر می توانند شرکت کنند. شما می توانید به تنهایی ویا با خانواده خود 25 دقیقه را در آسمان بگذرانید و به مکان هایی که می توانید از آن بازدید کنید نگاهی بیندازید. ضمناً برای شرکت در تورهای هلیکوپتری تنها خرید یک بلیط کافی خواهد بود.

قیمت تور هلیکوپتر 45 دقیقه ای

برای انجام این تور نیز باید کل هلیکوپتر را اجاره کرده باشید، قیمت تور هلیکوپتر 45 دقیقه ای 2000 یورو است. در این تور می توان از بسفر، سمت آسیایی، شبه جزیره تاریخی، شاخ طلایی و دریای سیاه دیدن کرد. 45 دقیقه زمان بسیار زیادی است، این سرویس را بیشتر افرادی ترجیح می دهند که می خواهند برای مدت طولانی از آسمان لذت ببرند و یا عزیزان خود را غافلگیر کنند، و در آسمان مراسم ازدواج برگزار کنند. تصور کنید آسمان را برای خواستگاری از کسی که دوستش دارید انتخاب کنید. شما می توانید بدون اینکه دقیقاً در جایی باشید، یک پیشنهاد ازدواج عاشقانه و غیرمنتظره در بالای استانبول انجام دهید.

شرایط اجاره هلیکوپتر در استانبولشرایط اجاره هلیکوپتر

اجاره مستقیم هلیکوپتر بدون رزرو امکان پذیر نیست، دلایل زیادی برای این وجود دارد. ابتدا با اجاره هلیکوپتر از خلبانان مجرب و آموزش دیده خدمات دریافت خواهید کرد. با رزرو مستقیم یک تور هلیکوپتری مطمئن و لذت بخش، می توانید در تاریخ های مشخص شده آماده پرواز شوید. لازم به ذکر است در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی می توان تور هلیکوپترگردی را انجام داد. از آنجایی که در برخی مواقع هوا برای پرواز مناسب نیست پرواز انجام نمی شود.

سخن آخر

استانبول یکی از قدیمی ترین و نمادین ترین شهرهای جهان است که از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است زیرا پایتخت امپراتوری های مختلف بوده است تور هلیکوپتری بر فراز شهر استانبول یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. گشت با هلیکوپتر استانبول هیجانی بی پایان را به شما ارائه می دهد. حس پرواز در هلیکوپتر بسیار متفاوت است و شما می توانید طعم هیجان انگیز پرواز را واقعا بچشید.

به جای اینکه درگیر ترافیک یا شلوغی هایی باشید که خیابان ها را پر کرده اند تا بتوانید به یک جاذبه گردشگری در استانبول برسید، می توانید آنها را از بالا بدون با این تور ببینید. در تور هلیکوپتر سواری استانبول می توانید از شبه جزیره تاریخی، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه، شاخ طلایی، برج گالاتا، میدان تقسیم، پارک گزی، کاخ دولما باغچه، کلیسای سنت آنتوان، استادیوم بشیکتاش وودافون، برج دوشیزه، اوسکودار و کادیکوی ، کاخ بیلربی، پل بسفر، پارک یلدیز، استادیوم گالاتاسارای آرنا و … از بالای آسمان دیدن کنید.

در طول پرواز، یک راهنمای تور حرفه ای همراه شما خواهد بود که توضیحاتی را در مورد بناها و مناطقی که در تور هلیکوپتری خواهید دید، به شما ارائه می دهد. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط ترکیه از قیمت پروازهای مختلف مانند بلیط استانبول و بلیط آنتالیا و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط تهران استانبول را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir