کسب و کارها

خرید پلکسی از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران

ورق پلکسی گلاس که به صورت شیت‌های رنگی در ضخامت‌های مختلفی قابل تهیه هستند، کاربردهای زیادی در دکوراسیون و تزئینات داخلی ساختمان دارند. اگر قصد خرید ورق پلکسی دارید این مطلب را تا انتها بخوانید تا 3 ویژگی اصلی یک نمایندگی پلکسی گلاس در تهران را بشناسید. سوالی که همیشه در ذهن مشتریان ورق پلکسی […]

ورق پلکسی گلاس که به صورت شیت‌های رنگی در ضخامت‌های مختلفی قابل تهیه هستند، کاربردهای زیادی در دکوراسیون و تزئینات داخلی ساختمان دارند. اگر قصد خرید ورق پلکسی دارید این مطلب را تا انتها بخوانید تا 3 ویژگی اصلی یک نمایندگی پلکسی گلاس در تهران را بشناسید.

سوالی که همیشه در ذهن مشتریان ورق پلکسی شکل می گیرد این است که ورق پلکسی گلاس را از کجا تهیه کنیم. هنگام خرید ورق پلکسی گلاس باید به چند مورد اساسی توجه کنید: ارائه قیمت مناسب، موجود داشتن سایزهای مختلف و ارائه خدمات جانبی؛ که تمام این موارد تنها هنگام خرید پلکسی از یک نمایندگی پلکسی گلاس به شما ارائه می‌شود.

در ادامه ابتدا ورق پلکسی گلاس را به شما معرفی می‌کنیم و سپس 3 امتیاز مهمی که در خرید از یک نمایندگی پلکسی گلاس در تهران بدست می‌آورید را به شما توضیح می‌دهیم. در انتهای این مطلب نیز به این سوال که  پلکسی گلاس از کجا بخریم پاسخ می دهیم و یک مرکز معتبر فروش پلکسی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

پلکسی گلاس چیست ؟

پلکسی گلاس یک نام تجاری برای ورقهای اکریلیک است. ورق‌های پلکسی گلاس به صورت شیت در ابعاد 122×183 سانتیمتر تولید می‌شوند. این ورق‌های پلاستیکی انعطاف خوبی دارند و در برابر ضربه مقاومند.

خرید چهار مدل پلکسی گلاس از نمایندگی تهران

پلکسی گلاس ها سطح براقی دارند و ازهر نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرستان‌ها می‌توانید یکی از چهار مدل مختلف آنرا تهیه کنید:

پلکسی گلاس رنگی: این نوع پلکسی ها طیف رنگی نسبتا کاملی دارند و تقریبا هر نوع رنگی که مدنظرتان باشد را می‌توانید از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرهای دیگر تهیه کنید. پلکسی گلاس رنگی، هم در رنگ‌های اصلی و هم ‌در رنگ‌های فرعی تولید می‌شود و اغلب در زمینه تابلوسازی تبلیغاتی کاربرد دارد. از پلکسی گلاس رنگی برای ساخت انواع حروف برجسته پلکسی گلاس استفاده می‌شود.

پلکسی شفاف: ورقهای پلکسی شفاف دقیقا مثل شیشه هستند؛ با این تفاوت که مثل شیشه ترد و شکننده نیستند و مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه دارند. پلکسی گلاس شفاف را می‌توانید برای مکان‌هایی که نیاز به ایمنی بیشتر دارند استفاده کنید. مهد کودک ها ، مدارس و سالن‌های بازی کودکان جزو مهم‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید از پلکسی گلاس شفاف استفاده کنید.

پلکسی گلاس آینه‌ای: دقیقا شبیه آینه‌های شیشه‌ای هستند و بازتاب تصاویر در آن‌ها کاملا مثل آینه هایی‌ست که درمنازل خودمان استفاده می‌کنیم. پلکسی گلاس آینه‌ای مثل تمام انواع ورق‌های پلکسی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. پلکسی آینه ای در حقیقت یک پلکسی شفاف است که لایه ای جیوه روی سطح آن زده شده است. درست مثل آینه های شیشه ای که پشت آنها با لایه ای جیوه پوشانده شده است.

پلکسی گلاس ترانسپارنت: نوع چهارم ورق‌های پلکسی گلاس، ورق‌های پلکسی گلاس ترانسپارنت هستند. این ورق‌ها درست مثل شیشه‌های رنگی در پنجره‌های قدیمی هستند. رنگ بندی ورق‌های پلکسی گلاس ترانسپارنت محدود است و فقط در چند رنگ اصلی قابل تهیه هستند. شما می‌توانید پلکسی گلاس ترانسپارنت را در رنگ‌های آبی ، سبز ، قرمز و نارنجی تهیه کنید؛ البته گاهی اوقات می‌توانید پلکسی گلاس ترانسپارنت را در دو رنگ فسفری نیز پیدا کنید.

حالا که با ورق پلکسی گلاس آشنا شدید و میدانید پلکسی چیست ، پیشنهاد می‌کنیم خریدتان را از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران انجام دهید. در ادامه 3 ویژگی یک نمایندگی معتبر پلکسی گلاس در تهران را به شما توضبح می‌دهیم:

قیمت مناسب در نمایندگی پلکسی گلاس

اولین فاکتوری که هنگام خرید پلکسی گلاس باید مدنظر داشته باشید قیمت مناسب و به روز است. فقط یک نمایندگی معتبر پلکسی گلاس می‌تواند ورق پلکسی گلاس را با قیمت‌های صحیح و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

قیمت ورق پلکسی گلاس به دو عامل اصلی بستگی دارد:   برند ورق پلکسی گلاس    و     ضخامت ورق پلکسی   

بهترین ورق‌های پلکسی گلاس در ایران از کشورهای مختلفی وارد می‌شوند؛ تایوان، اندونزی، چین و ویتنام جزو کشورهای تولیدکننده ورق پلکسی گلاس هستند که محصولات خود را به بازار ایران صادر می‌کنند.

برخی از برندهای ورق پلکسی گلاس مثل جوکیما ، چوچن و یرلانگ جزو نام‌های آشنا در بازار پلکسی هستند و این برندها را می‌توانید از یک نمایندگی پلکسی گلاس در تهران خریداری کنید.

قیمت ورق پلکسی گلاس بر اساس دو عامل برند و ضخامت تعیین می شود

دومین عامل موثر در قیمت ورق پلکسی، ضخامت ورق پلکسی گلاس است. طبیعتا هرچقدر ضخامت ورق پلکسی گلاس بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت ورق پلکسی نیز افزایش می‌یابد. البته قیمت ورق پلکسی بر اساس واحد میلیمتر در هر شیت 122×183سانتیمتر تعیین می‌شود.

یعنی برای محاسبه قیمت یک ورق پلکسی گلاس، کافیست قیمت یک شیت 1 میلیمتری پلکسی گلاس در ابعاد 122×183 سانتیمتر را از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران دریافت کنیم و آنرا در ضخامت ورق پلکسی گلاس ضرب کنیم؛

به عنوان مثال اگر قیمت واحد یک میلیمتر بر شیت ورق پلکسی گلاس 100 هزار تومان باشد، قیمت یک ورق پلکسی 4 میل در ابعاد 122×183 سانتیمتر، 400 هزارتومان می‌شود.

سایزهای متنوع در نمایندگی پلکسی گلاس

دومین عاملی که شما را به خرید ورق از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران ترغیب می‌کند، موجود داشتن سایزهای متنوع پلکسی گلاس است. ابعاد استاندارد ورق پلکسی گلاس 122×183 سانتیمتر است و این ابعاد به صورت عمومی در بین فروشندگان و خریداران با نام ورق کامل شناخته می‌شود.

تمام مراکز فروش پلکسی گلاس ورق‌های پلکسی گلاس را در این ابعاد عرضه می‌کنند؛ ولی یک نمایندگی معتبر پلکسی گلاس ابعاد کوچکتر از ورق کامل را نیز برای خرید در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

سایزهای کوچکتر ورق پلکسی گلاس و نامهای مخفف آنها بدین شرح است: 

  • 122×91 سانتیمتر  =   نیم ورق
  • 122×61 سانتیمتر  =  یک سوم ورق
  • 61×61 سانتیمتر  =  یک ششم ورق

این تقسیم‌بندی ابعاد برای نخستین بار در فروش اینترنتی ورق پلکسی گلاس، توسط فروشگاه لیزرکات تعریف شده است و پس از عرضه ورق پلکسی گلاس در این سایزها، فروشگاه‌های دیگر نیز این ابعاد را به لیست فروش خود اضافه نمودند. البته تامین ورق پلکسی گلاس در هر سایز و ضخامت و سایز کوچکتر از ورق کامل، چالش‌های زیادی دارد؛ ولی در فروشگاه لیزرکات شما می‌توانید هر نوع ورق پلکسی گلاس را در سایزها و ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلفی تهیه کنید.

ارائه خدمات جانبی پلکسی گلاس

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در خرید پلکسی گلاس از نمایندگی تهران و شهرستانها باید مدنظر داشته باشید، ارائه خدمات جانبی و تکمیلی در زمینه ورق پلکسی گلاس است. یکی از مهم‌ترین خدماتی که می‌توانید از مراکز فروش معتبر پلکسی گلاس دریافت کنید، خدمات برش لیزری است.

خدمات برش لیزری ورق پلکسی گلاس لیزرکات

اغلب افرادی که ورق پلکسی گلاس خریداری می‌کنند نیاز به خدمات برشکاری دارند و بهترین مرکز فروش پلکسی گلاس این خدمات را به مشتریان عرضه می‌کند. حکاکی و برش لیزری انواع ورق پلکسی گلاس با ضخامت‌های مختلف، جزو خدمات ویژه ای است که یک مرکز فروش پلکسی گلاس به مشتریان ارائه می‌کند.

گاهی ممکن است این خدمات برشکاری تنها در حد یک برش ساده برای تقسیم ورق پلکسی باشد؛ ولی ارائه همین خدمت گاهی باعث حمل آسان‌تر ورق پلکسی توسط مشتری می‌شود.

دریافت قیمت پلکسی مناسب ، موجود داشتن سایزهای کوچکتر از ورق و دریافت خدمات جانبی جزو مهم‌ترین عواملی است که هنگام خرید از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران باید مدنظر داشته باشید. یکی از مراکزی که این سه ویژگی مهم را به مشتریان ارائه می‌دهد فروشگاه لیزرکات است. شما در فروشگاه لیزرکات می‌توانید انواع ورق پلکسی گلاس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لیزرکات نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و ارائه دهنده خدمات برش لیزری در تهران است که دفتر اصلی آن در خیابان پامنار است. خیابان پامنار یکی از مهمترین خیابانهای منطقه 12 شهرداری تهران است و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه لیزرکات و یا تماس تلفنی با شماره 02133919300 ورق پلکسی گلاس را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.