کسب و کارها

خرید آیفون 14؛ آیفون 13 را کنار بگذارید، یک غول جدید داریم!

همیشه این موقع از سال که می‌شود، همه طرفداران موبایل‌های هوشمند به ویژه عاشقان آیفون، منتظر معرفی جدیدترین نسخه از گوشی‌‌های هوشمند اپل هستند. درست مانند امسال که هنوز چند ماهی به انتشار آیفون 14 مانده است، اما شایعات پیرامون این گوشی‌ هوشمند، تمامی طرفداران را بر لبه صندلی نگه داشته است. با توجه به […]

همیشه این موقع از سال که می‌شود، همه طرفداران موبایل‌های هوشمند به ویژه عاشقان آیفون، منتظر معرفی جدیدترین نسخه از گوشی‌‌های هوشمند اپل هستند. درست مانند امسال که هنوز چند ماهی به انتشار آیفون 14 مانده است، اما شایعات پیرامون این گوشی‌ هوشمند، تمامی طرفداران را بر لبه صندلی نگه داشته است. با توجه به شایعاتی که چند وقت اخیر منتشر شده است، آیفون 14 شاید تغییرات چندانی نداشته باشد، اما آیفون 14 پرو می‌تواند یک انقلاب در سری گوشی‌های اپل باشد. شایعات می‌گویند که آیفون 14 اصلاحات بی‌نظیری داشته است.

برای اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین سری گوشی‌های اپل و خرید ایفون، در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با جدیدترین شایعات؛ ما منتظر خرید آیفون هستیم!

در ماه‌‍‌های اخیر شایعاتی که درباره آیفون 14 منتشر شده است، به قدری جذاب بوده که ضربان قلب تمامی طرفداران را بالا برده است. با توجه به این شایعات خیلی از سایت‌های معتبر خارجی ادعا می‌کنند که آیفون 14 می‌تواند بزرگ‌ترین تغییر آیفون در چندین سال اخیر باشد.

اخباری که تا به امروزی منتشر شده است، ادعا می‌کنند که آیفون 14 ظاهری باریک‌تر دارد، از پردازنده A16 خاص اپل استفاده می‌کند و همچنین رزولوشن دوربین‌ آن به اندازه قابل توجهی بهبود یافته است. یکی از شایعات جذاب این است که در نسل 14 آیفون، ممکن است دیگر آیفون مینی وجود نداشته باشد و با آیفون 14 مکس با اندازه 6.7 اینچ جایگزین شده باشد.

یکی از نگرانی‌های طرفداران آیفون این است که امکان دارد آیفون 14 استاندارد به قدر کافی راضی‌کننده نباشد. در حقیقت امکان دارد که از همان پردازنده نسل پیش خود استفاده کند. به همین دلیل آیفون 14 شاید در میان برادران خود زیاد مورد توجه قرار نگیرد.

خداحافظ آیفون مینی، سلام به آیفون 14 مکس !

همانطور که اشاره شد، بیشتر شایعات پیرامون این موضوع هستند که آیفون مینی تولید نخواهد شد و این مدل آیفون با آیفون 14 مکس جایگزین می‌شود. در دو سال اخیر، آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی چندان موفقیت آمیز نبودند. به عبارت دیگر زمانی که موضوع خرید آیفون می‌شود، کاربران تمایل دارند که صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشند.

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

با توجه به این که خرید آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر در میان کاربران، طرفداران بیشتری دارد، اپل یک گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی منتشر می‌کند که اندازه آیفون 14 پرو مکس است، اما قیمت پایین‌تری دارد. با توجه به این مسائل انتظار می‌رود که آیفون پلاس یا همان آیفون 14 مکس، یکی از جذاب‌ترین محصولات شرکت اپل در سال 2022 باشد.

به این دلیل در بخش بالا نام آیفون پلاس نیز آورده شد که ممکن است اپل سری جدید و تازه خود را با این نام منتشر کند تا از سردرگمی و اشتباه گرفتن با آیفون 14 پرو مکس خودداری کند. اما تا زمانی که این محصول منتشر نشود، به سورپرایز اپل، به عنوان آیفون 14 مکس اشاره می‌شود.

شایعات منتشر شده از اوایل May تا اواخر July درباره آیفون 14

در این بخش از مطلب شایعاتی را که از اوایل ماه می میلادی تا اواخر ماه جولای منتشر شده است را بررسی می‌کنیم. به عنوان مثال در 11 می سال 2022 شنیده شد که اپل همچنان قصد دارید گوشی‌های هوشمند خود را با پورت لایتنینگ منتشر کند. اگر مشتاق به خرید آیفون 14 هستید، برخی دیگر از شایعات منتشر شده بر اساس تاریخ به شرح زیر هستند:

  • 18 می: مراسم معارفه آیفون 14 در تاریخ 13 سپتامبر می‌باشد و ظاهرا اپل قصد ندارد از این محصول به تنهای رونمایی کند
  • 24 می: در تاریخ 24 ماه می شنیده شده است که اپل ممکن است در جدیدترین سری گوشی‌های خود از دوربین سلفی بهتری استفاده کند. همین مساله می‌تواند به افزایش جزئی قیمت آیفون منجر شود
  • 25 می: انتشار جدیدترین سری گوشی‌های آیفون ممکن است با تاخیر روبرو شود
  • 2 ژوئن: انتظارات زیادی از A16 نداشته باشید. شاید این پردازنده نتواند به اندازه نسل‌های پیش شما را شگفت‌زده کند
  • 23 ژوئن: ظرفیت‌های احتمالی باطری‌های آیفون در هر چهار مدل منتشر شدند
  • 4 جولای: اپل امکان دارد که از پردازنده آیفون 13 استفاده کند
  • 6 جولای: با توجه به یک منبع شایعات، امکان دارد این اولین باری باشد که پردازنده یک اعضای مختلف یک خانواده اپل باهم متفاوت باشد
  • 13 جولای: یک گزارش نشان داده است که امکان دارد انتشار آیفون 14 با تاخیر روبرو شود. احتمالا به دلیل تولید آیفون 14 مکس است
  • 28 جولای: در آخرین شایعات منتشر شده، متوجه شدیم که تمامی مدل‌های آیفون 14 از رم 6 گیگابایتی استفاده می‌کنند. با این حال در مدل‎‌های پرو، سرعت بهتری از سوی رم دریافت خواهید کرد

آیفون 14 کی منتشر می‌شود؟!

حتی پیش از زمانی که شایعاتی درباره زمان انتشار آیفون 14 باشد، می‌توانیم حدس بزنیم که این محصول در چه زمانی منتشر می‌شود. اپل تمایل دارد تا محصولات خود را در زمان‌های مشخصی عرضه کند، بنابراین می‌توان حدس زد که در ماه سپتامبر شاهد انتشار جدیدترین سری آیفون هستیم.

اگر بخواهیم زمان دقیق انتشار آیفون 14 را بررسی کنیم، باید بگوییم که آیفون 13 در 14 ماه سپتامبر منتشر شده است. اما انتظار نداشته باشید که اپل در همین تاریخ نیز آیفون 14 را عرضه کند. اپل معمولا از محصولات خود در اولین یا دومین سه شنبه ماه سپتامبر منتشر می‌کند، به عبارت دیگر تاریخ دقیق انتشار آیفون 14 را می‌توان 6 سپتامبر یا 13 سپتامبر، معادل 15 شهریور و 22 شهریور در نظر گرفت. البته با توجه به شایعاتی که در قسمت‌های بالایی نیز مطالعه کردید، امکان دارد که تولید و انتشار آیفون با تاخیر روبرو شود.

قیمت آیفون 14؛ چقدر باید برای داشتن پادشاه دنیای دیجیتال هزینه کنیم؟

با توجه به این که آیفون 14، دارای چهار مدل است که به جای آیفون 14 مینی شامل آیفون 14 مکس می‌شود، تمامی کاربرانی که منتظر خرید آیفون هستند به دنبال قیمت دقیق این محصولات می‌باشند. ظاهرا قیمت پایه سری گوشی‌های آیفون 14 به قیمت 799 دلار است. البته این قیمت ممکن است تا 100 دلار بالاتر نیز باشد.

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به ترتیب 1.099 و 1.199 پیش‌بینی می‌شوند. به عبارت دیگر قیمت این محصولات به نسبت نسل پیش حدود 100 دلار بیشتر هستند. با این حال برای خرید آیفون 14 باید منتظر روز عرضه این محصول باشید که چندان هم دور نیست.

طراحی و ظاهر آیفون 14؛ آیا از شر ناچ خلاص شدیم؟!

زمان زیادی است که کاربران درخواست دارند که اپل ناچ بالای گوشی‌های هوشمند خود را از بین ببرد. در حقیقت از زمانی که گوشی‌های هوشمند تمام صفحه به بازار آمد، دارندگان آیفون از ناچ بالای گوشی خود ناراضی بودند. زیرا این ناحیه خیلی بیهوده تنها بخشی مهم از دید کاربران را مشغول کرده بود. با توجه به شایعات می‌توان گفت که بالاخره اپل تصمیم گرفته است تا به تصمیم کاربران خود پاسخ دهد.

البته شایعه‌ها می‌گویند که ناچ بالای صفحه تنها در مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از بین می‌رود. از دیگر تغییرات ظاهری که در آیفون 14 پرو مکس شاهدش خواهیم بود، کم‌تر شدن برآمدگی دوربین‌های پشت این گوشی هوشمند است. به گفته جان پروسر (Jon Prosser) ضخامت آیفون 14 پرو مکس حتی از آیفون 12 پرو مکس نیز بیشتر است. بنابراین با یک گوشی تقریبا بزرگ طرف هستیم.

از نظر بسیاری از کاربران گوشی بزرگ می‎‌تواند آزاردهنده باشد، اما با بزرگ‌تر شدن آیفون 14، امید داریم که ظرفیت باتری به قدر قابل توجهی افزایش پیدا کرده باشد. در این صورت می‌توانید در کل روز با گوشی‌ خود کار کنید و اصلا نگران تمام شدن شارژتان نباشید.

خرید آسان و معتبر تمامی محصولات اپل از اپل‌فا

آیفون‌ها در میان ایرانیان محبوبیت خاصی دارند، البته که این محبوبیت در طول زمان و با وجود کیفیت بالای محصولات این شرکت شکل گرفته است. این شرکت با وجود کیفیت بالا و اکوسیستم جذابی که برای کاربران خود طراحی کرده است، همه ما را منتظر آیفون 14 خود نگه داشته است.

استفاده از رم 6 گیگابایت، احتمال استفاده از پردازنده جدید A16 و بهبود عملکرد دروبین و ارتقای سنسور آن به 48 مگاپیکسل از تغییرات نسل جدید آیفون است. شما می‎‌توانید در ماه آینده به محض عرضه شدن گوشی جدید اپل، از اپلفا نسبت به خرید آیفون 14 اقدام کنید. این فروشگاه آنلاین تمامی محصولات شرکت اپل را با ویژگی‌هایی نظیر سرعت بالا، کیفیت خدمات مشتریان عالی و پشتیبانی پس از فروش ارائه می‌کنید. بنابراین همین حالا یک سر به وب‌سایت اپل‌فا بزنید تا خریدی باکیفیت و آسان داشته باشید.