کسب و کارها

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای (راهنمای قدم به قدم)

یک سرویس اینترنی برای پخش موسیقی به صورت جهانی به نام اسپاتیفای تشکیل شده است که امروز آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای را به صورت ساده و قدم به قدم باهم پیش میرویم. روزانه هزاران نفر از هنرمندان و آرتیست ها موسیقی های به روز و جدید خود را در پلتفرم خود بارگذاری می کنند؛ تا […]

یک سرویس اینترنی برای پخش موسیقی به صورت جهانی به نام اسپاتیفای تشکیل شده است که امروز آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای را به صورت ساده و قدم به قدم باهم پیش میرویم. روزانه هزاران نفر از هنرمندان و آرتیست ها موسیقی های به روز و جدید خود را در پلتفرم خود بارگذاری می کنند؛ تا میلیون ها کاربر روزانه در کل دنیا از گوش دادن آن لذت ببرند.برای آشنایی و استفاده از اسپاتیفای می توانید از سرویس رایگان آن استفاده کنید.

سرویس رایگان به صورت پایه با خدمات اصلی همراه با تبلیغات فراوان و دارای محدودیت های از جمله عدم امکان دانلود، گوش دادن موسیقی فقط به صورت آنلاین و محدود در طول روز و دیگر محدودیت ها است. با ما برای ساخت اکانت همراه باشید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

برای اینکه بتوانید از سرویس های بیشتر و خدمات اسپاتیفای چه رایگان چه غیر رایگان استفاده کنید باید اکانت داشته باشید. با ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید روزانه در بیشتر دستگاه ها از موسیقی و ویدئوهای آن استفاده کنید. دستگاه های تلویزیون، کنسول، حتی یخچال های امروزی امکان متصل شدن به اسپاتیفای را دارند تا بتوانید در هر حالی موسیقی گوش بدهید. جالب است بدانید نرم افزارهای مخصوص کودکان زیر سن قانونی وجود دارد تا آنان هم با استفاده از پلتفرم خود موسیقی مربوط به سن وسال خود را گوش بدهند.

مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق سایت

برای ساخت اکانت اسپاتیفای ابتدا باید وارد سایت اسپاتیفای شود به آدرس: https://www.spotify.com

حال با زدن ساین آپ شروع به ثبت نام اکانت اسپاتیفای کنید. تمام مراحل مانند ثبت نام با موبایل است.

اسم مشخصات و ایمیل را وارد کنید توجه داشته باشید باید سن قانونی داشته باشید در غیر این صورت اجازه ساخت اکانت به شما نخواهد داد.

نکته دیگر اینکه اگر اکانت گوگل یا حتی فیس بوک دارید دیگر نیازی به واردکردن اطلاعات در ساخت اکانت اسپاتیفای نیست می توانید با اکانت فیس بوک یا گوگل وارد اکانت اسپاتیفای بشوید.

مراحل ثبت نام اسپاتیفای

What’s your email? : ایمیل خود را وارد کنید.

Confirm your email : ایمیل خودتان را مجدد وارد کنید.

Create a password : یک رمز بنویسید.

What should we call you? : نام نمایشی در اسپاتیفای خود را انتخاب کنید.

What’s your date of birth? : تاریخ تولد خود را بنویسید.

بعد از آن دکمه ی im not robot را کلیک کنید و دکمه ی Sign up را کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

بعد از آن اکانت شما ساخته میشود و از طریق مرورگر وارد اکانت خود میشود حالا میتوانید از اسپاتیفای لذت ببرید!

مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای با موبایل

اولین مطلبی که باید بدانند دررابطه با ساخت اکانت اسپاتیفای در کشور ایران و دیگر کشورهای که تحریم هستند باید با ایپی دیگری نصب کنید. زیرا که با ایپی ایران نمی توان اکانت اسپاتیفای و در بسیاری دیگر از سایت های خارجی مثل فیس بوک و… اکانت ساخت و باید با ایپی کشور دیگری اکانت بسازید. اگر هم امکان ساخت داشته باشد ممکن است بعد از مدتی حتی اگر پنل خریده باشید حذف می شود. برای ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی، پلی استور و سایت اسپاتیفای دانلود کنید.

در اکثر موبایل های امروزی این برنامه در حالت پیش فرض و تنظیمات کارخانه نصب است، برای شروع ثبت نام روی گزینه ی ساین آپ کلیک کنید و سپس مراحل زیر را یک به یک انجام دهید و صفحه بعدی بزنید. اولین مرحله باید یک ایمیل معتبر وارد کنید، و در کادر بعدی مجدد آن را برای تأیید وارد کنید سپس یک پسورد قوی برای اکانت خود وارد کنید و در کادر بعدی پسورد را هم مجدد برای تأیید وارد کنید.

در صفحه ی بعد تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید، سپس برای پروفایل خود یک نام انتخاب کنید، حال جنسیت خود را انتخاب کنید. با زدن ذخیره کردن و گزینه ی بعدی اکانت شما دیگر ساخته شد و اکانت اسپاتیفای شما ساخته شد. بعد از ساخته شدن اکانت شما یک ایمیل برای شما ارسال می شود که باید از طریق آن احراز هویت بشوید تا اسپاتیفای شما را ربات تشخیص ندهد. الان دیگر شما می توانید از سرویس های رایگان اسپاتیفای استفاده کنید.

ساخت اکانت اسپاتیفای با کنسول

می توانید با پلی استیشن یا ایکس باکس خود یک اکانت اسپاتیفای بسازید. برای این ابتدا باید وارد فروشگاه پلی استیشن یا ایکس باکس شوید و اپلیکیشن اسپاتیفای را برای پلی استیشن خود دانلود کنید. دانلود اپ اسپاتیفای اینجا هم رایگان است. مابقی مراحل را شبیه به مراحل موبایل که گفته شد انجام دهید. با ساخت اکانت اسپاتیفای در ایکس باکس و پلی استیشن دیگر به راحتی به آن دسترسی دارید. با داشتن یک حساب پریمیوم می توانید موبایل را به کنسول بازی متصل کنید و هم زمان که بازی می کنید آهنگ مورد علاقه ی خود را هم گوش بدهید.

انواع اکانت اسپاتیفای، اکانت رایگان یا خرید پرمیوم اکانت؟

خرید اکانت اسپاتیفای می توانید برای اکانت های پریمیوم اسپاتیفای بسته های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله خریداری کنید. همچنین باتوجه به نیاز خود و یا هماهنگی با خانواده یا دوستان خود می توانید پنل خود را انتخاب کنید. پنل های خریدنی ۴ دسته هستند:

فامیلی: برای اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود تا ۵ نفر و ۵ اکانت به یک پنل متصل شوید بدون اینکه از اطلاعاتش شخصی و جزئیات یکدیگر آگاه شوید.

اکانت شخصی: این پنل اختصاصی فقط برای یک نفر است و نمی توان اکانت دیگری به آن متصل کرد.

due: با این پنل ۲ نفر و ۲ اکانت می توانند به پنل نصب شوند.

student: این پنل مخصوص محصل ها است و باید مدرک مورد تأیید اسپاتیفای داشته باشید.

برای خرید اکانت اسپاتیفای میتوانید به سایت spotify-acc.ir مراجعه کنید که برای ایرانیان برترین سایت خرید اکانت میباشد و به راحتی اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده تحویل بگیرید.

اکانت پرمیوم قابلیت های فراوانی در اسپاتیفای دارد که با خرید اکانت اسپاتیفای میتوانید از این امکانات استفاده کنید.

رفع مشکل خطاهای حین ساخت اکانت اسپاتیفای

Your account wasn’t created: این خطا به دلیل استفاده از نرم افزارهای تغییر ایپی میباشد. شما میتوانید با مراجعه به سایت spotify-acc.ir، خرید اکانت پرمیوم داشته باشید روی اکانت ندارم، تا برایتان اکانت هم ساخته شود.

This email is invalid. Make sure it’s written like: این خطا به معنی این است که ایمیل اشتباه وارد کرده اید کافیست یک ایمیل معتبر وارد کنید.

Your password is too short: رمز انتخابی شما کوتاه است و باید رمز بلند تری انتخاب نمایید.

امیدوارم از این مقاله برای ساخت اکانت اسپاتیفای و اکانت پرمیوم خوشتان آمده باشد. اگر نظری داشتید در پایین همین مقاله بنویسید.