عاشقان فیلم و سریال بخوانند!

همزمان با تغییر دامنه و ری برندیگ پلتفرم تماشا و دانلود فیلم و سریال سپزپندار به دی دی فیلم ، بهانه ای شد تا با دوستداران فیلم و سریال و مخاطبین این سایت غنی، به بررسی دلایل افزایش محبوبیت تماشای فیلم و سریال ها در سال‌های اخیر و البته تاثیرات مثبت این عادت بر رفتار، […]

همزمان با تغییر دامنه و ری برندیگ پلتفرم تماشا و دانلود فیلم و سریال سپزپندار به دی دی فیلم ، بهانه ای شد تا با دوستداران فیلم و سریال و مخاطبین این سایت غنی، به بررسی دلایل افزایش محبوبیت تماشای فیلم و سریال ها در سال‌های اخیر و البته تاثیرات مثبت این عادت بر رفتار، مغز و شخصیت تماشاگران حرفه ای این هنر بپردازیم.

تماشا و دانلود فیلم و سریال های قدیمی، جدید، غمگین، کمدی و… هرکدام بر روی رفتار و شخصیت شما اثرات متفاوتی دارند که در ادامه به بررسی جزئی‌تر هرکدام از این اثرات می‌پردازیم.

تاثیرات مثبت تماشا و دانلود سریال و فیلم بر رفتار، مغز و شخصیت

درست است که ما عادت بیش از حد به هر چیزی را مذمت میکنیم اما نمی‌توانیم تاثیراتی که بعضی از این عادت ها مانند دانلود سریال و تماشای انواع فیلم و سریال‌ها بر بهبود برخی مهارت های ما میگذارند را نادیده بگیریم.

به طور کلی وقتی از تاثیرات مثبت عادت هایمان چشم پوشی میکنم و این عادات را ترک می‌کنیم که بر جوانب دیگر زندگیمان تاثیر منفی بگذارند.  یکی از این عادت های سرگرم کننده و جذاب که مخاطبین آنرا محسور و غول های تولید کننده آنرا ثروتمند تر می‌کند، تماشای فیلم و سریال است.

فیلم چیست؟

فیلم ها تصاویر متحرک و پیچیده ای هستند که داستانی را روایت میکنند و همزمان به هنر های بیشماری گره خورده اند (از جمله نویسندگی، بازیگری، کارگردانی، موسیقی، گریم، طراحی صحنه، لباس و…) و از مهارت های فنی زیادی چون تکنیک های تصویر برداری، صدابرداری و … بهره می‌گیرند.

علاوه بر آن، خروجی نهایی آن نیز یک هنر جذاب و تاثیر گذار و از محبوب ترین هنر های قرن بیست به بعد است. علاوه بر آن می‌توان نام آن را یک صنعت پولساز نیز گذاشت و همچنین علاوه بر بُعد هنری و اقتصادی، فیلم ها در زمینه اجتماعی نیز دارای ارزش هستند و بسیار تاثیر گذارند.

چه چیزی باعث عشق عمیق ما به فیلم است؟

آیا علاقه ی ما به فیلم دیدن فقط محض سرگرم شدن است؟ یا ما با تماشای فیلم ها چیزی عمیق تر را دریافت می‌کنیم؟ اگر هنر هفتم را یک هنر بدانیم فیلم دیدن علاقه نشان دادن به هنر است.

همانگونه که همه از تماشای یک نقاشی لذت می‌برند، تماشای جادوی سینما و ترکیب ده ها هنر با یکدیگر قطعا برای افراد زیادی محسور کننده و حتی اعتیار آور است.

امروزه دانلود سریال ایرانی در بین علاقمندان فیلم و سریال در ایران نیز بسیار افزایش پیدا کرده است؛ چرا که کیفیت ساخت آثار ایرانی نسبت به سال‌های قبل بسیار افزایش یافته‎‌است.

دانلود سریالبه عنوان مثال از سریال های اجتماعی امروزی ایرانی می‌توان به سریال یاغی اشاره کرد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از آثار کمدی نیز می‌توان به سریال آفتاب پرست اشاره کرد.

رهایی با تماشا و دانلود فیلم و سریال

خنده و اشک هر دو پاسخ به نا امیدی و خستگی است. اگر ترجیح شما خنده است، چه چیزی بهتر از یک دانلود فیلم کمدی! خنده علاوه بر آن که می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، یک واکنش دفاعی ذهن برای غلبه و تاب آوردن دربرابر مشکلات است.

فیلم های کمدی راه خوبی برای کاهش استرس ناشی از فعالیت های روزانه هستند و به کاهش هورمون های مرتبط با استرس کمک می‌کنند. درست است که به فیلم های کمدی امروزی انتقاداتی وارد است و فیلم های کمدی رنگ و بوی بازاری به خود گرفته‌اند؛ اما هنوز راه خوبی برای ساعاتی رهایی هستند.

این جالب است بدانید که حتی فیلم های غمگین هم برای مغز شما مفید است !!! فیلم های غمگین تاثیر مثبتی بر شیمی مغز شما دارند. تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد انجام شده که مشخص کرده تماشای یک فیلم با موضوعات آسیب‌های اجتماعی باعث ترشح هورمون آندروفین در بدن شما می‌شود؛

یک ماده شیمیایی مرتبط با افزایش تحمل درد و در نتیجه احساس بهتر در شما!! مثل گوش دادن آهنگ های غمگین که در نهایت شما را سبک‌تر می‌کند. بنابراین گاهی حتی برای دانلود فیلم غمگین نیز اقدام کنید!

فیلم تراپی! فیلم ها روانشناس خصوصی شما هستند.

تماشای مجدد فیلم‌ها آرامبخش است چرا که مغز به راحتی آنها را پردازش می‌کند و قابل پیش‌بینی بودن آن برای آرامش و اطمینان روانی شما خوب است. می‌توانید دفعه بعدی که برای بار بیستم در حال تماشای بتمن هستید اگر کسی از شما سوال کرد این جواب را بدهید.

حتی حس نوستالژی دانلود فیلم های قدیمی باعث تقویت دیگاه مثبت، افزایش عزت نفس و بهبود ارتباطات شما با دوستان و خانواده می‌شود. حتی برخی درمانگرها تماشای فیلم و سریال را توصیه می‌کنند؛

خصوصا فیلم‌هایی که منعکس کننده نگرانی‌های شما باشند. به عنوان مثال فیلم‌هایی در خصوص امیدواری در زمان ابتلا به بیماری‌ها و یا انگیزه بخش برای موفقیت با وجود ناتوانی ها، یا شرایط خانوادگی خاص مثل فیلم داستان ازدواج.

انگیزه‌ی ناشی از تماشا و دانلود برخی فیلم ها

فیلم‌هایی هستند که زندگی برخی افراد را متحول کرده اند؛ اما اگر این تحول مثبت، در زندگی شما کاملا مستقیم اتفاق نیوفتاده است تاثیر غیرمستقیم تاثیرگذارترین فیلم‌ها تا معمولی‌ترین ها را بر تصمیمات و زندگی خود نادیده نگیرید.

دانلود سریال ایرانیبه عنوان مثال تاثیر خودآگاه و یا ناخوداگاه فیلم های رستگاری در شائوشنک، در جستجوی خوشبختی، مسیر سبز، فارست گامپ، انیمیشن روح، SING و… را نمی‌توانیم انکار کنیم.

فیلم باز ها باهوش ترند!

فیلم‌ها چه اجتماعی، چه احساسی و چه علمی شما را در ژانر‌های گفته شده باهوش‌تر می‌کند. خصوصا در هوش هیجانی. این بدیهی است که وقتی شما به عنوان مثال یک فیلم با محتوای قوی احساسی می‌بینید، در زندگی واقعی در این زمینه درک بهتری از احساسات خود و اطرافیان خواهید داشت.

راجر ایبرت، منتقد افسانه‌ای فیلم، زمانی فیلم‌ها را این‌گونه توصیف کرد: «…مانند ماشینی که همدلی ایجاد می‌کند؛ به شما امکان می‌دهد کمی بیشتر درباره امیدها، آرزوها، رویاها و ترس‌های مختلف بفهمید.»

منبع دانلود فیلم و سریال برای فیلم‌بازها

طبیعی است که اولین فکری که برای شروع تماشای انواع فیلم و سریال ها به ذهنتان می‌رسد، پیدا کردن یک منبع خوب برای دانلود سریال ها و فیلم های متفاوت باشد. اگر تاکنون با رسانه دی دی فیلم آشنایی نداشته‌اید، حال می‌توانید برای شروع عادت تماشای فیلم و سریال به این رسانه مراجعه کنید.

اگر برای یک فیلم تراپی خوب و دستیابی به گلچینی از فیلم و سریال‌های برتر و دانلود سریال ایرانی و خارجی، تاکنون انتخاب شما سایت سبزپندار بوده است، می‌توانید از این پس با نام دی دی فیلم به آدرس didifilm.com به این منبع دسترسی داشته باشید.