ثبت نام در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اهمیت شرکت در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد یکی از دلایل اهمیت شرکت در دوره MBA به افزایش سطح حقوق اختصاص دارد. تحقیقات حاکی از آن دارند که در 30 سال متمادی فارغ التحصیلان دوره MBA در مقایسه با سایر مدیران حقوق و مزایای بالایی را دریافت کرده اند.  در واقع اغلب کسب […]

اهمیت شرکت در دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

یکی از دلایل اهمیت شرکت در دوره MBA به افزایش سطح حقوق اختصاص دارد. تحقیقات حاکی از آن دارند که در 30 سال متمادی فارغ التحصیلان دوره MBA در مقایسه با سایر مدیران حقوق و مزایای بالایی را دریافت کرده اند.  در واقع اغلب کسب و کار ها حقوق و مزایای کارمندان را بر اساس ارزش آفرینی نیروی کار تعیین می کنند. بدین ترتیب فارغ التحصیلان دوره MBA قادر هستند با خلق ارزش برای شرکت ها به دستمزد بالایی دسترسی یابند.

علاوه بر این، شرکت کنندگان در دوره MBA می توانند با مدیران موفق در ارتباط باشند و از فرصت های همکاری بهره مند گردند. در حقیقت در طول دوره های مدیریتی MBA زمینه برای تعامل با مدیران فعلی و تجاری آینده مهیا می شود.

به جرات می توان گفت شرکت در دوره MBA تضمین کننده موفقیت برای رقابت در دنیای کسب و کار است.

در دوره تحصیلی MBA به ایجاد مهارت های رهبری و یادگیری اصول و مبانی تجارت تاکید ویژه­ای می شود.

از سری مزایای شرکت در دوره MBA می توان به افزایش دانش و مهارت های نوین رهبری، خلق تفکر نوآورانه، توسعه مهارت های ارتباطی،  کسب مهارت های حرفه ای و توسعه فردی اشاره کرد.

معرفی دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

حروف اختصاری MBA بیانگر مدیریت ارشد کسب و کار است که به اصطلاح ” Master of Business Administration” اشاره دارد. دیرینگی این دوره تخصصی به دهه های نخست 1900 میلادی باز می گردد. اما از آنجایی که رهبران سنتی کسب و کار ها با اتکا به اصول کهن مدیریتی بر پایه رئیس و مرئوس فعالیت داشتند، دوره MBA چندان مورد توجه واقع نشد.

با گذر زمان علم MBA در متن و بطن بیزینس های قرن جدید نقوذ پیدا کرد و موفقیت کسب و کار های متعهد به اصول مدیریت ارشد کسب و کار برجسته شد.

اصلی ترین هدف برگزاری دوره MBA نیاز مدیران با تحصیلات غیرمدیریتی به علم روز مدیریت ارشد کسب و کار است. بی شک کلیه مدیران از امکان تحصیل در رشته مدیریت دانشگاه برخوردار نیستند و نمی توانند تحت تاثیر سن، شرایط و درگیری های مربوط به کسب و کار در دانشگاه حضور به عمل برسانند.

بدین ترتیب تحت تاثیر اهمیت MBA مؤسسات و مراکز آموزشی گسترده ای در صدد آن برآمده اند که با برگزاری دوره های مدیریت ارشد کسب و کار امکان شرکت افراد با رشته های غیرمرتبط با مدیریت را فراهم کنند.

دوره MBA در مؤسسه هفتاد به طرق مختلفی نظیر حضوری و نیمه حضوری در قالب 300 ساعت آموزش برگزار می گردد.

بی شک مدیران اجرایی یا مدیران میانی تحت تاثیر دغدغه های فکری و وظایف گسترده نمی توانند به مثابه ی یک دانشجو جوان در کلاس های آموزشی حضور پیدا کنند. بدین ترتیب آکادمی هفتاد با در نظر گرفتن شرایط شرکت کنندگان، دوره MBA  را به صورت نیمه حضوری و حضوری برگزار می کند تا کلیه متقاضیان بتوانند به منصب مدیریت ارشد کسب و کار دست یابند.

بهتر است بدانید که دوره MBA مؤسسه هفتاد در دو گرایش مدیریت بازاریابی و مدیریت استراتژی برگزار می گردد. هر یک از دوره های آموزشی دارای سرفصل­های منحصر به فرد است و مخاطبان خاص خود را دارد. عمده تفاوت دو گرایش MBA در سرفصل های غیرعمومی و مباحث تخصصی وجود دارد.

گرایش بازاریابی مختص مدیران و رهبران سازمانی علاقه مند به بحث فروش طراحی شده است. این در حالی است که گرایش استراتژی ویژه دانش پژوهانی است که خواستار آموزش مباحث در زمینه طرح ریزی و ایجاد راهبرد های سازمانی برای حل و فصل چالش های مدیریتی هستند.

مخاطبین دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اصلی ترین مخاطبین دوره های MBA شامل مدیران ارشد، مدیران میانی، مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کار ها می شوند. بی شک صاحبان کسب و کار های جدید قادر خواهند بود با بهره گیری از دانش MBA، کسب و کار نوپای خود را در مسیر موفقیت قرار دهند.

از سری مخاطبین دوره های MBA می توان به پژوهشگران، کوچ ها و مشاوران کسب و کار ها و افراد دارای برنامه راه اندازی کسب و کار اشاره کرد.

اعتبار گواهینامه دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

گواهینامه دوره MBA یک پوینت مثبت به شمار می رود و تضمین کننده آینده شغلی دانش پژوهان محسوب می گردد. این گواهی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد و از امکان استعلام آنلاین برخوردار است.

شایان ذکر است که گواهینامه MBA دارای قابلیت ترجمه از سوی دادگستری است. این بدان معنا است که مدرک MBA ضمن ارتقا جایگاه شغلی در داخل ایران می تواند در خصوص مهاجرت و تحصیل در خارج از ایران نیز مؤثر واقع شود.

ثبت نام دوره MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

از آنجایی که سطح کلاس MBA حرفه ای است، برخورداری از مدرک کارشناسی یک پیش نیاز اساسی به شمار می رود.

برای ثبت نام حضوری و غیرحضوری در دوره MBA هفتاد می توانید به وب سایت رسمی https://haftad.org مراجعه کنید.

در خصوص دریافت مشاوره می توانید با شماره 021- 22 35 4000 تماس حاصل فرمائید. علاوه بر این، بهتر است بدانید که دانش پژوهان دوره MBA به طور 24 ساعته تحت پشتیبانی مؤسسه آموزش عالی آزاد قرار دارند.