از تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ چه می‌دانیم؟

وقتی برای خرید تاچ ال سی دی به تعمیرکار  موبایل مراجعه می‌کنید و با قیمت های مختلف روبرو می شوید، ممکن است با دهها پرسش در ذهن خود روبرو شوید؟ شاید شما هم عبارت اصلی، اورجینال و… را بارها از زبان فروشندگان فطعات موبایل شنیده باشید اما آیا واقعا نمایشگری را که برای تعویض ال […]

وقتی برای خرید تاچ ال سی دی به تعمیرکار  موبایل مراجعه می‌کنید و با قیمت های مختلف روبرو می شوید، ممکن است با دهها پرسش در ذهن خود روبرو شوید؟ شاید شما هم عبارت اصلی، اورجینال و… را بارها از زبان فروشندگان فطعات موبایل شنیده باشید اما آیا واقعا نمایشگری را که برای تعویض ال سی دی گوشی خریداری خواهید کرد اصل خواهد بود؟ دلیل اختلاف قیمت ها در اجناسی که همه فروشندگان مدعی اصل بودن هستند چیست؟ آیا ممکن است فروشنده ای قصد سوء استفاده در قیمت گذاری را داشته باشد؟ پاسخ ما این است، البته! همه چیز ممکن هست.

به گزارش واحد تبلیغات تکنا، در صفحه نمایشگر های تاچ ال سی دی سامسونگ خوشبختانه نوع اورجینال که ما از آن به شرکتی یا سرویس پک یاد می‌کنیم به فراوانی در بازار یافت می‌شود. این گستردگی رو می‌توانیم یکی از نکات  مثبت برای خرید گوشی های برند سامسونگ در نظر بگیریم. البته این کیفیت شامل قیمت بالای خرید ال سی دی سامسونگ هم می‌شود اما به هر حال خیلی ها ممکن هست علاقه به استفاده از نمایشگر های اصلی شرکتی بر روی گوشی های خود داشته باشند.

نکته ای که باید در ذهن داشته باشید کیفیت های متفاوت در  ال سی دی های سامسونگ است و این هم از نکات قوت این برند می باشد که شما با توجه به نیاز و بودجه خودتان می‌توانید از کیفیت ها مختلف استفاده نمایید. اما چگونه ال سی دی اورجینال سامسونگ را با قیمت و تضمین کیفیت بخریم؟ همانطور که اشاره کردیم کیفیت های مختلفی را  در برند سامسونگ شاهد هستیم

تاچ ال سی دی سامسونگ

با کمی دقت تفاوت تاچ ال سی دی های گوشی، از روی فلت آن نیز قابل تشخیص می‌باشد. این کیفیت ها را به ترتیب توضیح می دهیم:

۱. شرکتی یا همان اورجینال ۱۰۰ درصد که به سرویس پک Service Pack هم شناخته می‌شوند.

مزایای این ال سی دی در کیفیت بی نظیر آن هست در واقع هیچ تفاوتی با ال سی دی کارخانه ای نداشته و توسط خود سامسونگ تولید می شود.
معایب خاصی ندارد جز قیمت تقریبا بالای آن که البته می توانید بهترین قیمت ال سی دی گوشی های سامسونگ را در فروشگاه قطعات موبایل ایران جی اس ام مشاهده و با اطمینان خرید کنید.

۲. ال سی دی اصل چین یا چنج گلس

مقام بعدی کیفیت در نمایشگر های سامسونگ که ممکن است به جای شرکتی یا سرویس پک هم به شما فروخته شود.
این ال سی دی ها در بهترین حالت نمونه تعویض گلس شده کارخانه ای هستند و البته بهترین حالت تولید شرکت های غیر از برند اصلی که حدودا ده درصد از نمونه شرکتی قیمت پایین تری دارند و به نظر استفاده از آنها چندان توجیهی ندارد.

نکته مهم در خرید، دقت کاربران برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی فروشندگان نامعتبر در فروش ال سی دی نمونه چنج گلس به جای شرکتی می باشد.

نمونه های دیگری هم مانند ای سی یا اولد با قیمت ۴۰ تا ۶۰ درصد کمتر از نوع شرکتی و همچنین کیفیت اولد2 اینسل متال و تی آف تی هم در بازار وجود دارد که در مقاله های بعد بیشتر در باره آن با شما صحبت خواهیم کرد.


پایان رپرتاژ اسپانسری

لینک کوتاه مقاله : bit.ly    tinyurl    is.gd    cutt.ly