پیش از حرکت به سمت فرودگاه از انجام شدن پرواز خود مطلع شوید!

هیچگاه در هنگام خرید بلیط هواپیما صحبتی از کنسلی پرواز نمی باشد، اما در فصل زمستان و به دلیل شرایط نامساعد جوی پیش از حرکت به سمت فرودگاه از قطعی بودن انجام پرواز خود اطلاع کسب کنید. به گزارش واحد تبلیغات پایگاه خبری تکنا به نقل از طاهاگشت، سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر همزمان […]

هیچگاه در هنگام خرید بلیط هواپیما صحبتی از کنسلی پرواز نمی باشد، اما در فصل زمستان و به دلیل شرایط نامساعد جوی پیش از حرکت به سمت فرودگاه از قطعی بودن انجام پرواز خود اطلاع کسب کنید.

به گزارش واحد تبلیغات پایگاه خبری تکنا به نقل از طاهاگشت، سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر همزمان با کنسل شدن چند پرواز فرودگاه مهرآبادبه دلیل شرایط نامساعد جوی در برخی از مناطق کشور، از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه از قطعی بودن پرواز و یا میزان کنسلی احتمالی اطلاع کسب کنند.

برخی از کنسلی های پرواز داخلی به دلیل شرایط جوی نامناسب

  1. پرواز شماره 1293 قشم ایر

این پرواز قرار بود روز چهارشنبه 26 آذر 99 در ساعت 10 و 25 از تهران به مقصد سنندج انجام شود که به علت شرایط نامساعد جوی سنندج کنسل شد.

  1. پرواز شماره 5613 آتا ایر

این پرواز که قرار بود از مبدا تهران به مقصد اصفهان در ساعت 9 و 5 دقیقه پرواز کند به علت شرایط نامساعد جوی شهر مقضد یعنی اصفهان لغو شد. البته به طور کلی روز سه شنبه به گفته مشاور رسانه ای و روابط عمومی رئیس سازمان هواپیمایی کشور به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه اصفهان تمامی پرواز های کنسل شدند. پروازهای در حال حرکت به سمت فرودگاه نیز به دلیل شرایط نامساعد باند و جو برای فرود یا

  • به مبدا بازگشتند
  • یا در فرودگاه جایگزین

به زمین نشستند.

در حال حاضر فروش بلیط هواپیما اصفهان متوقف نشده اما پیش از حرکت از شرایط جوی و قطعی بودن انجام پرواز مطمئن شوید. در صورت مساعد بودن شرایط نیز می توانید برای خرید بلیط هواپیما داخلی از هر مبدا به هر مقصدی از سایت آژانس طاهاگشت: https://www.tahagasht.com/ اقدام کنید.

حال با توجه به شرایط جوی و سامانه های بارشی فعال در کشور تمامی مسافران هوایی موظف هستند که پیش از حرکت به سمت فرودگاه از انجام پرواز خود اطمینان حاصل کنند. به ویژه در شرایط فعلی با وجود بیماری کرونا بهتر است پیش از کسب اطمینان از میزان تاخیر و یا انجام شدن پرواز از خانه خارج نشوید.

بسازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده است که تا سه روز آینده هوای اکثر نقاط کشور برفی خواهد بود. همین مسئله احتمال زیاد کنسل شدن و یا با تاخیر انجام شدن پرواز ها در چند روز پیش رو می باشد. به گفته سازمان هواپیمایی کشور در اطلاعیه که روز گذشته منتشر شد: با توجه به شرایط جوی کشور و نامساعد بود برای پرواز در برخی از مناطق کشور، اختمال لغو و یا تاخیر پرواز ها وجود دارد.

بنابراین مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه حتما باید با

  • اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا و یا مقصد
  • شرکت هواپیمایی که پرواز شما با آن انجام می شود
  • و یا آژانس هواپیمایی که بلیط هواپیما را خریداری کرده اید

تماس حاصل کرده و از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنید. با انجام این کار از انتشار ویروس کرونا نیز جلوگیری خواهید کرد. البته سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده است که شرکت های هواپیمایی نیز موظف هستند که وضعیت پروازهای خود را به مسافران اعلام کنند. اما با تمام این وجود شما نیز به عنوان مسافر برای رفاه حال خود باید از وضعیت پرواز پیش رو اطمینان حاصل کنید.


پایان رپرتاژ تبلیغاتی

لینک کوتاه :    bit.ly    tinyurl    is.gd    cutt.ly