هاست لینوکس سی پنل در سابین سرور

حتما شما هم باتوجه به شرایط پیش آمده ، به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید و یا هم اکنون مدیر یک وب سایت هستید و قصد تهیه سرویس میزبانی برای کسب و کار آنلاین خود دارید . یکی از بهترین سرویس های میزبانی برای وب سایت های مبتنی بر PHP و MYSQL […]

حتما شما هم باتوجه به شرایط پیش آمده ، به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید و یا هم اکنون مدیر یک وب سایت هستید و قصد تهیه سرویس میزبانی برای کسب و کار آنلاین خود دارید . یکی از بهترین سرویس های میزبانی برای وب سایت های مبتنی بر PHP و MYSQL ، هاست لینوکس آلمان با کنترل پنل سی پنل می باشد. چرا که این سرویس ها دارای کیفیت بسیار بالا و سرعت لود بالا بهمراه آپتایم 99.9 درصدی می باشند .

هاست لینوکس

به گزارش سرویس تبلیغات آژانس خبری تکنا به نقل از سابین سرور، لینوکس یک سیستم عامل منبع باز می باشد که برای استفاده در رایانه ها منتشر گردید اما استفاده از آن به سیستم های زیربنایی و بخصوص سرور ها گسترش یافته است . منظور از لینوکس در هاست لینوکس ، سیستم عامل سرور میزبان شما می باشد و به عبارتی وب سایت شما بر روی سرور هایی با سیستم عامل لینوکس میزبانی می شود . تفاوتی ندارد که شما قصد راه اندازی یک صفحه HTML روی هاست خود دارید یا قصد راه اندازی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند : سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، سیستم مدیریت محتوای جوملا و … یا سایت اختصاصی برپایه PHP را دارید ، هاست لینوکس مناسبت ترین سرویس برای میزبانی وب سایت شما خواهد بود.

هاست لینوکس آلمان

هاست لینوکس سی پنل سابین سرور از دیتاسنتر HETZNER آلمان می باشد و دارای امکانات و منابع زیر می باشد :

1- فضای ذخیره سازی برروی هارد NVME

هاست سی پنل آلمان بر پایه 8 پلن و از فضای 250 مگابایت تا 6 گیگابایت ارائه می شود . هارد مورد استفاده برروی این سرور ها NVME می باشد و تاثیر قابل توجهی در سرعت وب سایت شما خواهد داشت . مقدار فضای ارائه شده کاملا قابل ارتقاء می باشد و شما در هر لحظه از شبانه روز که نیاز به فضای بیشتری داشته باشید میتوانید از طریق پنل کاربری خود پلن میزبانیتان را به پلن بالاتر ارتقاء دهید و یا فقط فضای میزبانی بیشتری را سفارش دهید.

2- پهنای باند نامحدود

پهنای باند ارائه شده برروی پنل های میزبانی هاست سی پنل ، بصورت کاملا نامحدود می باشند و شما هیچ محدودیتی در پهنای باند سرویس خود نخواهید داشت .

4- وب سرور لایت اسپید 

سابین سرور برروی تمامی سرویس های میزبانی خود ، از وب سرور قدرتمند لایت اسپید برای بهره مندی از کیفیت و سرعت بسیار بالا استفاده می کند .

5- پشتیبانی 24 ساعته و بکاپ گیری هفتگی

سابین سرور برای پشتیبانی از کاربران و مشتریان خود ، سه تیم پشتیبانی دارد که به صورت سه شیفت در محل شرکت حضور دارند و در هر لحظه از شبانه روز آماده همراهی و کمک به مشتریان عزیز می باشند . همچنین سابین سرور از تمامی سرویس های میزبانی ، بصورت منظم و هفتگی بکاپ گیری کرده و در سروری مجزا در دیتاسنتری متفاوت از دیتاسنتر میزبانی ، ذخیره می کند.

6- آپتایم 99.9 درصدی

با توجه به استفاده از بروزترین سخت افزار ها جهت میزبانی و همچنین برترین نرم افزارهای میزبانی وب برروی سرور ها و همچنین به دلیل میزبانی در معتبرترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر جهانی ، آپتایم این سرویس ها به صورت 99.9 درصدی می باشد .

تفاوت هاست لینوکس سابین سرور با دیگر شرکت ها چیست ؟

کیفیت بسیار بالا ، آپتایم نزدیک به 100درصد ، پشتیبانی حرفه از از هاست شما ، سرور های کم تراکم همگی به این معنا هستند که سابین سرور به مشتریان خود اهمیت داده و سرویس هایی با کیفیت بسیار بالاتر از سایر شرکت ها ارائه می دهد و شما میتوانید با خیالی آسوده ، میزبانی وب سایت خود را به سابین سرور بسپارید .

سوالی در رابطه با هاست لینوکس آلمان دارید ؟

شما هرگونه سوالی که در رابطه با سرویس هاست سی پنل لینوکس داشته باشید می توانید در طول 24 ساعت شبانه روز از همکاران ما در سابین سرور پاسخ سوالات خود را دریافت کنید . کارشناسان فروش سابین سرور همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر از طریق چت آنلاین و تلفن های تماس آماده پاسخ به سوالات شما در رابطه با سرویس های سابین سرور می باشند.

همچنین کارشناسان فنی سابین سرور بصورت 24 ساعته در هفت روز هفته و 365 روز سال آماده پاسخ به سوالات فنی شما از طریق تیکت و تماس تلفنی و همچنین آماده حل مشکلات فنی شما از طریق تیکت می باشند.

سابین سرور


پایان رپرتاژ تبلیغاتی

لینک کوتاه :    bit.ly    tinyurl    is.gd    cutt.ly