فیلم تست و بررسی خودروهای جدید بازار را در خودروبانک ببینید

خودروبانک در طول سال ها فعالیت خود با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا هموطنان را متناسب با نیاز و سرمایه خود در انتخاب بهترین خودرو همراهی کنند و طی چندین سال فعالیت همیشه سعی کرده تا بدون وابستگی به گروه و یا حزب خاصی، بررسی های خود را […]

خودروبانک در طول سال ها فعالیت خود با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا هموطنان را متناسب با نیاز و سرمایه خود در انتخاب بهترین خودرو همراهی کنند و طی چندین سال فعالیت همیشه سعی کرده تا بدون وابستگی به گروه و یا حزب خاصی، بررسی های خود را صرفا براساس واقعیت های موجود انجام دهد.

به گزارش سرویس تبلیغات تکنا به نقل از گروه خودروبانک، این گروه مفتخر است که در میان سایت های فعال در حوزه خودروی کشور به عنوان پیشگام در زمینه تست و بررسی خودروهای مختلف موجود بازار ایران شناخته شده و در کمترین زمان ممکن، شرایط بررسی خودروهای جدید حضور یافته در بازار کشور را فراهم کند و با بررسی دقیق خودرو و انتقال تجربیات به مخاطبان، اطلاعات کافی در اختیار آنان قرار گیرد تا در انتخاب خود هیجانی عمل نکرده و دقت لازم را داشته باشند.

گروه خودروبانک طی سال ها فعالیت و بررسی خودروهای مختلفی که در بازار کشور حضور دارند، تجربه رانندگی با اکثر خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا حتی تمامی خودروهای وارداتی را دارد و از همین جهت در بررسی خودروهای جدید با نگاهی به ماشین های رقیب و مقایسه ویژگی های مختلف آنان با خودروهای جدید، شما را در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد.

بررسی روزانه قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

در پی حذف قیمت ها از سایت های خرید و فروش خودرو، گروه خودروبانک با همکاری و دسترسی به منابع معتبر، قیمت خودروهای مختلف را به صورت روزانه مورد بررسی قرار داده و به صورت همزمان قیمت روز پرفروش ترین و پرمخاطب ترین خودروهای داخلی در کنار پرمخاطب ترین خودروهای وارداتی مورد بررسی قرار می گیرد.

ماشین خارجی 1

از این رو بررسی قیمت روانه خودرو در خودروبانک می تواند مرجع مناسبی برای کسانی باشد که به عنوان یک مصرف کننده واقعی قصد خرید خودرو در بازار دارند و یا به دلایلی مختلف تصمیم به فروش اتومبیل خود در بازار دارند که باتوجه به سقف قیمت خودروهای صفر کیلومتر موجود در بازار، می توانند با محدوده قیمت اتومبیل خود آشنا شوند.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

در کنار خرید یک خانه، خرید اتومبیل هم می تواند از جمله گران ترین هزینه های انجام شده در طول زندگی یک نفر باشد. حال از آنجایی که این خرید برای ایرانی ها هزینه بسیار بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارد، لازم است که مشتریان ایرانی سرمایه چند ساله خود را برای خرید اتومبیل مناسب و متناسب با نیازهای خود خرج کنند.

لیفان

اگر خرید شما حداقل خودروهای موجود در بازار را شامل می شود که در این صورت ناچار به خرید گزینه های تحمیلی و بسیار محدودی خواهید بود، اما اگر این خرید متوجه بازار خودروهای رده متوسط تولید داخل و یا خودروهای وارداتی و مونتاژی باشد، انتخاب مشتریان بیشتر و متنوع تر شده و همین موضوع انتخاب شما را پیچیده تر خواهد کرد و در چنین شرایطی ممکن است تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و اغوا کننده شرکت ها، خرید مشتریان به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود.

انتخاب اشتباه مشتریان در مرحله اول به معنی روبرو شدن با مشکلاتی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود و حتی اگر از کیفیت سواری آن ناراضی باشید و نیازهای اولیه مصرف کنندگان را برآورده نکند، مجبور می شوید تا با ضرر زیادی ماشین خود را به فرد دیگری واگذار کنید.

حال خودروبانک طی سال ها برندهای معتبر اروپایی و آسیایی متعددی از جمله هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، رنو، لکسوس، پژو، سمند، جیلی، مزدا، هوندا، نیسان، سانگ یانگ، لیفان و بسیاری از برندهای فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی بررسی کرده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس، مزیا و معایب آنان را مورد بررسی قرار داده است تا مخاطبان سرمایه خود را در جای درستی خرج کنند.

انتخاب آسان تر با بررسی های ویدیویی خودروبانک

بررسی های ویدیویی با پویایی بالاتر و بررسی دقیق تر می تواند اثربخشی بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشند و آنان را در انتخاب بهتر اتومبیل کمک کند. گروه خودروبانک از همان روزهای آغازین فعالیت برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خود را به صورت ویدیویی ضبط کرده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن را نسبت به رقبای همرده موجود در بازار مورد بررسی قرار داده است.

گروه خودروبانک این افتخار را دارد که اولین سایت خودرویی کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت و بررسی دقیق خودروهای جدید، تجربیات خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

ماشین خارجی 2

دسترسی راحت به مشخصات فنی خودروها

بخشی به عنوان مشخصات فنی خودروها در دسترس است که به راحتی می توان تمامی برندهای موجود در بازار ایران را در این قسمت پیدا کرد، کافیست بر روی برند مورد نظر خود کلیک کنید تا اطلاعات تمامی محصولات این برند در بازار کشور با تمامی مشخصات و امکانات در اختیار شما قرار گیرد.

وقت کافی برای خواندن تجربه های رانندگی سایت و یا دیدن ویدیوهای بررسی و مقایسه دو خودرو با یکدیگر را ندارید؟، به راحتی می توانید با مراجعه به بخش مقایسه خودرو، به ساده ترین شکل ممکن خودروهای مد نظر خود را کنار هم قرار داده و آنان را با استفاده از اعداد و ارقام مقابل یکدیگر قرار دهید و باهم مقایسه کنید.


پایان رپورتاژ اسپانسری

لینک کوتاه :    bit.ly   tinyurl   is.gd   cutt.ly