راهنمای خرید کلید هوایی از نمایندگی اشنایدر

فروشگاه صنعت روز در تهران، یکی از مجموعه‌های نمایندگی اشنایدر است که شما می‌توانید انواع تجهیزات فنی الکتریکی اصل را از آن خریداری کنید. کلید هوایی یک نمونه از محصولات اصل و باکیفیت این فروشگاه شناخته ‌شده می‌باشد. اگر در محیط‌های فنی حضور داشته باشید، به خوبی می‌دانید که کارایی این قطعات تا چه میزان […]

فروشگاه صنعت روز در تهران، یکی از مجموعه‌های نمایندگی اشنایدر است که شما می‌توانید انواع تجهیزات فنی الکتریکی اصل را از آن خریداری کنید. کلید هوایی یک نمونه از محصولات اصل و باکیفیت این فروشگاه شناخته ‌شده می‌باشد. اگر در محیط‌های فنی حضور داشته باشید، به خوبی می‌دانید که کارایی این قطعات تا چه میزان بالاست. از طرفی، قیمت تمام ‌شده کلید هوایی در بازار بسیار زیاد است. قیمت کلید هوایی در بازه عددی یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان می‌باشد. ناگفته نماند که این قیمت حدودی است و چه بسا برای خرید نوع خاصی از کلیدهای هوایی مجبور باشید تا مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با ماهیت انواع کلید هوایی و راهنمای خرید آن‌ها آشنا شوید.

کلید هوایی چیست و چه کاربردی دارد؟

کلید هوایی عرضه شده در نمایندگی اشنایدر در فشارهای ضعیف کار می‌کند. در صورتی که جریان زیادی در مدارهای روشنایی برق وجود داشته باشد، کلید هوایی می‌تواند مانع از سوختن سایر اجزای مدار شود. البته کلید هوایی کاربردهای دیگری هم دارد. محافظت از مدار در برابر اتصال کوتاه و اتصال به زمین از کاربردهای دیگر کلیدهای هوایی می باشد. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که تقریبا هیچ نوع تجهیز فنی دیگر نمی‌تواند جایگزین آن شود و هم‌زمان چندین عملکرد داشته باشد. در حقیقت، کلیدهای هوایی باعث ایجاد حالتی شبیه به سلکتیو در مدار می‌شوند که شما می‌توانید یکی از کلیدهای ورودی یا خروجی را انتخاب کنید.

اجزای کلید هوایی

قدرت کلید هوایی اشنایدر از نوع آتوماتیک آن بیشتر است. دلیل قوی بودن این کلید در شرایط اضطراری به نوع کارکرد خاص آن مربوط می‌شود.

شناخت اجزای کلید هوایی به شما کمک می‌کند تا با ساختار درست بدنه آشنا شوید. ناگفته نماند که کلیدهای هوایی دارای لوازم جانبی هستند که کارکرد بدون عیب و نقص را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این اجزا عبارتند از:

  • ترمینال‌های ورودی و خروجی
  • دکمه قطع و وصل کلید
  • صفحه نمایش وضعیت قطع و وصل کلید
  • کنتاکت‌های اصلی
  • کنتاکت‌های جرقه‌زن
  • محفظه‌های جرقه‌گیر
  • رله شنت
  • آندر ولتاژ کلید هوایی

انواع کلید هوایی

کلیدهای هوایی به دو نوع NT و NW تقسیم می‌شوند. خوب است بدانید که این دو نوع کلید هوایی در نمایندگی اشنایدر وجود دارد و شما با خرید اینترنتی می‌توانید این محصول را مقابل درب منزل خود تحویل بگیرید.

هر دو نوع کلید هوایی NT و NW اشنایدر در دو نوع سه پل و چهار پل ساخته می‌شوند. هر کدام از آن‌ها نیز دارای یک واحد حفاظت به نام میکرولوجیک هستند. کلیدهای هوایی NT برای کاهش جریان بین 600 تا 1600 آمپر در مدار مناسب هستند و حداکثر می‌توانند 50 کیلو آمپر را قطع کنند. در مقابل، کلیدهای هوایی NW برای کاهش رنج جریانی 800 تا 6300 آمپر مناسب می‌باشند. با مقایسه این دو کلید پرکاربرد در مدار می‌توان فهمید که نوع دوم آن‌ها قدرت بیشتری دارد.

از نقاط مشترک کلیدهای هوایی NT و NW می‌توان به مدل‌های رایج آن‎ها اشاره کرد. هر دوی آن‌ها به صورت کشویی و ثابت در نمایندگی اشنایدر وجود دارند. با توجه به کارایی که مد نظر دارید، می‌توانید یک نوع از آن‌ها را خریداری کنید. علاوه براین، این دو نوع کلید را می‌توان از دو راه کنترل کرد. در صورتی که به کلیدهای NW یا NT دسترسی داشته باشید، می‌توانید آن دو را در محل کنترل کنید. در صورتی که چنین شرایطی برای شما فراهم نیست، از راه دور می‌توانید آن‌ها را مدیریت نمایید. یکی دیگر از تفاوت‌های دو کلید NW و NT، حداکثر قدرت قطع آن‌ها می‌باشد. این مقدار در کلید هوایی NW به 100 کیلو آمپر می‌رسد. در صورتی که همین مقدار در نوع NT آن به 50 کیلو آمپر خواهد رسید.

  • کلید هوایی دستی

کلیدهای هوایی دستی نسبت به کلیدهای هوایی اتوماتیک، ساخت ساده‌تری دارند. اما توجه داشته باشید که کلید هوایی اتوماتیک نسبت به نوع دستی، کارآمدتر نیست. کلید هوایی دستی حتی قادر است در محیط‌هایی با فشار قوی هم همان عملکرد محافظتی خود را داشته باشد.  به همین خاطر، ایمن بودن مدار در فشارهای قوی همچنان برقرار است.

  • کلید هوایی اتوماتیک

در صورت خرید کلید هوایی اتوماتیک از نمایندگی اشنایدر به راحتی می‌توانید از بابت کاهش احتمال آتش‌سوزی آسوده خاطر باشید؛ زیرا زمانی هم که در محل فعالیت مدار حضور ندارید، می‌توانید تمامی بخش‌های مدار را کنترل کنید. در حقیقت، کلید هوایی اتوماتیک نسبت به هر نوع جریان حساس است. در صورتی که مقدار بیشتری از جریان به مدار وارد شود، کلید هوایی اتوماتیک شروع به قطع جریان اضافی می‌کند. البته در نظر داشته باشید که کلید هوایی اتوماتیک در فشار ضعیف می‌تواند چنین عملکردی داشته باشد. در صورتی که فشار هوای اطراف کلیدهای هوایی اتوماتیک بیشتر باشد، این عملکرد را نخواهد داشت.

چرا خرید کلید هوایی اشنایدر الکتریک به‌صرفه‌تر است؟

شرکت اشنایدر الکتریک جزو شرکت‌های پیشرو در ساخت و ارائه انواع تجهیزات الکتریکی در مدارها می‌باشد. این شرکت متعلق به کشور ما نیست. شرکت اصلی و بزرگ اشنایدر الکتریک در کشور فرانسه فعالیت می‌کند. به همین خاطر نمی‌توانید که محصولات اشنایدر الکتریک اصل را به همین راحتی تهیه کنید. ساده‌ترین راه برای خرید کلید هوایی اشنایدر الکتریک و سایر تجهیزات فنی این برند بهتر است به یک نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران مراجعه کنید. از آن جایی که ویروس کرونا اجازه نمی‌دهد که برای خرید حضوری به نمایندگی‌ها مراجعه کنیم، بهتر است خرید اینترنتی از نمایندگی اشنایدر را تجربه کنید. شرکت صنعت روز با دارا بودن متنوع‌ترین تجهیزات الکترونیک این برند به شما کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه بتوانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

راهنمای خرید کلید هوایی از نمایندگی اشنایدر

امروز، خرید کلید هوایی اصل از نمایندگی اشنایدر برای تمامی افراد امکانپذیر شده است. شما با تایپ آدرس اینترنتی www.sanatrooz.com می‌توانید به صفحه اینترنتی این فروشگاه دسترسی داشته باشید. در صفحه نخست این سایت شاهد راه‌های ارتباطی هستید. در صورتی که تمایل دارید، می‌توانید از طریق ایمیل و تلفن با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. در صورتی که زمان کمی دارید، بهتر است صفحه ابتدایی این سایت را اسکرول کنید و فرم استعلام قیمت را پر کنید تا کارشناسان در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار کنند. علاوه براین، شما می‌توانید با در مشاهده آدرس فیزیکی این شرکت به صورت حضوری مراجعه کنید.


پایان رپورتاژ آگهی

لینک کوتاه :    bit.ly   tinyurl   is.gd   cutt.ly