راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام با کمک بای فالوور

افزایش فالوور اینستاگرام به ما کمک میکند که به درآمدزایی در این شبکه مجازی ترغیب شویم، تصور اینکه چطور میتوان خرید فالوور واقعی را تجربه کرد و با موفقیت کالای خود را به وسیله اینستاگرام فروخت، به مراتب هیجان انگیز است. به دست آوردن اولین 10000 فالوور سخت ترین است، چون کسی شما را نمیشناسد […]

افزایش فالوور اینستاگرام به ما کمک میکند که به درآمدزایی در این شبکه مجازی ترغیب شویم، تصور اینکه چطور میتوان خرید فالوور واقعی را تجربه کرد و با موفقیت کالای خود را به وسیله اینستاگرام فروخت، به مراتب هیجان انگیز است. به دست آوردن اولین 10000 فالوور سخت ترین است، چون کسی شما را نمیشناسد چرا که باید خود را به عنوان یک فرد موفق و تاثیرگذار اثبات کنید. برای این کار پیشنهاد میکنیم ترفندهای زیر را دنبال کنید تا موفق به جذب فالوور های زیادی شوید.

1– یک هشتگ اختصاصی  ایجاد و تبلیغ کنید

یکی از ترفندهایی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود هشتگ اختصاصی است. هشتگ اختصاصی یا سفارشی این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید مجموعه ای از بهترین پست های  خود را ایجاد کنید و زمانیکه یک فالوور بالقوه شما را از طریق هشتگ بسیار هدفمند پیدا می کند، با دیدن پست های برتر شما احتمالاً آنها را دنبال می کند که این امر سبب بالا رفتن فالوور اینستاگرام شما می شود. باید بدانید خیلی خوب است که شما یک هشتگ مختص به خود ایجاد کردید، اما برای اطلاع رسانی و تبلیغ آن باید تلاش زیادی کنید.

2–  کسل کننده نباشید

وقتی صحبت از ایده های کپشن یا زیرنویس برای افزایش فالوور می شود پیشنهاد می شود فراتر از هشتگ های کوتاه، ساده و یک کلمه ای باشد. ترجیحا سعی کنید آنها را ادغام کنید و برای گفتن قسمتی از داستان خود از هشتگ استفاده کنید. خنده دار، کنایه آمیز، یا ظالمانه باشید اما خسته کننده نباشید.

3– در مکالمات عامیانه و محبوب در اینستاگرام شرکت کنید

برای پیشبرد این روند بهتر است برای هر پست، از ترکیبی از هشتگ های موضوعی مرتبط و همچنین هشتگ های محبوب هر جا که می توانید استفاده کنید.. اهداف هشتگ های اختصاصی متمایز است و به شما یاری می رساند افراد مناسب را پیدا کنید، اما به یاد داشته باشید که هشتگ هایی که دارای روند عامه پسند هستند پیشبرد تجارت و موفقیت شما را برای خرید فالوور در مقابل افراد بیشتری مفید جلوه می دهند از طرفی هم به خاطر داشته باشید که هشتگ های محبوب نباید همه استراتژی شما را دربر بگیرند به عبارت دیگر وقتی صحبت از هشتگ های خاص و عمومی می شود، برای رشد در شبکه ای به بزرگی و پر سر و صدا بودن اینستاگرام، به هر دو نیاز دارید.

4– از بیو خود نهایت استفاده را ببرید

سعی کنید برای محبوب تر کردن پیج خود، بیو را حداقل دو بار در هفته تغییر دهید و از آن لینک قابل کلیک در بیو خود استفاده کنید تا فالوورها را به سمت جدیدترین و محبوب ترین مطالب خود هدایت کنید.

5– با کپشن های خود توصیف کنید

درست است که یک عکس بیانگر هزار کلمه است، اما نمی توانید کلمات را به طور کامل رد کنید. کپشن های پرمحتوا و مرتبط میتواند اثر نافذی در افزایش فالوور داشته باشد. چه بسا که نشنال جئوگرافیک در استفاده از داستان سرایی در کنار عکس های اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل و به اشتراک گذاری فوق العاده است، گویای همین مطلب است.

حال در ادامه می خواهیم بدانیم خرید فالوور اینستاگرام چیست و چطور باید اقدام به انجام این کار کرد.

برخی از نکات کلیدی مرتبط با خرید فالوور جهت افزایش فالوور اینستاگرام

این روزها افزایش فالوور با خرید آن بشدت باب شده است و بسیاری از پیج ها و فن پیج های اینستاگرامی به دنبال افزایش آن از این طریق هستند که بتوانند به اعتبار و محبوبیت پیج خود بیفزایند. قطعا هر چه تعداد فالوورهای پیجی بالاتر باشد تاثیر زیادی روی مخاطبان جدید و بالقوه خود میگذارد و متاسفانه چه درست چه غلط، کم و زیاد بودن فالوورهای شما حرف اول و آخر را در جذب فالوور و کسب درآمد بیشتر میزند. به همین دلیل نیاز به افزایش فالوور حائز اهمیت میشود و یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها برای افزایش آن ، خرید فالوور است. برندهایی مانند پپسی و مرسدس بنز متهم شده اند که به طور غیرعادی در طی چند ماه اخیر تعداد فالوور خود را تقویت می کنند. به گفته یک وبلاگ نویس سبک زندگی در اروپا “این امر دلگیر کننده است و شما فکر می کنید این وبلاگ نویسان، مشهور هستند تا زمانی که متوجه میشوید نه تنها همه این فالوورها خریداری شده و جعلی است، بلکه هدفشان صرفا این است که ثروتمندتر و مشهورتر شوند.”

1-آیا خرید فالوور اینستاگرام گزینه مناسبی است؟

با توجه به اینکه بالا بردن فالوور بهترین راه برای بالا بردن محبوبیت در این شبکه اجتماعی است برای اینکه بتوانید فالوورهای نسبتا زیادی داشته باشید باید برخی اصول را رعایت کنید و سعی کنید پست های جذاب و عامه پسند در پیج خود قرار دهید. در ابتدا برای قابل اعتماد بودن پیج شما برای مردم لازم به خریداری تعدادی فالوور واقعی است که زمینه را برای جذب فالوور را فعال فراهم کند که این امر در زمینه تجارت های مختلف باعث جذب مشتری بیشتر و گستردگی بازاریابی اینستاگرام میشود.

افزایش فالوور اینستاگرام

2-چطور میتوان اقدام به خرید فالوور کرد؟

امروزه به دلیل اینکه دغدغه ی بیشتر افراد فالوور اینستاگرام است و همچنین زیاد بودن سایت های فروش فالوور فیک، بعد از مدتی شاهد ریزش فالوور در پیج های مختلف هستیم که این از عمده مشکلات افراد است. توصیه میشود که در خرید فالوور واقعی حساسیت و دقت به خرج دهید و از تجربیات شرکتهای ارائه دهنده و نظرات افراد استفاده کنید تا بتوانید به درستی تصمیم گیری کنید. همچنین اینستاگرام به دلیل پیشرفت و گستردگی که در این زمینه دارد و به راحتی میتواند فالوورها و اکانت های فیک را تشخیص دهد و آنها را پاک کند باید از وب سایتی خرید فالوور را انجام دهید که آگاهی لازم را در تمام این زمینه ها داشته باشد.

3-فالوور واقعی، ارزان، ایرانی و خارجی چیست؟

فالوورهای حقیقی کسانی هستند که به خواست خود پیج شما را دنبال میکنند و برای شما لایک و کامنت واقعی میگذارند. برای استمرار فعالیت آنها و افزایش فالوور اینستاگرام شما باید فعالیت خود را به طور مستمر ادامه دهید و از پست هایی که باب سلیقه آنها است بیشتر استفاده کنید چرا که اگر مورد توجه آنها قرار نگیرد قطعا لایک و کامنتی از طرف آنها وجود نخواهد داشت و درنهایت منجر به آنفالو شدن پیج شما میشود.

امروزه به دلیل غیرحرفه ای بودن وب سایت های مختلف، بسیاری از افراد بر این باورند که فالوور ارزان همان فالوور تقلبی و فیک است در صورتیکه بعضی از وب سایت ها ادعا دارند فالوورهای ارزان تقریبا همان فالوورهای واقعی هستند با این تفاوت که فعالیت پایینی دارند و این باعث کاهش قیمت آنها شده.

الوورهای ایرانی به افرادی اطلاق میشود که ایرانی هستند و از نقاط مختلف ایران شما را فالو کرده اند که اگر این افراد واقعی باشند احتمال ریزش فالوور وجود ندارد. اگر پیج شما در اینستاگرام کاری باشد و مربوط به خرید و فروش محصولات خودتان باشد این امر حائز اهمیت است که بیشتر فالوورها ایرانی باشند چرا که با فالوور ایرانی نتیجه ی بهتری در کسب و کارتان حاصل میشود.

فالوورهای خارجی کسانی هستند که در خارج از ایران زندگی میکنند و این افراد می توانند از تمام اقصی نقاط جهان باشند. فالوور خارجی برای افرادی مناسب است که هدفشان فروش محصولات و یا سرمایه گذاری در بازارهای خارج از ایران باشد و یا صفحه آنها بین المللی  است.


پایان رپورتاژ آگهی

لینک کوتاه :    bit.ly   tinyurl   is.gd   cutt.ly