آنچه درباره صرافی بایننس باید بدانیم

صرافی بایننس که می‌توان گفت بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا است، یک صرافی جهت رمز ارزها است. در این صرافی، خرید، فروش و تبادل رمز ارزها توسط کاربران انجام می‌گیرد. در گذشته، فقط ارزهای دیجیتال مبادله می‌شد، یا به عبارتی ارزهای رایجی از جمله یورو، دلار و… قابل قبول نبودند، اما رفته رفته وضعیت […]

صرافی بایننس که می‌توان گفت بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا است، یک صرافی جهت رمز ارزها است. در این صرافی، خرید، فروش و تبادل رمز ارزها توسط کاربران انجام می‌گیرد. در گذشته، فقط ارزهای دیجیتال مبادله می‌شد، یا به عبارتی ارزهای رایجی از جمله یورو، دلار و… قابل قبول نبودند، اما رفته رفته وضعیت فرق کرد.Binance   ترکیب دو کلمه‌ی Binary یا دودویی و Finance یا همان امور مالی، می‌باشد. موسس شرکت بایننس آقای Changpeng Zhao بود که به CZ لقب گرفت.

به گزارش واحد بازرگانی تکنا، بایننس متولد سال 2017 در کشور چین است. این شرکت خیلی زود پیشرفت چشمگیری کرد، بطوریکه لقب بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا را به خود اختصاص داد. Binance تجارت بیش از 45 ارز مجازی را ارائه می‌دهد. از جمله این ارزها می‌توان به اتریوم (ETH) ،بیت کوین (BTC) ، لایت کوین (LTC)  و بایننس کوین (BNB)  و… اشاره کرد.

صرافی بایننس بعد از انجام کارهای اولیه خود، شبکه بلاک چین خود را که به آن عنوان شبکه بلاکچین Binance  داده شده بود، راه انداخت، سپس شبکه Smart Chain را که زمینه نوشتن قرارداد هوشمند را فراهم می‌کرد ارائه داد.

علت محبوبیت صرافی بایننس

صرافی بایننس

صرافی بایننس دارای ویژگی‌های مثبت یا بهتر است بگوییم مزیت‌هایی است که با استقبال فراوان کاربران مواجه شده است. کاربران این شرکت، آنقدر به آن اعتماد پیدا کرده‌اند که با حجم بسیار بالایی به خرید و فروش بایننس کوین می‌پردازند و معاملات خود را انجام می‌دهند. از مزیت‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  داشتن کارمندان و مدیران با تلاش و کوشش فراوان
  • انجام معاملات با سرعت و حجم بالا
  •  دارا بودن پلتفرمی مورد پسند کاربران
  • برداشت کارمزد بسیار کم و ناچیز توسط شرکت (حدود1%)
  • پشتیبانی از اکثر آلت کوین‌ها (ارزهای دیجیتال تولید شده بعد از بیت کوین)، از جمله اتریوم و ترون و سایر ارزهای ناشناخته مانند زدکوین
  •  سپرده‌گذاری رایگان و بدون هیچگونه هزینه
  • اهدای جایزه به کاربران بایننسی توسط شرکت
  •  امنیت بالای معاملات صرافی بایننس
  •  فهرست کردن انواع ارزهای جدید، بلافاصله بعد از عرضه اولیه

مشکلات صرافی بایننس

هر شرکت و موسسه‌ای در عین داشتن مزایا و ویژگی‌های مثبت، قطعا معایبی نیز دارد و می‌توان گفت هیچ شرکتی کامل و بدون نقص نیست. در ادامه با این مشکلات آشنا می‌شویم:

  • یکی از مشکلات صرافی بایننس عدم پشتیبانی قوی از کاربران است. با توجه به نظرات کاربران، این شرکت در پاسخگویی سریع و به موقع دچار ضعف است. علت این مشکل نبود ارتباط تلفنی و حجم بالای تعداد کاربران است که بهتر است این شرکت به آن رسیدگی کند.
  • در صرافی بایننس امکان سپرده‌گذاری و برداشت به شکل روش‌های سنتی و عادی ارزهای فیات وجود ندارد و این از مشکلات بزرگ این صرافی به حساب می‌آید. نحوه معاملات در صرافی بایننس فقط به صورت کریپتو – کریپتو می‌باشد. همچنین با این روش، کاربرانی که به تازگی وارد این صرافی شده‌اند قادر به خرید ارز دیجیتال برای اولین بار نخواهند بود.
  • کاربران ایرانی در این صرافی اجازه فعالیت ندارند و حتما باید با برنامه های تغییر آی پی مثل VPN از نوع آی پی ثابت استفاده کنید.

چگونه در بایننس ثبت نام کنیم؟

  1. اتصال به یک سرویس وی پی ان آی پی ثابت مثل فیت نت یا پروتون (توجه داشته باشید که بایننس به تغییرات آی پی حساس است و امکان انسداد اشتراک شما در صورت ورود با آی پی های مختلف، وجود دارد)
  2. وارد سایت بایننس شده و در صفحه باز شده به قسمت عضویت مراجعه کنید، ایمیل و رمز دلخواهتان را وارد کنید.
  3. سپس روی گزینه Create Account کلیک کنید.
  4. در ایمیل خود، پیام صرافی را باز کنید و جهت تایید روی عبارت Verify Email کلیک کنید.
  5. جهت ورود به سایت ایمیل و همان رمز دلخواهتان را وارد کنید.
  6. به خاطر امنیت بالای صرافی بایننس، باید احراز هویت دو مرحله ای step verification را فعال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

لینک کوتاه :    bit.ly   tinyurl   is.gd   cutt.ly