چادرکالسکه ای و آشنایی با آن

چادر کالسکه ای قدیمیترین محصول تولیدی ایران سایبان(خیمه مردی سابق) میباشد. این نوع سایبان از گذشته تا حال کاربردهای فراوانی پیدا کرده است و همچنان یکی از محبوبترین محصولات در حوزه سایبان به شمار می رود.سایبان کالسکه ای با نامهای سایبان کروک و سایبان کروی نیز شناخته میشود.و البته قدیمی ترهای این صنعت همچنان با […]

چادر کالسکه ای قدیمیترین محصول تولیدی ایران سایبان(خیمه مردی سابق) میباشد. این نوع سایبان از گذشته تا حال کاربردهای فراوانی پیدا کرده است و همچنان یکی از محبوبترین محصولات در حوزه سایبان به شمار می رود.سایبان کالسکه ای با نامهای سایبان کروک و سایبان کروی نیز شناخته میشود.و البته قدیمی ترهای این صنعت همچنان با نام چادر کالسکه ای این نوع چادر مغازه را میشناسند.جهت آشنایی بیشتر با چادر کالسکه ای با ما همراه باشید.

مشخصات فنی چادر کالسکه ای 

چادر کالسکه ای بصورت ربع دایره باز میشود،و بایستی در موقعی که بطور کامل باز میشود زاوبه 90 درجه را داشته باشد این ظرافت با داشتن استادکاران با تجربه ایران سایبان به زیبایی سایبان کمکی فزاینده مینماید.چادر کالسکه ای را میتوان با متراژهای مختلف طبق سلیقه مشتری تولید نمود. این اندازه ها میتواند بین 50 سانت تا 6 متر را در بربگیرند. برای سایبان کالسکه ای از انواع روکش های متنوع میتوان بهره برد که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

روکش سایبان کالسکه ای 

سایه بان کالسکه ای ترانزیتی

 این نوع روکش رایج ترین روکش مورد استفاده در سایبان کالسکه ای میباشد بسیار با دوام بوده و رنگبندی گسترده ای دارد. مشتریانی که به دنبال داشتن یک سایبان باکیفیت هستند و کارایی سایبان برایشان در درجه اول اهمیت است معمولا این نوع چادر کالسکه ای را سقارش میدهند.

سایبان کالسکه ای نانو  

این نوع روکش فاقد لایه پی وی سی موجود در روکش ترانزیتی میباشد. ولی در عین حال با توجه به راهراه بودن و طرح دار بودن باعث زیبایی سایبان میشود. و به هواداران این سایبان با این روکش زیبا روز به روز اضافه میگردد. کسانی که بدنبال زیبایی سایبان و داشتن یک سایه بان شیک هستند معمولا این نوع روکش را سفارش میدهند.

سایبان کالسکه ای  بنر15

برای داشتن سایبان با طرح و شکل مورد دلخواه مشتری بایستی از روکش بنر باکیفیت 15 و یا فلکس 18 بهره جست.

سایبان کالسکه ای فلکس

روکش فلکسی برای سایبان کالسکه ای ضخیم تر از روکش بنر میباشد و شفافیت و وضوح چاپ بهتری دارد.

رنگبندی چادر کالسکه ای 

چادر کالسکه ای ترانزیتی و نانو  دارای تمام رنگبندیهای اصلی میباشد سایبان کالسکه ای با روکش بنر و فلکس نیز با هر نگ و طرح مورد دلخواه مشتری تولید میشود.

اسکلت سایبان کالسکه ای

اسکلت چادر کالسکه ای از جنس آهن و آلومینیوم تولید میشود.تجربه اپراتور فنی نقش محوری  در تولید اسکلت سایبان کالسکه ای با کیفیت دارد .افتخار ایران سایبان داشتن تجربه بیش از 50 ساله در تولید انواع سایبان از جمله سایبان کالسکه ای میباشد.

قطعات چادر کالسکه ای 

در تولید سایبان، قطعات تشکیل دهنده آن، تعیین کننده طول عمر چادر مغاز میباشند. مجموعه ایران سایبان از قطعات با کیفیت تولیدی خود استفاده میکند و به همین علت اکثر سایبانهای تولیدی ما پس از گذشتن سالها بدون هیچ گونه عیب و ایرادی به کار خود ادامه میدهند. داشتن قطعات خوب و با کیفیت منجر به تولید سایبان شیکی همچون چادر کالسکه ای ایران سایه بان میشود.

سایبان برقی و سایبان دستی 

سایبان کالسکه ای برای اولین بار در کشور در مجموعه ایران سایبان بصورت برقی نیز تولید گردید. سایبان برقی کالسکه ای راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد و سایبان دستی نیز برای عزیزانی که میخواهند هزینه کمتری برای داشتن یک چادر کالسکه ای بپردازند، مناسب میباشد.لازم به ذکر است سایبان دستی با کمک مختصری از نیروی دست به راحتی باز و بسته میشود. به همین علت استفاده از موتور برقی در سایبانهایی با سایز کوچک به هیچ وجه توصیه ما نیست.

کاربردهای چادرکالسکه ای 

امروزه چادر کالسکه ای کاربردهای بسیار متنوعی نه تنها در کشور بلکه در کل جهان پیدا کرده است از جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

چادر کالسکه ای مغازه

چادر کالسکه ای تراس

چادر کالسکه ای خودرو 

چادر کالسکه ای فروشگاه

چادر کالسکه ای کافه

چادر کالسکه ای رستوران

چادر کالسکه ای دو طرفه

چادر کالسکه ای تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی در عین داشتن سایر کاربردهای یک سایبان از قبیل محافظت از مغازه در برابر آفتاب و برف و باران فضای مناسبی برای انجام تبلیغات محیطی برندها و شرکتها میباشد. ایران سایبان با افتخار اعلام مینماید تبلیغات اکثر برندهای مطرح در کشور را بصورت انبوه روی انواع سایبان و بویژه سایبان کالسکه ای انجام داده و بصورت جاری در حال انجام بسیاری دیگر میباشد.

نصب چادر کالسکه ای

نصب چادر کالسکه ای بهتر است توسط نصابان ایران سایبان صورت پذیرد که در گذر زمان مشکلی برای استفاده طولانی مدت از آن ایجاد نشود. البته عزیزانی که قصد نصب سایبان را دارند استحضار داشته باشند تمام یراق آلات نصب به همراه راهنمایی در دسترس آنها قرار خواهد گرفت..

کیفیت چادرکالسکه ای 

چادر کالسکه ای با کیفیت بینظیری در ایران سایبان تولید میشود. سایبانهای موجود در سطح شهرها گواه مدعای ما برای تولید سایبانهای با کیفیت میباشد. سایبانهای کالسکه ای با طول عمر بیش از 30 سال که هنوز مانند روز اول کار میکنند.سندی عینی برای ارایه سایبان با کیفیت توسط ایران سایبان میباشد.

با اینحال گاها با توجه به درخواست های مشتری میتوان برای ساخت سایبان کالسکه ای از مواد درجه 2 نیز استفاده نمود بر این اساس سایبان کالسکه ای بر اساس کیفیت عبارتند از:

سایبان کالسکه ای کلاسیک

سایبان کالسکه ای مدرن 

تولیدسایبان کالسکه ای و زمان آن 

چادر کالسکه ای در ایران سایبان حداکثر ظرف 3 روز تولید میگردد. در تولیدی ایران سایبان مشتری مداری حرف اول را میزند ما همواره ارایه حداکثر 3 روزه سایبان ثبت سفارش شده را در کنار رعایت تمام موازین کیفیتی سر لوحه کار خود قرارداده ایم و این موضوع یکی از وجوه تمایزمان با سایر تولیدکنندگان حاضر در این عرصه میباشد.

گارانتی سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای ایران سایبان دارای 5 سال ضمانت میباشد.ما قدری به تولیدات خود اطمینان داریم که آنها را تا 5 سال ضمانت میکنیم . در صورت داشتن کوچکترین مشکلی در سایه بان کالسکه ای، ایران سایبان خود را موظف به برطرف مشکل پیش آمده ظرف حداکثر 3 روز میداند. شما میتوانید سایبان خود را از ایران سایبان ثبت سفارش نمایید و خیالتان راحت باشد که یک سایبان با کیفیت دریافت نموده اید. که در صورت داشتن هرگونه مسئله غیر قابل پیش بینی با ضمانت 5 ساله ایران سایبان از این بابت نیز آسوده خیال خواهید بود.

ارسال سایبان کالسکه ای 

امکان ارسال سایبان کالسکه ای به سراسر کشور توسط ایران سایبان وجود دارد. برای این منظور سایبان بصورت استاندارد بسته بندی میشود تا در طول مسسیر آسیبی به آنها وارد نشود. بسته بندی صحیح باعث میشود سایبان مانند درب کارگاه تحویل مشتری در دورترین شهرستانهای کشور عزیزمان گردد. افتخار ما ارسال سایبان به همه شهرهای کشورمان میباشد.

تعمیرات چادر کالسکه ای

یکی از خدمات ایران سایبان انجام تعمیرات سایبان،تعویض روکش و شستشوی آن میباشد.گاها پس از سالها مالک فروشگاه به فکر تغییر دکوراسیون و به روز نمودن مغازه خود مینماید و لازم میداند در عین سالم بودن روکش به منظور تغییر دکور روکش دیگری را جایگزین نمایید. یکی از خدمات ایران سایبان تعویض روکش و تعمیر آنها میباشد.

خرید سایبان کالسکه ای

برای خرید مستقیم سایبان از تولید کننده میتوانید با دفتر فروش ایران سایبان (02144903002)تماس بگیرید .

کارشناسان ما مناسبترین گزینه را با توجه به نیازو با رعایت بودجه شما پیشنهاد خواهند نمود.

قیمت چادرکالسکه ای 

در تعیین قیمت سایبان کالسکه ای عوامل زیر موثر میباشند.

ابعاد چادر کالسکه ای

سایبان کالسکه ای با دهنه 80 سانت تا 6 متر قابلیت تولید دارد.بازشو استاندارد سایه بان کالسکه ای نیز بین 50 سانت تا 1.20 میباشد.بر اساس همین استانداردها و با توجه به سفارش مشتری این ابعاد یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت سایبان کالسکه ای میباشد.

اسکلت چادر کالسکه ای

همانطور که اشاره شد بر اساس کیفیت برای سایه بان کالسکه ای میتوان از اسکلت کلاسیک و اسکلت سایبان مدرن استفاده کرد قیمت استراکچر مدرن قدری بالاتر از قیمت سایبان کلاسیک مییباشد.

روکش چادر کالسکه ای 

برای سایبان کالسکه ای مشتری میتواند انواع روکش کره ای،روکش ترانزیت،روکش نانو،روکش بنر و روکش فلکسی را انتخاب نماید قیمت این روکشها به ترتیب ارزانتر میشوند.

برقی و دستی بودن سایبان

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت چادر کالسکه ای،برقی یا دستی بودن آن میباشد.سایبان برقی بعلت دارا بودن موتور برقی و ریموت گرانتر از سایبان دستی میباشد.

جهت استعلام قیمت و اخد مشاوره رایگان با کارشناسان ماتماس حاصل فرمایید.

دفتر فروش:02144903002

دفتر کارگاه:0218884881

مدیریت فروش:09208199519

      سایت اول ایران سایبان اصلی http://iransayeban.com/

   سایت دوم ایران سایبان اصلی https://iransayehban.com/

       سایت سوم ایران سایبان اصلی http://saybaniran.com/

ثبت سفارش سایبان و چادر

برای سفارش انواع سایبان،چادر،سقف برقی، چتروسایر محصولات ایران سایبان لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از اخذ اطلاعات دقیق از محل نصب و اعلام معایب و مزایای هرسایبان بتوانید مناسبترین گزینه را ثبت سفارش نمایید. از زمان سفارش خرید سایبان تا نصب سایبان ایران سایبان کنار شماست. و با داشتن ضمانت 5 ساله در صورت هر گونه مشکل میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت رفع مشکل گردد.