خدمات و آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو در کلینیک دکتر تاتو

برای افرادی که ابرو های نازک دارند و به دنبال پر کردن آن هستند ، این روش نیز یک راه حل دائمی تلقی می شود . در این جا آن چه شما باید درباره این روند جدید بدانید ، شامل حقایق ، هزینه میکروبلیدینگ و خطرات مرتبط ، مطرح می شود . اصطلاح  میکروبلیدینگ چند […]

برای افرادی که ابرو های نازک دارند و به دنبال پر کردن آن هستند ، این روش نیز یک راه حل دائمی تلقی می شود . در این جا آن چه شما باید درباره این روند جدید بدانید ، شامل حقایق ، هزینه میکروبلیدینگ و خطرات مرتبط ، مطرح می شود . اصطلاح  میکروبلیدینگ چند سالی است که از ورود آن می گذرد و افراد مشهور به تازگی این کار را انجام می دهند.

این روش یک روش خال کوبی آرایشی است که در نواحی ابرو نازک انجام می شود و ابرو پر می شود تا ظاهر آن ها کامل تر به نظر برسد . بر خلاف یک خال کوبی سنتی ، که دائمی است ، ممکن است رنگ آمیزی از این راه تا 3 سال ادامه یابد . این امر به این دلیل است که این روش از ابزار های مختلف و مقدار کمتری رنگدانه استفاده می کند.

خدمات و آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو در کلینیک دکتر تاتومیکروبلیدینگ چیست؟

در حین انجام این روش ، رنگدانه های رنگی در ناحیه ابرو اعمال می شود ، تا ظاهر موها را نشان دهد. متخصص زیبایی برای استفاده از رنگدانه های رنگی که شبیه موهای واقعی است از یک ابزار میکروبلاست استفاده می کند . اثر رنگ با گذشت زمان محو می شود ، بنابراین برای حفظ ظاهر دلخواه ممکن است لمس کردن آن لازم باشد .

گفته می شود این روش برای داشتن ابروهای طبیعی و تعریف شده ابرو ارائه می شود ، اما این روند به طور معمول مدتی طول می کشد تا کامل شود . روش اولیه ممکن است تا چند ساعت طول بکشد و ابرو بلافاصله پس از درمان اولیه تیره تر به نظر می رسد . این امکان وجود دارد که رنگ پس از چند هفته محو شود و ممکن است نیاز به لمس باشد.

بدیهی است که هر کس با چهره و ظاهر خاصی آفریده شده است ؛ در این میان افرادی هستند که از نوع چهره خود راضی نبوده و برای همین منظور اقدام به استفاده از روش های مصنوعی برای ایجاد زیبایی هر چه بیشتر در چهره شان می کنند ؛ یکی از قسمت هایی که زیبایی خاصی در صورت هر فرد ایجاد می کند ابروست ؛ آرایشگران بدین منظور یعنی برای ایجاد تغییر در ابرو های کم پشت و بدشکل  افراد ، روشی را ابداع کرده اند ؛ برای این روش ابتدا باید آموزش های لازم در این زمینه را آموخت ؛ یکی از این آموزش ها آموزش میکروبلیدینگ  می باشد

نحوه آموزش میکرو بلیدینگ

در آموزش میکروبلیدینگ به هنر جویانتان نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید ، چون این کار ، امری بسیار حساس و مهم بوده و اگر به نحوی نامطلوب بر روی صورت مشتری اعمال شود ممکن است نتیجه دل خواه و زیبا حاصل نشده و باعث خراب شدن نتیجه کار و هم چنین ایجاد خراش بر روی صورت مشتری شود . مراحلی که باید در آموزش میکروبلیدینگ توسط شما طی شود.

مفهوم بلید و بلیدینگ را به هنرجویان توضیح دهید

گوشزد کردن این نکته که بلید یک تیغ است و در استفاده آن روی ابروی مشتری نهایت دقت را اعمال کنید. در این مرحله از آموزش میکروبلیدینگ باید نحوه پر کردن دستگاه بلیدینگ با جوهر را به هنرجویان آموزش دهید.

مرحله اصلی در آموزش میکروبلیدینگ و هم چنین انجام آن روی ابروی مشتری ، این مرحله   است. شما در این مرحله با استفاده از تیغه نازک دستگاه بلیدینگ ، موظف هستید که خط های بسیار نازک بر روی قسمت های خالی ابروی فرد طراحی کنید ، دقت کنید که این خط ها در راستای ابروی خود فرد و متناسب با فرم صورت او کشیده شوند و بیش از حد تکرار نشوند  چون این تکرار موجب تیرگی و ضخیم شدن بیش از حد ابرو می شوند.

آشنایی با میکروپیگمنتیشن و هزینه آن

میکروپیگمنتیشن، پایان بخش نقوص چهره شما

میکروپیگمنتیشن که یکی از روش های زیبایی بخشیدن به چهره فرد است، روشی آرایشی، رایج، دائم و گاها نیمه دائم می باشد که آن را غالبا با هدف خلق فرم و شکلی زیبا در اجزای صورت از جمله ابرو مورد استفاده قرار می دهند. روش میکروپیگمنتیشن به کابوس عدم تقارن ابروها و لب ها پایان داده و به افرادی که در اثر شیمی درمانی موی ابرو و مژه خود را از دست داده اند، این امکان را می دهد که به راحتی شکلی زیبا و در عین حال طبیعی به ابرو و مژه خود هدیه دهند.

میکروپیگمنتیشن در اصطلاح لغوی به معنای کاشت رنگدانه های طبیعی اکسیده در بخش بالایی پوست فرد و استقرار پیگمنت در فاصله موجود میان لایه بیرونی پوست و لایه زیرین آن می باشد. میکروپیگمنتیشن را در زمینه آرایش دائم و نیمه دائم و در برخی موارد در حوزه پزشکی مورد استفاده قرار می دهند و با به کارگیری آن جذابیتی طبیعی به چهره متقاضی می بخشند.

میکروپیگمنتیشن را در زمینه های مختلفی نظیر بهبودی ظاهر پلک، تقویت مژه های فرد، افزودن حجم ابروها، پر حجم و پر پشت نشان دادن مژه ها و ابروها و حتی پر حجم نشان دادن موی سر به شکلی کاملا طبیعی و متناسب با رنگ موی فرد متقاضی مورد استفاده قرار می دهند. قرینه سازی ابروها نیز از دیگر موارد استفاده پر طرفدار و کاربردی این روش می باشد.

خوب است بدانید که استفاده از این روش تتو مانند تنها مختص بانوان نبوده و مردان نیز در صورت نیاز می توانند آن را به کار بگیرند. ماندگاری روش میکروپیگمنتیشن تا چندین سال می باشد و همین امر موجب شده است که افراد زیادی که وجود نقص هایی را در چهره خود احساس می کنند که اعتماد به نفسشان را سلب کرده است، به استفاده از این روش روی بیاورند و نقص موجود در چهره خود را بهبود بخشند.

چگونگی انجام میکروپیگمنتیشن

حال شاید این سوال ذهنتان را مشغول کرده باشد که میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می شود؟

خوب است بدانید که این کار توسط فردی آموزش دیده و دارای تجربه و با به کارگیری سوزن هایی بسیار نازک انجام می شود. فرد یک سری رنگ های معدنی و در عین حال ضد حساسیت را به ملایمت و با استفاده از سوزن های مذکور به دومین لایه از پوست مراجعه کننده وارد کرده و بدین ترتیب جلوه ای زیبا و طبیعی به عضو مورد نظر می دهد..

تاتو خط لب و تاثیر آن بر زیبایی چهره:

لب یکی از مهم ترین عضو صورت است و زیبا شدن آن تاثیر مستقیمی بر روی زییایی چهره شما میگذارد. و معمولا اکثر بانوان در آرایش های روزانه ی خود تمرکز زیادی بر روی زیبا و دقیق بودن آرایش لب های خود دارند. اما در اکثر مواقع این کار بسیار زمان بر و سخت است و در مدت زمان کوتاه آرایش لب های شما از بین میرود و اکثر بانوان وقت زیادی برای تجدید آرایش لب های خود در طول روز ندارند.

اگر شما هم جز این دسته افراد هستید که خواستار زیبا بودن دائمی لب های خود هستید ما به شما انجام تاتو خط لب را پیشنهاد می دهیم. با انجام خط لب دائمی علاوه بر اینکه لب های زیبا و جذاب دارید دیگر نیاز نیست در طول روز نگران پاک شدن آرایش لب های خود باشید.

موارد استفاده از تاتو خط لب

تاتو خط لب برای تمامی بانوانی که علاقه مند به داشتن آرایش های دائمی هستند مناسب است همچنینی این تاتو گاهی اوقا جنبه درمانی نیز دارد و برای کسانی که از بیماری لب شکری رنج می برند بسیار مناسب است.

نکاتی درباره ی رنگ و ماندگاری تاتو خط لب

تاتو خط لب رنگ های متنوعی دارد و افراد بنا به سلیقه فردی و همچنین رنگ پوست میتوانند آن را انتخاب کنند البته باید توجه نمود که این رنگ نباید یک رنگ خاص و یا خیلی پررنگ باشد زیرا مدت ماندگاری این تاتو طولانی است و و اگر رنگ خیلی خاص باشد ممکن است بعد از مدتی فرد دل زده بشود.

مدت ماندگاری تاتو خط لب حداقل 6 ماه است و در بهترین حالت ممکن است تا یک سال نیز بشود این مدت زمان به عواملی چون: جنس پوست، کیفیت رنگ بکار رفته در تاتو و همچنین مهارت تاتو کاری که این کار را انجام میدهد دارد. برای مثال مدت ماندگاری این تاتو بر روی پوست های خشک خیلی بیشتر از پوست های چرب است. و همچنین هرچه کیفیت رنگ بکار رفته در تاتو خط لب بیشتر باشد و یا پر رنگ تر باشد مدت ماندگاری بیشتر است.

مراقبت های قبل از انجام تاتو خط لب

  1. 24 ساعت قبل از انجام تاتو خط لب باید از مصرف کافئین خودداری کنیم
  2. مراقبت از پوست برای جلوگیری از تبخال زدن
  3. استفاده نکردن از دارو هایی که پوست را تحریک می کند
  4. مصرف قرص سیتریزین در صورت داشتن حساسیت زیر نظر پزشک