گیفت مکس تضمین کمترین نرخ خرید گیفت کارت 100% قانونی گوگل پلی | خرید گیفت کارت ارزان | Giftmax.ir

گیفت کارت گوگل پلی ،آیتونز، پلی استیشن ، ایکس باکس ، استیم ، نینتندو ، یوسی پابجی کش  را چگونه تهیه کنیم  ، گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی، تضمین کمترین نرخ خرید دربین تمامی سایتهای منتخب فروش شعارما نیست ، ضمانت ما هست همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به […]

گیفت کارت گوگل پلی ،آیتونز، پلی استیشن ، ایکس باکس ، استیم ، نینتندو ، یوسی پابجی کش  را چگونه تهیه کنیم  ، گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی، تضمین کمترین نرخ خرید دربین تمامی سایتهای منتخب فروش شعارما نیست ، ضمانت ما هست

همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی گوگل و اپل وجود دارد خرید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت آیتونز، خرید گیفت کارت پلی اسیتشن  برای کاربران Android و iOS و کاربران آنلاین کنسول بازی  که از دستگاه های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا امریست غیر ممکن. بلاک شدن حساب کاربری Google Wallet یا غیر فعال شدن اکانت iCloud از مشکلاتی است که کاربرانی که بصورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند با آن مواجه هستند. اما آیا در این شرایط راهی برای خرید ارزان و بی دردسر گیفت کارت وجود دارد ؟

خبر خوب این است که همچنان، فروشگاه های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود. یکی از با سابقه ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، گیفت مکس (giftmax.ir) نام دارد ، گیفت مکس این تضمین را به همه خریدارن میدهد که، گیفت مکس کمترین نرخ خرید گیفت کارت 100% قانونی تحویل آنی|  خرید گیفت کارت ارزان  را در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت قانونی را بدون واسطه و مستقیم به شما کاربران  ارائه دهد .

گیفت مکس کار خود را با هدف فروش گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت استیم ، نینتندو ، ویزا و مستر کارت  آغاز کرد. علیرغم وجود محدودیت های خرید گیفت کارت بصورت مستقیم از گوگل پلی و آیتونز شما میتوانید در این سایت علاوه بر گیفت گوگل و گیفت آیتونز به خرید گیفت کارت پلی استیشن ، ایکس باکس, PS4, اسپاتیفای و بطور کلی خرید گیفت کارت ارزان بپردازید و گیفت کارت خود را به صورت آنی پس از خرید  بلافاصله تحویل بگیرید. (تضمین کمترین نرخ فروش گیفت کارت  قانونی در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت در ایران ضمانت ماست .)

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل ، سونی  ، مایکروسافت ، نینتندو ، استیم ،و …  تهیه و خریداری میشوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند. البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید:

  1. فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد
  2. فروشگاه داری پروتکل امنیتی ssl میباشد که امنیت خریدهای شما رو تضمین میکند .
  3. فروشگاه مورد نظر دارای یک شماره ثابت- همراه و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد و همچنین پشتیبانی بدون وقفه بصورت [7/24]
  4. نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن می توانند گزارش ، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمایند.
  5. همچنین چت آنلاین سایت و تیم آنلاین پشتیبانی گیفت مکس از طریق تلگرام  ، واتساپ به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران ، همچنین آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت و رفع مشکلات احتمالی همراه شما هستند.

از دیگر ویژگی ها بسیار جذاب  فروشگاه گیفت مکس خرید بسیار سریع گیفت کارت از این فروشگاه است ؛ به نحوی که کاربر با ورود به صفحه اصلی این فروشگاه پس از انتخاب محصول بدون هیچ گونه تشریفاتی مستقیم به درگاه پرداخت متصل شده و بلافاصله گیفت کارت خود را دریافت خواهد کرد. تمامی فرایند خرید دریک صفحه  و بسیار سریع انجام میشود  قابل ذکر میباشد این فروشگاه بصورت تصادفی و هفتگی تخفیفات شگفت انگیزی در نرخ گیفت کارت ها اعمال میکند که در مقایسه با سایر فروشگاه این تفاوت قیمت بسیار عالی برای خریدار و مصرف کننده نهائی میباشد تاجائیکه در مواقعی تا 100 هزارت  در یک گیفت کارت مشابه نرخ پایینتری را به کاربر ارائه میدهند پس این فرصت را در تهیه گیفت کارت ارزان و قانونی از دست ندهید و در خرید گیفت کارتهای خود یکی از سایتهای خرید رو گیفت مکس هم در نظر بگیرید و تفاوت قیمت رو عملا احساس کنید .

حتماً این مورد پیش آمده که  احتیاج داشتید برنامه ای را  از گوگل پلی دانلود کنید اما با این مشکل مواجه شدین که نیاز به خرید آن دارید، یا اگر اهل بازی با موبایلتون باشید برای استفاده از تمامی امکانات بازی یا گرفتن امتیاز بیشتر نیاز دارید تا از طریق گوگل پلی این موارد رو خریداری کنید. این کارت های هدیه به راحتی برای شما امکان خرید آسان و سریع از بزرگترین فروشگاه اندرویدی جهان رو فراهم می کند. بدین ترتیب دیگر نگرانی بابت خرید سکه های بازی Clash of Clans یا دسترسی به تمامی امکانات برنامه های کاربردی مانند Doulingo  را ندارید. در ادامه تمامی سوالات شما در خصوص گیفت کارت گوگل پلی پاسخ داده خواهد شد.

گوگل پلی چیست

گوگل پلی بزرگترین فروشگاه آنلاین موسیقی، فیلم، کتاب و نرم افزار های کاربردی سیستم عامل‌های اندرویدی در جهان است که در ماه مارس سال 2012 و پس از ادغام دو برند اندروید مارکت و گوگل موزیک، توسط کمپانی گوگل معرفی شد و تا به امروز، بیش از 2.6  میلیون اپلیکیشن در آن قرار گرفته است. با خرید برنامه از این پلتفرم، برنامه خریداری شده شما قابل استفاده بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی می باشد. برای استفاده و دانلود برنامه های مورد نیازتان از گوگل پلی شما فقط احتیاج به ساخت یک اکانت گوگل دارید، حال بسته به اینکه برنامه انتخابی شما رایگان یا غیر رایگان است می توانید اقدام به دانلود برنامه مورد نظرتان کنید. برای تهیه اپلیکیشن های غیر رایگان بهترین راه، استفاده از گیفت کارت گوگل پلی می باشد.

کاربرد اکانت گوگل پلی

اکانت گوگل‌ پلی شناسنامه کاربرانی است که از گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. دسترسی به نسخه کامل برنامه‌ها و ارائه فیدبک توسط کاربر به توسعه دهندگان نرم‌افزار، از طریق اکانت گوگل‌پلی میسر است. با ساخت اکانت اختصاصی گوگل پلی نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات کاربر به طور کامل رفع می شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این اکانت، داشتن فضای ذخیره ابری( Cloud  Saving ) است که به واسطه آن، در صورت تعویض گوشی همراه یا گم کردن آن و یا حتی از کار افتادن گوشی به هر دلیل، به راحتی می توان اطلاعات مهم کاربر را بازیابی کرد. با دسترسی به اکانت گوگل‌پلی در صورت بروز هر نوع اتفاقی می توانید بازی های محبوبتان را در گوشی جدید نصب کنید و از همان مرحله‌ای در آن حضور دارید بدون از دست رفتن اطلاعات به بازی ادامه دهید.

نحوه استفاده از کارت هدیه گوگل پلی

جهت استفاده از گیفت کارت گوگل پلی میتوانید از دو طریق اقدام کنید. روش اول بدین صورت است که ابتدا وارد سایت رسمی گوگل پلی شوید سپس با کلیک روی دکمه SIGN IN ( بالای صفحه سمت راست ) اطلاعات اکانت جیمیل خود را تایپ کنید تا وارد پروفایل شخصی اکانت گوگل پلی خود شوید. پس از ورود برای اضافه کردن موجودی کارت هدیه به اکانت خود، بر روی Redeem کلیک کنید و در پنجره باز شده کد کارت خریداری شده را در کادر مشخص شده وارد کرده و روی دکمه Redeem کلیک کنید. اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید، مشاهده می کنید که اعتبار اکانت شما افزایش یافته است.  روش دوم بدین صورت است که ابتدا باید برنامه Google Play Store را بروی گوشی خود نصب کنید و از طریق آن برای Redeem کردن کد اقدام کنید. برای یادگیری چگونگی نصب این برنامه به آموزش‌های سایت مراجعه کنید.

مزیت کارت های هدیه گوگل

از آنجائیکه گیفت کارت گوگل پلی تاریخ انقضاء ندارند، این کارت ها یک هدیه عالی برای افرادیست که اهل استفاده مداوم از برنامه های گوگل پلی هستند. پس از خرید کارت هدیه خود و دریافت کد، شما باید از این کد برای شارژ اکانت جیمیل یا گوگل پلی خود استفاده کنید. برای خریداری برنامه های گوگل پلی نیاز به وارد کردن اطلاعات اکانت گوگل و طبیعتاً شارژ آن داریم. شارژ اکانت گوگل به دو صورت امکان پذیر است راه اول استفاده از کارت های اعتباری بین المللی هم چون مستر کارت و راه دوم آن استفاده از کارت های هدیه گوگل می باشد. به علت مشکلاتی که به واسطه تحریم ها و متغیر بودن قیمت ارز وجود دارد، شارژ اکانت به صورت مستقیم برای بسیاری سرویس کار مشکلی است برای مثال خرید از آمازون فقط به واسطه خرید گیفت کارت آمازون میسر است. در نتیجه برای شارژ اکانت گوگل و خرید از گوگل پلی، اقتصادی ترین و راحت ترین راه استفاده از کارت هدیه است.

شعار این فروشگاه هم در نوع خود جالب و قابل تامل میباشد :

تضمین کمترین نرخ فروش گیفت کارت 100% قانونی در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت در ایران شعار ما نیست ، ضمانت ما هست .

شماره پشتیبانی این فروشگاه در ساعات اداری : 09372821372

پشتیبانی در24 ساعته  در تلگرام :  @hdmax   |  کانال تلگرام گیفت مکس  :  giftmax@   ||  پیشنهادات شگفت انگیز درآخر هفته با قیمتهای متفاوت از آنچه که تصور میکنید در کانال تلگرامی گیفت مکس.

برای خرید انواع گیفت کارت و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت گیفت مکس مراجعه فرمایید.