کارپول و کارساعت؛ ضمانت مدیریت بهتر

با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، امروزه بسیاری از موانعی که بر سر راه مدیریت آنلاین وجود داشت از میان رفته است. اکنون سازمان ها می توانند به راحتی برای به روز رسانی سیستم های مدیریتی خود اقدام کنند و با استفاده از سامانه های آنلاینی مثل نرم افزار حقوق و دستمزد و […]

با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، امروزه بسیاری از موانعی که بر سر راه مدیریت آنلاین وجود داشت از میان رفته است. اکنون سازمان ها می توانند به راحتی برای به روز رسانی سیستم های مدیریتی خود اقدام کنند و با استفاده از سامانه های آنلاینی مثل نرم افزار حقوق و دستمزد و سامانه حضور غیاب آنلاین کارها را آسان تر و حتی بهتر انجام دهند. در این مقاله، توضیح خواهیم داد که دو محصول کارپول و کارساعت چگونه می توانند به بهبود کسب و کار شما کمک کنند.

کارپول ( نرم افزار حقوق و دستمزد)

هزینه‌های مربوط به حقوق و دستمزد همواره بخش بزرگی از هزینه‌های یک سازمان را تشکیل می‌دهند و محاسبه دقیق و به موقع حقوق و مزایای کارکنان یکی از دغدغه های اصلی هر سازمان است. اما نگران نباشید؛ سامانه حقوق دستمزد کارپول به تمام نیازهای شما پاسخ خواهد داد. نرم افزار حقوق و دستمزد کارپول، سامانه ای است که تمامی امور مالی مربوط به کارمندان، اعم از پرداخت حقوق و بایگانی مالیات آن ها را انجام می دهد. این نرم افزار قادر است ساعات کاری تمام پرسنل را ثبت کرده و با محاسبه حق‌الزحمه، مالیات و کسورات به شما در تسریع روند امور حسابداری کمک کند. در ادامه به تعدادی از مهم ترین ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

درج جزئیات شخصی برای هر کارمند

نرم افزار کارپول در هر زمانی که شما بخواهید به صورت آنی حقوق کارمندان را محاسبه کرده و نمایش می دهد و همچنین قادر به صدور فیش حقوقی با جزئیات دقیق است. با استفاده از این پنل شما می توانید برای هر کارمند جزئیات شخصی مانند وام، پاداش و مساعده تعریف کنید. همچنین این سرویس به صورت خودکار میزان ساعت کار، تاخیر، اضافه کار و در نهایت حقوق، مالیات و حق بیمه را برای هر کارمند محسابه می کند.

سیستم یکپارچه

شما می توانید وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارمندان سازمان را با توجه به اطلاعات موجود اولیه انجام دهید. با توجه به یکپارچگی سیستم کارسو، این عمل با نرم افزارهای کارپول و کارساعت انجام می شود. چرا که در صورت کار با هریک از نرم افزارهای کارسو می توانید از اطلاعات وارد شده در آن، برای دیگر محصولات، از جمله کارسال (تقویم سازمانی آنلاین) ،کارفود( اتوماسیون تغذیه) ،کارساعت(سامانه حضور غیاب آنلاین) و کارمپ(سامانه رهگیری آنلاین کارمندان) نیز استفاده کنید.

نرم افزار حقوق و دستمزد شرکت کارسو

هماهنگ با دستگاه های گوناگون

سامانه پرسنلی کارپول به صورت آنلاین و از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر قابل دسترس است و شما با عضویت در سامانه کارسو می توانید از خدمات و مزایای سرویس کارپول نیز استفاده کنید. کارپول بسیار کاربردی است و رابط کاربری آسانی دارد. این نرم افزار با هر دستگاهی که از آن استفاده می کنید و در هر زمانی که شما بخواهید، به صورت آنی حقوق کارمندان را محاسبه کرده و نمایش می دهد.

امکان دسترسی کارمندان به اطلاعات

سامانه حقوق و دستمزد آنلاین کارپول به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی گزارش‎‌های مالی مرب

وطه را به مدیران ارائه داده و خروجی‌های مربوط به مالیات، بیمه و بانک را طبق آخرین فرمت‌های سازمان‌ در اختیار شما قرار دهد. از طرفی با توجه به امکان دسترسی کارمندان به پنل شخصیشان این امکان فراهم می شود تا گزارش های مربوط به حقوق و دستمزد، بدون مراجعه به بخش منابع انسانی قابل دسترس باشند.

همین امروز ثبت نام کنید تا از 30 روز دموی رایگان محصولات کارسو بهره مند شوید.

کارساعت (نرم افزار حضور غیاب آنلاین)

حضور و غیاب کارمندان یکی از بخش های مهم مدیریت کسب و کار و از دغدغه های همیشگی واحد منابع انسانی است. بدون یک سیستم حضور و غیاب دقیق نمی شود میزان وفاداری و کیفیت عملکرد نیروها را ارزیابی کرد. وقتی می خواهید به کارمندان خود بر اساس عملکردشان امتیاز دهید، این عملکرد تنها بر پایه سخت کوشی ارزیابی نمی شود. بلکه سازگاری با مقررات و فرهنگ سازمانی نیز وجه مهمی است و بدون داشتن یک سامانه حضور وغیاب، بررسی داده ها کار دشواری خواهد بود.

استفاده از یک نرم افزار حضور غیاب آنلاین کار را برای شما به مراتب آسان تر خواهد کرد؛ اما چگونه؟ در ادامه توضیح خواهیم داد که کارساعت از چه راه هایی به مدیریت بهتر کسب و کار شما کمک می کند.

ظرفیت نامحدود

بسیاری از سازمان های بزرگ دارای شعبه های متعدد اند. این سازمان ها هزاران کارمند دارند که هر کدام دارای حقوق و تعهدات خاص خود است. برای شرکت هایی در این سطح دشوار خواهد بود که همچنان به صورت دستی و با صفحات کاغذ همه چیز را کنترل کنند تا ببینند چه کسانی در طول ماه سر وقت به محل کار می آیند. مهم نیست چند کارمند داشته باشید؛ کارساعت می تواند این چالش را در هر مقیاسی برطرف کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد شرکت کارسو | تکنا

دسترسی کارمندان به گزارش ها

به غیر از روسا و مدیران، خود کارکنان هم نیاز دارند که به اطلاعات حضور و غیاب دسترسی داشته باشند. آن ها هم می خواهند بدانند که در طول یک ماه چند ساعت غیبت، تاخیر، مرخصی و یا اضافه کاری داشته اند. بدون یک نرم افزار آنلاین، کارمندان مجبورند برای دستیابی به اطلاعات، لیست حضور غیاب را به صورت دستی از دپارتمان منابع انسانی درخواست کنند و چه بسا که دپارتمان تمایلی به ارائه لیست نداشته باشد. این اتفاق در رابطه میان کارکنان و کارفرما باعث عدم شفافیت می شود که به هیچ وجه مطلوب نیست.

هماهنگ با دستگاه های گوناگون

یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین در مقایسه با سیستم حضور و غیاب دستی، بسیار کاربردی تر است.کارساعت یک سیستم حضور و غیاب آنلاین در بستر وب و موبایل است. با استفاده از این محصول راه های زیادی برای کارکنان شما وجود دارد که ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند . مرسوم ترین این راه ها ثبت تردد از طریق دستگاه حضور غیاب و یا ثبت ورود و خروج در نرم افزار از طریق موبایل، تبلت یا کامپیوتر است.

با استفاده از این سامانه کارمندان شما دیگر مجبور نیستند فرم های حضور و غیاب را (به جای خود یا دیگران! ) پر کنند.

همچنین سامانه کارساعت بررسی لیست های حضور و غیاب را برای مدیران آسان کرده است. حتما شما هم به عنوان یک مدیر مشغله های زیادی دارید. اما با داشتن کارساعت کافی است لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را باز کنید تا ببینید کدام یک از کارکنانتان هنوز وارد دفتر نشده است.

سیستم بلادرنگ (Realtime)

وقتی می خواهید میزان تاخیرهای یکی از کارکنانتان را بررسی کنید، انجام این کار به صورت دستی بسیار زمان بر است. اما با سامانه حضور و غیاب کارساعت در هر زمان یا مکانی که باشید به اطلاعات لازم دسترسی خواهید داشت.کلیه فرامین هشداری و عملیاتی در این سیستم بلادرنگ یا real time هستند و با انجام یک عملیات توسط کاربر، نتایج آن بلافاصله در سایر گزارش ها اعمال می شود.

همچنین اگر از دیدگاه کارمندان نگاه کنیم، این سامانه به نیروها اجازه خواهد داد در هر مکانی که هستند کار خود را بدون نگرانی انجام دهند. در صورتی که نیروی کار شما خارج از شرکت کار می کند، با کارساعت این امکان فراهم می شود که او تردد خود را در محدوده مکانی مورد توافق ثبت نماید (البته شما می توانید با نصب نرم افزار کارمپ به آسانی رهگیری آنلاین کارمندان را انجام دهید که در آینده درباره امکانات آن توضیح خواهیم داد).

فواید بالا تنها با استفاده از یک سامانه پیشرفته مانند کارساعت به دست خواهند آمد. این سامانه به شما کمک می کند که به آسانی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب، تاخیر و برگه های مرخصی را مدیریت کنید. همچنین با استفاده از کارساعت، کار دپارتمان منابع انسانی نیز آسان تر می شود و از تقلب های احتمالی کارکنان نیز جلوگیری خواهد شد.

کارسو دستیار آنلاین کسب و کار شما