مقاله تبلیغاتی

همه چیز درباره سنسور 200 مگاپیکسلی HP1 جدید سامسونگ

سامسونگ LSI سنسور دوربین جدیدی را معرفی کرد که ظاهراً محدودیت‌های وضوح را در تلفن همراه جابجا می‌کند. حسگر جدید S5KHP1، یا به سادگی حسگر HP1، رزولوشن را به بالای 200 مگاپیکسل می‌رساند که تقریباً دو برابر آنچیزی است که در حال حاضر در سخت‌افزارهای امروزی در تلفن‌های همراه به کار می‌رود. هنوز دستگاهی را […]

سامسونگ LSI سنسور دوربین جدیدی را معرفی کرد که ظاهراً محدودیت‌های وضوح را در تلفن همراه جابجا می‌کند. حسگر جدید S5KHP1، یا به سادگی حسگر HP1، رزولوشن را به بالای 200 مگاپیکسل می‌رساند که تقریباً دو برابر آنچیزی است که در حال حاضر در سخت‌افزارهای امروزی در تلفن‌های همراه به کار می‌رود. هنوز دستگاهی را ندیده‌ایم که دارای این سنسور عظیم باشد. این ممکن است در ماه جولای با گوشی آینده موتورولا تغییر کند و سامسونگ ویدیویی را در مورد جزئیات قابلیت های سنسور منتشر کند.

ویژگی‌های سنسور HP1

آیا می‌توانید یک بیلبورد کامل را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند چاپ کنید؟ به گفته سامسونگ، شما می‌توانید تا زمانی که سنسور مورد نظر ISOCELL HP1 جدید باشد. آخرین تبلیغ OEM در یوتیوب، ایجاد عکس گربه 616 متر مربعی را به تصویر می‌کشد که برای این منظور انتخاب شده است. توانایی آن در حفظ جزئیات گربه تا حدود 200 مگاپیکسل (MP) در این کمپین جدید تبلیغاتی شده است. در آستانه معرفی اولین سنسور تصویر موبایل 200 مگاپیکسلی خود، به نظر می‌رسد سامسونگ با این واقعیت موافقت کرده است که اولین کاری که بسیاری از کاربران با گوشی هوشمند افتتاحیه (احتمالاً برند موتورولا) با ISOCELL HP1 جدید انجام خواهند داد این است.

تست دوربین

از نزدیکترین گربه عکس بگیرید. این شامل یک بیلبورد بر اساس تصویری از حیوان مورد نظر است که توسط عکاس هیونجونگ کیم با استفاده از HP1 تنظیم شده است. سامسونگ ادعا می‌کند که فایل با وضوح فوق‌العاده به دست آمده را برداشته و بین 12 قطعه 2.3 متری از پارچه چاپ شده حرفه‌ای تقسیم کرده است که برای ایجاد یک بیلبورد 28×22 متری به هم دوخته شده‌اند. ماژول مجهز به HP1 به جای اینکه در یک دستگاه تلفن همراه کامل یکپارچه شده باشد، به صورت چسبیده به یک برد آزمایشی نمایش داده شد. با این وجود، تیم پشت تبلیغات فیزیکی جدید ادعا می‌کند که می‌تواند جزئیات لازم برای خروجی عکس به صورت یک عکس صنعتی را لحاظ کند. (البته با بهینه‌سازی‌های حرفه‌ای). اگر قصد تست دوربین با سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ را دارید می‌توانید گوشی‌های پرچمدار یا میان رده آن را که در ادامه آورده شده امتحان کنید.

معرفی Galaxy S23 Ultra و دوربین قدرتمند آن

s23 ultra یک پرچمدار جدید از سری اس است که از این سنسور قدرتمند 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ای است که انتظار می‌رود به پرفروش ترین پرچمدار اندرویدی سال تبدیل شود. سال گذشته سامسونگ دو خط موفق خود یعنی سری گلکسی‌اس که به خاطر دوربین‌های قدرتمندش شناخته می‌شود را با گلکسی نوت و قلم اس پن ترکیب کرد و در نتیجه samsung galaxy s23 ultra را به بازار عرضه کرد. این گوشی پرچمدار نهایی بود که اساساً هر ویژگی که تصور کنید را در خود جای داده بود.

مزایا و معایب Samsung Galaxy S23 Ultra

مزایا:

  1. عمر باتری ultra samsung عالی است، پیشرفت بزرگی نسبت به نسل قبلی دارد
  2. تراشه جدید اسنپدراگون بهترین تراشه در چند سال اخیر است
  3. طراحی بهبود یافته است، احساس ارگونومی بیشتری دارد
  4. صفحه نمایش خمیدگی کمتری دارد و می‌تواند برای استفاده در شب بسیار کم نور شود
  5. بهبودهای دوربین وجود دارد، اما نه چندان بزرگ و تنها سنسور 200 مگاپیکسلی قدرتمند آن بسیار چشمگیر است
  6. صدای بلندگوها در حال حاضر بسیار بهتر است
  7. شما دو برابر فضای ذخیره سازی (256 گیگابایت) در مدل پایه دریافت می‌کنید

معایب:

  1. مدل پایه هنوز فقط 8 گیگابایت رم دارد
  2. در گلکسی اس 23 اولترا سرعت شارژ بهبود نیافته است
  3. هپتیک‌ها هنوز به خوبی رقبا نیستند
  4. قیمت این پرچمدار نسبتا بالا است

معرفیGalaxy A33 5G یک میان رده با کیفیت بالا

میان‌رده‌های گلکسی A سامسونگ به‌روزرسانی شده‌اند و واقعاً خوب به نظر می‌رسند. گوشی سامسونگa33  جدید احتمالاً یکی از جالب‌ترین مدل‌های امسال است، زیرا از زمان گلکسی A32 به‌طور قابل توجهی ارتقا یافته است و قیمتی عالی برای مصرف کننده دارد. سامسونگa33 به لیگ ضدآب ارتقا یافته است و اکنون از همان سیستم حفاظت از نفوذ با استاندارد IP67 مانند مدل‌های سطح بالاتر برخوردار است. به این معنی که اگر دست شما خیس باشد یا نم باران روی دستگاه بریزد اتفاقی سلامت گوشی هشمند شما را تحدید نمی‌کند اما لازم به ذکر است نباید گوشی را در آن انداخته یا غوطه‌ور کنید. گوشی ای ۳۳ صفحه نمایش Super AMOLED 90 هرتزی گلکسی A32 را حفظ می‌کند، اما از چیپست بسیار قدرتمندتر Exynos 1280 با پردازنده جدیدتر و گرافیک مناسب برای بازی استفاده می‌کند. و یک مودم 5G یکپارچه نیز وجود دارد، بنابراین اکنون نیازی به انتخاب بین نسخه های 4G و 5G نخواهید داشت.

دوربین نیز بهبود یافته است. اگرچه لنز 200 مگاپیکسلی سامسونگ s23 روی این گوشی هوشمند نیست اما کفیت عکس و مخصوصا فیلم برداری در این گوشی به عنوان یک میان رده شما را قانع خواهد کرد. اکنون دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارای تثبیت کننده اپتیکال است و از فیلم برداری تا 4K پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز می‌تواند ویدیوهای 4K را انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر درمورد دوربین و دیگر قابلیت ها این مطلب را نیز مطالعه کنید.

شما می‌توانید در صورت نیاز به یک گوشی هوشمند با دوربین و امکانات عالی و همچنین قیمت مناسب به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرده و مدل‌های بیشتر را در این سایت مشاهده کنید.

نویسنده : سارا اقبالی

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است.