مقاله تبلیغاتی

خرید کامپیوتر گیمینگ برای گیمیرهای ایرانی | قیمت کارت گرافیک gaming

کامپیوترهای گیمینگ بین کلیه طرفداران بازی‌های ویدیویی طرفداران متعددی دارد. در صورتی‌که قصد دارید کامپیوتر قدرتمند با قابلیت اجرای بازی‌های جدید را دارید می‌توانید دو روشی که در ادامه به آن می‌پردازیم را بررسی کنید. روش اول با توجه به نیاز و بودجه کلیه قطعات سخت افزاری را به صورت جدا خریداری کرده و کیس […]

کامپیوترهای گیمینگ بین کلیه طرفداران بازی‌های ویدیویی طرفداران متعددی دارد. در صورتی‌که قصد دارید کامپیوتر قدرتمند با قابلیت اجرای بازی‌های جدید را دارید می‌توانید دو روشی که در ادامه به آن می‌پردازیم را بررسی کنید.

روش اول

با توجه به نیاز و بودجه کلیه قطعات سخت افزاری را به صورت جدا خریداری کرده و کیس خود را اسمبل کنید، هرچند به دلیل مختلفی همچون آسیب به قطعات خریداری شده، پیشنهاد می‌شود اسمبل سیستم توسط افراد غیرمتخصص انجام نشود.

 روش دوم

روش دوم که راحت‌تر و دردسترس‌تر است، خرید کامپیوتر گیمینگ و سیستم اسمبل شده آماده است، با این حال به اسمبل کردن دستی کامپیوتر نیازی نیست و فقط با آگاهی کامل از اطلاعات کلیدی درخصوص سیستم‌های پرکاربرد می‌توانید به درستی و با سرعت بالا کامپیوتر گیمینگ موردعلاقه خود را خریداری کنید. د ر ادامه به صورت کامل خرید کامپیوتر گیمینگ مستقیم از بانی نو را بررسی خواهیم کرد.

خرید سیستم گیمینگ با بهترین قیمت

نخستین گام برای خرید سیستم گیمینگ با بهترین قیمت لازم است ابتدا نیاز خود را بسنجید و بودجه خود را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که کلیه کامپیوترهای گیمینگ مانند بسیاری از تجهیزات الکترونیکی در سه گروه پایین رده، میان رده و بالارده قرار می‌گیرند.

 از سوی دیگر خرید سیستم گیمینگ ملزم به شناخت قطعات سخت افزاری و کارایی هریک از آن‌ها است. بهتر است بدانید که هر کامپیوتر متشکل از چند قطعه پایه است که عبارت است از:

مادربرد، پاور، کارت گرافیک، پردازنده، رم و هارد دیسک

قطعات فوق باید به نحوی کنار هم قرار بگیرند تا بهترین تجربه را در زمان اجرای بازی‌های ویدیویی برای شما فراهم می‌کند. در غیر این صورت سیستم شما به خوبی عمل نمی‌کند و قطعات آسیب می‌بینند. معمولا گیمرهای حرفه‌ایی کامپیوتر ترجیح می‌دهند، اجزای سطح بالای کامپیوتر را جمع کند، افراد تمایل دارند بازی‌ها خود را با بالاترین تنظیمات ممکن و بالاترین نرخ فریم و حداکثر نورپردازی RGB اجرا کنند.

لازم به ذکر است که خوشبختانه با توجه به موارد گفته شده افراد می‌توانند کیس کامپیوتر خود را به صورت فوق حرفه‌ایی اسمبل کنند و اکثر بازی‌ها را با کیفیت بالا اجرا کنند. برای خرید کامپیوتر آماده گیمینگ می‌بایست بدانید که همراهی CPU قدرتمند با گرافیک عالی به شما این قابلیت را می‌دهد تا از بازی باکیفیت بالا لذت ببرید.

 به صورت کلی باید بدانید که اجزای مهم کامپیوتر گیمینگ عبارت است از:

کارت گرافیک‌های رده بالا

مانیتورهایی با کیفیت و رزولوشن بالا

 پردازنده‌های قدرتمند نسل‌های جدید

کیس با ابعاد تقریبا بزرگ

مادربرد با اسلات‌های متعدد

 نورپردازی قابل کنترل حرفه‌ایی RGB

 رم بالا

سیستم های گیمینگ پیشنهادی بر اساس بودجه

سیستم پیشنهادی 4K با قیمت 300 میلیون تومان

سیستم فوق یکی از سیستم‌های سطح بالا محسوب می‌شود که با توجه به مانیتور سامسونگ پیشنهاد شده، قابلیت اجرای بازی‌های 4k را دارد و از قطعات سخت افزاری رده بالایی برخوردار است که به لحاظ کارایی، سازگاری و کیفیت در گروه بهترین کامپیوترهای گیمینگ قرار می‌گیرد. برای این سیستم کارت گرافیک جدید سری 40 ایسوس پیشنهاد شده است. که در جدول زیر قابل مشاهده است.

قطعه مدل
مانیتور Odessey- Neo- G7- 4K
مادربرد ROG Stix Z790- E Gaming
پردازنده Core i9 13900K
رم Trident Z5 RGB 64GB 6000MH
کارت گرافیک Rog STRIX RTX4090 Ti 24GB
هارد دیسک WD purple 8Tb
کیس Rog s

سیستم پیشنهادی: بهترین کامپیوتر گیمینگ تا 60 میلیون تومان

یکی از سیستم‌های گیمینگ نسبتا میان‌رده محسوب می‌شود، قادر است اغلب بازی‌های نسبتا سنگین و سطح بالا را اجرا کند، در کنار این موارد می‌توان با استفاده از این سیستم برنامه‌های با کاربری سنگین را اجرا کرد. کارت گرافیک پیشنهادی برای این کامپیوتر گیمینگ، مدل RTX 3060 Ti است.

قطعه مدل
مادربرد Z690A D4
پردازنده Core i5 12400K
رم 32GB vengeans Pro RGB
کارت گرافیک Dual RTX 3060 Ti – OC-8G
هارد دیسک WD- Blue- 1TB
کیس Master Case- H500 ARGB
خنک کننده Master Liquid- ML240L – ARGB

پیشنهادی: بهترین کامپیوتر گیمینگ پیشنهادی تا 100 میلیون تومان

کامپیوتر گیمینگ فوق یکی از دستگاه‌های بالارده محسوب می‌شود، افراد می‌توانند با انتخاب مشخصات سخت افزاری که در جدول زیر قرار دادیم، یکی از بهترین کامپیوترهای سطح بالا را داشته باشند تا بتوانند علاوه بر اجرای برنامه‌های با پردازش بالا برای طراحی و گرافیک بسیاری از بازی‌های جدید و به روز را هم  اجرا کنند و تجربه لذت‌بخشی داشته باشند. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای این سیستم مدل Tuf RTX360 Oc است.

قطعه مدل
مادربرد Prime Z690P Wifi D4
مانیتور Gplus 27inch
پردازنده Core i7 12700K
رم LPX 64GB 3200MH
کارت گرافیک Tuf RTX360 Oc
هارد دیسک WD Purple 4TB

اگر قصد دارید از لپ تاپ به جای کامپیوتر استفاده کنید میتوانید با ورود به بهترین سایت خرید لپ تاپ  لیست قیمت انواع لپ تاپ و نوت بوک را مشاهده کنید و نسبت به خرید اقدام کنید.

محبوب‌ترین کارت گرافیک در ایران

بعبارتی بهترین کارت‌های گرافیک مناسب بازی در گروه گران‌اترین کارت گرافیک‌های قرار می‌گیرند، در صورتی‌که بودجه کافی برای خرید کارت گرافیک گیمینگ سطح بالا را دارید و قصد دارید بدون نگرانی نسبت به ارتقا کارت گرافیک سیستم خود اقدام کنید. مواردی متعددی را می‌توانیم در ادامه به شما پیشنهاد دهیم.

لذا بی‌شک گیمرها می‌توانند با در نظر گرفتن هزینه بیشتر انتخاب‌های بیشتری برای خرید کارت گرافیک مخصوص بازی داشته باشید. از سوی دیگر گیمرهای غیرحرفه‌ایی می‌توانند بازی‌های ویدیویی با رزولوشن 1080 را اجرا کنند و از پردازنده‌های گرافیکی که از عملکرد قابل قبول و قیمت نسبتا مناسبی برخوردارند، بهره‌مند شوند.

برای مثال قیمت کارت گرافیک مدل RTX 3060 Ti مناسب و نسبتا ارزان محسوب می‌شود که برای اجرای بسیاری از بازی‌ها کاربردی خواهد بود. یکی از  کارت گرافیک‌های کمپانی ایسوس  است که  از نسل جدید پردازشگرهای گرافیکی شرکت Nvidia برخوردار است و به عنوان یک کارت گرافیک گیمینگ برای بسیاری از بازی‌های امروزی شناخته می‌شود.

از 8 گیگابایت حافظه ویدیویی نوع GDDR6 با رابط 256 بیتی با پهنای باند 14 گیگابایت برثانیه برخوردار است. اگر قصد دارید نسبت به خرید اقدام کنید، لازم است تا از قیمت RTX3060TI ویژگی‌ها و  مشخصات این کارت گرافیک مطلع باشید.

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG-STRIX-RTX3080-10G-GAMING

کارت گرافیک فوق یکی از محصولات کمپانی ایسوس است که با ساختار جدید و معماری Ampere تولید می‌شود تا سطح متفاوتی از عملکرد و قدرت را در زمان بازی برای افراد فراهم کند. طراحی خلاقانه این گرافیک با بهره‌گیری از محفظه تمام فلزی و فن‌های هوشمند از تکتولوژی Axial نسبت به محصولات هم‌رده خود برتری دارد، قیمت RTX3080 با توجه به کارایی و مشخصاتی که دارد نسبتا مناسب است و برای اشخاصی که با هدف گیمینگ تهیه می‌کنند بهترین گزینه خواهد بود.

فن‌های استفاده شده برای این گرافیک از پره‌های منحنی و چرخش معکوس خود، جریان هوا را به خوبی بهینه کند و از کارت گرافیک عبور دهد. در کنار این موارد وجود هیت‌سینک قدرتمند و بزرگ عملکرد انتقال حرارت و خنک‌کنندگی را بهبود می‌دهد. کلیه قطعات در نظر گرفته شده برای کارت گرافیک همچون مدار چاپی، صفحه محافظ، فن‌ها و غیره از آخرین تکنولوژی‌ها و طراحی‌های روز دنیا است.

کارت گرافیک ایسوس TUF Gaming RTX 3090 Ti OC Edition 24GB

اگر در جامعه گیمرها حرفی برای گفتن دارید و قصد دارید تا بسیاری از بازی‌های نسبتا سنگین و سطح بالا را با سیستم خود اجرا کنید، در ابتدا باید به اصلی‌ترین قطعه کامپیوتر خود که به کارت گرافیک مربوط می‌شود توجه داشته باشید.

برای اجرای بازی‌های سنگین و به روز دنیا با عملکرد بالا لازم است تا هزینه قابل توجهی را برای خرید کارت گرافیک پرچمدار ایسوس در نظر بگیرید. سیستم فوق به دلیل اینکه با هدف گیمینگ طراحی و تولید شده است برای کارهای کاملا با پردازش سنگین کارایی لازم را دارد و افرادی که به دنبال سیستم‌های بالارده برای اجرای برنامه‌های سنگین هستند کاملا مناسب است.

وجود سه فن قدرتمند برای این گرافیک برای جلوگیری از افزایش دما و ترافیک کاری، قابلیت نورپردازی RGB سبب شده جلوه ظاهری بسیار خوبی داشته باشد. علاوه بر این قابلیت پشتیبانی از چهار نمایشگر به صورت همزمان و  پشتیبانی از حداکثر رزولوشن 8K و نرخ بروزرسانی 60 را دارد و از طرفی می‌تواند از حداکثر رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی 120 دارد.

کارت گرافیک ایسوس ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition

کمپانی ایسوس اخیرا یکی از گرافیک‌های کامپیوتر قدرتمند مخصوص بازی و کارهای سنگین را طراحی و تولید کرده است. کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition از مشخصات فنی فوق‌العاده برخوردار است و برای صاحبین خود تا سالیان متوالی شرتیطی رت محیا می‌کند که نیازی به ارتقادهی نداشته باشد.

علاوه بر این ایسوس به طراحی ظاهری فوق‌العاده جذاب این گرافیک اهمییت زیادی قائل شده است تا بتواند نظر گیمرها را به خوبی به خود جلب کند. وجود هسته‌های نسل جدید RT و Tensor و فناوری DLSS 3.0 از جمله ویژگی‌های بارز و خاص این گرافیک محسوب می‌شود. در کنار موارد گفته شده کارت گرافیک فوق مچهز به 16384 هسته‌ی Cuda و 24 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی GDDR6X است و موجب می‌شود تا گیمرها و طراحان عزیز که به دنبال کارهای با پردازش سنگین هستند عملکرد بی‌نظیری از این کارت گرافیک را شاهد باشند.

کارت گرافیک گیگابایت مدل AORUS GeForce RTX3080 MASTER 10G(LHR)

گیگابایت با طراحی و تولید کارت گرافیک شگفت‌انگیز فوق که از پخش زنده، روان و بدون لگ برخوردار است، برای طرفداران گیم کاربردی و خارق‌العاده عمل می‌کند و از این اشخاص استریمرهای حرفه‌ایی می‌سازد. به دلیل ترکیب رمزگذاری و رمزگشایی سخت افزار نسل بعد لحظات بسیار خوبی همراه با جزئیات جذاب به افراد نمایش داده خواهد شد.

جمع بندی

اگر شما جزو افرادی که به دنبال خرید سیستم‌های گیمینگ و سطح بالا هستید لازم  است تا در بخش‌های بالا به روش‌های که اشاره کردیم دقت کنید تا در زمان خرید به درستی اقدام کنید. در نهایت لازم است تا با در نظر گرفتن بودجه و نیاز خود، سطح بازی‌ها و کار خود را تعیین کنید بعد با کارشناس متخصص در این زمینه صحبت کنید تا با توجه به موارد گفته شده بتواند سخت افزار مناسب سیستم شما را با قیمت مناسب گردآوری کند و برای شما یک سیستم گیمینگ با قیمت مناسب شما تهیه کند.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی‌‎که در این زمینه اطلاعاتی ندارید به هیچ‌وجه به تنهایی تصمیم نگیرید و به هیچ وجه خودسرانه نسبت به اسمبل کردن کامپیوتر خود اقدامی نکنید. زیرا ممکن است هرگونه سهل‌انگاری در زمان خرید به قطعات کامپیوتر و یا سهل‌انگاری در اسمبل کردن به قطعات سیستم ضربه‌ایی وارد کند.

شرکت بانی‌نو از تیم متخصص در این زمینه بهره‌مند است و قادر هستند تا با بودجه مدنظر شما سخت افزار مناسب کار و نیاز شما را به شما پیشنهاد دهند، تا بتوانید چند سالی با خیال راحت از آن استفاده کنید، کافی است با شماره 43000017-021 داخلی 321 تماس حاصل فرمایید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.