کدام مدل سرورهای HP در ایران غوغا کردند؟

سرور اچ پی یکی از برندهای پرطرفدار در ایران است، که به دلیل تنوع و انعطاف پذیری بالای محصولاتش همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سرورهای اچ پی از دید مشتریان ماهان شبکه ایرانیان را به شما معرفی کنیم. سرورهای قدرتمند HP همیشه از محبوب‌ترین‌های بازار […]

سرور اچ پی یکی از برندهای پرطرفدار در ایران است، که به دلیل تنوع و انعطاف پذیری بالای محصولاتش همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سرورهای اچ پی از دید مشتریان ماهان شبکه ایرانیان را به شما معرفی کنیم. سرورهای قدرتمند HP همیشه از محبوب‌ترین‌های بازار شبکه و IT بوده‌اند، که طرفداران زیادی از میان کسب و کارهای کوچک تا مدیران دیتاسنترهای بزرگ دارد. لازم به ذکر است که سرورهای پرولیانت اچ پی مدل‌های مختلفی دارند، اما هیچکدام به اندازه سرورهای سری DL380 پرفروش، کاربردی، همه فن حریف و محبوب نیستند!

قیمت سرور hp dl380 g8

سرور HP ProLiant DL380 G8

نسل 8 سرور های اچ پی در سال 1390 وارد بازار ایران شدند در این سال‌ها نیازمندی به سرور اچ پی تازه در داخل کشور احساس می‌شد و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی استارت خرید سرور برای زیر ساخت‌های درون سازمانی خود را زده بودند، نسل 8 وارد بازار شد و کسی آنچنان آشنایی با سرور اچ پی نداشت. با گذشت زمان سرور DL380 g8 با قیمت بسیار مناسبی که داشت، به یکی از محبوب‌ترین سرورهای اچ پی تبدیل شد و چون سازگار با بسیاری از شرایط سازمان‌های داخل کشور بود، درخواست‌های بسیار زیادی روی این سرور می‌شد. این سرور اچ پی با پشتیبانی از دو عدد پردازنده سرور اچ پی سری 2600 و رم سرور HP نسل DDR3 فوق العاده مناسب با محیط های اداری بود. قیمت سرور HP DL380 G8 چیزی حدود 5 میلیون تومان بود و شما می‌توانستید بهترین کانفیگ سرور اچ پی مدل DL380 G8 را خریداری کنید.

سرور HP ProLiant DL380 G9

سرور اچ پی HP DL380 Gen9 یک سرور دو یونیت و دو پردازنده کمپانی بزرگ HP است، که در آگوست سال 2014 به کاربران معرفی شده است. این سرور پرولیانت نسل 9 اچ پی، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را برای استفاده در حیطه‌های کاری مختلف به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است. این سرور HP به دلیل انعطاف پذیری، توسعه پذیری و امنیت بالا همواره یکی از پر فروش‌ترین سرورهای تولید شده اچ پی در جهان است. سرور DL380 G9 به دلیل ویژگی و خصوصیات خاص خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ در زمینه آموزشی، مجازی سازی، دیتاسنتر‌ها، خودروسازی، صنایع مخابراتی و… باشد.

در مورد پرفروش‌ترین مدل سرور نسل 9 اچ پی می‌توان گفت که DL380 G9 هنوز هم پرفروش‌ترین نسل سرور G9 بوده که رکورد فروش بسیار خوبی از خود بر جا گذاشته است. با پشتیبانی کردن از CPU سرور اینتل زئون 2600 V3 , V4 و رم های جدید نسل DDR4 اچ پی ای یک فروش بسیار موفق در داخل ایران داشت و با قاطعیت می‌توان گفت که این نسل یک سر و گردن از نسل های 8 و نسل 7 سرور HPE بالاتر است. سرور DL380 G9 یکی از پرفروش‌ترین سرورهای اچ پی بوده که از آخرین فناوری‌های روز پشتیبانی می‌کند. این سرور برای تمامی مقاصد می‌تواند استفاده شود.

یکی از نکات فابل توجه این است که DL380 G9 را می‌توانید با کانفیگ‌های مختلف خریداری کنید. HP DL380 G9 12LFF یکی از محبوب‌ترین کانفیگ‌های این سرور است. شاسی این سرور به‌نوعی طراحی شده است که می‌تواند 8 تا 24 هارد SFF و 4 الی 12 هارد LFF را پشتیبانی کند. همچنین گزینه‌های NVMe همراه با پشتیبانی از درایو عقب برای ذخیره سازی و انعطاف پذیری بیشتر در دسترس هستند. DL380 یک سرور همه کاره است که می‌تواند هر چیزی را از ابتدایی‌ترین تا برنامه‌های کاربردی مهم را اجرا کند. روی مادربرد سرور HP DL380 G9 کارت شبکه HP با ۴ پورت گیگابیت قرار داده شده است. همچنین با آپگرید سیستم خود می‌توانید به سرعت بیشتری دسترسی داشته باشید. اچ‌پی برای این کار، استفاده از دو پورت ۱۰ گیگابیتی را پیشنهاد داده است.

قیمت سرور hp dl380 g10

سرور HP ProLiant DL380 G10

سرور HP DL380 G10 با قابلیت تطبیق پذیری و انعطاف پذیری فوق العاده برای هر محیط کاری از جمله کار با Big Data مناسب خواهد بود. این سرور اچ پی از دو پردازنده مقیاس پذیر زئون اینتل با حداکثر تعداد 28 هسته پردازشی پشتیبانی می‌کند. فرم فکتور سرور HP DL380 G10 از نوع 2U Rack است. این سرور به دلیل پشتیبانی از قابلیت‌های expandability و scalability در پیکربندی‌های مختلف در بازار شبکه عرضه شده است.

سرور اچ پی مدل DL380 Gen10 از رم‌های اسمارت مموری HPE DDR4 پشتیبانی می‌کند و با ماژول‌های Registered (RDIMM)و Load Reduced (LRDIMM) سازگار است. جای هیچ‌گونه تعجبی نیست اگر بگوییم سرورهای سری DL380 همواره پیشرو در صنعت بوده‌اند. با ارائه سری GEN10 در سال 2017 سهم فروش سرور HPE DL380 G10 به‌طور قابل توجهی افزایش یافت و تبدیل به پرفروش‌ترین سرور HP شد. از ویژگی‌های DL380 G10 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد بالا
  • مقیاس پذیری
  • انعطاف پذیری
  • امنیت بهبود یافته

مشاوره خرید سرور HP با کارشناسان فنی ماهان شبکه ایرانیان

برای خرید باید از اطلاعات کافی در خصوص مدل‌های سرور و همچنین تجهیزات سازگار با آن برخوردار باشید. از آنجایی که خرید سرور هزینه نسبتاً زیادی را برای سازمان‌ها به همراه دارد، بهتر است، توسط کارشناسان خبره این حوزه صورت گیرد. برای رفع این مشکل کاربران و به جهت دسترسی به بهترین مدل، ماهان شبکه ایرانیان ، مشاوره خرید سرور اچ پی را به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌دهد. قطعاً با دریافت مشاوره‌های لازم در خصوص مشخصات سرور hp و خرید تجهیزات سرور ، خرید آگاهانه‌تری را تجربه خواهید کرد.
کارشناسان ما، در ماهان شبکه ایرانیان، با تخصص و تجربه خود مشتریان را تا انتخاب بهترین سرور hp، با توجه به نیازشان راهنمایی خواهند کرد. قابل ذکر است که تمام محصولاتی که به کاربران ارائه می‌شود، دارای گارانتی معتبر بوده و ضمانت اصل بودن آنها تضمین می‌گردد. ما متوجه هزینه و زمانی که برای خرید یک سرور اختصاص می‌دهید هستیم و برای آن ارزش زیادی قائل می‌شویم، به همین منظور تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین محصولات را که شایسته کاربران ماست، ارائه دهیم. در پایان باید اشاره کنیم، پرطرفدارترین سرورهای اچ پی، شامل مدل‌های HP DL360 Gen10، HP DL380 Gen10 و همچنین همین مدل در نسل Gen10 Plus را می‌توانید بررسی کرده و براساس درخواست خود پیکربندی و خریداری نمایید.

سرور HP یکی از پرفروش‌ترین برندهای سرور در کل دنیا است و در ایران با توجه به سرویس دهی مناسب، یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای تمام کسب و کارهای اینترنتی و شبکه‌ای است. برای مشاهده سایر مدل‌های پرفروش می‌توانید به آدرس mahanshabake.com مراجعه کنید.