مقاله تبلیغاتی

خرید اکانت اشتراکی با قیمت ارزان از جعو استور

امروزه با گسترش اینترنت، حوزه‌ های مختلف مانند موسیقی، فیلم و سریال، گیم و … تحت تاثیر آن قرار گرفته و در بستر پلتفرم‌ های مختلف به صورت آنلاین ارائه می‌شوند. برای نمونه می‌‌توان به سرویس ها و استریم ‌های موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک، استریم‌ های فیلم و سریال مانند نتفلیکس، استریم ‌های […]

امروزه با گسترش اینترنت، حوزه‌ های مختلف مانند موسیقی، فیلم و سریال، گیم و … تحت تاثیر آن قرار گرفته و در بستر پلتفرم‌ های مختلف به صورت آنلاین ارائه می‌شوند. برای نمونه می‌‌توان به سرویس ها و استریم ‌های موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک، استریم‌ های فیلم و سریال مانند نتفلیکس، استریم ‌های گیمینگ مانند پلی استیشن پلاس و غیره اشاره کرد. دسترسی به تمامی این استریم ‌ها در زمینه‌ های مختلف، مستلزم دارا بودن اشتراک و اکانت آن ‌ها است. در اکثر کشور‌ها خرید اکانت پلتفرم‌ ها و برنامه‌ های مختلف معمولا به طور مستقیم از خود برنامه انجام می‌گیرد اما در ایران، به دلیل محدودیت ‌های موجود مانند عدم دسترسی به حساب‌ های مالی بین‌المللی، انجام این کار امکان پذیر نیست.

بنابراین، تنها راه خرید اکانت و استفاده از امکانات ویژه برنامه‌ ها و پلتفرم‌ های مختلف، خرید اکانت از سایت فروشگاه‌ های اینترنتی است که در این زمینه فعالیت کرده و ارائه خدمات می‌کنند.

یکی از این سایت‌های فروش اکانت، فروشگاه جعو استور است. جعو استور، مرجع معتبر خرید اکانت پرمیوم و اشتراک سرویس های  مختلف موزیک، فیلم و سریال، گیم و بازی، ورزشی، آموزشی، خدمات دیجیتال و غیره می‌باشد که تمامی اکانت‌های ارائه شده توسط آن با قیمتی بسیار مناسب و کم تر از دیگر سایت‌ ها و همچنین همراه با ضمانت و گارانتی می‌باشد. در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر جعو استور، قابلیت‌ ها و خدماتی که ارائه می‌دهد پرداخته و راهنمایی کاملی پیرامون نحوه خرید اکانت های مختلف ارائه می‌شود.

همه چیز راجع به جعو استور

همان طور که در ابتدای متن نیز به آن اشاره شد، امروزه برنامه ها و سرویس‌ های مختلفی وجود دارند که برای دسترسی به خدمات و قابلیت های ویژه اغلب آن ها، کاربران باید اقدام به خرید اکانت پریمیوم و اشتراک آن سرویس بکنند. معمولاً خرید اشتراک سرویس ها به طور مستقیم از طریق خود برنامه یا سرویس مورد نظر انجام می شود. اما در ایران از آنجایی که افراد به حساب های بین المللی دسترسی ندارند، باید از طریق سایت هایی که خدمات مربوط به سرویس ها را ارائه کرده و اشتراک اکانت به فروش می‌رسانند اقدام به خرید کنند.

یکی از این فروشگاه‌ ها، جعو استور است که یک مرجع و منبع معتبر عرضه و خرید اکانت پیریمیوم و اشتراک سرویس های مختلفی چون استریم های فیلم وسریال، موزیک، ورزشی، آموزشی، گیمینگ، خدمات مالی و اداری، ابزار تخصصی کامپیوتر و … می‌باشد. کاربران محترم می‌توانند برای خرید اکانت های مختلفی چون خرید اکانت اپل موزیک، اکانت اسپاتیفای، اکانت نتفلیکس و اکانت دیگر سرویس ها و اپلیکیشن ها به مدت زمان دلخواه، به سایت جعو استور مراجعه کنند. از جمله بهترین و محبوب ترین سرویس هایی که توسط جعو استور ارائه می‌شوند می‌توان به اکانت اسپاتیفای، اشتراک نتفلیکس، اکانت اپل موزیک، اکانت یوتیوب و غیره اشاره کرد.

مجموعه فروشگاه جعو استور که در تاریخ دهم آذر ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت کرده است، از بخش های مختلفی تشکیل شده و علاوه بر بخش فروشگاه، بخشی تحت عنوان وبلاگ یا مجله خبری نیز دارد که در آن به توضیح و معرفی سرویس ها و برنامه های مختلف پرداخته شده و به مشتریان امکان مطالعه، بررسی و مقایسه پیش از خرید را فراهم می‌کند. تمامی اکانت های پریمیوم و اشتراک های ارائه شده در جعو استور، قیمتی پایین‌ تر و مناسب تر نسبت به دیگر سایت ها داشته و کاربران می توانند برای خریدی به صرفه تر به آن مراجعه کنند.

مزایای خرید اشتراک از جعو استور

جعو استور، به عنوان یک مرجع رسمی فروش اکانت شناخته می‌شود که خرید اشتراک از آن بنا به دلایلی، از مزایای فراوانی برخوردار است. یکی از مهم ترین مزایای آن، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و برخورداری از اعتبار است. سرعت و دقت در ارائه خدمات، از دیگر مزایای جعو است. همه اشتراک های خریداری شده و همچنین شارژ مجدد آن ها پس از پایان اعتبار، در کمترین زمان ممکن انجام و به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

فروشگاه جعو با بهبود و به روز رسانی دائمی سایت خود، فرآیند خرید اشتراک را سرعت و  تسهیل می‌بخشد. همانند دیگر خریدها، در خرید اشتراک پریمیوم نیز قیمت مولفه بسیار مهمی است که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. فروشگاه جعو، از کمترین قیمت بهره مند بوده و خدمات خود را در ارزان ترین شکل ممکن ارائه می‌کند. هدف فروشگاه جعو استور این است که شما دیگر مجبور به مقایسه قیمت ها نبوده و با اطمینان کامل، با قیمتی مناسب تر از دیگر سایت ها خرید کنید. جعو، بهترین و کامل ترین پشتیبانی را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. این فروشگاه در هر هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل و به صورت شبانه روزی، آماده ارایه دهی خدمات و پشتیبانی به  مشتریان محترم می باشد. علاوه بر این، تمامی اکانت های خریداری شده از جعو، دارای ضمانت کامل و معتبر بوده و تا آخرین روز از پایان زمان اشتراک، دارای ضمانت و گارانتی هستند.

 اکانت های اشتراکی مختلف در جعو استور

  • جعو استور در زمینه ارائه سرویس های اشتراکی مختلفی فعالیت کرده و مشتریان می‌توانند اکانت پریمیوم برنامه های مختلف را از آن خریداری کنند. این اکانت ها عبارتند از؛
  • استریم فیلم؛ اکانت نتفلیکس (Netflix)، اکانت دیزنی پلاس (Disney plus)، اکانت شادر (Shudder)، اکانت فانیمیشن (Funimation)، اکانت HBO MAX، اکانت کرانچی رول (Crunchyroll)، اکانت فرمول یک (Fomula1) و اکانت یوتیبوب (Youtube).
  • ابزارهای گیمینگ؛ اکانت HULU، اکانت UFC Tv، اکانت آمازون پرایم گیمینگ (Prime Gaming)، اکانت اپل آرکید (Arcade)، اکانت دیسکورد نیترو (Discord)، اکانت گیم پس آلتیمیت (Game Pass) و اکانت پلی استیشن پلاس.
  • استریم موزیک؛ اکانت اسپاتیفای (Spotify)، اکانت اپل موزیک (Apple Music)، اکانت FL Studio و اکانت کوردیفای (Chordify).
  • ورزشی؛ اکانت دازون ( DAZN)، اکانت NBA tv، اکانت هد اسپیس و اکانت Calm.
  • آموزشی؛ اکانت دولینگو پلاس (Duolingo Plus)، اکانت کویل بات، اکانت رزتا استون (Rosetta Stone)، اکانت اسکریبد و اکانت کد مدمی پرو (Code cademy).
  • خدمات دیجیتال؛ آنتی ویروس مک فی (McAfee)، آنتی ویروس آویرا (Avira)، آنتی ویروس Kaspersky)، اکانت RapidGator، اشتراک گوگل وان، اکانت اپل وان و اشتراک گوگل ویس.
  • خدمات مالی و اداری؛ اکانت فریلنسر، اکانت تریدینگ وییو، حساب پی پال و اکانت Small Pdf.
  • ابزار تخصصی کامپیوتر؛ اکانت ماز پرو، اکانت Adobe Creative Cloud و اکانت ادوبی استوک.

چرا جعو استور

همان طور که در طول متن نیز به آن اشاره شد، سایت‌ ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارند که در زمینه فروش اکانت فعالیت کرده و خدمت رسانی می کنند. اما برای کاربران و مشتریان ممکن است این سوال مطرح شود که چرا جعو استور را برای خرید انتخاب کنند؟ جعو استور، یک مرجع رسمی و کاملا معتبر در زمینه فروش اکانت و اشتراک است که هدف از شکل گیری آن، ارائه خدماتی وسیع در زمینه اکانت های اشتراکی پریمیوم و همچنین مطالب آموزشی می‌باشد.

تمامی اکانت های محبوب و کاربردی متنوع را می‌توان در جعو استور یافته و آن ها را با قیمتی معقول تهیه و استفاده کرد. این فروشگاه به شما کمک می‌کند تا اکانت دلخواه خود را به صورت کاملا قانونی خریداری کنید. قیمت اکانت ها بسیار مناسب بوده و این قیمت مناسب را می‌توان عاملی مهم برای علاقه مندی و انتخاب جعو استور توسط مشتریان تلقی کرد. علاوه بر این، تمامی اکانت های خریداری شده، در مدت زمان ۵ الی ۳ ساعت با امنیت بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار گرفته و فعال می‌شوند.

نحوه خرید اکانت و اشتراک پریمیوم از جعو استور

سایت جعو استور از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار بوده و استفاده و خرید از آن بسیار آسان است. برای خرید اشتراک سرویس و برنامه مورد نظر خود، کافی است به سایت فروشگاه جعو مراجعه کرده و از بخش فهرست ،گزینه‌ مورد نظر خود و اکانتی که قصد خریداری آن را دارید را انتخاب کنید. سپس باید مدت زمانی که برای اشتراک در نظر دارید را انتخاب کنید. بازه های زمانی اشتراک ها در سرویس های مختلف می‌تواند متفاوت باشد اما معمولا یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله می‌باشند. همراه با مدت زمان باید پلن اشتراکی سرویس را نیز انتخاب کنید.

هر سرویس، پلن های اشتراکی مختلفی را ارائه می‌کند که خدمات مختلفی را شامل شده و کاربران بسته به شرایط و متناسب با نیاز خود می‌توانند یکی از پلن ها را انتخاب کنند. برای مثال، اکانت اسپاتیفای از چهار پلن مختلف تشکیل می‌شود که عبارت است از  پلن Individual، پلن Duo، پلن Family و پلن Student. در جعو استور دو پلن Duo و Student به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم، به فروش نمی‌رسند.

دو پلن Individual و Family نیز هر یک شرایط و قیمت مختلفی را شامل می‌شوند. در ادامه پروسه خرید، کاربر باید مشخص کند که پیش از این اکانت خریداری کرده و اکانت سرویس مورد نظر را دارد یا خیر. در نهایت، گزینه خریداری شده را به سبد خرید انتقال داده و پس از پرداخت هزینه، اشتراک خریداری می‌شود. قیمت تمامی اشتراک ها بسیار مناسب است و کاربران می‌تواننند اشتراک اکانت مورد نظر خود را با بهترین و نازل ترین قیمت از فروشگاه جعو استور تهیه کنند.