مقاله تبلیغاتی

آشنایی با دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP از پرفروش ترین محصولات سری HDCVI کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۱۴۴۰ پیکسل و عمودی ۲۵۶۰ پیکسل میباشد . حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۴ مگاپیکسل را تشکیل میدهد. ولتاژ ورودی این دوربین بین […]

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP از پرفروش ترین محصولات سری HDCVI کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۱۴۴۰ پیکسل و عمودی ۲۵۶۰ پیکسل میباشد .

حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۴ مگاپیکسل را تشکیل میدهد.

ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۲V_+30% ولت است.

دوربین مدل DH-HAC-HDW1400TRQP جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴/۴ وات را نیز دارد .

نحوه اتصال دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP به دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی RG59 ( به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر) و از طریق فیش BNC میباشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP دارای منو برای تنظیمات دوربین در محیطهای مختلف وبصورت زبان های مختلف (Multi Language )میباشد. که کار را برای کاربران با زبانهای مختلف را آسان کرده است.

دوربین مدار بسته داهوا مدل( DH-HAC-HDW1400TRQP مجهز به قابلیت) BLC یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک (و قابلیت) DWDR جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال ( و DAY/NIGHT با تکنولوژی هوشمند ) ICRتنظیم نور در شب و روز ) میباشد .

فاصله کانونی لنز دوربین مدل DH-HAC-HDW1400TRQP (F 2.0) با لنز ۳٫۶ میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با ۷۶٫۴ درجه را تشکیل میدهد البته این دوربین با لنزهای دیگری نیز تولید میشود بطور مثال با لنز ۲٫۸ میلیمتر با زاویه دید ۱۰۵ درجه.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP برد دید در شبی هوشمند SMART IR و برابر با ۲۵ متر مربع را پوشش میدهد .

انواع محصولات برند داهوا

به طور کلی یکی از تقسیم بندی‎‌های مهمی که در بحث خرید و آشنایی با محصولات یک برند مطرح می‌شود، دسته‌بندی بر اساس نوع فناوری و سیستم به کار رفته در آن است. محصولات داهوا را می‌توان برطبق این مسئله به دو دسته کلی محصولات آنالوگ و تحت شبکه تقسیم نمود.

نمایندگی داهوا تولید کننده دوربین مداربسته

دوربین ‎‌ های آنالوگ؛ دوربین‎‌های آنالوگ در واقع مشابه اولین دوربین‌‎های مداربسته اختراع شده، بوده و طبق همان سیستم کار می‌کنند. در چنین دوربین‎‌هایی انتقال تصاویر و اطلاعات از طریق کابل کواکسیال انجام شده و تصاویر به واسطه‌‎ی دستگاه دی وی آر تشکیل و بر روی صفحه‌‎ی نمایشگر نمایش داده خواهد شد. این دوربین‎‌ها می‌توانند مزایا و معایب مختلفی را برای مصرف‌کننده به همراه داشته باشند. از جمله این مزایا می‌توان به قیمت متناسب این دوربین‎‌‎ها و نصب آسان آن‎‌ها و معایب آن نیز به عدم همخوانی با دیگر دستگاه‎‌های ضبط و احتمال ایجاد نویز در تصاویر در شرایط مختلف آب و هوایی و البته تغییر ولتاژ شبکه برق شهری اشاره نمود. از جمله دوربین‎‌های آنالوگ برند داهوا می‌توانیم محصولاتی نظیر DH-HAC-HFW۱۲۰۰TH-۱۴ و DH-HAC-HFW۱۲۰۰T را معرفی کنیم.

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP

بدنه دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP جنس فلز میباشد و مقاوم در برابر بارندگی و گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد (IP67 ) وهمچنین در دمای بین – ۴۰ درجه تا + ۶۰ درجه سانتیگراد که مناسب محیطهای مختلف داخلی وبیرونی میباشد.

شرایط گارانتی

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400TRQP دارای۲۶ ماه گارانتی داهوا پلاس میباشد . هم اکنون میتوانید این محصول را از فروشگاه داهواپلاس نمایندگی داهوا در ایران خریداری نمایید.

شرایط قیمت داهوا DH-HAC-HDW1400TRQP

قیمت DH-HAC-HDW1400TRQP را همواره می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.

قیمت داهوا DH-HAC-HDW1400TRQP همواره در داهوا پلاس نمایندگی داهوا https://dahua-iran.com بهترین قیمت موجود در بازار ایران است.