مقاله تبلیغاتی

پر سرعت‌ترین اینترنت ایران کدام است؟

تا قبل از این که تمامی مردم در جهان به فضاهای اینترنتی نیاز پیدا کنند، اینترنت مختص افرادی بود که کسب و کار اینترنتی داشتند یا بازی‌های آنلاین انجام می‌دانند؛ اما امروزه تمامی افراد به اینترنت وابسته هستند. در این میان ممکن است شما هم مانند بسیاری از کاربران دیگر، به دنبال پر سرعت‌ترین اینترنت […]

تا قبل از این که تمامی مردم در جهان به فضاهای اینترنتی نیاز پیدا کنند، اینترنت مختص افرادی بود که کسب و کار اینترنتی داشتند یا بازی‌های آنلاین انجام می‌دانند؛ اما امروزه تمامی افراد به اینترنت وابسته هستند. در این میان ممکن است شما هم مانند بسیاری از کاربران دیگر، به دنبال پر سرعت‌ترین اینترنت ایران باشید. اکثر کارهای بانکی، اداری، آموزشی یا حتی بازی‌های آنلاین به اینترنت پر سرعت نیاز دارند. همانطور که می دانید سرویس‌های اینترنتی تنوع بالایی دارند و انتخاب بهترین و پر سرعت‌ترین اینترنت دشوار است. شما باید بهترین اینترنت را از شرکت‌های معتبر خدمات دهنده اینترنتی دریافت کنید.

اینترنت پر سرعت چیست؟

پر سرعت‌ترین اینترنت ایران اینترنتی است که بالای ۱۰۰ مگابایت در ثانیه سرعت داشته باشد؛ اما یافتن چنین اینترنتی با توجه به زیر ساخت‌های کشور، تقریبا سخت است. امروز کمیسیون‌ها‌ی فدرال بهترین اینترنت مخصوص کاربران معمولی را با سرعتی ۲۵ مگابایت در ثانیه در دانلود و آپلود می‌دانند که می‌تواند سریعا کاربر را به شبکه‌های اینترنتی متصل کند. با این وجود، این نوع از اینترنت‌ها را اینترنت پر سرعت نمی‌دانند؛ چرا که اینترنت پر سرعت همان اینترنتی است که صد مگابایت بر ثانیه سرعت داشته باشد.

اگر نگاهی به برترین اینترنت‌ها در جهان بیندازیم، می‌توانیم اینترنت پر سرعت را اینگونه تعریف کنیم که در هر ثانیه حدود یک گیگابایت سرعت دارد؛ اما امکان دسترسی به این اینترنت‌ها خیلی کم هستند. اگر کاربر معمولی هستید یا حرفه‌ای، تک نت یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور با پشتیبانی 24 ساعته است، که می توانید از یکی از انواع اینترنت آن برای اهداف شخصی یا سازمانی خود بهره ببرید و از سرعت بالای آن شگفت زده شوید.

 ویژگی‌های اینترنت پر سرعت

برای شناخت ویژگی های اینترنت پرسرعت در ادامه مطلب همراه ما باشید:

1.     پینگ کم

مهم‌ترین ویژگی که اینترنت‌های پر سرعت دارند این است که هیچ ‌گونه تاخیری را متوجه کاربر نمی‌کنند. برای مثال زمانی که قرار باشد شما بازی کنید یا یک قرارداد اینترنتی را عقد نمایید، باید اینترنت پر سرعت داشته باشد. برای برگزاری ویدیو کنفرانس‌ها نیز اینترنتی با پینگ کم مورد نیاز است. حال اگر این اینترنت پینگ بالایی داشته باشد، چندان به درد نمی‌خورد.

2.     سرعت دانلود بالا

اینترنت پر سرعت اینترنتی است که دانلود داده‌ها را در تایم کوتاهی به پایان برساند. در این صورت اطلاعاتی که برای انجام بازی و یا امور اداری و شرکتی خود باید دانلود کنید در کوتاه‌ترین زمان در اختیارتان قرار می‌گیرند.

3.     سرعت آپلود بالا

اینترنت پر سرعت در کسری از ثانیه داده‌های مربوطه را آپلود می‌کند.

سرویس‌های مختلف اینترنتی در ایران

در حال حاضر نمی‌توان گفت که کدام یک از اینترنت‌های ایرانی بهتر از دیگری هستند؛ چرا که هر فرد با توجه به یک سری معیارهای خاص، بهترین اینترنت را انتخاب می‌کند. جهت آشنایی با پر سرعت‌ترین اینترنت ایران باید ابتدا سرویس‌های مختلف اینترنتی ایرانی را بشناسید:

1.     سرویس‌های اینترنت ADSL

اینترنت adslیا اینترنت Asymmetric Digital Subscriber Line نوعی از اینترنت‌های نسل قدیم به شمار می‌آید که سرعت دانلود و آپلود در آن‌ها نامتقارن است. این تکنولوژی نسبت به سرویس‌های اینترنت مخابرات و مواردی از این قبیل بسیار پر سرعت‌تر است؛ اما در مقایسه با اینترنت‌های جدیدی که به کار گرفته می‌شوند، سرعت چندانی ندارد. با این وجود هستند کاربرانی که اینترنت‌های ای دی اس ال را مناسب‌ترین و پر سرعت‌ترین اینترنت برای انجام امور خود می‌دانند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای استفاده از این نوع از سرویس‌های اینترنت، باید بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت را انتخاب کنید. این گونه از سرویس‌ها به کابل‌ها و سیم‌های مسی برای متصل شدن به بسته‌های اینترنتی نیازمند هستند. در اینترنت‌های ای دی اس ال سرعت دانلود نسبت به سرعت آپلود بیشتر است؛ چرا که خیلی از کاربران به جای آپلود اطلاعات، اطلاعات مختلف را دانلود می‌کنند.

2.     سرویس‌های اینترنتی vdsl

نوع دیگری از سرویس‌های اینترنتی، سرویس‌های اینترنتی وی دی اس ال هستند که نسبت به اینترنت‌های ای دی اس ال پیشرفته‌تر بر شمرده می‌شوند. این سرویس‌ها نه‌ تنها پر سرعت‌تر از ADSL هستند، بلکه سرعت دانلود و آپلود در آن‌ها متقارن است. برای اتصال به شبکه‌های وی دی اس ال می‌توانید از خطوط تلفن استفاده کنید و این نکته را به یاد داشته باشید که باید از خطوط ثابت شهری استفاده کنید. سرعت دانلود و آپلود در این گونه از سرویس‌های اینترنتی، پنج برابر سرویس‌های ای دی اس ال است.

3.     اینترنت وایرلس

شاید شما هم با اینترنت‌های وایرلس یا اینترنت‌های بی سیم آشنایی داشته باشید. یکی از بهترین روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان از پهنای باند زیادی استفاده کرد، استفاده از اینترنت وایرلس است. این سرویس همان گونه ‌که از نامش پیدا است، به جای اتصال به شبکه‌‌های سیم کشی از فرکانس‌های رادیویی برای آپلود یا دانلود داده‌ها استفاده می‌کند. از ‌جمله مزایایی که سرویس‌های اینترنتی وایرلس دارند می‌توانیم به پهنای باند پایدارتر و هزینه‌های راه اندازی کمتر اشاره کنیم.

ناگفته نماند که سرویس‌های وایرلس به دو نوع وایرلس اشتراکی و وایمکسی تقسیم می‌شوند. چنانچه از اتصالات کابلی خوشتان نمی‌‌آید، می‌‌توانید از سرویس‌های بی سیم اینترنتی به عنوان پر سرعت‌ترین اینترنت ایران بهره ببرید. انواع سرویس‌های وایرلس عبارتند از:

·       اینترنت وایرلس اشتراکی:

برای این که از سرویس اینترنت بی سیم اشتراکی که یکی از بهترین و پر سرعت‌ترین اینترنت ایران است استفاده کنید، باید از سایت سرویس دهنده استفاده می‌کنید. توجه داشته باشید که به یک فرکانس رادیویی چندین نفر می‌تواند وصل شوند. به همین دلیل نام این نوع از اینترنت‌ها را وایرلس اشتراکی گذاشته‌اند.

·       اینترنت وایمکس:

یکی دیگر از سرویس‌های اینترنتی که امروزه مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد، سرویس‌‌های وایمکس هستند که در هر کجا قابل استفاده اند. بیشتر اوقات در مناطقی که زیر ساخت‌های سیمی در آن‌ها وجود ندارد، از این نوع از سرویس‌های اینترنتی استفاده می‌شود. بر اساس معیارهایی که برخی از افراد برای انتخاب بهترین اینترنت در نظر گرفته‌اند می‌توان گفت سرویس وایمکس می‌تواند اینترنتی محبوب باشد. از جمله مؤلفه‌های اصلی این نوع از سرویس‌های اینترنتی، برج‌های وایمکس و گیرنده‌های وایمکس هستند.

4.     اینترنت پهنای باند اختصاصی

اینترنت پهنای باند اختصاصی هم می‌تواند یکی دیگر از سرویس‌های پر کاربرد و پر سرعت اینترنتی باشد. سرویس‌های اینترنتی پهنای باند اختصاصی اغلب اوقات در شرکت‌ها و سازمان‌ها به کار گرفته می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. این سرویس‌ها به عنوان پر سرعت‌ترین اینترنت ایران، کاربردهای فراوانی هم دارند. از آنجایی که در سازمان‌ها و ادارات مختلف باید به طور مداوم در شبکه‌های مجازی فعال بود، کم بودن سرعت اینترنت مشکل می‌آفریند.

در چنین شرایطی لازم است که از سرویسی استفاده شود که مختص به همان شرکت است. پهنای باند اختصاصی نیز همین سرویس است که کیفیت و سرعت بالایی دارد. این سرویس تنها برای کارکنان یک شرکت مناسب است. لازم به ذکر است که سرویس‌های اینترنتی اختصاصی عمدتا سرعتی تضمین شده دارند و پایداری آن‌ها زیاد است. این نوع از سرویس‌ها در تمامی ساعات شبانه روز قابل استفاده هستند و می‌توانند فرکانس‌های رادیویی را با سرعتی بالا در بستر اینترنت جا به جا کنند.

5.     اینترنت TD-LTE

اینترنت  tdlte نامی آشنا در میان افرادی است که همواره به دنبال پر سرعت‌ترین اینترنت ایران هستند. این نوع از سرویس‌های اینترنت که تنها چند سالی است که وارد بازار شده‌اند، از پایداری مطلوب و سرعتی بالا برخوردارند. کاربران به چند دلیل از سرویس اینترنت TD-LTE استفاده می‌کنند. اولین دلیل قابلیت انتقال داده‌ها با ظرفیتی بالا است، دومین دلیل کاهش هزینه‌های نصب و استفاده از فضاها اینترنتی است و سومین دلیل بهره گیری از ظرفیت پویای آن از نوع شبکه‌های اینترنتی است.

در اینترنت TD-LTE به جای این که فرکانس‌های رادیویی تقسیم بندی شوند، از یک فرکانس با پهنای باند بالا برای ارتباطات رادیویی بهره گرفته می‌شود. این نوع از اینترنت‌ها گونه‌ای از اینترنت‌های بی سیم هستند که با خط تلفن کار می‌کنند. تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از اینترنت TD-LTE مودم‌ها و خطوط تلفنی هستند که در هر خانه یا هر مکانی نصب می‌شوند. دریافت یا ارسال داده‌ها به کمک این سرویس‌های اینترنتی بسیار سریعتر و آسان‌تر است.

6.     اینترنت فیبر نوری

از دیگر سرویس‌های اینترنتی، اینترنت فیبر نوری یا FTTH  است. این نوع از سرویس‌های اینترنتی تازه وارد، جایگزینی بسیار مناسب برای سایر سرویس‌های اینترنتی هستند و به عنوان پر سرعت‌ترین اینترنت ایران برای انجام هر کاری شناخته شده‌اند. سرویس‌های فیبر نوری اینترنتی، سرعتی فوق العاده بالا و باور نکردنی دارند. این سرویس‌ها در مسیرهای نوری حرکت می‌کنند و با فرکانس‌های رادیویی سر و کار ندارند. شما می‌توانید با ایجاد زیر ساخت‌های لازم، از این نوع از اینترنت‌ها در محلی که هستید بهره مند شوید.

7.     اینترنت گیمینگ

فرقی ندارد که شما برای انجام تفریح یا بازی می‌خواهید از اینترنت‌ گیمینگ استفاده کنید یا نه قصد کسب درآمد با استفاده از بازی‌های آنلاین را دارید در هر صورت باید اینترنتی را انتخاب کنید که پینگ کمی داشته باشد، سرعت دانلود آن بالا باشد و سرعت آپلود خوبی نیز برخوردار شده باشد .چنانچه شما نتوانید اینترنت‌های با کیفیت و یا پر سرعت‌ترین اینترنت ایران را پیدا کنید، قطعاً از حریفان ضعیف خود نیز شکست خواهید خورد، چه برسد به حریفان قدرتمند!

از چالش‌های اساسی که گیمرهای ایرانی با آن مواجه هستند، چگونگی انتخاب بهترین اینترنت برای انجام بازی‌های آنلاین است. همه ما می‌دانیم که سرویس‌های اینترنتی مختلفی در کشور ما ایران مورد استفاده کاربران قرار گرفت که انتخاب بهترین و پر سرعت‌ترین سرویس اینترنتی از میان این سرویس‌ها راحت نیست. حال گیمرها باید به دنبال این باشند که پایدار باشد و از پشتیبانی‌های سریع نیز برخوردار شده باشد. اینترنتی مثل پهنای باند اختصاصی و اینترنت فیبر نوری که امروزه توسط شرکت‌های معتبر از جمله تک نت ارائه می‌شوند.

البته این را هم بدانید که استفاده از این اینترنت‌ها می‌تواند هزینه‌های بالایی را به همراه داشته باشد. پس سعی کنید با خرید اینترنت‌هایی که پینگ کمی دارند، پکت لاست ندارند، استیبل آن‌ها خوب است و تیم پشتیبانی بسیار حرفه‌ای دارد هزینه‌های خرید اینترنت را کمتر کنید.

بهترین اینترنت در ایران

در حال حاضر اینترنت‌های فیبر نوری که در بستر‌های نوری به رد و بدل کردن اطلاعات می‌پردازند را پر سرعت‌ترین اینترنت در ایران می‌دانند. این اینترنت‌های نسل جدید زیر ساخت‌های مطمئنی در کشور ما ندارند و تنها در بخشی از کشور آنتن می‌دهند. علاوه بر این، هزینه‌های استفاده کردن از این نوع از اینترنت‌ها بسیار زیاد است اما با این وجود، افراد سعی می‌کنند برای برقراری ارتباطات اینترنتی خود از این اینترنت‌ها استفاده کنند.

تک نت، ارائه دهنده پر سرعت‌ترین سرویس اینترنت ایران

اگر به دنبال بهترین خدمات دهندگان اینترنتی هستید، می‌توانید از خدمات اینترنتی تک نت استفاده کنید. این شرکت مهندسی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و هم اکنون انواع و اقسام اینترنت‌های پر سرعت ایران را به شما ارائه می‌کند. خدماتی که تک نت به شما ارائه می‌کند، پشتیبانی‌های پیشرفته‌ای دارند و با هزینه‌های کم انجام می‌شوند. میلیون‌ها نفر در کشورمان ایران وجود دارند که شرکت تک نت را به عنوان برترین خدمات دهنده ایننرنتی می‌شناسند.

تک نت به این مفتخر است که پر شتاب‌ترین اینترنت‌ها را برای کاربران خود فراهم می کند.. تک نت آماده ارائه خدمات مختلف تلفن اینترنتی، اینترنت برج‌ها، پهنای باند اختصاصی و اینترنت گیمینگ به شما عزیزان است.

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.