چگونه در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو احراز هویت کنیم؟

یکی از معیارهای مهم در انتخاب صرافی مناسب برای خرید و فروش رمزارز، توجه به امنیت صرافی است. صرافی اکسکوینو یکی از معتبرترین صرافی‌ها در داخل کشور است که مهم‌ترین اصل آن تأمین امنیت کاربران و حفظ حریم خصوصی آن‌ها است. چرا باید در یک صرافی آنلاین احراز هویت کرد؟ در اکسکوینو مراحل احراز هویت […]

یکی از معیارهای مهم در انتخاب صرافی مناسب برای خرید و فروش رمزارز، توجه به امنیت صرافی است. صرافی اکسکوینو یکی از معتبرترین صرافی‌ها در داخل کشور است که مهم‌ترین اصل آن تأمین امنیت کاربران و حفظ حریم خصوصی آن‌ها است.

چرا باید در یک صرافی آنلاین احراز هویت کرد؟

در اکسکوینو مراحل احراز هویت برای خرید و فروش ارز دیجیتال انجام می‌شود که این موضوع موجب افزایش امنیت معاملات می‌گردد. برخلاف تصور بسیاری از افراد احراز هویت امر زمان‌‌بری نیست چرا‌که در صرافی رمزارز اکسکوینو مراحل احراز هویت به‌صورت هوشمند، آنی و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. درواقع احراز هویت سریع و آنی در صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو از جمله مزیت‌های مهم این صرافی محسوب می‌شود. در ادامه مقاله به آموزش تکمیل مراحل احراز هویت در اکسکوینو می‌پردازیم.

آموزش احراز هویت در صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو

مراحل احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو بسیار  راحت است. این موضوع باعث شده افراد زیادی از این صرافی برای معاملات خود استفاده کنند. برای احراز هویت در صرافی آنلاین اکسکوینو ابتدا لازم است وارد پنل کاربری خود شوید. برای این کار باید شماره‌ تلفن یا ایمیلی که با آن ثبت‌نام نموده‌اید را به همراه رمز عبور انتخابی وارد کنید.

بعد از وارد‌کردن اطلاعات، با انتخاب گزینه ورود می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید. در این بخش شما می‌توانید به تمام قابلیت‌ها دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت‌هایی که در این بخش می‌توانید انتخاب کنید، روند احراز هویت است. این گزینه در بالا سمت چپ قرار دارد و با انتخاب‎‌کردن آن صفحه‌ای نشان داده می‌شود. در این صفحه لازم است مراحل مختلفی را طی کنید و اطلاعات خواسته شده را به طور کامل وارد نمایید.

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

مراحل احراز هویت در صرافی اکسکوینو

 در مرحله اول اطلاعات فردی شامل عکس، شماره موبایل و شماره تلفن ثابت خواسته می‌شود. در مرحله بعد لازم است نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات لازم است وارد ثبت اطلاعات تماس شده و شماره موبایل خود را نیز وارد کنید.

پس از ثبت شماره موبایل یک کد برایتان ارسال می‌شود. شما باید آن کد را در مرحله بعدی در کادر موردنظر وارد کنید. بعد از ثبت و تأیید اطلاعات هویتی لازم است روی گزینه ثبت عکس احراز هویت بزنید و عکس خود را آپلود کنید. برای‌آنکه عکس بارگذاری شده شما مورد تأیید کارشناسان صرافی آنلاین اکسکوینو قرار گیرد، لازم است به نکات مهمی در خصوص نحوه گرفتن عکس و تعهدنامه توجه داشته باشید. شرایطی برای بارگذاری عکس وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آنها کارشناسان صرافی عکس شما را تأیید نمی‌کنند؛ بنابراین حتماً به شرایط ذکر شده در سایت در خصوص بارگذاری عکس توجه داشته باشید.

پس از تأیید تصویر باید اطلاعات بانکی خود را تکمیل کنید برای افزایش امنیت معاملات در صرافی آنلاین اکسکوینو می‌توانید از احراز هویت دو‌عاملی گوگل و احراز هویت با پیامک نیز استفاده کنید. با طی‌کردن این مراحل احراز هویت شما به‌صورت کامل انجام خواهد شد.

احراز هویت آنی و هوشمند

در این صرافی احراز هویت به‌صورت آنی نیز انجام می‌شود. برای احراز هویت آنی تنها کافی است وارد پروفایل خود شوید و پس از وارد‌کردن اطلاعات تماس و فردی و بارگذاری عکس کارت ملی، ویدئو شناسایی هویت را ارسال کرده و منتظر تأیید نهایی کارشناسان باشید. پس از تأیید کارشناسان صرافی، مراحل احراز هویت شما تکمیل خواهد شد و می‌توانید از تمام قابلیت‌های این صرافی بهره‌مند شوید. در ادامه نحوه فعال‌کردن سرویس احراز دو‌مرحله‌ای را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اهمیت احراز هویت در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال

فعال سازی سرویس احراز هویت دو مرحله‌ای در صرافی رمزارز اکسکوینو

پس از انجام مراحل احراز هویت در صرافی رمزارز اکسکوینو شما می‌توانید با فعال‌کردن سرویس احراز دو‌مرحله‌ای، امنیت حساب خود را افزایش دهید. برای فعال سازی لازم است اپلیکیشن Google Authenticator را روی گوشی خود نصب کرده و کد نمایان شده را اسکن کنید. با استفاده از  این برنامه و بعد از فعالسازی آن از ورود و نفوذ هکرها تا حد زیادی جلوگیری می‌شود.

پس از فعالسازی این سرویس شما برای هر ورود به حساب کاربری موردنظر نیاز به پسورد اعلام شده در این برنامه دارید. رمز اعلام شده تنها در حدود چند ثانیه اعتبار دارد بعد از چند ثانیه منقضی شده و تغییر می‌کند؛ بنابراین هرگونه احتمال هک شدن را از بین می‌برد. این قابلیت یکی از مزیت‌های اکسکوینو است و امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

احراز هویت هوشمند و آنی، سرویس احراز دو مرحله‌ای، حفظ حریم خصوصی کاربران، امکان فعالسازی اثر انگشت و … قابلیت‌هایی هستند که صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو برای بالا‌بردن هرچه بیشتر امنیت کاربران خود ایجاد کرده است. در این صرافی می‌توانید با خیالی آسوده به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.