ارائه سرور مجازی امارات در هاست ایران

اگر به دنبال ارتقاء منابع میزبانی وب در سایت خود هستید و یا اگر دوست دارید از سرورهای خارجی برای مدیریت سایت خود استفاده کنید، کافیست در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران، با جدیدترین خدمات آن‌ها نیز آشنا شوید. […]

اگر به دنبال ارتقاء منابع میزبانی وب در سایت خود هستید و یا اگر دوست دارید از سرورهای خارجی برای مدیریت سایت خود استفاده کنید، کافیست در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران، با جدیدترین خدمات آن‌ها نیز آشنا شوید. ارائه سرور مجازی امارات با بهترین کیفیت از جدیدترین خدمات هاست ایران است که در این مطلب با ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال خرید سرور مجازی امارات هستید، شاید بهتر است قبل از آن بدانید سرور مجازی چیست و چه کاربردی دارد. اینطور نیست؟

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا VPS یکی از انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های میزبانی وب است که فضای مورد نیاز برای ایجاد یک سایت را در اختیار مدیر سایت قرار می‌دهد. برای ایجاد سرور مجازی از فناوری جدید مجازی‌سازی استفاده می‌کنند. با استفاده از این فناوری منابع یک سرور اختصاصی به صورت مجازی تقسیم‌بندی می‌شوند.

در یک مثال واضح اگر یک آپارتمان را در نظر بگیرید، کل ساختمان یک سرور اختصاصی و هر واحد یک سرور مجازی است. سرور مجازی در واقع قسمتی از منابع یک سرور اختصاصی است که با استفاده از فناوری مجازی سازی جدا شده و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

سرور مجازی امارات؛ تجربه سرعت و کیفیت

اگر به دنبال میزبانی سایت خود بر روی بهترین سرور ابری هستید، سرور مجازی امارات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ارائه بهترین زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌ افزاری در سرور مجازی امارات، بالاترین کیفیت و کارایی را در بستر اینترنت برای شما فراهم می‌کند. آمار چند ماه اخیر نشان می‌دهد که کشور امارات متحده عربی از قوی‌ترین زیرساخت‌های اینترنت موبایل در جهان برخوردار است. در جدول پرسرعت‌ترین اینترنت‎های جهان، کشور امارات جز صدرنشین‌هاست. این نکته مهم به خوبی نشان می‌دهد که خرید سرور مجازی امارات چه فرصت‌های خوبی را پیش روی کسب و کار شما قرار می‌دهد.

یکی از جدیدترین خدمات رونمایی شده در هاست ایران سرور مجازی امارات است که به شما امکان می دهد تا بتوانید با بالاترین سرعت و کیفیت اهداف کسب و کار خود را دنبال کنید. این سرویس جدید امکانات و کاربردهای مختلفی مثل تریدینگ و انجام امور بانکی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب می‌توانید با مزایای خرید سرور مجازی (VPS) امارات آشنا شوید.

مزایای سرور مجازی امارات

سرور مجازی یا VPS امارات که از جدیدترین سرویس‌های ارائه شده در هاست ایران است ضمن ویژگی‌هایی که در بالا گفتیم، از مزایای دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

تحویل آنی سرور

بعد از ثبت سفارش در هاست ایران می‌توانید بدون اتلاف وقت کار خود را شروع کنید. خدمات هاستینگ در این شرکت به صورت آنی به کاربران تحویل داده می‌شود و کاربران می‌توانند به محض ثبت سفارش، به کسب و کار خود بپردازند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در هاست ایران پشتیبانی ۲۴ ساعته است. در هر زمان از شبانه روز که به مشکلی بر خوردید یا سوالی ذهن شما را درگیر کرد می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید، آن هم از طریق راه های ارتباطی متنوع!!

پهنای باند عالی

اگر دوست دارید کاربران شما از سرعت سایت تان راضی باشند باید قبل از هر چیز به پهنای باند فکر کنید. پهنای باند ارائه شده در سرورهای هاست ایران به گونه‌ایست که سرعت دلخواه شما و کاربران‌تان را تضمین کند.

امکان افزودن سرویس بک آپ

یکی از امکانات سرور ابری امارات این است که می‌توانید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید. با افزودن سرویس بکاپ در هر زمان که خواستید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و نگرانی از جهت از دست رفتن دیتای سایت خود نداشته باشید. برای این کار تیم پشتیبانی فنی هاست ایران همراه شما خواهد بود.

امکان نصب همه سیستم عامل ها

هنگام خرید سرور ابری امارات مهم نیست چه سیستم عاملی را در نظر داشته باشید. با انتخاب این سرویس شما می‌توانید هر سیستم عاملی را در هر نسخه و توزیعی که دوست دارید بر روی سرور خود نصب کنید.

دسترسی کامل به کنسول

از طریق دسترسی به کنسول سرور شما می‌توانید هر زمان که خواستید منابع خود را افزایش دهید و از خدمات بیشتری بهره‌مند شوید. پنل کاربردی و جذاب هاست ایران امکان دسترسی به تنظیمات سرور مجازی را برای شما فراهم می‌کند.

به هاست ایران اعتماد کنید

با اعتماد به هاست ایران می توانید تمامی مزایای گفته شده در بالا را به کسب و کار خود هدیه دهید. هاست ایران به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب در ایران با بیش از ۱۰ سال فعالیت موفق در این زمینه شناخته می‌شود. کارشناسان فعال در این شرکت زیرساخت آنلاین شدن کسب و کار شما را با بالاترین کیفیت برایتان فراهم می‌کنند.

شما با انتخاب هاست ایران به انواع سرویس‌ها و خدمات هاستینگ با بالاترین سطح کیفی دسترسی خواهید داشت. اگر دوست دارید کسب و کار شما از لحاظ سرعت و امنیت زبانزد کاربران باشد، هاست ایران هوشمندانه‌ترین انتخاب برای شماست.

با مطالعه این مطلب ضمن آشنایی با هاست ایران به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی ایرانی و خارجی، با کاربردها و ویژگی‌های سرور مجازی امارات نیز آشنا شدید. سرور مجازی امارات یکی از جدیدترین سرویس‌های میزبانی وب در هاست ایران است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان ارتقاء لحظه‌ای به کاربران ارائه می‌شود. در هر زمان که به منابع بیشتری احتیاج داشته باشید، در کمترین زمان و با چند کلیک ساده به منابع مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت. چه چیزی از این بهتر؟ منتظر چه هستید؟
از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم لطفاً سوالات و نظرات خود را برای ما بنویسید و منتظر پاسخ خود در سریع‌ترین زمان ممکن باشید.