مقاله تبلیغاتی

بهترین ساعت هوشمند و جایگزین مناسب اپل واچ

در صورتی که علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند هستید، اما نمی‌دانید کدام مدل را انتخاب کنید یا به دنبال بهترین ساعت هوشمند هستید که جایگزین مناسبی نیز برای اپل واچ باشد تا انتهای مقاله همراه با ما باشید. یکی از زیباترین و شیک‌ترین اکسسوری‌ها برای آقایان و خانم‌ها ساعت هوشمند است؛ گجت‌هایی که علاوه بر […]

در صورتی که علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند هستید، اما نمی‌دانید کدام مدل را انتخاب کنید یا به دنبال بهترین ساعت هوشمند هستید که جایگزین مناسبی نیز برای اپل واچ باشد تا انتهای مقاله همراه با ما باشید.

یکی از زیباترین و شیک‌ترین اکسسوری‌ها برای آقایان و خانم‌ها ساعت هوشمند است؛ گجت‌هایی که علاوه بر قابلیت نمایش زمان، امکانات گسترده‌ای نیز در حوزه سلامت دارند و می‌توانند مولفه‌هایی مانند کالری سوزانده شده، ضربان قلب، میزان استرس، میزان اکسیژن در خون و موارد دیگر را نمایش دهند.

در این بین برندهای مختلفی نیز در بازار ساعت هوشمند هستند که محصولات درخور توجهی ساخته و روانه بازار کرده‌اند. با این حال سوالی باقی می‌ماند که کدام برند از دیگری بهتر است و کدام ساعت هوشمند را خریداری کنیم؟ طبیعتا در پاسخ به این سوال، بسیاری از کاربران به اپل واچ اشاره خواهند کرد و دلیل منطقی نیز وجود دارد. اپل واچ از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی است که هر مدل از آن با استقبال گسترده مواجه می‌شود.

فهرست بهترین ساعت هوشمند در بازار ایران

اگر به دنبال خرید جایگزین مناسبی برای اپل واچ هستید و می‌خواهید ساعت هوشمندی داشته باشید که امکانات مشابهی را به شما ارائه دهد، پیشنهاد می‌دهیم نگاهی به فهرستمان داشته باشید. در فهرستی که برایتان آماده کرده‌ایم چندین مدل از جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار وجود دارد که در کنار زیبایی ظاهری، امکانات متنوعی نیز دارند. از همین رو در ادامه با ما همراه باشید.

گلکسی واچ 5 سامسونگ

آخرین مدل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو نام دارند که در حال حاضر از بهترین پوشیدنی‌های هوشمند موجود در بازار ایران محسوب می‌شوند و جایگزین بسیار مطلوبی برای ساعت های هوشمند اپل به حساب می‌آیند.

گلکسی واچ 5 از صفحه نمایش دایره‌ای شکل برخوردار شده و امکانات جذابی نیز دارد که شامل ثبت ضربان قلب، کالری مصرفی، تشخیص استرس و تشخیص تناسب اندام می‌شود. محصول شرکت سامسونگ از بدنه‌ای از جنس آلومینیوم برخوردار شده که بندهایی از نوع سیلیکونی دارد که با استفاده از قفل سگکی ساده به دور مچ دست بسته می‌شود.

برخورداری از استانداردهای IP68 و گواهی نظامی MIL-STD-810G نیز سبب شده تا محصول شرکت کره‌ای مقاومت بسیاری در برابر ضربات یا نفوذ گرد و خاک و قطرات آب به درون دستگاه داشته باشد. ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 به یک باتری با ظرفیت 410 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که مدت زمان مطلوبی شما را همراهی خواهد کرد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از طریق قابلیت شارژ بی‌سیم 10 وات Qi نسبت به شارژ آن اقدام کنید که 1 ساعت نیز به طول می‌انجامد.

هنگام خرید Galaxy Watch 5 سه‌رنگ مشکی، فیروزه‌ای و سفید در دو مدل 40 و 44 میلی‌متری پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید بر اساس نیاز خود مدل موردنظرتان را با رنگ دلخواه انتخاب کنید.

خرید گلکسی واچ 5 از کالاتیک

شیائومی امیزفیت GTR 2

شیائومی امیزفیت GTR 2

طی سال‌های گذشته شیائومی رشد چشمگیری در بازار پوشیدنی‌های هوشمند داشته است. در کنار دستبندهای سلامت سری می بند که طرفداران بسیاری نیز دارند، امیزفیت نیز که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود محصولات درخور توجهی را روانه بازار می‌کند.

یکی از این محصولات، ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTR 2 نام دارد که بدنه‌ای از جنس آلومینیوم داشته و صفحه نمایشی با طراحی دایره‌ای شکل را به کاربران ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال ساعت هوشمندی با قابلیت‌ها و برنامه‌های ورزشی هستید یا ساعتی شیک برای استفاده‌های روزمره می‌خواهید امیزفیت GTR 2 محصولی است که می‌تواند باب هر سلیقه‌ای باشد و نیازهای کاربران را برطرف سازد.

سنسور ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، حسگر ژئومغناطیسی 3 محوره، سنسور فشار هوا، حسگر نور محیط و حسگر اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب به کنترل و پایش سلامت جسمانی شما کمک شایانی می‌کند. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2 به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت آن 471 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که به طور متوسط می‌تواند تا 11 روز شما را همراهی کند.

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث می‌شود ساعت هوشمند جی تی ار 2 به یکی از بهترین ساعت های هوشمند جایگزین اپل واچ تبدیل شود می‌توان به امکان مکالمه، قابلیت اعمال قفل صفحه، چرخش 180 درجه صفحه نمایش، اعلان تماس‌ها و پیامک‌ها، قابلیت نظارت بر کیفیت خواب، پشتیبانی از زبان فارسی در نوتیفیکیشن‌ها و استاندارد 5ATM اشاره کرد.

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

سامسونگ سال گذشته در کنار مدل استاندارد گلکسی واچ 4، مدل دیگری نیز معرفی کرد که گلکسی واچ 4 کلاسیک نام دارد. آنچه این ساعت هوشمند را از مدل استاندارد متمایز می‌سازد حاشیه چرخان فیزیکی آن در اطراف صفحه نمایش دایره‌ای شکل است که اجازه می‌دهد کاربر با چرخاندن آن در محیط رابط کاربری ساعت اقدام به ناوبری کند یا به بخش‌های مختلف اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشد.

گلکسی واچ 4 کلاسیک در کنار امکانات جذابی که دارد از بدنه‌ای بسیار مقاوم از جنس استیل ضد زنگ استفاده می‌کند که قادر است تا حد بسیار زیادی در برابر ضربات وارده مقاومت کند. امکانات و حسگرهای متعدد موجود در گلکسی واچ 4 کلاسیک باعث می‌شود علاوه بر اینکه ساعت بسیار شیک و جذابی باشد، گزینه مناسبی نیز برای ورزشکاران محسوب شود که می‌خواهند ساعت هوشمندی با استانداردهای نظامی و برخوردار از گواهی IP68 داشته باشند. گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری است که می‌توانید با توجه به سایز مچ دستتان، گزینه دلخواه را انتخاب و خریداری کنید.

در ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک شاهد حسگرهایی مانند ضربان قلب، شتاب سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، روشنایی و تشخیص تناسب اندام و حسگر سنجش چربی خون یا BioActive و حسگر نوار قلب یا ECG خواهیم بود. یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک باید در نظر داشته باشید عدم سازگاری آن با گوشی‌های آیفون است. این ساعت از یک باتری با ظرفیت 471 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در صورت استفاده استاندارد یک روز کامل و حتی بیشتر همراه شما خواهد بود.

برای خرید گلکسی واچ سامسونگ به کالاتیک مراجعه کنید.

هواوی واچ فیت 2 اکتیو ادیشن

هواوی واچ فیت 2 اکتیو ادیشن

در صورتی که علاقه‌مند به محصولات هواوی باشید یا از کاربران این برند چینی هستید، حتما با کیفیت بالای محصولات هواوی به خصوص ساعت‌های هوشمند آن آشنایی دارید. از محصولات جدید برند چینی در بازار می‌توان به واچ فیت 2 اکتیو ادیشن اشاره کرد که مخصوص ورزشکاران طراحی شده است. از نظر ظاهری شاید بتوان گفت شبیه‌ترین ساعت هوشمند به اپل واچ، ساعت هوشمند واچ فیت 2 اکتیو ادیشن هواوی است که صفحه نمایشی مستطیل شکل دارد.

هوآوی ساعت هوشمند واچ فیت 2 اکتیو ادیشن را به باتری 292 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده که در صورت استفاده عادی تا 7 روز دوام خواهد داشت. علاوه بر این با استفاده از شارژر مغناطیسی در نظر گرفته شده برای آن می‌توانید نسبت به شارژ این پوشیدنی هوشمند اقدام کنید.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند جذاب و شیک می‌توان به برخورداری از ۹۷ حالت ورزشی و برخورداری از استاندارد ATM 5 اشاره کرد. علاوه بر اینکه با استفاده از این ساعت می‌توانید میزان کالری مصرفی را مشاهده کنید، واچ فیت 2 اکیتو ادیشن می‌تواند میزان اکسیژن در خون را نیز نمایش دهد. قیمت مناسب، امکانات متنوع و ظاهری جذاب باعث شده‌اند که Watch Fit 2 Active Edition را در فهرستمان قرار دهیم.

گلکسی واچ 4 سامسونگ

در صورتی که نمی‌خواهید گلکسی واچ 4 کلاسیک را خریداری کنید و به دنبال ساعت هوشمند کوچک‌تری هستید که همان امکانات را ارائه دهد، گلکسی واچ 4 می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. گلکسی واچ 4 سامسونگ دارای دو مدل است که از ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری برخوردارند. با این حساب می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که متناسب‌تر با سایز مچ دستتان باشد. مانند مدل کلاسیک، گلکسی واچ 4 نیز صفحه نمایشی دایره‌ای شکل دارد؛ اما خبری از حاشیه چرخان فیزیکی نیست. البته شما می‌توانید با لمس اطراف صفحه نمایش، از حاشیه چرخان لمسی برخوردار باشید و در منوی ساعت هوشمند یا اپلیکیشن‌ها اقدام به ناوبری کنید.

سامسونگ برای صفحه نمایش 1.4 اینچی گلکسی واچ 4 به سراغ پنل سوپر امولد با رزولوشن 450 در 450 پیکسل رفته است که قادر به نمایش تصویر با کیفیت فوق العاده خواهد بود. همچنین با مجهز کردن صفحه نمایش آن به گوریلا گلس DX پلاس خیال شما را از وارد شدن هرگونه خط و خش احتمالی راحت خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های صفحه نمایش گلکسی واچ 4 می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کرد. امکانات مختلف ورزشی و سنجش میزان سلامت در کنار طراحی ظاهری شیک و جذاب باعث شده تا گلکسی واچ 4 مناسب برای کسانی باشد که به دنبال ساعت هوشمندی جذاب و ارزان قیمت هستند.

کیسلکت Calling Watch Kr شیائومی

کیسلکت Calling Watch Kr شیائومی

یکی از بهترین ساعت های موجود در بازار ایران که با قیمت مناسب و مشخصات فنی مطلوبی که دارد توانسته توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب کند، ساعت هوشمند کیسلکت Calling Watch Kr از زیر مجموعه‌های برند نام آشنای شیائومی است.

طراحی صفحه نمایش این پوشیدنی هوشمند به صورت دایره‌ای شکل بوده و به دلیل برخورداری از طراحی مینیمال و در عین حال شیک خود هم به صورت اسپرت و هم کلاسیک مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. جنس بدنه کیسلکت Calling Watch Kr نیز استیل ضد زنگ و بندها از جنس سیلیکون ضد حساسیت ساخته شده‌اند که به صورت سگکی ساده دور دست بسته می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ای که باعث می‌شود ساعت کیسلکت کالینگ واچ کی ار به یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار تبدیل شود می‌توان به قابلیت مکالمه، پشتیبانی از 70 حالت ورزشی، استاندارد IP68، نمایش وضعیت آب‌ و هوا، گام شمار و قابلیت کنترل موسیقی اشاره کرد. نمایش میزان اکسیژن خون (Spo2)، قابلیت سنجش میزان استرس، سنجش 24 ساعته ضربان قلب و هشدار عدم تحرک از دیگر ویژگی‌های ساعت کیسلکت Calling Watch Kr شیائومی محسوب می‌شوند که به پایش سلامت جسمانی بدن کمک شایانی می‌کنند.

باتری مورد استفاده ساعت هوشمند فوق ظرفیتی برابر با 270 میلی‌آمپر ساعت دارد در صورت استفاده عادی دوام باتری آن به 3 روز می‌رسد. با توجه به مشخصات فنی مطلوب و برخورداری از قیمت مناسب باعث می‌شود عده زیادی از کاربران به خرید ساعت هوشمند شیائومی کیسلکت Calling Watch Kr تشویق شوند.

چرا باید ساعت هوشمند بخریم؟

ساعت ‌های هوشمند یکی از گجت‌هایی محسوب می‌شوند که روز به روز در حال پیشرفت هستند و وجود آن در زندگی هر شخص می‌تواند مفید به نظر برسد؛ چرا که علاوه بر نمایش اعلان‌ها به سازماندهی زندگی شما و ردیابی تناسب اندامتان کمک به سزایی می‌کنند.

ظاهر زیبا و طراحی متناسب آن‌ها باعث شیک‌تر به نظر رسیدن استایل شما می‌شود و می‌توانید در هر مکانی از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. از جمله قابلیت‌هایی که باعث می‌شود ساعت های هوشمند یکی از بهترین گجت های موجود در بازار به نظر برسند استفاده از سنسورهایی مانند نمایش میزان اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، گام‌شمار، نظارت بر خواب، کنترل و گوش‌دادن به موسیقی و پاسخ به تماس و پیام‌های ورودی هستند.

در نظر داشته باشید که با توجه به بودجه‌ای که برای خرید ساعت هوشمند در نظر گرفته می‌شود امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه ساعت های هوشمند اپل تحت عنوان اپل واچ جزو بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار تلقی می‌شوند، ما در مقاله فوق تلاش کردیم تا مناسب‌ترین جایگزین را با قیمت مناسب‌ به شما معرفی کنیم.

از کجا بهترین ساعت هوشمند را بخریم؟

در حال حاضر فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید ساعت هوشمند یا گجت‌های دیگر را از آن‌ها خریداری کنید؛ اما اگر می‌خواهید خرید مطمئنی داشته باشید و با اطمینان خاطر از اصالت کالا مراحل سفارش را تکمیل کنید پیشنهادمان خرید از سایت کالاتیک است. کالاتیک مرجعی برای خرید گوشی، ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال است که محصولات را با گارانتی معتبر در اختیار علاقه‌مندان و مشتریان قرار می‌دهد.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست.