مقاله تبلیغاتی

دوربین های مدار بسته بیسیم چگونه کار می کنند و چه مزایایی برای استفاده در خانه دارند؟

در این مقاله با ما باشید تا 5 مزیت استفاده از دوربین بی سیم برای خانه و آپارتمان ها را با یکدیگر مرور کنیم. یک خانه امن همیشه یک خانه شاد است. به همین دلیل است که صاحبان خانه ها علاوه بر سلامتی و آسایش، نعمت زندگی ایمن و مطمئن را به عزیزان خود می […]

در این مقاله با ما باشید تا 5 مزیت استفاده از دوربین بی سیم برای خانه و آپارتمان ها را با یکدیگر مرور کنیم. یک خانه امن همیشه یک خانه شاد است. به همین دلیل است که صاحبان خانه ها علاوه بر سلامتی و آسایش، نعمت زندگی ایمن و مطمئن را به عزیزان خود می دهند. وقتی از ایمنی و امنیت خانه صحبت می کنیم، هرگز نمی توانیم اهمیت دوربین بی سیم را نادیده بگیریم. دوربین های مداربسته تکنولوژی های عجیب و غریبی نیستند که قشر خاصی از آن استفاده کنند. امنیت یک نیاز همگانی است و دوربین بیسیم یک راه حل عالی برای این منظور است.

شاید چند سال پیش، نصب دوربین های امنیتی برای صاحبان خانه یک گزینه بود، اما امروزه این موضوع یک اولویت برای همه است. فیلم‌های ویدیویی کم‌کیفیت و دانه‌دار و برفکی متعلق به گذشته است. با پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌های نظارتی خانگی نیز هوشمندتر و با کیفیت تر شده و استفاده از آنها راحت تر و حتی  مقرون به صرفه تر می‌شود.

امروزه بازار جهانی تجهیزات امنیتی، مملو از گزینه های مختلف دوربین های امنیتی و محصولات زنگ هشدار مخصوص منازل است که نصب و مدیریت آنها آسان است. با این حال، دوربین بی سیم “یک راه حل به روز” برای نظارت خانگی با توجه به زندگی شهری کنونی است.

جدیدترین دوربین‌های مداربسته، فیلم‌هایی با وضوح بالا ضبط می‌کنند و فیلم را به صورت دیجیتالی در دستگاه DVR ذخیره می‌کنند. هم چنین همان تصاویر را از طریق اینترنت در فضای ذخیره سازی ابری نیز آپلود می کنند که تصاویر را از هر گزندی در امان نگه می دارد و حتی اگر دستگاه نیز به سرقت رود یا معدوم شود، تصاویر قابل دسترسی است.

با پیشرفت تکنولوژی در حال تکامل، دوربین بی سیم نیز پیشرفته تر شده است و تجربه ای بدون دردسر را تضمین می کند. یکی از مزایای دوربین های بی سیم این است که صاحب خانه را قادر می سازد تا خانه خود را در هر زمان معین و تقریباً از هر مکانی از طریق موبایل یا کامپیوتر های همراه مشاهده کند. در این بلاگ با ما باشید تا مهم ترین مزیت هایی که دوربین بی سیم ارائه می دهد را مرور کنیم.

1-    سیستم های هشدار هوشمند دوربین بی سیم سارقان را می ترساند

یک چشم مراقب و دقیق همیشه بزرگترین ناجی است. دوربین بی سیم در فضای باز برای امنیت خانه مجرمان را می ترساند و می تواند از تلاش برای سرقت جلوگیری کند. تجارب سایرین نشان داده است که سارقان به راحتی دوربین مدار بسته را شناسایی کرده و فعالیت های خود را بر اساس آن برنامه ریزی می کنند. آنها مراقبت بیشتری می کنند تا گرفتار نشوند. همچنین، این روزها یک مجرم عادی هم می داند که دوربین های امنیتی بی سیم غالبا مجهز به سیستم های هشدار هوشمند هستند؛

بنابراین احتمال زیادی دارد که یک خانه با دوربین بی سیم را از اهداف خود حذف کنند و این تاثیر پیش گیرانه از وقوع جرم بسیار با اهمیت است. در بیشتر موارد، مجرمان به دلیل ترس از ثبت برنامه ریزی، سرقت خود را لغو می کنند. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است؛ بنابراین داشتن یک دوربین نظارت بی سیم با کیفیت خوب در خارج از خانه و راه های ورودی آن تصمیم عاقلانه ای است.

دوربین بیسیم

2-    استناد به شواهد و مدارک ضبط شده دوربین امنیتی در تحقیقات پلیس

مایه تاسف و ناراحتی است که قربانی سرقت شوید؛ اما بهتر است احتمال آنرا در نظر بگیرید و برای جبران کردن راحت آن آماده باشید. اگر خانه‌ای مورد سرقت قرار گیرد، دوربین بی‌سیم برای فیلم‌برداری امنیتی خانه کمک بزرگی به حل این پرونده می‌کند. دوربین های مداربسته تصاویری با وضوح بالا (HD) از مقصران با زمان و تاریخ دقیق حادثه ارائه می دهند.

پس از وقوع یک جنایت، اقدام فوری پلیس دسترسی به فیلم دوربین های مداربسته بی سیم در مناطق اطراف برای شناسایی و دستگیری مجرمان است. حتی گاهی دوربین آسانسور و راهرو ها نیز برای ردیابی سارقین کمک بزرگی خواهد کرد. نکته مهم دیگر این است که از تصاویر ویدئویی به عنوان مدرک قابل استناد در دادگاه ها یاد می شود و بهترین شاهد برای اثبات هر گونه شکایتی اعم از سرقت یا اعمال مجرمانه دیگر خواهد بود.

3-    مقابله با سایر فعالیت ها آسیب رسان یا مجرمانه با دوربین های بی سیم

دزدی تنها گزندی نیست که ممکن است متوجه منازل و آپارتمان ها شود. آسیب به اموال ساکنین یا اموال مشاع ساختمان در نتیجه انگیزه های مختلف از دیگر مسائلی است که با نصب دوربین مداربسته قابل حل است. یا به عنوان مثال حمل اساسیه یا زباله های تر با آسانسور عمومی آپارتمان ها، تنها با نصب یک دوربین آسانسور معمولی و کم هزینه قابل ردیابی و پیگیری است و هزینه های مالی و روانی را کاهش داده و نظم را برقرار می کند.

برای چنین نیاز هایی خصوصا مناطقی مثل آسانسور که نصب دوربین های با سیم دشوار است، دوربین بیسیم بهترین راه حل است.

پارکینگ های مشاع ساختمان ها نیز همواره دچار چالش هایی هستند که آسایش روانی ساکنین را بهم می ریزد. عدم رعایت نظم در جای پارک یا آسیب به خودرو دیگر ساکنین در نتیجه برخورد خودرو ها در ورود و یا خروج نا مناسب از محل پارک، از مسائل دیگری است که مدیران ساختمان با آنها درگیر هستند.

یک دوربین مداربسته خوب بهترین دوست برای یک مدیر ساختمان دغدغه مند خواهد بود. مدیران ساختمان می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر چون دوربین مارکت، راحت و بی دردسر دوربین مداربسته بی سیم یا سایر انواع دوربین های امنیتی و نظارتی را خریداری کنند.

دوربین مداربسته اسانسور

4-     دوربین های امنیتی بی سیم برای نظارت بر کودکان و افراد مسن در خانه مفید هستند

از دزدی و سایر عوامل بیرونی که بگذریم، دوربین های نظارتی برای مدیریت داخلی خانه نیز مفید هستند. داشتن فرزندان و اعضای سال خورده خانواده در خانه امری عادی است و نیاز به توجه تمام وقت دارد. این یک مسئولیت بزرگ است که شما به هیچ وجه نمی توانید از آن غافل شوید. در عین حال، ممکن است تعهدات دیگری نیز داشته باشید، حرفه ای یا شخصی که انجام مسئولیت قبلی را برای شما دشوار کند.

به عنوان مثال در خانواده هایی که هر دو والدین شاغل هستند، این مساله یک چالش معمول است. همچنین، در منازل بزرگ و چند طبقه که والدین و فرزندان در طبقات مختلف اوقات خود را سپری می کنند، نمی توان همیشه در اطراف آنها و ناظر فضا بود.

برای چنین شرایطی، یک دوربین مداربسته خانگی بی سیم کمک بزرگی به فردی است که مسئول حفاظت از اعضای خانواده است. محافظت از مجرمان تنها هدف دوربین های بی سیم نیست. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که از هر نقطه به خانه خود از راه دور دسترسی داشته باشید و با اطمینان خاطر بیشتری به امور خود رسیدگی کنید.

بنابراین، دفعه بعدی که در محل کار یا ترافیک گرفتار شدید، لازم نیست نگران اعضای خانه یا حیوان خانگی یا عملکرد باغبان یا پرستار و خدمتکار منزل خود باشید. یک دوربین بی سیم برای امنیت خانه که به دستگاه تلفن همراه شما متصل است، نظارت از راه دور را ممکن می کند. فقط کافیست برنامه را باز کنید و زنده خانه خود را ببینید.

دوربین مداربسته بی سیم

5-    دوربین های امنیتی بی سیم می توانند به شما کمک کنند تا مزایای بیمه را به راحتی دریافت کنید

در صورت آتش‌سوزی و یا سایر شرایط و حوادثی که برای آن بیمه تهیه کرده اید، اگر اموال شما آسیب ببیند یا در صورت سرقت وسیله نقلیه (دوچرخه/اسکوتر/خودرو) که نیاز به مطالبه مزایای بیمه دارید، فیلم دوربین مداربسته می‌تواند این روند را برای شما بسیار آسان‌تر کند. با بهترین دوربین بی‌سیم برای امنیت خانه، می‌توانید به فیلم‌ها دسترسی داشته باشید و در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنید و از آن به عنوان مرجعی آماده و مستند برای بررسی هر حادثه ناگوار جهت درخواست بیمه استفاده کنید.

بنابراین، توصیه می شود دوربین های بی سیم با کیفیت بالا را در ملک خود نصب کنید تا زندگی شما بدون دردسر و آسان تر باشد. اگر از زاویه ای دیگر به این تجهیزات امنیتی بنگریم، دوربین های مداربسته هزینه نیستند؛ بلکه نوعی بیمه هستند که تضمین می کنند بتوانید به راحتی خسارت های احتمالی خود را جبران کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید پیشرفته‌ترین دوربین های بی‌سیم، با دوربین مارکت به عنوان یک پلتفرم مطمئن و معتبر فروش انواع تجهیزات امنیتی ارتباط برقرار کنید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست.