مقاله اسپانسری

با بودجه کمتر از 10 میلیون، گوشی شیائومی بخرید!

اگر طرفدار خرید گوشی شیائومی با امکانات خوب و قیمت مناسب هستید؛ ما در این مقاله، راهنمای کامل خرید گوشی شیائومی با بودجه حداکثر ۱۰ میلیون را ارائه خواهیم کرد. شیائومی یکی از برندهای چینی معروف در بازار موبایل ایران است که علاوه بر ارائه مدل‌های بسیار متنوع، امکان خرید گوشی هوشمند با بودجه‌های و […]

اگر طرفدار خرید گوشی شیائومی با امکانات خوب و قیمت مناسب هستید؛ ما در این مقاله، راهنمای کامل خرید گوشی شیائومی با بودجه حداکثر ۱۰ میلیون را ارائه خواهیم کرد.

شیائومی یکی از برندهای چینی معروف در بازار موبایل ایران است که علاوه بر ارائه مدل‌های بسیار متنوع، امکان خرید گوشی هوشمند با بودجه‌های و سلیقه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، به طور حتم باید علاوه بر بودجه، مواردی مانند دوربین، باتری، سخت افزار و مواردی از این قبیل را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید گوشی متناسب با کاربری خودتان را خریداری کنید.

آیا می‌توان با ۱۰میلیون تومان گوشی شیائومی خرید؟

یکی از بزرگترین مزیت‌های تولیدات برند شیائومی، قیمت گوشی‌های این برند چینی است به طوری که با بودجه حدود ۱۰ میلیون تومان، انتخاب‌های خوبی را می‌توانید داشته باشید. گوشی‌های شیائومی در این رنج قیمت، تنوع خوبی دارند و می‌توانید محصول دلخواه خود را از میان مدل‌های دوربین محور، اقتصادی یا حتی میان رده، انتخاب نمایید. در ادامه، در دو بخش شامل مدل‌های دوربین محور و مدل‌هایی با باتری قوی، ۴ مدل از بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان که فروش بیشتری هم در مقایسه با سایر مدل‌های این بازه قیمتی دارند را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون با دوربین خوب

برای بسیاری از خریداران گوشی‌های تلفن همراه، قدرتمند بودن دوربین گوشی، یکی از مهمترین ویژگی‌های آن است و بعد از این مورد، ویژگی‌های دیگر گوشی مانند باتری یا سخت افزار آن اهمیت پیدا می‌کند. در مورد برند شیائومی، موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که معمولا قیمت گوشی شیائومی با اولویت دوربین، نسبت به گوشی‌های دیگر این برند چندان ارزان نیست اما باز هم می‌توانید مدل خوبی را با بودجه ۱۰ میلیون تومان در این برند پیدا کنید.

ردمی C10 شیائومی

اگر بتوانید تا حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای خرید گوشی شیائومی هزینه کنید، ردمی C10 انتخاب بسیار خوبی است. این مدل، یک گوشی دوربین محور اقتصادی است که یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. تراشه ردمی C10، اسنپدراگون ۶۸۰ است و با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، رم ۴ گیگابایت و دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در بازار موجود است. شما می‌توانید این محصول را همراه گارانتی شرکتی معتبر از گوشی پلازا خریداری نمایید.

ردمی نوت ۱۱ شیائومی

این مدل، بهترین گوشی شیائومی دوربین محور در بازه زیر ۱۰ میلیون است. ردمی نوت ۱۱، یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از نوع AMOLED دارد. تراشه این گوشی، اسنپدراگون ۶۸۰ است که از پردازنده گرافیکی Adreno 610 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی، از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی واید در کنار یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت، یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری این گوشی، ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی دوربین محور اما با سخت افزار مناسب هستید، ردمی نوت ۱۱ برای شما انتخاب مناسبی است. در سایت گوشی پلازا، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت این گوشی با رم‌های ۴ و ۶ گیگابایت در دو پک گلوبال و چین با قیمت حدود ۹ میلیون تا ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به همراه کد رجیستری و گارانتی معتبر شرکتی موجود است و می‌توانید آن را تهیه کنید.

گوشی پلازا؛ قدیمی ترین فروشگاه موبایل علاءالدین

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون با باتری قوی

اگر اهل کار کردن طولانی مدت با گوشی به خصوص در فعالیت‌های مانند وب گردی یا بازی باشید، باید خرید گوشی شیائومی را از بین مدل‌هایی با باتری‌هایی با ظرفیت بالا انتخاب کنید که نیازی به شارژ مکرر باتری در طول روز نداشته باشید؛ اما در کنار باتری، توصیه ما به شما این است که سایر بخش‌های گوشی مورد نظر خود شامل دوربین، تراشه پردازشی و ظرفیت رم و حافظه مدل دلخواه خود را نیز در هنگام خرید گوشی شیائومی نظر داشته باشید تا بتوانید یک گوشی مناسب در تمامی بخش‌ها خریداری کنید نه صرفا یک گوشی با باتری قوی!

ردمی 10A شیائومی

قیمت گوشی شیائومی مدل 10A بین ۵ تا ۶ میلیون تومان در نسخه‌های مختلف رم (۲، ۳، ۴ یا ۶ گیگابایت) و حافظه (۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت) است. این مدل، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد اما در کنار آن، مدیاتک هلیو G25 نیز پشتیبانی می‌کند؛ دوربین اصلی این گوشی، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. اگر کار چندانی با سخت افزار گوشی ندارید و صرفا به دنبال خرید گوشی شیائومی با باتری قوی و سخت افزار مناسب کارهای روزانه هستید، ردمی 10A گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ردمی نوت 11S شیائومی

اگر بتوانید بودجه خرید خود را بین ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش دهید، نه تنها می‌توانید به یک گوشی خوب با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت برسید بلکه بهترین گوشی شیائومی دوربین محور با قیمت زیر ۱۰ میلیون را خریداری خواهید کرد. ردمی نوت ۱۱ اس یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق دارد و از تراشه پردازشی مدیاتک هلیو G96 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 پشتیبانی می‌کند. در گوشی پلازا، هر سه نسخه این محصول با حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ و ۸ گیگابایت موجود است و می‌توانید آنها را با گارانتی معتبر و قیمت رقابتی خریداری کنید.

جمع بندی

علاوه بر قیمت گوشی، مواردی از قبیل باتری، دوربین یا سایر بخش‌های سخت افزاری گوشی نیز، از جمله موارد مهمی است که باید در هنگام خرید گوشی شیائومی در نظر داشته باشید؛ اما تنها اکتفا به این موارد کافی نیست. داشتن گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا نیز، موارد مهمی دیگری هستند که باید در هنگام خرید هر مدل از گوشی‌های برند شیائومی به آنها توجه کنید.

در سایت گوشی پلازا، تمامی محصولات سایت شامل انواع مدل‌های گوشی از برندهای مختلف، تبلت و انواع لپ تاپ، دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند و می‌توانید مدل‌های ارائه شده در این مقاله یا  هر یک از محصولات دلخواه خود را با این شرط و قیمت رقابتی تهیه کنید. رضایت مشتریان گوشی پلازا در طی سالهایی که از فعالیت سایت مجموعه می‌گذرد، نشان از تعهد گوشی پلازا به فروش محصولاتی با قیمت مناسب، کیفیت بالا و همچنین با اصالت به مشتریان خود دارد.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.