معرفی هتل های نوشهر + توضیحات تکمیلی

رزرو هتل نوشهر یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگرانی است که این شهر را به عنوان یک مقصد سفر جذاب در شمال کشور، انتخاب می‌کنند. جاهای دیدنی نوشهر جزو بهترین جاذبه‌های توریستی شمال کشور محسوب می‌شوند و هر ساله مسافران زیادی از سراسر کشور به نوشهر سفر می‌کنند. از این رو هتل‌های مختلفی در این نگین […]

رزرو هتل نوشهر یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگرانی است که این شهر را به عنوان یک مقصد سفر جذاب در شمال کشور، انتخاب می‌کنند. جاهای دیدنی نوشهر جزو بهترین جاذبه‌های توریستی شمال کشور محسوب می‌شوند و هر ساله مسافران زیادی از سراسر کشور به نوشهر سفر می‌کنند.

از این رو هتل‌های مختلفی در این نگین سرسبز مازندران ساخته شده است که هر کدام از ویژگی‌هایی برخوردارند. اگر شما هم قصد سفر به نوشهر را دارید، می‌توانید برای رزرو بهترین هتل نوشهر به سایت بوکینگ به عنوان مرجع رزرو هتل‌های داخلی و خارجی مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل‌های نوشهر آشنا شوید.

هتل صدف

هتل 3 ستاره صدف را می‌توان بهترین و لوکس ترین هتل نوشهر در نظر گرفت. این هتل شیک در سال 1372 ساخته شده اما جهت ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل سه ستاره صدف نوشهر، دور بودن از فضای شلوغ شهری و داشتن سکوت و آرامش است. شما می‌توانید در این هتل استراحت و اقامتی دلنشین و خاطره انگیز داشته باشید.

ساختمان هتل صدف نوشهر دارای 2 طبقه و 39 واحد اقامتی لوکس و تمیز است. شما می‌توانید هنگام رزرو هتل نوشهر، یکی از اتاق‌های دو تخته، سه تخته یا سوئیت‌های دو نفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره، شش نفره، هفت نفره و حتی ده نفره را انتخاب کنید.

در تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها بهترین امکانات و خدمات رفاهی که براساس استانداردهای روز صنعت هتلداری هستند، فراهم شده است. از مهمترین آنها می‌توان به تخت و مبلمان باکیفیت و راحت، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، صبحانه، تلفن، سیستم پیشرفته اعلام و اطفا حریق و … اشاره کرد.

نزدیکی به دریا و جنگل و موقعیت مکانی عالی هتل صدف موجب شده مهمانان بتوانند دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی مانند پارک جنگلی سیسنگان، چشمه گردوک، تنگه دار، کارتینگ، باغ اکولوژی، مرکز خرید آریازی، فرودگاه و … داشته باشند.

در میان هتل‌های نوشهر، هتل صدف جایگاه ویژه ای دارد؛ زیرا امکانات و خدمات بی نظیری را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و دریایی، کافی شاپ لوکس، خانه داری، لاندری، باربری، صندوق امانات، چایخانه سنتی، پارکینگ و … از مهمترین ایان امکانات و خدمات به شمار می‌روند.

هتل جهانگردی چلندر

یکی دیگر از بهترین هتل‌های نوشهر، هتل جهانگردی چلندر است که در کیلومتر 18 جاده نوشهر به نور و در جوار جنگل‌های سرسبز شمال کشور و دریای خزر قرار دارد. نزدیکی به جنگل و دریا و چشم اندازهای تماشایی موجب شده، هتل سه ستاره جهانگردی به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های اقامتی نوشهر تبدیل شود و مسافران زیادی هنگام رزرو هتل نوشهر، این هتل را انتخاب کنند.

با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی راحت و سریعی به جاذبه‌های طبیعی همچون آبشار آب پری، پارک سیسنگان، سد آویدر، روستای نجارده و … داشته باشید. هتل جهانگردی چلندر دارای دو طبقه و 62 اتاق و سوئیت شیک، تمیز و راحت است. در این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات و خدمات کامل رفاهی در نظر گرفته شده تا مهمانان اقامت به یادماندنی داشته باشند.

همچنین شما می‌توانید در طول مدت اقامت خود در این هتل سه ستاره از امکانات و خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، خانه داری، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، پارکینگ، اینترنت پرسرعت و رایگان، روم سرویس و … استفاده کنید.

هتل پرشیا

هتل دو ستاره پرشیا یکی از تازه تاسیس ترین هتل‌های نوشهر به شمار می‌رود که در سال 1397 افتتاح گردیده است. این هتل با زیربنایی در حدود 900 متر مربع و امکانات و خدمات کامل، موقعیت مکانی عالی، پرسنل مجرب و آموزش دیده و ویژگی‌ها و مزایای خوب دیگر می‌تواند اقامتی رویایی و خاطره انگیز را برای گردشگران در نوشهر رقم بزند.

ساختمان هتل پرشیا به صورت پنج طبقه و با معماری شیک و جذابی طراحی شده است که در آن 40 اتاق و سوئیت جهت اقامت مسافران وجود دارد. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه هتل پرشیا نوشهر از فضایی دلباز و دلنشین و امکانات و وسایل کامل برخوردارند.

هتل صحرا

اگر برای سفر شمال به دنبال یک هتل شیک و منحصر بفرد هستید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام رزرو هتل نوشهر، هتل صحرا را انتخاب کنید. شاید تصور کنید این هتل دو ستاره یک هتل معمولی با امکانات کم باشد، اما به جرات می‌توان گفت هتل صحرا یکی از زیباترین و خاص ترین هتل‌های نوشهر محسوب می‌شود. زیرا این هتل در جوار دریای خزر قرار گرفته و چشم انداز فوق العاده تماشایی به ساحل و دریا دارد.

هتل صحرا یکی از قدیمی ترین هتل‌های نوشهر محسوب می‌شود که در سال 1347 افتتاح شده و در سال 1399 مورد بازسازی قرار گرفته است. معماری خاص، نزدیکی به دریا، محیط دلباز، اتاق‌های راحت، امکانات و خدمات رفاهی عالی، قیمت مناسب و … موجب شده هتل صحرا به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها از نظر مسافران تبدیل شود.

با اقامت در هتل 2 ستاره صحرا، علاوه بر لذت بردن از همجواری با دریا، می‌توانید از خدمات و امکانات بی نظیری همچون رستوران، کافی شاپ، فضا سبز، چایخانه سنتی، خدمات تشریفات ویژه CIP، هدمات تهیه بلیط، آژانس مسافرتی، لاندری، خانه داری، پارکینگ، رستوران بام با چشم انداز غروب دریا، روم سرویس و … استفاده کنید.

هتل آپارتمان ساینا

اگر قصد دارید به صورت خانوادگی یا دوستانه و با تعداد نفرات بالا به نوشهر سفر کنید، بهترین گزینه برای اقامت شما، هتل آپارتمان ساینا است. این مجموعه که در سال 1394 تاسیس و در سال 1398 بازسازی شده است، یکی از بهترین هتل‌های نوشهر محسوب می‌شود.

در ساختمان سه طبقه هتل ساینا، 9 سوئیت و آپارتمان شیک و دلباز وجود دارد که با انتخاب آنها هنگام رزرو هتل نوشهر، انگار در خانه خود اقامت می‌کنید. زیرا از تمامی‌امکانات و خدمات یک خانه مسکونی برخوردارند که مهمترین آنها وجود آشپزخانه و امکان پخت و پز است.

هتل آپارتمان ساینا علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی و اقامتی کامل، از  موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است. از این رو مسافران می‌توانند دسترسی راحتی به مراکز گردشگری و تفریحی مانند ساحل سیترا، بازار روز نوشهر، دیو چشمه، پارک جنگلی سیسنگان، روستای کندلوس، تالاب ارواح و … داشته باشند.

رزرو آنلاین هتل نوشهر

بهترین روش برای رزرو هتل نوشهر، مراجعه به سایت‌های رزرواسیون آنلاین است. گردشگران می‌توانند به سادگی و در هر زمان و مکان با استفاده از این سامانه‌ها مانند بوکینگ هتل مورد نظر خود را رزرو کنند. اگر قصد تجربه اقامتی به یادماندنی در نوشهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت بوکینگ به عنوان بهترین سامانه رزرو هتل‌ها مراجعه کنید. در بوکینگ امکان مشاهده هتل‌های نوشهر و کسب اطلاعات لازم درباره آنها فراهم شده است می‌توانید پس از بررسی و مقایسه‌های لازم، بهترین هتل نوشهر را از طریق بوکینگ رزرو کنید.

بازتاب در شبکه های اجتماعی :
اینستاگرام – شماره ۱
اینستاگرام – شماره ۲
تلگرام