3 تلویزیون ال جی پرفروش دهکده در سال 2023 کدامند؟

تنوع تلویزیون در بازار امروز به قدری زیاد است که نمی‌توان به راحتی دست روی مدل خاصی گذاشت و انتخاب بهترین تلویزیون نیازمند کسب اطلاعات و آگاهی از مشخصات و امکانات است. در این صفحه قصد داریم 3 تلویزیون ال جی پرطرفدار را معرفی می‌کنیم که همگی جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران هستند و از مدل […]

تنوع تلویزیون در بازار امروز به قدری زیاد است که نمی‌توان به راحتی دست روی مدل خاصی گذاشت و انتخاب بهترین تلویزیون نیازمند کسب اطلاعات و آگاهی از مشخصات و امکانات است. در این صفحه قصد داریم 3 تلویزیون ال جی پرطرفدار را معرفی می‌کنیم که همگی جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران هستند و از مدل های ارزان تا گران را پوشش می‌دهند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی در سال 2023 هستید در ادامه با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جیتلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره‌ای‌ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری‌های جدیدی ارائه می کنند.

برند ال جی تنوع تلویزیون زیادی دارد اما در بین آن‌ها چند مدل محدود هستند که بیشترین میزان فروش را در بازار دارند. اگر دنبال تلویزیون میان‌رده و قیمت مناسب هستید تلویزیون ال جی نانوسل می‌تواند مناسب باشد، شاید بخواهید کمی بیشتر هزینه کنید و تلویزیون گیمینگ ال جی را خریداری کنید، در این صورت تلویزیون ال جی QNED مناسب‌تر است. اگر هم دنبال تلویزیون لاکچری و حرفه‌ای بخواهید باید سراغ تلویزیون اولد ال جی بروید که در ادامه بهترین مدل هر کدام از این دسته‌ها را معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون ال جی جدید به فروشگاه دهکده مراجعه کنید و مدل‌های جدید سال 2023 را مشاهده و بررسی کنید.

مزایای خرید تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و جزو محصولات با کیفیت به شمار می‌روند. از جذابیت تلویزیون‌های این برند امکانات هوشمند متنوع و کاربردی است که به راحتی اجازه دسترسی به دنیای آنلاین را به شما می‌دهد. می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال بپردازید، گوشی‌تان را به تلویزیون متصل کنید و هزاران امکانات دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. ریموت کنترل جادویی این تلویزیون‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصولات است که کار با تلویزیون را راحت‌تر می‌کند و به نسبت دیگر برندها کاربری ساده‌ و سریع‌تری دارد.

تلویزیون ال جی c2

تلویزیون ال جی نانو 84

تلویزیون ال جی NANO84 ارزان‌ترین مدل این برند نیست اما جزو نمایشگرهای قیمت مناسب است که کیفیت و کارایی بسیار عالی دارد. تلویزیون نانوسل به دلیل استفاده از فیلتر نانو در صفحه می‌تواند رنگ‌ها را درخشنده‌تر و با وضوح بالاتر نمایش دهد که همین اصلی‌ترین مزیت رقابتی آن به شمار می‌رود. این مدل دارای وضوح تصویر 4K، رفرش ریت 60 هرتز، توان صوتی 20 وات است که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار عالی است. قبلاً‌ تلویزیون نانوسل گیمینگ تولید می‌شد اما از سال 2022 به بعد تلویزیون‌های نانوسل برای کاربری معمولی تولید می‌شوند و شروع تلویزیون‌های گیمینگ ال جی به دسته QNEDها رسیده است.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO84 با طراحی آشنا در سال جدید وارد بازار شده است. محصول جدید کره‌ای‌ها در گروه میان‌رده‌های قیمت مناسب جای می‌گیرد و انتخابی عالی برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال است. این را هم بگوییم که اگر در دسته گیمرهای حرفه‌ای هستید، این نمایشگر NanoCell با رفرش ریت 60 هرتز چندان چنگی به دلتان نمی‌زند، پس باید کمی بیشتر هزینه کنید و سراغ مدل‌های بالاتر بروید.

تلویزیون ال جی کیوند 80 گیمینگ

در این دسته مدل ارزان‌تر هم تولید می‌شود اما محبوب‌ترین مدل، تلویزیون ال جی QNED80 است که با رفرش ریت 120 هرتز اقتصادی‌ترین تلویزیون گیمینگ ال جی به شمار می‌رود و به دلیل داشتن فناوری QNED در صفحه نمایش که ترکیب دو فناوری نانوسل و کوانتوم دات است درخشندگی و کیفیت تصویر عالی دارد. تلویزیون‌های کیوند ال جی گران‌تر از بک لایت Mini LED استفاده می‌کنند و که قادرند کنتراست عمیق‌تری ارائه دهند اما تلویزیون کیوند 80 به دلیل قیمت اقتصادی‌تر دارای بک لایت Direct LED است که کمی از مینی ال ای دی ضعیف‌تر است اما همچنان می‌تواند کنتراست قابل قبولی ارائه دهد. اگر بخواهیم جان کلام را بگوییم تلویزیون ال جی qned80 با توجه به قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد و یکی از بهترین انتخاب‌های سال 2022 و 2023 به حساب می‌آید.

تلویزیون ال جی qned80

تلویزیون ال جی QNED80 تجربه‌ای چند ساله در ارائه بهترین کیفیت تصویر و گیمینگ خارق‌العاده دارد که تمامی امکانات بالارده را در کالبد نمایشگری اقتصادی‌تر ارائه می‌دهد. تنها با این کیوند است که می‌توان بروز بود، تجربه گیمینگ بینظیر داشت و حس زیبایی رنگ‌های سرزنده را به خوبی درک کرد.

تلویزیون ال جی C2 برای گیمرهای حرفه‌ای

در حال حاضر بهترین نمایشگر اولد این برند، تلویزیون ال جی C2 است، که برنده بهترین تلویزیون گیمینگ سال شده است. قیمت تلویزیون ال جی C2 به دلیل امکانات بالاده و طراحی فوق باریک گران است اما کاربران هدف این محصول گیمرهای حرفه‌ای و کسانی هستند که به دنبال بهترین مدل بازار هستند. ال جی از پنل OLED Evo در این نمایشگر استفاده کرده است که روشنایی تلویزیون را 30 درصد افزایش داده و همچنان قدرت عالی در ارائه کنتراست بی‌نهایت دارد. اگر یک تلویزیون گیمینگ حرفه‌ای می‌خواهید بهترین گزینه اولدها هستند چرا که در صحنه‌های تاریک به دلیل کنتراست عمیق و همچنین زمان پاسخگویی بالا عملکرد عالی مخصوص بازی را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون همچنین دارای سیستم صوتی 40 وات است که به کمک پردازنده آلفا 9 نسل 5 علاوه بر پردازش بی‌عیب‌و‌نقص تصویر، صدا را نیز به خوبی آنالیز می‌کند و بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

همانطور که اشاره کردیم لازم نیست حتماً‌ بهترین و گران‌ترین تلویزیون بازار را خریداری کنید. مدل‌هایی که اینجا معرفی شدند هر کدام برای کاربری خاص مناسب هستند و قیمت متفاوت دارند بنابر‌این ابتدا بودجه‌تان را تعیین کنید و سپس از بین بهترین‌ها انتخاب نمایید. در صورتی که هنوز نمی‌دانید که کدام تلویزیون ال جی را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت دهکده سر بزنید و بیشتر با تلویزیون‌های این برند آشنا شوید همچنین می‌توانید از راهنمایی تیم تخصصی Dehkade برای خرید تلویزیون استفاده کنید و بهترین مدل را بسته به نیاز و بودجه‌تان خریداری کنید.

آدرس وبسایت: https://dehkade.shop

ایمیل: dehkade.shop@gmail.com

تماس: 09199029446

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.