راهنمای خرید سرور مجازی ابری از هاست ایران

یک وب‌سایت قدرتمند یا یک اپلیکیشن حرفه‌ای نیاز به بستری دارد که بتواند آن را با بهترین سرعت و کیفیت در اختیار کاربرانش قرار دهد. سرور مجازی ابری یا vps یکی از بهترین گزینه‌ها برای دارندگان این پلتفرم‌ها محسوب می‌شود. با کمک vps می‌توانید از منابع نامحدود فراهم شده روی سرور ابری استفاده کرده؛ و […]

یک وب‌سایت قدرتمند یا یک اپلیکیشن حرفه‌ای نیاز به بستری دارد که بتواند آن را با بهترین سرعت و کیفیت در اختیار کاربرانش قرار دهد. سرور مجازی ابری یا vps یکی از بهترین گزینه‌ها برای دارندگان این پلتفرم‌ها محسوب می‌شود.

با کمک vps می‌توانید از منابع نامحدود فراهم شده روی سرور ابری استفاده کرده؛ و تنها به ازای میزان مصرفتان هزینه آن را بپردازید؛ بنابراین با توسعه وب‌سایت یا اپلیکیشن خودتان روی بستر یا سرور مجازی ابری‌ هاست ایران با مشکلاتی مانند محدودیت منابع مواجه نخواهید شد.

ویژگی‌های سرور مجازی ابری‌هاست ایران

در این مطلب مهم‌ترین ویژگی‌های سرور مجازی ابری‌هاست ایران را معرفی کرده‌اید، تا بتوانید خرید vps را با شناخت بهتری انجام دهید. در کلیه مراحل خرید هاست و دامنه یا سرور ابری می‌توانید از تیم پشتیبانی‌ هاست ایران مشاوره بگیرید و خدمات مد نظرتان را به بهترین نحو دریافت کنید.

1) زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری قدرتمند

سرورهای ابری از چندین سرور قدرتمند به هم متصل تشکیل شده‌اند و داده‌هایی که در این بستر هستند روی چندین سرور یکپارچه مدیریت می‌شوند؛ بنابراین مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری سرورهای ابری نسبت به سرورهای سنتی بیشتر است.

همچنین، زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری قدرتمند سرور مجازی ابری‌ هاست ایران توسط تیم فنی متخصص این شرکت راه‌اندازی شده؛ و کاربران می‌توانند بدون اینکه نگران از دست رفتن داده‌هایشان به خاطر خرابی سرور و… باشند از این سرویس استفاده کنند.

2) امکان نصب سیستم‌عامل دلخواه شما

هر وب‌سایت یا اپلیکیشنی با زبان برنامه‌نویسی خاصی راه‌اندازی می‌شود و برای میزبانی آن باید سرور مناسبی را تهیه کنید. وب‌سایت‌هایی که در آن‌ها از زبان Asp.net استفاده شده روی‌ هاست‌های ویندوزی میزبانی می‌شوند؛ اما برای میزبانی وب‌سایت‌هایی که با زبان‌های PHP، python و… راه‌اندازی شده‌اند نیز نیاز به هاست لینوکسی دارید؛ بنابراین برای تهیه سرویس میزبانی وب باید به زبانی که وب‌سایت یا اپلیکیشن با آن راه‌اندازی شده توجه داشته باشید.

موقع خرید VPS یا سفارش سرور مجازی ابری‌ هاست ایران این امکان را خواهید داشت که هر نوع سیستم‌عاملی را با هر توزیع یا نسخه‌ای روی سرور نصب کرده و وب‌سایت یا اپلیکیشن خودتان را روی این بستر مدیریت کنید. در واقع، کاربران سرور مجازی ابری‌ هاست ایران می‌توانند تمام توزیع‌های لینوکس یا نسخه‌های ویندوز را برای اساس نیازشان روی این سرور نصب کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

3) پرداخت به میزان مصرف (Pay As You Go)

دیتا سنترهای سنتی ساختاری اختصاصی دارند و کسانی که از این بسترها استفاده می‌کنند باید هزینه بالایی را برای میزبانی سرویس خودشان در نظر داشته باشند. چون تمام منابعی که کاربر برای زیرساخت میزبانی وب نیاز دارد در این زیرساخت‌ها به طور یک جا در اختیار او قرار می‌گیرد؛ و مصرف کننده الزاماً باید هزینه کل زیرساخت فراهم شده را بپردازد.

اما در سرور مجازی ابری‌ هاست ایران شرایط متفاوتی برای کاربران وجود دارد. در این روش، منابع سرور به صورت داینامیک در اختیار کاربر قرار داده می‌شود و دارنده سرویس تنها به ازای حجم منابع مصرفی‌اش هزینه استفاده از سرور را پرداخت می‌کند؛ بنابراین سرور مجازی ابری‌ هاست ایران هزینه مناسب‌تری برای کسب و کارهای مختلف و وب‌سایت‌های شخصی به همراه خواهد داشت.

4) دسترسی کامل به کنسول

کاربران با تهیه سرور مجازی ابری به طور کامل به کنسول یا کنترل پنل قدرتمند مدیریت سرور ابری دسترسی خواهند داشت. با دسترسی به این بخش می‌توانید میزان منابع مصرفی خودتان را مشاهده کنید، در صورت نیاز میزان رم، هارد و… را به صورت آنی و به راحتی افزایش دهید و تسلط کامل روی مدیریت سرور VPS داخلی یا خارجی خودتان داشته باشید.

5) گستردگی جغرافیایی در چند منطقه اروپا و ایران

اگر خارج از ایران هستید و نیاز به IP ثابت ایران دارید می‌توانید سرور مجازی ابری‌ هاست ایران را که برای منطقه داخل کشور آماده شده استفاده کنید. این سرور موقعیت کاربر را مانند فردی که داخل کشور است نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید از سرویس‌های داخلی مانند وب‌سایت‌های بانک‌ها و … استفاده کنید.

برای ترید کردن و فعالیت در وب‌سایت‌های خارجی نیز می‌توانید یکی از سرورهای مجازی ابری خارجی‌ هاست ایران را تهیه کنید. سرورهای با لوکیش‌های اروپا، ترکیه و… از جمله سرورهای مجازی ابری محبوب برای کاربران داخلی به شمار می‌روند. این سرورها آدرس شما را در اینترنت مانند فردی که در یک کشور اروپایی و… ساکن است نشان می‌دهند و بدون نگرانی از بابت تحریم و… می‌توانید فعالیتتان را در پلتفرم‌های خارجی انجام دهید.

سخن پایانی

 موقعیت جغرافیایی برای فعالیت در وب‌سایت‌های داخلی و خارجی بسیاری مهم است. سرور مجازی ابری این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بدون نیاز به تغییر مکان بتوانند یک آدرس مجازی در کشور مقصدشان داشته باشند؛ و فعالیت خودشان را بدون دردسر و به راحتی در وب‌سایت‌های محدود شده انجام دهند.

سرور مجازی ابری‌ هاست ایران به صورت آنی پس از سفارش به کاربران تحویل داده می‌شود و در صورت بروز مشکل نیز کاربران امکان نصب و بازنشانی آنی و لحظه‌ای آن را دارند. در نهایت، برای استفاده از این سرور نیازی به دانش فنی بالا ندارید و می‌توانید تنها به اندازه میزان منابع مصرفی‌تان هزینه سرور را بپردازید.

جهت خرید سرور مجازی ابری می‌توانید با تیم فنی‌ هاست ایران در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری درباره این سرویس به دست بیاورید.