چه محصولات و ابزارآلاتی در کارخانه آروا تولید می شوند؟

مدیران شرکت آروا برای ایجاد بسترهای تولید ابزار مختلف تصمیم گرفتند تا کارگاه تولیدی خود را گسترش دهند. ساخت کارخانه آروا در سال 1400 آغاز شد و در سال 1401 اولین خطوط تولید آن شروع به کار کردند. بلندپروازی و در حال رشد بودن آروا با ساخت کارخانه ای به وسعت 15 هزار متر مربع […]

مدیران شرکت آروا برای ایجاد بسترهای تولید ابزار مختلف تصمیم گرفتند تا کارگاه تولیدی خود را گسترش دهند. ساخت کارخانه آروا در سال 1400 آغاز شد و در سال 1401 اولین خطوط تولید آن شروع به کار کردند.

بلندپروازی و در حال رشد بودن آروا با ساخت کارخانه ای به وسعت 15 هزار متر مربع و تجهیز آن با ماشین آلات مدرن و پیشرفته، تحقق پیدا کرد.

کارخانه تولید ابزار آروااین کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد ساخته شد که با استفاده از به روزترین تکنولوژی، دانش و تخصص کارشناسان توانسته است به عنوان بزرگترین کارخانه ساخت ابزار ایران مطرح شود.

آروا چه محصولاتی را تولید می کند؟

آروا یکی از ارزش ها و اهداف خود را رضایت مشتریان در نظر گرفته است و همواره برای آن تلاش می کند تا بتواند متناسب با نیاز مشتریان، محصولات متنوعی را تولید کند. از مهم ترین ابزارآلاتی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و جزء محصولات تولیدی آروا به شمار می رود، اینورترهای جوشکاری هستند.

در کارخانه آروا محصولات متنوعی تولید می شوند؛ آروا با ساخت کالاهای با کیفیت، برای مشتریان و ذینفعان خود یک برند قابل اعتماد و اتکا به شمار می رود. شرکت آروا به خوبی توانسته است با محصولات خود در اشتغال زایی تأثیرات مثبتی داشته باشد و کمک کند تا در هر شرایط و چالشی در کنار مشتریانش باشد و مسیر موفقیت را به خوبی طی کنند.

اینورتر آروا متناسب با نیاز بازار

اینورترهای تولیدی آروا دارای مدل ها و ویژگی های متنوعی می باشند تا نیاز مشتریان با هر سطح توان و برای هر کار صنعتی و نیمه صنعتی برطرف شود.

اینورترهای ARVA از 160 آمپر تا 315 آمپر و در انواع مختلف تک فاز و سه فاز تولید می شوند که برای جوشکاری های سلولزی، تیگ، میگ، آرگون، زیرپودری و جوشکاری با الکترود دستی SMAW مناسب هستند.

یکی از افتخارات آروا این بود که اینورترهای ساخت ایران، نشان استاندارد ملی ایران و CE اروپا را دریافت کردند. این دو نشان، تضمین کننده کیفیت اینورترهای تولیدی آروا هستند که پس از انجام آزمایش های فراوان و سنجش کیفیت دستگاه و جوش زدن در شرایط مختلف رطوبت، دما و … به این شرکت اهدا شد.

تولید اینورتر جوشکاری آروا

برند آروا برای آن که بتواند رضایت بیشتری را برای مشتریان خود رقم بزند، گارانتی 70 ماهه آروا را برای اینورترها در نظر گرفته است که 30 ماه اول آن هر تعداد تعمیر رایگان است و 40 ماه بعدی فقط یک بار تعمیرات به صورت رایگان انجام می گیرد.

از دیگر امکانات ویژه ای که آروا برای مشتریان خود اجرا می کند، استفاده از دستگاه جایگزین در مدت زمان تعمیر دستگاه جوش در برخی شهرها است. لازم به ذکر است که آروا کامل ترین بانک قطعات اینورتر کشور را دارد.

آروا با راه اندازی طرح تعویض اینورتر به جای تعمیر توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار اینورتر و دستگاه جوش را نصیب خود کند که شرایط ویژه و بی نظیری دارد.

بتن کن 3 کیلویی آروا

آروا انواع دریل بتن کن 3 و 3.2 کیلویی را در کارخانه خود تولید می کند. مدل های 5270، 5271 و 5272 از ابزارهای ساخت ایران شرکت آروا هستند که پس از انجام آزمایش های مختلف در تخریب بتن، با 15 ماه گارانتی به دست مشتریان می رسند.

فرز و مینی فرز از محصولات تولیدی کارخانه آروا

از دیگر ابزارآلاتی که در کارخانه بزرگ آروا تولید می شوند، فرز و مینی فرز هستند که در دسته بندی محصولات برقی و شارژی قرار می گیرند. فرز و مینی فرز آروا انواع سنگبری و آهنگری دارند. فرز انگشتی، مینی فرز های دیمردار و همچنین انواع شارژی و برقی از انواع فرزها و مینی فرزهای آروا به شمار می روند.

فرزهای آروا از 400 تا 2600 وات قدرت دارند و مینی فرزهای شارژی براشلس 20 ولت هستند. سنگ فرز آروا از جمله با کیفیت ترین ابزارهای تولید شده در کارخانه آروا می باشند که با سرعت های مختلفی به بازار عرضه می شوند تا برای کاربردهای مختلفی مانند برش میله ها و سنگ ها در ساختمان سازی قابل استفاده باشند.

یکی از تدابیری که ARVA برای مشتریان خود اندیشیده است، فراهم سازی انواع صفحه ها و سنگ های متناسب با محصولات خود از جمله صفحه پروفیل بر، صفحه گرانیت بر، الماس، سیمی و … می باشد.

فرز و مینی فرز آروا از با کیفیت ترین قطعات مانند بلبرینگ و کلید ضدغبار، کابل با استاندارد VDE آلمان و چرخ دنده های مستحکم ساخته شده و دارای 12 ماه گارانتی هستند.

محصولات آروا

افزایش روز افزون تنوع محصولات آروا

یکی از اهدافی که آروا برای خود در نظر گرفته و در جهت آن می کوشد، افزایش تنوع سبد محصولات خود است که در راستای تحقق ارزش در حال رشد بودن به آن توجه زیادی دارد.

محصولات آروا به صورت عمومی در 8 دسته ابزارآلات ایمنی، ابزارآلات موتوری، ابزارآلات دستی، ابزارآلات جوش، ابزارآلات برش، ابزارآلات برقی و شارژی، ابزارآلات بادی و متعلقات ابزار تقسیم بندی می شوند.

ابزارهای میخکوب و منگنه کوب، پیستوله باد، درجه باد لاستیک، کمپرسور هوا و دیگر محصولاتی که در دسته ابزارآلات پنوماتیک و بادی آروا قرار گرفته اند، کاربردهای زیادی دارند و منبع تغذیه آن ها باد است و بدون نیاز به برق و سوخت های دیگر بهترین عملکرد را خواهند داشت و به دلیل استفاده از قطعات ضد غبار طول عمر بیشتری نسبت به محصولات برش سایر برندها دارند.

از دیگر ابزارهایی که جزء محصولات آروا هستند، می توان به انواع ماسک جوشکاری اتوماتیک، موتور برق آروا، کارواش خانگی ذغالی و دینامی، بلوور، اره موتوری، حاشیه زن، فارسی بر، عمودبر، پروفیل بر، بکس شارژی و سنباده لرزان اشاره کرد که بالاترین کیفیت را در بین محصولات مشابه موجود در بازار دارند.

بازتاب خبری این مقاله :
کانال تلگرامی علم و فناوری
اینستاگرام پست
اینستاگرام استوری