محتوای تبلیغاتی

چگونه آدرس اینستاگرام کسب و کارمان را برای مشتری‌ ها بفرستیم؟

یکی از روش‌های افزایش تعداد دنبال کنندگان در حساب اینستاگرام کسب و کارتان این است که آدرس پیج را از طریق پیامک برای مشتریان فعلی و مخاطبان هدف خود ارسال کنید.

برای ماندن در میدان رقابت نیاز دارید تا از مدرن ترین روش‌های بازاریابی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها داشتن پیج اینستاگرام است. اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ ترین پلتفرم‌های حال حاضر محسوب می‌شود که میلیون‌ها مشتری را در خود جای داده است.

ارسال آدرس اینستاگرام کسب و کاربرای اینکه در اینستاگرام دیده شوید، قبل از هر چیز باید پیج مناسبی داشته باشید و به طور مداوم به تولید محتوای حرفه ای در آن بپردازید. در نهایت از طریق روش‌های مختلف چه از طریق خود اینستاگرام چه سایر شیوه‌های آنلاین و آفلاین، برای پیج خود بازاریابی کنید.

یکی از این روش‌ها ارسال آدرس اینستاگرام کسب و کارتان از طریق پیامک انبوه است. در اینجا قرار است به بررسی این موضوع بپردازیم. ضمن اینکه می‌توانید برای ارسال انواع اس ام اس تبلیغاتی به آدرس زیر مراجعه کنید:

پنل ارسال اس ام اس – سامانه پیام کوتاه – ارسال پیامک – سامانه پیامک – اس ام اس تبلیغاتی – سامانه پیام کوتاه ایده پردازان

چرا ارسال آدرس اینستاگرام از طریق پیامک اهمیت دارد؟

ارسال آدرس اینستاگرام از طریق پیامک می‌تواند یکی از بهترین روش‌های تعامل با مشتریان باشد و به مرور بر تعداد فالوئرهای شما بیفزاید. شما می‌توانید با استفاده از خرید یک پنل پیامکی با کمترین هزینه تعداد دنبال کنندگان آدرس اینستاگرام خود و به تبع آن تعداد مشتریانتان را بالا ببرید. در ادامه به برخی از مواردی اشاره می‌کنیم که می‌توانند تأثیر یک کمپین تبلیغات پیامکی از طریق ارسال آدرس را بر رشد پیج اینستاگرام نشان دهند.

بالاترین نرخ تعامل

بالاترین نرخ تعامل

یکی از مهم ترین مواردی که این روزها می‌تواند باعث رشد و رونق تجارت شما شود، داشتن سطح تعامل بالا با مشتریان حال حاضر و کاربرانی است که می‌توانند به عنوان مخاطب هدف شما در آینده ای نه چندان دور به مشتری تبدیل شوند. شما برای رشد هر چه بهتر تجارت خود باید در کانال‌های مختلف فعال باشید و از روش‌های گوناگون با مشتریانتان تعامل داشته باشید. اما بر اساس آمارهای موجود، پیامک در مقایسه با سایر کانال‌های بازاریابی حتی بیشتر از خود اینستاگرام، موجب بالا بردن نرخ تعامل می‌شود.

جالب است بدانید که به طور متوسط در بیش از 95 درصد از موارد، مشتریان پس از دریافت پیامک، آن را باز و بررسی می‌کنند. این در حالی است که اگر به نرخ بازاریابی ایمیلی نگاهی داشته باشیم این رقم تنها 25 درصد است. البته رقم 25 درصدی برای اغلب کاربران ایرانی که حتی دارای حساب ایمیل نیستند هم بسیار زیاد است.

دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبان

پیامک‌ها نرخ تعامل بالایی دارند. یکی از دلایل این تعامل بالا، قابلیت ارسال آن به شکل انبوه و برای طیف گسترده ای از مخاطبان در سراسر کشور است. برای مثال تصور کنید که شما یک پیج لوازم آرایشی دارید که در تهران مشغول به کار هستید. اما به کمک یک پنل پیامکی می‌توانید به صورت دقیق سایر افرادی را می‌توانند به عنوان مشتری شما محسوب شوند، لیست کرده و آدرس پیج خود را برای آن‌ها در کل کشور بفرستید.

کمک به حفظ مشتری

کمک به حفظ مشتری

شما علاوه بر اینکه می‌توانید به کمک یک پیامک، آدرس اینستاگرام کسب و کار خود را برای مشتریان ارسال کنید، قادر خواهید بود که از این طریق مشتریان خود را حفظ کنید. در حال حاضر از هر روشی به جز ارسال پیامک برای حفظ مشتریان خود استفاده کنید، باید هزینه‌های گزافی را برای بازاریابی بپردازید. امروزه که رقابت بر سر حفظ مشتری بسیار داغ تر از به دست آوردن آن است، سرمایه گذاری در یک شیوه ایده آل حفظ مشتری می‌تواند تمام آن چیزی باشد که کسب و کار شما به آن نیاز دارد.

کسب اطلاعات بیشتر درباره مشتری

شما تنها نباید روی جذب مشتری از طریق ارسال آدرس اینستاگرام به کمک پیامک سرمایه گذاری کنید. بلکه می‌توانید از بازاریابی پیامکی به منظور کسب اطلاعات دقیق از مشتریان و کسانی که ممکن است به مشتریان شما تبدیل شوند هم بهره ببرید. شما با هر پیامک می‌توانید داده‌های ارزشمندی را از مشتریان خود به دست آورید و در نهایت از آن‌ها برای مؤثرتر کردن کمپین‌های بازاریابی مختلف خود چه به کمک پیامک چه در سایر پلتفرم‌ها مانند خود اینستاگرام استفاده کنید.

کمک به وفاداری مشتری

برند شما بیش از همه به چه چیزی نیاز دارد؟ در بخشی از مقاله گفتیم که نگه داشتن مشتریان قدیمی بیش از جذب مشتریان جدید باید مورد توجه قرار گیرد. مشتریان سابق شما، سرمایه‌های شرکت شما هستند که بیشترین میزان خرید را از شما انجام می‌دهند. به همین علت ایجاد وفاداری در آن‌ها برای موفقیت بلند مدت کسب و کارتان بسیار ضروری است. اگر شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید یا در پلتفرم‌های دیگری مشغول فعالیت می‌کنید، می‌توانید برای ایجاد وفاداری بیشتر، آدرس اینستاگرام خود را نیز از طریق پیامک برای مشتری بفرستید.

ایجاد تجربه لذت بخش

اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، به راحتی می‌توانید از طریق پیامک آدرس اینستاگرام خود را برای افرادی که برای بار اول از شما خرید کرده اند، ارسال کنید. این حالت حتی در مورد کسانی که وارد فروشگاه شما شده اند، اما تمایلی به خرید از شما نداشته اند هم اهمیت دارد. بسیار مهم است که در هر حالتی برای مشتریان ثابت و یا احتمالی خود ارزش قائل باشید. شما علاوه بر ارسال آدرس می‌توانید از پیامک برای ارسال موارد یادآوری به مشتری استفاده کنید تا یک تجربه لذت بخش را در او ایجاد کنید.

بازگشت سرمایه (ROI)

نکته جالب در مورد بازاریابی پیامکی برای پیج اینستاگرام این است که شما در مقابل هزینه ای که انجام می‌دهید، بازگشت سرمایه بالاتری را نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی خواهید داشت. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشتریان بابت هر 1 دلار هزینه کردن شما در بازاریابی پیامکی، حدود 27 دلار برای شما بازگشت سرمایه را به دنبال خواهند داشت.

مقرون به صرفه

همانطور که گفتیم ارسال آدرس اینستاگرام از طریق پیامک یکی از مقرون به صرفه ترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود که می‌تواند به رشد و رونق تجارت شما کمک کند. به همین دلیل است که این روش مورد توجه اغلب صاحبان کسب و کارها قرار می‌گیرد.

نحوه ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک

نحوه ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک

یکی از ساده ترین روش‌هایی که می‌توانید آدرس اینستاگرام خود را برای مشتری بفرستید، استفاده از یک پنل پیامکی است. چنین سرویس‌هایی می‌توانند تنها با چند کلیک در عرض زمان کوتاهی به هزاران مشتری در نقاط مختلف جغرافیایی، پیامک حاوی آدرس پیج شما را ارسال کنند.

برای قرار دادن آدرس پیج اینستاگرام خود در یک پیامک قبل از هر چیز باید با یک متن مناسب مخاطب خود را ترغیب به کلیک کردن روی لینک مورد نظر کنید. سپس در انتهای اس ام اس خود لینک پیج اینستاگرام را به صورت (https://instagram.com/sms) بنویسید. البته به جای واژه (SMS) باید اسم پیج خود را قرار دهید. به این شکل مخاطبان با کلیک روی آدرس پیج شما وارد حسابتان در اینستاگرام می‌شوند. البته تنها افرادی می‌توانند حساب شما را مشاهده کنند که در اینستاگرام یک اکانت داشته باشند.

بهترین سامانه پیامکی برای ارسال آدرس اینستاگرام

تا به اینجا به شما نشان دادیم که چگونه می‌توانید از طریق قرار دادن لینک در پیامک، آدرس اینستاگرام خود را برای مشتریان و مخاطبان هدف خود بفرستید. این روش بازاریابی اگر به شکل اصولی انجام شود، می‌تواند نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته باشد. اما وقتی صحبت از اصولی انجام شدن کار می‌شود، شما باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد مهم، انتخاب یک سامانه پیامکی خوب است که بتواند تمام نیازهای شما را از قبل پیش بینی و برای حل آن‌ها راهکاری را ارائه دهد. با بررسی‌های انجام شده در بین سامانه‌های پیامکی گوناگون، تصمیم گرفتیم که به معرفی بهترین مجموعه در این زمینه یعنی سرویس پیامکی ایده پردازان اشاره کنیم.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سختگیری زیادی هنگام کار با شرکت‌های گوناگون دارید و یا اینکه برای ریال به ریال سرمایه خود برنامه ریزی دارید، شاید بخواهید قبل از خریداری یک سامانه پیامکی، درباره مزایا و قابلیت‌های استفاده از آن بدانید. در ادامه به معرفی مواردی می‌پردازیم که سرویس ارسال اس ام اس انبوه ایده پردازان را در صدر لیست بهترین سامانه‌های پیامکی موجود قرار داده است.

ارائه شماره اختصاصی یا ارسال با نام تجاری

زمانی که مجموعه ایده پردازان را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و فرستادن آدرس اینستاگرام کسب و کار خود برمی‌گزینید، در واقع از این مزیت برخوردار خواهید شد که با شماره اختصاصی مختص به خودتان این کار را انجام دهید. چنین حالتی به دلیل اختصاصی بودن شماره، برندسازی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ارسال به مخاطبین هدف

پیدا کردن کاربرانی که به نوعی مخاطب هدف شما باشند، کاری بسیار دشوار است. اما سامانه پیامکی ایده پردازان این شرایط را برای شما مهیا کرده که با استفاده از آن بتوانید دقیقاً مطابق با نیاز مشتریانتان به آن‌ها پیام دهید. به عبارت ساده تر، شما می‌توانید پیامک ارسالی خود را بر اساس شغل و صنف مورد نظر یا بر اساس جنسیت و سن مشتریان به آن‌ها ارسال کنید.

امکان بهره مندی از منشی پیامکی

ارسال پیامک به مشتریان می‌تواند به دو شکل مختلف انجام گیرد. اول زمانی است که کسب و کار شما علاقه ای به ارتباط دو طرفه ندارد که در این صورت شما فقط می‌توانید ارسال کننده پیامک باشید و مشتری قادر به پاسخگویی نیست. اما در حالت دوم مشتری می‌تواند پاسخ پیامک شما را به شکلی از پیش تعیین شده بدهد. برای مثال کلیک روی یک عدد خاص یا کلیک روی یک لینک، از جمله این موارد هستند. اما گاهی برقراری ارتباط دو طرفه به شکلی است که مخاطب شما نیاز به پاسخگویی دقیق از سوی شما دارد.

امکان ارسال پیامک در حجم انبوه

امکان ارسال پیامک در حجم انبوه

از دیگر مزایای کار با ایده پردازان می‌توانیم به امکان ارسال پیامک انبوه اشاره کنیم. در گذشته چنین قابلیتی وجود نداشت که شما در مدت زمان کوتاهی به حجم بالایی از مخاطبان دسترسی داشته باشید. حتی اگر چنین شرایطی مهیا بود، باید هزینه‌های زیادی برای بهره مندی از آن صرف می‌کردید. اما امروزه با در اختیار داشتن یک دفترچه تلفن و البته پنل کاربری اختصاصی که از سوی ایده پردازان در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید به کمک اتصال به اینترنت و یک دستگاه هوشمند مانند تلفن یا سیستم کامپیوتری، با چند کلیک پیامک مورد نظر خود را به صورت گروهی ارسال کنید.

ارسال هر نوع پیامک

شاید شما تنها به ارسال کردن آدرس اینستاگرام خود برای مشتریان فکر کنید. اما کاربردهای یک سامانه پیامکی بسیار بیش از این موارد است. شما می‌توانید از طریق پیامک‌های مختلف با مشتریان ارتباط بگیرید و به صورت مداوم آن‌ها را با نام برند خود و فعالیت آن درگیر کنید. برای مثال برگزاری یک مسابقه می‌تواند آن‌ها را ترغیب کند که درباره تجارت شما بیشتر بدانند.

بهره مندی از وب سرویس پیامک

تا اینجا به لیست بلندی از قابلیت‌های سامانه پیامکی ایده پردازان اشاره کردیم. اما از دیگر امکانات این سامانه پیامکی می‌توانیم قابلیت وب سرویس آن را نام ببریم. بر این اساس شما می‌توانید سرویس مورد نظر را به سایت یا اپلیکیشن خود متصل کرده و به کمک آن با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید. برای مثال زمانی که یک فروشگاه اینترنتی دارید و سفارش مشتریان را ثبت کرده اید، می‌توانید با اتصال به سایت، مشتریان را از زمان بارگیری سفارش تا زمان ارسال و تحویل به پست باخبر کنید.

در بالا به بسیاری از امکانات سامانه پیامکی ایده پردازان اشاره کردیم و درباره مزایای هر یک برای کسب و کارها سخن گفتیم. شما با خریداری این سامانه بر حسب نیاز خود می‌توانید به یکی از پلن‌های رایگان، نقره‌ای، برنزی یا طلایی دسترسی داشته باشید. هر یک از این پلن‌ها امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند که می‌توانید با مراجعه به سایت ایده پردازان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته فراموش نکنید که شما در هر حالت از پشتیبانی کامل مجموعه در کل روزهای هفته برخوردار خواهید بود. پس از بابت عدم آشنایی با سامانه پیامکی برای ارسال آدرس اینستاگرام یا هر اس ام اس دیگر نگران نباشید.