محتوای تبلیغاتی

معرفی دزدگیر منزل آیومکس

با نصب دزدگیر منزل آیومکس شما می‌توانید امنیت خانه، محیط کار، فروشگاه یا هر مکان دیگری را تا حد زیادی بالا ببرید. امروزه سرقت از منازل به‌شدت افزایش یافته و همه افراد برای بالابردن امنیت خانه خود باید دزدگیر مناسبی نصب کنند. با این کار شما می‌توانید از خدمات بیمه نیز بهره‌مند شوید. در حال […]

با نصب دزدگیر منزل آیومکس شما می‌توانید امنیت خانه، محیط کار، فروشگاه یا هر مکان دیگری را تا حد زیادی بالا ببرید. امروزه سرقت از منازل به‌شدت افزایش یافته و همه افراد برای بالابردن امنیت خانه خود باید دزدگیر مناسبی نصب کنند. با این کار شما می‌توانید از خدمات بیمه نیز بهره‌مند شوید.

در حال حاضر دزدگیرهای زیادی در بازار به‌فروش می‌رسد که هرکدام مزایای خود را دارند اما آیومکس با دارا بودن بیشترین امکانات توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین افراد به ‌خود اختصاص دهد.

دزدگیر منزل آیومکساز آنجایی که خرید بهترین دزدگیر اماکن باعث می‌شود امنیت مکان مورد نظر شما افزایش یابد قصد داریم در ادامه به‌بررسی بهترین برند موجود در بازار بپردازیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا خرید دزدگیر منزل آیومکس پیشنهاد می‌شود؟

دزدگیر اماکن باید از قدرت و حساسیت بالایی برخوردار باشد تا در زمان مناسب بتواند هشدارهای لازم در ارتباط با افزایش دما یا ورود افراد غیرمجاز را به کاربر اطلاع دهد. در کنار این موارد نصب دزدگیر منزل و کارکردن با اپلیکیشن نیز باید آسان باشد تا همه افراد بتوانند از امکانات آن به‌خوبی استفاده کنند.

خرید دزدگیر منزل با هدف کاهش سرقت از اماکن مختلف انجام می‌شود، پس این دستگاه باید از طریق تماس تلفنی، پیامک و همچنین بستر اینترنت هشدارهای لازم را برای کاربر ارسال کند. با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت دزدگیر منزل آیومکس پرکاربردترین دزدگیری است که امروزه در بازار وجود دارد. در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شویم.

دزدگیر اماکن

برقراری ارتباط با کاربر از طریق اینترنت اشیاء

اینترنت اشیاء قابلیتی است که باعث می‌شود تجهیزات و دستگاه‌های مختلف، توانایی اتصال به اینترنت جهانی را پیدا کنند و بتوانند امکانات خود را از طریق اپلیکشن‌های آنلاین به کاربران ارائه دهند. در حال حاضر دزدگیرهای محدودی به این قابلیت مجهز شده‌اند. برای برقراری اتصال به اینترنت در این محصولات، باید از مودم ADSL استفاده شود.

در دزدگیر آیومکس این اتصال از طریق سیم‌کارت موجود در دستگاه، برقرار می‌شود و دیگر نیازی به خریداری مودم نخواهید داشت. از آنجایی که مودم به برق شهری متصل می‌شود در صورت بروز هرگونه قطعی در برق، ارتباط با اپلیکیشن نیز متوقف خواهد شد که این اتفاق عیب بزرگی به‌شمار می‌آید.

این در حالی است که دزدگیر منزل آیومکس اتصال پایدارتری نسبت به سایر تجهیزات دارد. در صورتی که به ‌هر دلیلی ارتباط اینترنتی قطع شد نگران نباشید؛ چراکه هشدارها از طریق پیامک و تماس برای شما ارسال می‌شوند.

دزدگیر اماکن آیومکس

نصب اپلیکشن آیومکس بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب دزدگیر اماکن آیومکس امکان نصب اپلیکیشن آن روی سیستم‌عامل‌های مختلف است. یعنی تفاوتی ندارد موبایل شما اندروید باشد یا IOS در هر صورت می‌توانید آن را به‌راحتی روی گوشی همراه خود نصب کنید. اگر تمایل به نصب اپلیکیشن روی سیستم کامپیوتری خود را دارید باید به شما بگوییم که این برنامه روی سیستم‌عامل ویندوز نیز به‌خوبی اجرا می‌شود. یعنی استفاده از آن در این سیستم‌عامل‌ها کاملا بدون محدودیت است.

بسیاری از افراد قبل از خرید دزدگیر اماکن به این نکته توجه دارند که آیا اپلیکیشن دستگاه قابلیت استفاده آسان را دارد یا خیر؟ اپلیکیشن آیومکس به‌گونه‌ای طراحی شده تا با کاربری ساده و راحت خود، برای همه افراد قابل استفاده باشد.

نصب و راه‌اندازی آسان دزدگیر منزل آیومکس

آیا برای راه‌اندازی آیومکس به کمک تکنسین نیاز دارید؟ در واقع باید گفت طراحی این سیستم امنیتی به‌گونه‌ای است که همه افراد بتوانند با کمترین تجربه در کارهای تاسیساتی، آن را نصب و راه‌اندازی کنند.

آیومکس در 2 مدل با زون‌های بی‌سیم و زون‌های باسیم، وجود دارد که هرکدام نصب مختلفی دارند. همچنین مراحل نصب این سیستم امنیتی شامل راه‌اندازی سخت‌افزاری یا فیزیکی و نرم‌افزاری است. در ادامه به شرح مختصری از این موارد می‌پردازیم‌.

نصب فیزیکی

چه زون‌های بی‌سیم را انتخاب کنید چه زون‌های باسیم، برای نصب باید از دفترچه راهنمای آیومکس کمک بگیرید. لازم به‌ذکر است نصب آیومکس با استفاده از زون‌های بی‌سیم برای افراد می‌تواند راحت‌تر باشد.

در صورت انتخاب زون‌های بی‌سیم لازم است کمی از نحوه سیم‌کشی اصولی و درست اطلاع داشته باشید. ضمن این موارد باید محل مناسبی برای نصب دستگاه و سنسورهای آن نیز پیدا کنید.

تنظیمات نرم‌افرای آیومکس

نصب این اپلیکیشن ساده اما قدرتمند مانند دیگر برنامه‌های موبایل است و شما می‌توانید در حین سفارش، تنظیمات مورد نظر خود را برای تیم پشتیبانی بازگو کنید تا آنها را روی اپلیکیشن اعمال کنند.

لازم به‌ذکر است امکان تغییر این تنظیمات در هر زمانی وجود دارد و با توجه به کاربری ساده محیط این برنامه، بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده کرده یا تغییرات لازم را در آن اعمال کنید.

اپلیکیشن آیومکس

تماس تلفنی یا دستیار صوتی

شما می‌توانید با نصب دزدگیر منزل آیومکس قابلیت دستیار صوتی آن را نیز فعال کنید. با فعال‌سازی این بخش علاوه‌ بر هشدارهای اینترنتی و پیامکی، می‌توانید از تماس تلفنی و هشدار سخن‌گو نیز بهره‌مند شوید.

البته قابلیت هشدار از طریق تماس فوری باعث قطع اتصال اینترنتی شده و در نتیجه آفلاینی دستگاه را به‌دنبال دارد. به‌ همین دلیل نیز به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است. در صورت نیاز می‌توانید این قابلیت را فعال کنید اما با توجه به اینکه هشدارهای اینترنتی و پیامکی در این مسیر کارساز هستند توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از آفلاینی دستگاه این کار را انجام ندهید.

قیمت دزدگیر منزل آیومکس

برای خرید بهترین دزدگیر منزل نباید خیلی به قیمت آن توجه داشته باشید. چراکه هرچه کیفیت و امکانات یک محصول بیشتر باشند، قطعا هزینه آن نیز افزایش می‌یابد. دزدگیر ارزان شاید نتواند به‌خوبی در موقعیت‌های حساس هشدارهای لازم را برای شما ارسال کند در نتیجه استفاده از چنین محصولی می‌تواند کاملا بیهوده باشد.

به‌طور کلی می‌توان گفت قیمت دزدگیر منزل آیومکس با توجه به کارایی آن و همچنین افزایش امنیت خانه یا محیط کار در مقابل خسارت‌های ناشی از سرقت یا آتش‌سوزی مبلغ ناچیزی است.

دزدگیر آیومکس

جمع‌بندی

دزدگیر منزل آیومکس چه ویژگی‌های دارد که باعث شده آن را به‌عنوان بهترین دزدگیر موجود در بازار بشناسیم؟ این سیستم امنیتی با اپلیکیشن قدرتمند و در عین حال کاربری ساده، برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دزدگیر آیومکس علاوه ‌بر داشتن اپلیکیشن قدرتمند که روی سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و ویندوز قابل اجرا است می‌توان به برقراری اتصال به اینترنت از طریق سیم‌کارت و در نتیجه عدم نیاز به نصب مودم اشاره کرد.

همچنین باید گفت این دزدگیر نصب فیزیکی ساده‌ای دارد و افراد با مطالعه دفترچه راهنما یا تماشای فیلم آموزشی می‌توانند به‌راحتی و با کمترین میزان دانش در زمینه تاسیسات فنی آن را نصب کنند.

salb-techna