5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد

5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد و با نگاهی عمیق نیاز به بررسی دارند. ما در این مطلب سعی داریم شما را با این 5 سایت برتر آشنا سازیم و بررسی خود را نسبت به آنها با شما به اشتراک بگذاریم. هر کدام از این موارد به نحوی خاص روند […]

5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد و با نگاهی عمیق نیاز به بررسی دارند. ما در این مطلب سعی داریم شما را با این 5 سایت برتر آشنا سازیم و بررسی خود را نسبت به آنها با شما به اشتراک بگذاریم. هر کدام از این موارد به نحوی خاص روند کار با تکنولوژی را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. به خاطر داشته باشید که کار با این سایت ها نه تنها سطح اطلاعات عمومی افراد را افزایش می دهد، بلکه کار با انواع تکنولوژی، سیستم عامل ها و … را نیز برایشان راحت تر خواهد کرد.

سایت کامپیوتر ویکلی بهترین سایت در زمینه آی تی و تکنولوژی

سایت هایی که در زمینه آی تی و تکنولوژی فعالیت می کنند بسیار هدفمند طراحی می شوند. اولین آیتم موجود در لیست 5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد، مربوط به کامپیوتر ویکلی یا Computer weekly است. یکی از بخش های مهم این سایت جدیدترین اخبار در خصوص گجت های جدید و فناوری های روز دنیا می باشد. این سایت یک رسانه فناوری پیشرو در اینترنت نیز محسوب می شود. در این وب سایت یک سری مقالات و اخبار در خصوص پرتال های امنیتی و آخرین محصولات فناوری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله دیگر فعالیت های این مجموعه می توان به آنالیز گجت های جدید و تکنولوژی های آینده اشاره کرد.  سایت computerweekly به دلیل انتشار مطالب با کیفیت در کل دنیا بسیار طرفدار دارد به طوری که اخرین اخبار در خصوص روند فناوری در این سایت عرضه می شود.

بهترین سایت در زمینه هک و لایه های امنیتی

دومین مورد قرار گرفته در لیست 5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد، مربوط به The Hacker News است. د هکر نیوز جدیدترین اطلاعات در زمینه هک و تکنولوژی های مربوط به آن را منتشر می کند. تمرکز این مجموعه بر روی اخبار مرتبط با دنیای امنیت شبکه و هک می باشد. سرعت عمل عالی در انتشار مطالب همراه با خطرات و جدید ترین راه حل ها از جمله سایر فعالیت های این مجموعه به حساب می آیند. به عنوان یک منبع خبر غیر مستقل، این مجموعه توانسته نظارت خوبی بر روی دنیای امنیت شبکه داشته باشد. در نتیجه، افراد متخصص و علاقه مند به دنیای امنیت شبکه، از خدمات این مجموعه استفاده می نمایند. کارشناسان این مجموعه معتقد هستند که اطلاعات جدید و اخبار، برای فعالان حوزه امنیت شبکه اهمیت زیادی دارد. به همین علت هم THN همواره در حال ارائه اخبار به روز و جدید می باشد.

سایت orcacore پکیج کاملی از دوره های مرتبط با تکنولوژی

سومین سایتی که در لیست 5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد قرار می گیرد، مربوط به Orcacore است. اکثر فعالان حوزه تکنولوژی با این سایت آشنایی کامل دارند. ارائه مباحث آموزشی مربوط به لینوکس، امنیت و ویندوز از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده توسط مجموعه Orcacore به حساب می آید. Orcacore یک سایت آموزشی است. همه مباحث ارائه شده در این وب سایت، ترفند های کلیدی هستند که می توانند روند کار با سیستم عامل های مختلف را ساده تر سازند. همه تمرکز تیم فنی این مجموعه بر ارائه آموزش های کوتاه، خلاصه و رایگان می باشد. همین مسئله هم باعث شده تا کاربران نسبت به استفاده از خدمات آن علاقه زیادی نشان دهند.

فرقی ندارد که شما با سیستم عامل لینوکس کار می کنید یا اینکه در دسته کاربران ویندوزی قرار می گیرید، در هر صورت Orcacore نکات و ترفند هایی را برایتان آماده کرده است که تا به امروز مثالش را ندیده اید! این مجموعه برای اولین بار در سال 2021 توسط کارشناسان آی تی راه اندازی شد. هر کدام از کارشناسان این مجموعه، در یک حوزه خاص تخصص داشته و تلاش کردند تا خدماتشان را به نحوی در اختیار کاربران نهایی قرار دهند. ماموریت اصلی Orcacore، به سه قسمت مهم تقسیم می شود: آموزش لینوکس، آموزش ویندوز و آموزش امنیت. مسلما هر کدام از این مباحث آموزشی به نحوی خاص زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده و می توانند فعالیت آنها در دنیای اینترنت را بهبود ببخشند.

این مجموعه تا به امروز کاربران راضی زیادی داشته و همواره در حال گسترش خدمات و آماده سازی مباحث آموزشی جدید تر می باشد. پس، اگر شما هم به دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، با خیال راحت می توانید محتوای Orcacore را مورد بررسی قرار دهید.

Orcacore

بررسی اخبار دنیای هوش مصنوعی با AInews

چهارمین مورد از 5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد، به AInew اشاره می کند. دنیای هوش مصنوعی در مقایسه با چند سال پیش، اخیرا تحولات زیادی را به خود دیده است. هوش مصنوعی در زندگی بسیاری از افراد ورود کرده و همین مسئله هم باعث شده تا مردم نسبت به آن کنجکاوی زیادی نشان دهند. در سایت artificial intelligence داده و اطلاعات داغ و دست اول در مورد هوش مصنوعی ارائه می شود.

این سایت توانسته هوش مصنوعی را از ابعاد مختلف بررسی نماید و تا حد زیادی موفق ظاهر شده است. در صورتی که به دنبال یک سایت کامل در زمینه هوش مصنوعی هستید artificial intelligence بهترین است. جالب است بدانید که این سایت برنامه های آینده و Event های مهم دنیای هوش مصنوعی را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

AnsonAlex و بررسی ترفند های مک!

در نهایت، آخرین مورد از 5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد، مربوط به AnsonAlex است. این سایت ترفند های مهم دنیای مکینتاش را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. ترفند ها و مباحث آموزشی رایگان، در دو قابل ویدئو و متن در این وب سایت منتشر شده اند. از جمله مهم ترین مباحثی که توسط این مجموعه پوشش داده می شوند می توان به MacOs، IOS، برنامه های گوگل، ابزار های افزایش بازدهی، شبکه های اجتماعی، برنامه های موبایلی و راه حل باگ های مختلف اشاره کرد.

5 سایت برتری که هر طرفدار تکنولوژی به آن نیاز دارد

جالب است بدانید که اکثر مباحث آموزشی قرار گرفته در این وب سایت، یک لینک یوتیوب را در خود جای داده اند. با کلیک بر روی لینک های مذکور، کاربران می توانند مبحث آموزشی مد نظرشان را به صورت ویدئویی هم مشاهده نمایند. پس، اگر شما هم از جمله کاربران مک هستید، استفاده از مباحث آموزشی این سایت نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.