آگهی

هاست مناسب برای سایت های وردپرسی و فروشگاهی چیست؟

انتخاب بهترین هاست وردپرس یکی از اولین و دشوارترین گام‌ها برای راه‌اندازی سایت است. انتخاب بهترین هاست برای سایت فروشگاهی وردپرسی یا سایت‌های شرکتی، باید با وسواس بسیار بالا انجام شود؛ چراکه تاثیر مستقیم بر سرعت سایت و میزان رضایت کاربران از بازدید سایت دارد. در ادامه نکات مهم خرید هاست وردپرس را بررسی می‌کنیم […]

انتخاب بهترین هاست وردپرس یکی از اولین و دشوارترین گام‌ها برای راه‌اندازی سایت است. انتخاب بهترین هاست برای سایت فروشگاهی وردپرسی یا سایت‌های شرکتی، باید با وسواس بسیار بالا انجام شود؛ چراکه تاثیر مستقیم بر سرعت سایت و میزان رضایت کاربران از بازدید سایت دارد. در ادامه نکات مهم خرید هاست وردپرس را بررسی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را برای سایت خود داشته باشید.

در پایان نیز یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست در ایران را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت خرید خود را از این مجموعه انجام دهید. اگر مراحل اولیه راه‌اندازی سایت را پشت سر می‌گذارید، پیش از اقدام برای خرید هاست، ادامه این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

فضای کافی برای ذخیره‌ اطلاعات؛ یکی از ویژگی‌های اساسی هاست وردپرس

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید بهترین هاست وردپرس باید به آن توجه کنید، فضای هارد هاست است. سایت‌های وردپرسی خصوصا از نوع فروشگاهی، اطلاعات بسیاری دارند که باید در فضایی با ظرفیت کافی ذخیره شوند. درصورتی‌که شرکت هاستینگ فضای کافی در اختیار شما قرار ندهد، مسلما بارگذاری اطلاعات در سایت شما با کندی انجام می‌شود و تاثیر منفی بر تجربه کاربران حین بازدید از سایت خواهد داشت.

این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر فضای هاست بیشتر باشد، قیمت هاست نیز بیشتر خواهد شد؛ البته اگر سرعت لود بالای سایت برایتان اهمیت دارد، این هزینه را می‌توانید نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.

پهنای باند کافی؛ نیاز اصلی هاست وردپرس برای سایت‌های پربازدید

پهنای باند ظرفیت هاست برای انتقال اطلاعات در یک بازه زمانی خاص را مشخص می‌کند. زمانی که یک هاست پهنای باند کافی برای ارائه سرویس هم‌زمان به همه کاربران را نداشته باشد، سایت از دسترس خارج می‌شود؛ مسلما شما نمی‌خواهید بازدیدکنندگان برای ورود به سایت شما دچار چنین مشکلی شوند؛ بنابراین هنگام خرید هاست وردپرس ، حتما میزان پهنای باند آن را متناسب با ترافیک سایت خود انتخاب کنید.

معمولا هاست‌های اختصاصی پهنای باند بیشتری را نسبت به هاست اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ البته میزان پهنای باند هاست اشتراکی برای برخی از کسب‌وکارها کفایت می‌کند.

مدیریت آسان هاست وردپرس با سیستم‌عامل و کنترل‌پنل مناسب

نوع سیستم‌عامل و کنترل‌پنلی که برای مدیریت هاست در نظر گرفته می‌شود، یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین هاست وردپرس است. درصورتی‌که برای خرید هاست لینوکس اقدام می‌کنید، باید از به‌روز بودن سیستم‌عامل و مناسب بودن کنترل پنل آن اطمینان پیدا کنید.

معمولا انواع هاست با کنترل‌پنل‌های محبوب سی‌پنل و دایرکت ادمین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند؛ بااین‌حال، سی‌پنل به دلیل کاربری بسیار آسان و امکانات کاربردی‌تر، طرفداران بیشتری دارد.

خرید هاست پرسرعت وردپرس برای افزایش رضایت کاربران

نوع سرویس هاست وردپرس، بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید بر سرعت سایت تاثیر می‌گذارد. سرعتی که هاست برای آپلود و دریافت اطلاعات از سایت فراهم می‌کند، تاثیر مستقیم بر تجربه کاربری خوب و کسب رتبه‌های بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو خواهد داشت.

برای این که سایت وردپرسی شما سرعت بالایی داشته باشد، توصیه می‌کنیم هاست بهینه‌شده برای وردپرس را خریداری کنید. با خرید هاست پرسرعت وردپرس، نگرانی بابت سرعت پردازش اطلاعات در سایت خود نخواهید داشت.

امنیت؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس فقط زمانی «بهترین» خواهد بود که از امنیت بالایی برخوردار باشد. امنیت هاست یکی از مواردی است که مستقیما به شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاست بستگی دارد؛ امنیت هاست توسط تیم مانیتورینگ شرکت‌های هاستینگ تامین خواهد شد تا از هک شدن اطلاعات و نفوذ ویروس و بدافزارها به هاست جلوگیری شود.

علاوه‌بر این، بهترین هاست وردپرس باید به گواهینامه‌های SSL و فایروال مجهز باشد. امنیت هاست برای همه سایت‌ها اهمیت دارد؛ بااین‌حال اگر سایت شما داده‌های امنیتی یا اطلاعات مالی مهمی دارد، به امنیت هاست توجه بیشتری داشته باشید.

آپتایم بالا؛ مهم‌ترین نکته هنگام خرید هاست وردپرس

بهترین هاست برای سایت فروشگاهی و شرکتی وردپرسی باید آپ‌تایم (Uptime) بالایی داشته باشد. آپتایم در واقع مدت زمان فعال بودن سایت و در دسترس بودن آن را نشان می‌دهد. بهترین هاست وردپرس باید آپتایم بالای ۹۷ درصد تا ۹۹ درصد داشته باشد. اگر عدد آپتایم هاست سایت شما کمتر از ۹۷ درصد است، توصیه می‌کنیم سریعا برای تغییر شرکت هاستینگ خود اقدام کنید. آپتایم پایین تاثیر بسیار منفی بر کسب نتیجه سئو دارد.

پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های WordPress در هاست وردپرسی

برای این که سایت وردپرسی در طول زمان عملکرد خوبی داشته باشد، نیاز به آپدیت دائمی دارد. به‌روزرسانی سایت علاوه‌بر بهبود عملکرد، تاثیر مثبتی بر امنیت آن نیز دارد. اگر از هاست وردپرس استفاده کنید، به‌روزرسانی خودکار بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و سایت همیشه به آخرین نسخه از وردپرس مجهز خواهد بود.

بکاپ‌گیری منظم؛ ویژگی بهترین هاست برای سایت فروشگاهی و شرکتی وردپرسی

اطلاعات و داده‌های روی هاست اهمیت بسیار بالایی دارد؛ بنابراین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ موظفند که از داده‌های روی هاست بکاپ بگیرند. اگر هاست وردپرس را از شرکتی تهیه کنید که پشتیبان‌گیری را به‌طورمنظم انجام نمی‌دهد، در صورت از دست دادن اطلاعات بنا به هر دلیلی، به هیچ دیتایی دسترسی نخواهید داشت. به دلیل اهمیت بالای این موضوع هنگام انتخاب بهترین هاست وردپرس، از بکاپ‌گیری منظم در بازه‌های زمانی کوتاه توسط شرکت هاستینگ اطمینان پیدا کنید.

خرید هاست وردپرس از برتینا با آپ‌تایم ۹۹.۹ درصد!

در این مطلب درباره ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس صحبت کردیم. هنگام خرید بهترین هاست برای سایت فروشگاهی و شرکتی وردپرسی، باید توجه کنید که شرکت هاستینگ موارد گفته‌شده در این مطلب از جمله تامین امنیت هاست، آپتایم بالا، بکاپ‌گیری منظم و سایر موارد را رعایت کند.

برتینا یکی از شرکت‌های نام‌آشنا در حوزه عرضه خدمات مربوط به هاستینگ است. هاست وردپرس برتینا برای انواع وبسایت‌های وردپرسی بهینه شده است و با در نظر گرفتن ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سرعت و عملکرد بسیار بالایی را به سایت‌ وردپرسی شما می‌بخشد. علاوه‌بر این، برتینا سرویس هاست وردپرس را با پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و آپتایم ۹۹.۹٪ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مشاهده سرویس‌های هاستینگ برتینا به سایت این مجموعه با آدرس bertina.ir سر بزنید و هاست موردنظر خود را به‌صورت‌مستقیم از سایت خریداری کنید.

salb-techna