هوش مصنوعی امارات در ۲۰۲۴ پیشتاز در منطقه

آیا می‌دانید که هوش مصنوعی امارات در حال رقابت با کشورهای سطح اول جهان است؟ استفاده از هوش مصنوعی حدود ۳ میلیارد دلار در هزینه‌های دولت امارات صرفه جویی کرده و ۹۶ میلیارد دلار تولید ناخالص دولتی را افزایش داده است. اولین کشوری که در منطقه غرب آسیا از هوش مصنوعی استفاده و از آن […]

آیا می‌دانید که هوش مصنوعی امارات در حال رقابت با کشورهای سطح اول جهان است؟ استفاده از هوش مصنوعی حدود ۳ میلیارد دلار در هزینه‌های دولت امارات صرفه جویی کرده و ۹۶ میلیارد دلار تولید ناخالص دولتی را افزایش داده است.

اولین کشوری که در منطقه غرب آسیا از هوش مصنوعی استفاده و از آن رونمایی کرد، کشور امارات است. ربات‌ها و هوش مصنوعی در عین حالی که به پیشرفت زندگی انسان سرعت می‌بخشند و مزایای فراوانی دارند، ترسناک نیز هستند. کشور امارات برای این حوزه از دانش سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است.

انواع هوش مصنوعی امارات

امروزه جهان از جنبه جنگ‌های فیزیکی خارج شده و به دنبال این است که با کمک تکنولوژی‌های نوین فعالیت انسان را به حداقل برساند. کشور امارات نیز از جمله کشورهایی است که وارد این حوزه از پیشرفت شده و در صدد این است که سرویس‌های خود را ارتقا دهد.

هوش مصنوعی محدود به یک رشته خاص نیست و ابعاد مختلفی همچون صنعت گردشگری، پزشکی و حوزه‌های خدماتی را در برمی‌گیرد. تنوع استفاده از هوش مصنوعی در کشور امارات بالا است و شما می‌توانید جالب‌ترین نوآوری‌های بشر را مشاهده کنید.

خرید خانه در دبی با هوش مصنوعی

موزه آینده امارات

آیا فکر می‌کردید که هوش مصنوعی در صنعت گردشگری و موزه استفاده نمی‌شود؟ ماهیت تمامی موزه‌ها بر این مبنا است که شما را به گذشته می‌برد تا حس و حال آن زمان را درک کنید؛ اما موزه آینده با هوش مصنوعی اینجاست تا فلسفه موزه را تغییر دهد.

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی دبی که توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، موزه آینده است. در این موزه شما سفری هیجان انگیز به آینده خواهید داشت. این سفر قدرت تکنولوژی و هوش مصنوعی امارات را به رخ بشر می‌کشد و شما کشور خود را در پیشرفته‌ترین حالت ممکن در چند سال آینده مشاهده می‌کنید.

هدف از تأسیس این موزه به تصویر کشیدن ایده‌ها و نوآوری‌های آینده است که عموم مردم می‌توانند به عنوان یک محقق یا توریست از آن بازدید کنند. موزه آینده با ماهیت یک مرکز آموزشی این اجازه را به مخاطب می‌دهد تا اطلاعات خود را درباره آینده افزایش دهد و تکنولوژی‌های جدید را لمس کند.

انرژی حمل و نقل، رباتیک، امکانات فضانوردی و دستگاه‌های درمانی بخش‌های مختلف موزه آینده را تشکیل می‌دهند. برگزاری کلاس‌های آموزشی این موزه یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توانید مهارت خود را در رابطه با هوش مصنوعی امارات بالا ببرید.

هتل روزمونت امارات

اگر به دنبال تجربه‌های متفاوت و حیرت‌زده شدن هستید، حتماً برای یک‌بار هم که شده در هتل روزمونت دبی اقامت داشته باشید. این هتل یکی از خارق‌العاده‌ترین ساخته‌های کشور امارات است که اغلب تماشاگران خود را شگفت‌زده می‌کند.

هتل روزمونت متشکل از ۲ برج ۴۷ طبقه‌ای است که کنار همدیگر از جنگل استوایی و استخر شیشه‌ای معلق در زمین و آسمان تشکیل شده است و یک ساحل اختصاصی دارد. به نظر شما جا به جایی چمدان‌ها و وسیله‌های مسافران در این هتل با چه چیزی انجام می‌شود؟

در هتل روزمونت از آخرین سطح تکنولوژی برای جا به جایی چمدان‌ها استفاده می‌کنند. برای این موضوع با هوش مصنوعی امارات ربات‌هایی طراحی شده است که تمامی وسایل شما را تا اتاق مورد نظر حمل می‌کنند. یکی دیگر از امکانات حیرت‌آور این هتل، شبیه‌سازی باران است.

در یک منطقه از هتل روزمونت جنگل استوایی ساخته شده است که باران آن را با هوش مصنوعی امارات و تکنولوژی روز دنیا شبیه سازی کرده‌اند، به‌طوری‌که باران می‌بارد؛ اما شما را خیس نمی‌کند! صفر تا صد امکانات این هتل لوکس شگفت‌انگیز است و نمونه مشابهی در جهان ندارد.

شرکت حوزه هوش مصنوعی در دبی از ورود میهمانان هتل روزمونت استقبال بی‌نظیری انجام می‌دهد. در بدو ورود، تصاویر دیجیتالی ۳ بعدی از جنگل و آکواریوم‌های مختلف در هتل نمایان می‌شود که گویی در جنگل قدم برمی‌دارید یا در اعماق دریا شنا می‌کنید.

رستوران‌های بین‌المللی، سالن‌های بدنسازی مدرن، سالن بولینگ حرفه‌ای، سینماهای چندبعدی، کافی شاپ‌ها، استخر کودکان و بزرگسالان، سالن‌های مذاکرات و کنفرانس‌های کاری نمونه‌ای از دیگر امکانات هتل روزمونت هستند.

تاکسی‌های پرنده امارات

آیا تا به ‌حال کلمه تاکسی پرنده به گوشتان خورده است؟ در جهان مدرن امروز، هوش مصنوعی امارات این امکان را برای دانشمندان فراهم کرده است تا تاکسی‌های پرنده تولید کنند. این تکنولوژی، علمی تکرار نشدنی است که روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و متوقف نمی‌شود.

تاکسی‌های پرنده از جمله فناوری‌های مصنوعی است که فعالیت آن به زودی در دبی آغاز می‌شود. به نظر کشور اصلی سازنده تاکسی‌های پرنده چه کشوری است؟ این تاکسی‌ها ساخته شرکت‌های چینی هستند که اولین خریدار آن امارات است. ویژگی‌های تاکسی پرنده با نام Ehang 184 تکرار نشدنی هستند که عبارت‌اند از:

  • طول این تاکسی‌ها ۳.۹ متر و ارتفاع آن‌ها ۱.۶ متر است.
  • توانایی جا به جایی ۱۰۰ کیلو بار را دارند.
  • دارای ۴ تا ۸ بازو چهار پره هستند.
  • کارکرد آن‌ها با باتری است.
  • بعد از ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شوند و حداکثر ۳۰ دقیقه پرواز می‌کنند.
  • سرعت این تاکسی‌ها پرنده ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت است.

در حال حاضر زیر ساخت‌های تاکسی‌های پرنده در خیابان‌های عمومی و فرودگاه‌ها در حال اجرا است و این هوش مصنوعی امارات از سال ۲۰۲۶ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. اولین ایستگاه تاکسی‌های پرنده در فرودگاه بین‌المللی دبی راه‌اندازی می‌شود.

ربات هوش مصنوعی فرودگاه امارات

به نظر شما یک ربات هوش مصنوعی در فرودگاه چه کاربردی دارد؟ کشور امارات به دنبال این است که بیشترین بهره از هوش مصنوعی را در مراکز و خدمات خود ببرد و فرودگاه‌ها نیز از این بهره بی‌نصیب نمانده‌اند. یکی از نخستین فرودگاه‌هایی که از ربات برای خدمات رسانی به مسافران استفاده می‌کنند، فرودگاه دبی است.

این ربات مسلط به ۶ زبان دنیا است که با نام مستعار سارا پذیرش مسافران هوایی را انجام می‌دهد. اسکن گذرنامه‌ها، تطبیق چهره مسافران با عکس‌هایشان، اطلاع رسانی درباره ساعت پرواز و میزان دمای هوا از جمله خدمات این ربات هستند.

خدمات ربات‌های هوش مصنوعی امارات با لمس دکمه توسط مسافر به پایان می‌رسد و در مرحله آخر کارت پرواز برای آنها صادر می‌شود. در نهایت کارت پرواز برای مسافران ایمیل شده یا به شماره تلفن آن‌ها ارسال می‌گردد.

کافه رباتیک‌های امارات

یکی دیگر از هوش مصنوعی امارات که توسط اغلب توریست‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد، کافه رباتیک برای سفارش قهوه و انواع کافئین است. این ربات‌های کافه‌چی در یکی از کافه‌های دبی به نام روبوکافه مشغول به فعالیت هستند.

در روبوکافه از سه ربات برای خدمات‌دهی استفاده می‌شود. یکی از ربات‌ها به عنوان مدیر کافه، دیگری به عنوان مسئول بار و یکی دیگر از ربات‌ها مسئولیت آبمیوه‌گیری را بر عهده دارند. جا به جایی سفارش‌ها تا میز مشتری نیز به عهده ربات هوش مصنوعی است.

حضور این ربات‌ها باعث رونق کسب و کار کافه‌های دبی شده است؛ زیرا اغلب توریست به‌خاطر کنجکاوی که دارند، به این کافه‌ها مراجعه می‌کنند. سرعت آماده سازی سفارش‌ها به بهترین نحو نیز یکی دیگر از مزایای ربات‌های کافه‌چی با هوش مصنوعی امارات است.

هوش مصنوعی امارات

ربوتاکسی‌های هوشمند امارات

درباره ربوتاکسی‌های دبی چه چیزی می‌دانید؟ در تکنولوژی‌های امروزی، بشر به ساخت تاکسی‌هایی پی برده است که بدون راننده عمل می‌کنند. این تاکسی‌ها در افزایش تعداد توریست‌ها نیز تأثیر زیادی داشته است. طراحی و ساخت این نسل جدید تاکسی توسط شرکت خودروسازی کروز انجام شده است.

ربوتاکسی‌ها بدون برق عمل می‌کنند و فاقد فرمان، موتور و پدال هستند. ظرفیت این تاکسی‌ها ۴ نفر است و ظاهری مشابه ون‌های شاسی بلند دارند. سرعت این تاکسی‌های هوش مصنوعی امارات مطابق با سرعت بزرگراه‌ها است و درب‌های کشویی دارند.

بدون شک استفاده از این تکنولوژی تحولی بزرگ در صنعت گردشگری امارات رقم خواهد زد. ربوتاکسی‌های هوشمند در پایان سال ۲۰۲۳ در فاز آزمایشی هستند و روند تاکسیرانی خود را بدون مسافر انجام می‌دهند. بعد از تأیید نهایی از سال ۲۰۲۴ این تکنولوژی شروع به کار می‌کند.

آتش‌نشانی‌های هوشمند امارات

با افزایش جمعیت کشور امارات و ترافیک‌های سنگینی که در آن شکل می‌گیرد، ممکن است که عده‌ای از افراد نگران این باشند که در صورت بروز حوادث و آتش گرفتگی ساختمان‌ها، چگونه امداد رسانی انجام می‌شود؟ به لطف هوش مصنوعی امارات دیگر نگرانی‌های معمول حوادث آتش سوزی در این کشور وجود ندارد.

برای خاموش کردن آتش سوزی آسمان‌خراش‌های دبی از شیوه‌های منحصر به فردی استفاده می‌کنند که با ربات آتش‌نشان‌های هوشمند در دبی شناخته می‌شوند. در صورت نزدیکی محل حادثه به دریا از جت اسکی‌های هوشمند برای اطفا حریق استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از تکنولوژی‌های آتش‌نشانی برای رسیدن به طبقات بالای ساختمان‌ها، جت پک‌های ۳۵ هزاردلاری است. توپ‌های آبی نیز در مواقعی استفاده می‌شود که امکان نزدیک شدن به محل حادثه وجود ندارد. در مواقعی که ترافیک سنگین جریان داشته باشد، از خودروهایی که قابلیت عبور از ترافیک با افزایش ارتفاع دارند، استفاده می‌کنند.

ربات‌های انسان‌نمای امارات

هوش مصنوعی امارات به سرعت در حال پیشروی و توسعه است؛ به همین دلیل شاهد ربات‌هایی هستیم که شباهت بسیاری با انسان‌ها دارند. امارات که در استفاده از هوش مصنوعی پیشران است، در استفاده از این ربات‌های انسان‌نما در امور مختلف بهره می‌برد.

به تازگی شاهد معرفی ربات پلیس در امارات بوده‌ایم. ربات پلیس قابلیت ضبط ویدئو و توانایی تشخیص چهره با دوربینی که روی سرش نصب شده است، دارد. طبق اخبار اعلام شده تا سال ۲۰۳۰ ربات‌های پلیس جایگزین انسان‌ها خواهند شد و این نشان از قدرت هوش مصنوعی امارات دارد.

استفاده از تکنولوژی‌های مدرن گاهی اوقات ترسناک به نظر می‌رسد؛ زیرا به اطلاعات و خریم شخصی انسان‌ها به راحتی دسترسی پیدا می‌کنند. علی رغم این ترسی که وجود دارد، کمک بسیاری در برقراری نظم و امنیت، کاهش جرم و جنایت می‌کند.

پارک خورشیدی امارات

یکی از برنامه‌های مهم که با هوش مصنوعی امارات به وقوع می‌پیوندد، پارک خورشیدی است. این پارک خورشیدی نقش مبدل خورشیدی را در تأمین انرژی‌های اصلی این کشور انجام می‌دهد. پارک خورشیدی امارات وسعتی نزدیک به ۲۱۵ کیلومتر دارد.

این پارک خورشیدی ۲۶۰ متری تا سال ۲۰۵۰ به عنوان منبع اصلی تأمین انرژی دبی محسوب می‌شود. میزان استفاده از این پارک خورشیدی در سال ۲۰۲۰، ۷ درصد بوده است. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، میزان استفاده از انرژی آن را در سال ۲۰۵۰ به ۷۵ درصد تخمین زده‌اند.

شهر شبیه‌سازی‌شده امارات

یکی دیگر از برنامه‌های جالب هوش مصنوعی امارات، شهر شبیه‌سازی‌شده فضایی است. در این شهر زندگی در کره مریخ شبیه سازی می‌شود تا به شباهت زندگی روی زمین با زندگی در مریخ پی ببرند.

برای این تکنولوژی حدود ۱۳۵ میلیون دلار سرمایه در نظر گرفته شده است که مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد. میزان مساحت این شهر حدود ۱۷.۵ هکتار است که ایده‌های نوینی در آنجا پیاده سازی می‌شود.

ربات‌های جایگزین پیک امارات

به نظر شما امکان استفاده از ربات به عنوان پیک وجود دارد؟ در سال‌های اخیر درصد استفاده از فضای آنلاین خرید و سفارش مجازی افزایش چشمگیری داشته است. امارات که در تلاش است با کمک تکنولوژی‌ به بهترین نحو خدمات رسانی خور را انجام دهد، از ربات‌های جایگزین پیک هوش مصنوعی امارات استفاده کرد.

این ربات‌ها به ارتقا حریم خصوصی افراد کمک بسیاری می‌کنند و با هدفهای خاصی طراحی شده‌اند. برای پیگیری لحظه‌ای محصولاتی که توسط ربات‌ها جا به جا می‌شوند، اپلیکیشن‌هایی طراحی شده است که استفاده از این ربات‌ها را به راحتی امکان پذیر می‌کند.

شرکت  حوزه هوش مصنوعی در دبی

ربات‌های آشپز امارات

هوش مصنوعی امارات از ورود به هیچ عرصه‌ای دریغ نکرده است. یکی دیگر از شگفتی‌های تکنولوژی در دبی بازوهای آشپز است که با کمک هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین ابداع شده است. این بازوی رباتیک با نام فلیپی در رستوران ویمپی فعالیت خود را شروع کرده است.

بازوهای آشپز توانایی فعالیت زیاد بدون استراحت را دارند. عمده فعالیت این ربات‌ها در رستوران‌های فست‌فودی است که به راحتی کارهای آماده سازی سفارش را انجام می‌دهند و به سریع‌تر طی شدن روند کمک خوبی کرده‌اند. ترجیحات مشتریان نیز در سفارش غذاهای خود با استفاده از ربات‌های آشپز لحاظ می‌شود.

کاربرد هوش مصنوعی امارات در زندگی

امروزه زندگی بشر با هوش مصنوعی آمیخته شده است و هر لحظه نوآوری‌های جدید پا به میدان می‌گذارد. این موضوع به طور ملموسی زندگی انسان را دچار تحولات بزرگی کرده است. هوش مصنوعی در دومینیکا نیز رواج دارد.

این تغییرات نشان دهنده این است که نه تنها هوش مصنوعی در تغییرات مشاغل مختلف، صنایع و زندگی اجتماعی تأثیرگذار است؛ بلکه می‌تواند چالش‌های بزرگ زندگی مانند تغییرات جوی هوا و حفاظت از منابع را به خوبی مدیریت کند.

از بارزترین ویژگی‌های هوش مصنوعی امارات می‌توان به تصمیمات بی‌طرفانه بدون دخالت احساسات، قدرت تحلیل و تصمیم گیری، عدم خستگی، دردسترس‌بودن، کاهش خطای انسانی، دستیار برای انجام تمامی کارها و حذف ریسک در شرایط امنیتی اشاره کرد. به طور جزئی‌تر نیز کاربرد هوش مصنوعی در جامعه مشخص است.

کاربرد هوش مصنوعی در کامپیوتر

قطعاً این موضوع را می‌دانید که یکی از عوامل گسترش شبکه‌ها و حجم داده‌ها در دنیای امروزی، هوش مصنوعی است. گاهی اوقات استفاده از دستگاه‌های مختلف، اطلاعات متفاوت، تعدد نیروی کار و تجهیزات مختلف باعث سردرگمی نیروهای انسانی می‌شود؛ اما بهره گیری از هوش مصنوعی این موضوع را مدیریت می‌کند.

هوش مصنوعی امارات در شناسایی مشکلات ساختاری کامپیوتر و ناهنجاری‌های شبکه به خوبی عمل می‌کند و هزینه‌های مدیریت شبکه را کاهش می‌دهد. از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی در کامپیوتر می‌توان به مستقر کردن شبکه‌های اینترنتی، تنظیم پهنای باند شبکه و ردیابی سرور اشاره کرد.

کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که ربات‌های هوش مصنوعی در آن تحولی شگرف ایجاد می‌کنند، حوزه پزشکی و مراقبت‌های ویژه است. اولین شهروند اماراتی که با استفاده از ربات‌های پزشکی برای جراحی‌های بزرگ آموزش دیده است، دکتر یاسر سعیدی است.

ربات‌های پزشکی تأثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت در حین عمل، کاهش جراحی‌های ناموفق و خطا داشته است. با کمک هوش مصنوعی امارات و بازوهای رباتیک پزشکی جراحی‌های پیچیده انجام می‌شود و نتایج موفقیت‌آمیزی به دنبال خواهد داشت. از دیگر مزایای این آن روند بهبودی سریع و کاهش خون از دست رفته است.

کاربرد هوش مصنوعی در صنایع

تأثیرگذاری هوش مصنوعی در صنایع مختلف جهان انکارناپذیر است و به افزایش امنیت، سرعت، دقت، اتوماسیون و کاهش مصرف انرژی منجر شده است. طبق گزارش‌هایی که وجود دارد، کارخانه‌ها و صنایع تولیدی که از هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند، بهره‌وری بهتری داشته‌اند.

کاربرد هوش مصنوعی در اقتصاد

به نظر شما هوش مصنوعی امارات در رشد اقتصاد تأثیر دارد؟ پیش‌بینی‌های تا سال ۲۰۳۰ انجام شده است که اقتصاد امارات به رشد ۲۰ تریلیون دلاری برسد. رشد اقتصاد خاورمیانه نیز تا ۳۲۰ میلیارد تخمین زده شده است. تأثیر هوش مصنوعی در نقاط مختلف اقتصاد محسوس است.

کاربرد هوش مصنوعی در برنامه نویسی

با پیشرفت همه‌جانبه‌ای که با هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های نوین به دست آمده است، پیشرفت برنامه نویسی با این علم نیز دور از انتظار نیست. شناسایی و حال باگ کدهای برنامه نویسی راحت‌تر از قبل انجام خواهد شد. این سیستم توانایی مدیریت مستقل بر توسعه نرم افزار و اجرای آن را دارد.

هوش مصنوعی امارات در 2024 پیشتاز در منطقه

کاربرد هوش مصنوعی در سئو

احتمالاً این موضوع را می‌دانید که رتبه بندی سایت‌های گوگل بر اساس نتایج و تجربه کاربران انجام می‌شود. هوش مصنوعی امارات با تحلیل رفتارهای مخاطبان به تجربه مثبت و منفی آن‌ها پی برده و سایت‌های مختلف را امتیازدهی می‌کند.

با استفاده از ابزارهای سئو هوش مصنوعی راحت‌تر می‌توان رفتار کاربران را بررسی کرد. نمونه‌ای دیگر از کاربرد هوش مصنوعی در سئو پردازش تصاویر، صداگذاری، تحلیل فایل‌های صوتی و ویدئویی، رتبه بندی صفحات گوگل و شناسایی اصالت محتوا است.

کاربرد هوش مصنوعی در حمل و نقل

یکی از شرکت‌های پیشران در استفاده از هوش مصنوعی امارات برای مدیریت حمل و نقل، شرکت دی جی ورلد است. این شرکت برای آسان‌سازی تحویل‌های پستی از کامیون‌ها و ربات‌های کوچک استفاده می‌کند. به نظر شما برای صحنه‌های جرم تصادف چه تدابیری اندیشیده است؟

سگ رباتیک داینامیک نمونه‌ای دیگر از هوش مصنوعی در حوزه حمل و نقل است که صحنه‌های جرم را به راحتی تحلیل می‌کند و اطلاعات آن را جمع آوری و به مرکز تحویل می‌دهد. استفاده از این سگ‌های رباتیک مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و افراد دولتی قرار گرفته است.

کاربرد هوش مصنوعی در طراحی

یکی دیگر از پرکاربردترین تأثیرات هوش مصنوعی امارات در حوزه طراحی و ویرایش است. استفاده از این تکنولوژی منجر به کیفیت بهتر تصاویر و عکس‌های ادیت شده است؛ حتی توانایی شفاف سازی عکس‌های مخدوش شما را دارد. نورپردازی، محو بخشی از تصاویر و زیباسازی از دیگر امکانات آن است.

در موتورهای جستجوگر گوگل می‌توانید به کاربرد هوش مصنوعی در طراحی پی ببرید. تنظیم هارمونی‌های رنگ، استخراج تصویر، تبدیل تصویر به متن، تبدیل تصویر به صدا و تبدیل تصویر به تصویر از دیگر توانایی‌های طراحی و ادیت با هوش مصنوعی است.

کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال

یکی از پرطرف‌دارترین تجارت‌های آنلاین، ارز دیجیتال است. تجارت در این حوزه نیاز به دانش، تجربه و قدرت تحلیل بالایی دارد که باید دائماً ارتقا داده شود؛ به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران این حوزه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند و نیاز به تحلیل ویژه‌ای دارند.

استفاده از هوش مصنوعی امارات در تحلیل قیمت ارزها، شناخت بهترین ارز و کاهش ریسک‌های معامله کمک فراوانی می‌کند. از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی در ارز دیجیتال می‌توان به تحلیل قیمت بیت‌کوین، شناسایی رمز ارزهای کم‌ریسک و توسعه استراتژی‌های معاملاتی اشاره کرد.

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در دبی

افدل گروپ؛ انتخابی درست برای مهاجرت شما

اطلاعات شما در زمینه مهاجرت چقدر است؟ آیا مؤسسه مهاجرتی را می‌شناسید که با خیال راحت کارهای مهاجرت خود را به آن بسپارید؟ افدل گروپ انتخابی درست در این لحظه است. شرکت مهاجرتی ما تمامی خدمات خود را با مجوزهای رسمی ارائه می‌دهد تا خیال مهاجران را از تمامی جوانب راحت کند.

مشاوره‌های تخصصی ما از صفر تا صد مسیر مهاجرت همراه شماست. شما به راحتی می‌توانید خرید خانه با هوش مصنوعی در دبی انجام دهید، بدون اینکه نگران کلاهبرداری باشید؛ زیرا پشتیبانی تیم ما کامل است و هیچ شبه‌ای باقی نمی‌گذارد.

آیا فکر می‌کنید که بعد از مهاجرت به امارات تنها خواهید شد؟ باید گفت که سخت در اشتباه هستید. افدل گروپ در امارات دفاتر فعال مهاجرتی دارد که شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف به آن مراجعه کنید. کارشناسان دفاتر ما در پروسه کاریابی نیز همراه شما خواهند بود.