آگهی کسب و کارها

بررسی 0 تا 100 هزینه های سفر به کیش

تفریحات آبی، مراکز خرید شیک، طبیعت ساحلی و آرامش عجیبی که در جزیره زیبای کیش وجود دارد،‌ میل به سفر به کیش را در هر کسی زنده می‌کند. مطمعناً یکی از موضوعات مهمی که برای سفر به این مکان وجود دارد، این است که هزینه سفر به کیش چقدر است؟ در پاسخ به این سوال […]

تفریحات آبی، مراکز خرید شیک، طبیعت ساحلی و آرامش عجیبی که در جزیره زیبای کیش وجود دارد،‌ میل به سفر به کیش را در هر کسی زنده می‌کند. مطمعناً یکی از موضوعات مهمی که برای سفر به این مکان وجود دارد، این است که هزینه سفر به کیش چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع به مکان اقامت، نحوه سفر، تفریحات شما و زمان سفر بستگی دارد. خوشبختانه کیش از نظر همه موارد گفته شده، تنوع زیادی دارد و هرکسی که قصد سفر به این جزیره را دارد، می‌تواند مطابق با وسع مالی خود از زیبایی‌های این جزیره بهره‌مند شود.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

هواپیما، مطمعناً راحت‌ترین راه برای رسیدن به جزیره کیش محسوب می‌شود. پرواز تهران به کیش را می‌توان یکی از پرتکرارترین پروازها در فرودگاه مهرآباد به‌شمار آورد. با وجود هزینه نسبتاً بیشتر این پرواز نسبت به روش‌های زمینی رسیدن به کیش، به‌دلیل مستقیم بودن آن روشی مقرون به‌صرفه محسوب می شود. هزینه بلیط هواپیما کیش از تهران در اسفند 1402، 19،868،000 تومان برای کلاس پروازی سیستمی است. شما می‌توانید با تهیه بلیط چارتر تهران کیش، تا حدودی در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید.

هزینه سفر به کیش با اتوبوس

برای سفر به کیش با اتوبوس لازم است، مقصد خود را شهر بندرعباس یا شیراز انتخاب کنید. زیرا هیچ راه زمینی برای رسیدن به این جزیره وجود ندارد. مقصد بعدی شما بندر لنگه ، بندر چارک و بندر آفتاب است که در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری از بندرعباس قرار دارند. در این بنادر شما می‌توانید با استفاده از کشتی‌های مسافربری، شناورهای دریایی یا لندی‌گراف خود را به این جزیره برسانید. بنابرین مسیر اتوبوس یا ماشین شخصی رسیدن به کیش، به 3 بخش تقسیم می‌شود.

هزینه بلیط اتوبوس تهران به بندر عباس، 530،000 تومان در اسفند 1402 درنظر گرفته شده است. البته هزینه سفر به کیش با اتوبوس شامل هزینه‌های دیگری مانند هزینه سفر از بندرعباس تا بنادر گفته شده و هزینه کشتی و لندی‌گرافت نیز می‌شود که جمعاً حدود 1،100،000 تومان می‌شود.

هزینه سفر به کیش با قطار

سفر به قطار به کیش مانند سفر با اتوبوس باید به مقصد بندر عباس باشد. دقت داشته باشید که این مسیر فقط برای شهرهای یزد، قم، تبریز، شیراز، اهواز، گرگان، تهران، مشهد و اصفهان وجود دارد و برای تهیه بلیط می‌بایست از مبدا سفر خود را یکی از این شهرها انتخاب کنید. مسیر سفر تهران به کیش با قطار حدود 19 ساعت طول می‌کشد. پس از طی این مسافت، لازم است مقصد بعدی شما بنادر نزدیک به جزیره قشم از قبیل، بندر جاسک یا لنگه باشد. پس از طی کردن این مسیر لازم است با استفاده از راه‌های دریایی کشتی، شناور دریایی یا لندی‌گراف خود را به جزیره کیش برسانید. قیمت بلیط قطار تهران کیش، بسته به نوع قطار تفاوت دارد. هزینه قطارهای چهار تخته تهران بندرعباس471،2100 تومان و قیمت قطارهای 6 تخته تهران بندرعباس 309،000 تومان است.

هزینه اقامت در هتل های کیش

هتل‌‌های کیش تنوع بسیار زیادی در زمینه امکانات و ستاره دارند. این موضوع باعث شده که اغلب افراد بتوانند با درنظر گرفتن بودجه خود، هتل موردنظر خود را انتخاب کنند. هتل‌های 3 ستاره کیش از نظر قیمت، ارزان‌ترند و باعث صرفه‌جویی در هزینه سفر کیش شما خواهند شد. اگر به‌دنبال اقامتی مرفه و خاص در کیش هستید، می‌توانید لوکس‌ترین هتل‌های کیش را انتخاب کنید. این هتل‌ها، اغلب امکاناتی منحصربه‌فرد و مجللی دارند که می‌توانید درصورت تمایل از آن‌ها بهره ببرید.

هزینه اقامت در هتل های ارزان کیش

هتل‌های ارزان قیمت کیش، معمولاً هتل‌های 3 و 4 ستاره‌ای هستند که با داشتن امکانات قابل قبول لذت اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. این هتل‌ها گزینه مناسبی برای افرادی است که به قصد گشت و گذار وارد جزیره کیش می‌شوند و هدف از اقامت در هتل آن‌ها استراحت و مکانی آرام است. هزینه اقامت در این هتل‌ها بسته به امکانات، موقعیت و سرویس‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند متفاوت است. اقامت در هتل‌های ارزان کیش، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های سفر به کیش خواهد بود. از جمله هتل‌های 3 ستاره ارزان کیش عبارتند از:

هتل شایلی کیش

هتل ۲ طبقه شایلی، دارای 39 اتاق در ابعاد مختلف برای مهمانان کیش است. هتل شایلی در سال 1385 افتتاح شد و دارای امکاناتی از قبیل رستوران با ظرفیت 60 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو،‌ نمازخانه، سوئیت، کافی شاپ، سرویس فرنگی و اینترنت است. اتاق‌های هتل شایلی با امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مبلمان و حمام هستند. انواع اتاق‌های هتل شایلی عبارتند از:

  • دو تخته ممتاز
  • سه تخته لوکس
  • چهار تخته لوکس

قیمت این اتاق‌ها از شبی 3،200،000 تومان شروع می‌شود. هتل شایلی از نظر دسترسی به مکان‌هایی مانند پارک برفی پنگوئن، بازار مریم، تله کابین میکامال، پارک ساحلی، مرکز تجاری کیش و شهربازی هایلند نزدیک است.

  • آدرس هتل شایلی: بلوار دریا

هتل پارسیان کیش

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که با داشتن محوطه دلباز و فضایی دلباز، افتخار میزبانی از مهمانان کیش را دارد. هتل ۳ ستاره پارسیان کیش، در سال 1374 به‌صورت ۲ طبقه گشایش شد و دارای 98 اتاق و 400 تخت برای پذیرایی از افراد است. از امکانات هتل پارسیان کیش می‌توان به رستوران با ظرفیت 100 نفر، اینترنت، محوطه فضای سبز بیرونی، کافی شاپ، لابی و نمازخانه است. اتاق‌های این هتل در انواع متنوع دو تخته، سه تخته و چهارتخته وجود دارند. قیمت اتاق‌های هتل پارسیان کیش از 1،750،000 تومان در اسفند 1402 شروع می‌شود. هتل پارسیان به جاهای دیدنی کیش که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، نزدیک است.

  • تالار شهر
  • مرکز تجاری کیش
  • پارک ساحلی ماهیگیر
  • اسکله تفریحی قدیمی
  • تله کابین میکامال
  • مرکز خرید زیتون
  • آدرس هتل پارسیان: میدان ساحل، بین بازار مرکزی تجاری و زیتون، رو به روی تالار شهر

هتل لوتوس کیش

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بین المللی ۳ ستاره کیش محسوب می‌شود که به‌صورت 3 طبقه در سال 1383 ساخته شد. معماری هتل لوتوس کیش برگرفته از طراحی‌های بناهای دوره هخامنشی است و دارای ستون‌ها، در و پنجره‌هایی مجلل است. رستوران با ظرفیت 135 نفر، اینترنت، استخر روباز، آسانسور، کافی شاپ، فست فود و مینی بار از امکانات هتل لوتوس محسوب می‌شوند. این هتل دارای 72 اتاق و 223 تخت برای پذیرایی از مسافران است. اتاق‌های هتل لوتوس عبارتند از:

  • دو تخته همراه با ناهار
  • سه تخته همراه با ناهار
  • چهار تخته همراه با ناهار
  • پنج تخته همراه با ناهار

قیمت اتاق‌های هتل لوتوس از شبی 1،800،000 تومان در اسفند 1402 شروع می‌شود. هتل لوتوس کیش به مکان‌های تفریحی نظیر پارک شهر، شهربازی هایلند، مرکز خرید مروارید، اسکله قدیمی تفریحی کیش و تالار شهر نزدیک است.

  • آدرس هتل لوتوس کیش: میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

هزینه اقامت در هتل های لوکس کیش

هتل‌های لوکس کیش، با بناهایی حیرت‌انگیز و امکاناتی درخور هتل‌های 5 ستاره پذیرای مسافران هستند. با وجود قیمت بالای اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کیش، به‌دلیل امکانات لوکس، کیفیت خدمات بالا، دسترسی به نقاط دیدنی کیش و… تجربه‌ی اقامتی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورند. برخی از این هتل‌ها منظره‌ی زیبایی از آب‌های نیلگون خلیج فارس را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. هزینه اقامت در لوکس ترین هتل های کیش، به کیفیت خدمات، متراژ اتاق‌ها و منظره‌ی آن‌ها بستگی دارد.

هتل مارینا پارک کیش

این هتل یکی از بزرگ ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود و با داشتن 10 هکتار مساحت، 186 اتاق و 390 تخت یکی از جامع‌ترین مراکز اقامتی را به‌خود اختصاص می‌دهد. بنای هتل مارینا پارک به‌صورت 2 طبقه است و محوطه بیرونی آن دارای فضای سبز و حوض‌های بسیار زیبایی است.

هتل مارینا پارک امکاناتی از قبیل رستوران با ظرفیت 200 نفر، پارکینگ با طرفیت 100 خودرو، استخر رایگان، منظره دریا، لابی مجلل، فروشگاه، ، مسیر دوچرخه سواری، کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی و سوئیت است. این هتل یکی از هتل‌های کیش با ناهار و شام محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش عبارتند از:

  • یک تخته استاندارد
  • دو تخته دبل و توئین رو به دریا یا پارک
  • سوئیت جونیور یک خوابه دو نفره
  • سوئیت جونیور دو خوابه چهار نفره
  • سوئیت رویال شش نفره

قیمت اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش از شبی 6،05،000 تومان در اسفند 1402 شروع می‌شود. دسترسی به برج‌های دوقلو کیش، آکادمی غواصی سیشل، ساحل سیمرغ، بوستان ساحلی سیمرغ و بازار مرجان از طریق هتل مارینا پارک کیش، بسیار آسان است.

  • آدرس هتل مارینا پارک: بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

هتل کوروش کیش

هتل 5 ستاره کورش، در سال 1397 افتتاح شد. این هتل 16 طبقه دارای 198 اتاق و سوئیت برای مهمانان کیش است. هتل کوروش دارای منظره‌ای رو به دریاست و این امتیاز باعث می‌شود که قیمت اتاق‌های آن بالاتر باشد. ساختمان هتل کوروش با نورپردازی آبی رنگ زیبایی در سیاهی شب، خودنمایی می‌کند. رستوران هتل کوروش نیز با پنجره‌هایی شیشه‌ها و بزرگ محیط آن را بسیار دلباز جلوه می‌دهد.

از جمله امکانات هتل مجلل کوروش می‌توان به رستوران با ظرفیت 70 نفر، لابی بزرگ با ظرفیت 100 نفر، استخر سرپوشیده و کافی‌ شاپ اشاره کرد. هتل کوروش دارای اتاق‌ها و سوئیت های متنوعی به‌صورت زیر است:

  • اتاق دو تخته
  • سه تخته
  • سوئیت یک خوابه دو نفره
  • سوییت رویال چهارنفره

بها اجاره اتاق‌های هتل کوروش از شبی 4،200،000 تومان شروع می‌شود. بازار پردیس2، پارک هنگام، پلاژ آقایان، صخره خرچنگ‌ها و مرکز خرید میکامال از جمله جاهای تفریحی نزدیک به هتل کوروش به‌حساب می‌آیند.

  • آدرس هتل کوروش: میدان پردیس

هتل پانوراما کیش

این هتل نوساز در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. هتل پانوراما که در لیست هتل های کیش با شام و ناهار قرار دارد، با داشتن ۱۵ طبقه، ۲۶۷ اتاق و ۶۹۳ تخت یکی از بزرگ‌ترین مراکز اقامتی لوکس کیش محسوب می‌شود. امکانات بسیار شیکی که در هتل پانوراما وجود دارد، شامل رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، استخر رایگان، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ است. اتاق‌های هتل پانوراما در قالب دو تخته، سه تخته و چهار تخته پذیرای مسافران هستند. شروع قیمت اتاق‌های هتل پانوراما از شبی ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان در اسفند ۱۴۰۲ است. موقعیت مکانی عالی این هتل باعث شده که به جاهای دیدنی کیش که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، نزدیک باشد؛

  • مرکز تجاری کیش
  • بازار ونوس
  • پارک شهر
  • مرکز خرید مروارید
  • باغ مجسمه کیش
  • آدرس هتل پانوراما: بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

salb-techna