آگهی کسب و کارها

ورزش ‌ها و تفریحات آبی کیش: سفری پر از هیجان و آدرنالین

سفر به کیش جذابیت‌های بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توانیم به انواع ورزش‌های آبی اشاره کنیم. برای تجربه این تفریحات دوست‌داشتنی، می‌توانید بلیط قطار بندرعباس را تهیه کنید. بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر، با پیش فروش قطار، برنامه زمانی خوبی را برای سفر به جنوب کشور ارائه می‌دهند. بعد از گشت‌وگذار در بندرعباس، می‌توانید از‌طریق […]

سفر به کیش جذابیت‌های بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توانیم به انواع ورزش‌های آبی اشاره کنیم. برای تجربه این تفریحات دوست‌داشتنی، می‌توانید بلیط قطار بندرعباس را تهیه کنید. بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر، با پیش فروش قطار، برنامه زمانی خوبی را برای سفر به جنوب کشور ارائه می‌دهند. بعد از گشت‌وگذار در بندرعباس، می‌توانید از‌طریق مسیر زمینی وارد یکی از بندرهای لنگه، چارک و آفتاب شوید. در این بنادر، لنج‌های بسیاری وجود دارند که شما را به کیش می‌رسانند.

ورزش‌های آبی پرطرفدار در جزیره کیش

ورزش‌های آبی در جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات برای گردشگران ایرانی و خارجی است. این تفریحات کم‌هزینه، پرهیجان و جوان‌پسند، کیش را به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری تبدیل کرده است. از میان تفریحات آبی در کیش می‌توانیم به شاتل، اسکوتر زیردریایی، کیبل‌اسکی، فلای‌بورد، بنانا، کایت‌بوردینگ و … اشاره کنیم. پارک‌های آبی کیش نیز تجربه هیجان‌انگیز و جذابی برای شما خواهند بود.

شاتل

شاتل یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی در جزیره کیش است که به‌صورت تک‌نفره یا دسته‌جمعی قابل انجام است. شما داخل یک تیوب متصل به قایق‌های تندرو سوار می‌شوید و قایق‌ها با سرعت بالا در آب حرکت می‌کنند. هنگام سوارشدن باید محتاط باشید و دسته‌های شاتل را محکم بگیرید تا هنگام دور‌زدن قایق، داخل آب نیفتید.

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی یک ورزش آبی هیجان‌انگیز موردپسند جوانان است. برای لذت‌بردن از این ورزش، لازم نیست غواصی بلد باشید. اسکوتر حسی شبیه به سوارشدن به یک زیردریایی کوچک را دارد و شما می‌توانید به‌وسیله آن زیر آب گشت‌وگذار جذابی داشته باشید و با دنیای زیر آب یکی شوید.

کیبل‌اسکی

یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز در کیش، کیبل‌اسکی است. کیش بزرگ‌ترین کیبل‌اسکی دنیا را دارد و همین موضوع توانسته است گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به کیش برساند. دسترسی به سایت کیبل‌اسکی کیش بسیار ساده است و در نزدیکی آن یک پارکینگ رایگان وجود دارد.

فلای‌بورد

فلای‌بورد یک ورزش آبی محبوب است که با خرید بلیط قطار و سفر به جزیره کیش می‌توانید آن را تجربه کنید. برای لذت‌بردن از این ورزش نباید از ارتفاع بترسید. در این ورزش، به یک جت‌اسکی متصل می‌شوید که شما را از‌طریق پمپاژ و فشار آب در هوا معلق نگه می‌دارد. حرفه‌ای‌های این ورزش، حین حرکت فلای‌برد حرکات نمایشی انجام می‌دهند.

بنانا

بنانا یکی از پرطرفدارترین و هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی در جهان است که با سفر به کیش می‌توانید آن را تجربه کنید. بنانا تجربه‌ای دقیقا مشابه شاتل است. با این تفاوت که تیوبی که روی آن می‌نشینید، شبیه موز است. این تیوب به‌وسیله قایق‌های موتوری با سرعت بالا روی سطح آب کشیده می‌شود و شما را در مسیر معینی می‌گرداند.

بیگ‌بال

بیگ‌بال به توپ بزرگی گفته می‌شود که افراد درون آن نشسته و روی سطح آب بالا و پایین می‌روند. بیگ‌بال می‌تواند یک تفریح هیجان‌انگیز و جذاب خانوادگی باشد و با سفر به جزیره کیش می‌توانید آن را تجربه کنید. این تفریح آبی جذاب در ساحل مرجان کیش ارائه می‌شود که یکی از زیباترین مکان‌های توریستی جنوب ایران است.

کایت‌بوردینگ

کایت‌بوردینگ یک ورزش آبی جذاب در جزیره کیش است. این ورزش درواقع تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلایدینگ است. به‌این‌ترتیب که از نیروی کششی کایت برای اسکی روی سطح آب استفاده می‌شود. برای انجام این ورزش آبی باید نیروی جسمانی قوی داشته باشید و در این زمینه آموزش ببینید.

ماهیگیری

ماهیگیری را شاید نتوانیم به‌عنوان یک ورزش دسته‌بندی کنیم؛ اما افراد بسیاری به این تفریح آرام و بی‌هیاهو علاقه‌مند هستند. برای ماهیگیری باید بیش از هر چیزی صبور باشید. در کلوپ‌های دریایی کیش، تمام تجهیزات ماهیگیری در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید ماهیگیری را در سکوت و آرامش به‌تنهایی یا در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

غواصی

غواصی یک ورزش آبی حرفه‌ای است؛ اما اگر از این ورزش چیزی نمی‌دانید، نگران نباشید. می‌توانید با کمک‌مربی، این ورزش آبی جذاب را در آب‌های آبی جنوب تجربه کنید. از پرطرفدارترین انواع غواصی برای گردشگران می‌توانیم به غواصی در شب، غواصی اسکوبا، اسنورکلینگ، غواصی آماتور و غواصی حرفه‌ای اشاره کنیم. گردشگران می‌توانند در لوکیشن‌های مختلفی مانند اطراف کشتی یونان یا ساوترن کرک غواصی کرده و تجربه‌ای حیرت‌انگیز داشته باشند. برای تجربه غواصی می‌توانید به ساحل اسکله تفریحی، ساحل سیمرغ، ساحل مرجان و ساحل دامون مراجعه کنید.

پارک‌های آبی کیش

پارک‌های آبی کیش، یکی از پرطرفدارترین لوکیشن‌ها برای گردشگران است و هر کدام از آن‌ها امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. از میان پارک‌های آبی کیش می‌توانیم به پارک آبی اوشن اشاره کنیم که محیطی جذاب و هیجان‌انگیز را برای گردشگران ایجاد کرده است. این پارک با وسایل بازی کامل و سرسره‌های متعدد برای تمام سنین قابل استفاده است؛ همچنین سانس‌های متفاوتی برای ورود بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.

پاراسیلینگ

پاراسل یا پارسیلینگ یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز است که می‌توانید آن را در جزیره کیش تجربه کنید. پاراسل نوعی چتر نجات است که شما را بالای سطح آب و روی هوا معلق نگه داشته و به‌وسیله یک موتور، با سرعت بالا روی سطح آب می‌چرخاند. می‌توانید دونفره از یک چتر استفاده کنید. کودکان بالای ۵ سال نیز می‌توانند از این تفریح آبی لذت ببرند. پارسیلینگ در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش، واقع در سواحل سیمرغ، دامون، مرجان و اسکله تفریحی ارائه می‌شود.

جت‌اسکی

جت‌اسکی یک ورزش آبی مشهور و پرطرفدار است که می‌توانید آن را در جزیره زیبای کیش تجربه کنید. جت‌اسکی درواقع هم یک تفریح هیجان‌انگیز است و هم در دسته ورزش‌های آبی حرفه‌ای قرار می‌گیرد. در کلوپ‌های تفریحات آبی کیش، واقع در سواحل سیمرغ، دامون، اسکله مرجان و اسکله تفریحی، می‌توانید جت‌اسکی را تجربه کنید.

فلای تودی، پلتفرمی امن و آسان برای خرید بلیط قطار و هواپیما

سفر به کیش می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما و عزیزان شما باشد. اگر به ورزش‌های آبی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به کلوپ‌های تفریحات آبی کیش مراجعه کنید و سفری پر از هیجان و آدرنالین داشته باشید. برای سفر به کیش گزینه‌های بسیاری وجود دارد. می‌توانید از‌طریق وب‌سایت فلای تودی، بلیط هواپیما رزرو کنید و یا از امکان پیش فروش بلیط قطار بندرعباس در این پلتفرم استفاده کنید؛ به‌این‌ترتیب، می‌توانید با زمان‌بندی بهتری سفر کنید و در لحظه‌های آخر به فکر خرید بلیط نباشید.

امکان رزرو هتل نیز در وب‌سایت فلای تودی وجود دارد. برای رزرو هتل کافی است شهر مقصد خود را در قسمت مشخص انتخاب کرده و از تعداد اتاق‌ها، هزینه و امکانات هتل‌های موجود مطلع شوید. علاوه‌بر سفرهای داخلی، برای سفرهای خارجی خود نیز می‌توانید به فلای تودی اعتماد کنید. درگاه پرداخت امن این وب‌سایت، آن را به پلتفرمی امن در حوزه سفر و گردشگری تبدیل کرده است.

salb-techna