موتور bldc کولر های آبی : بررسی عملکرد و مزایا

در هنگام خرید کولر آبی BLDC به چه نکاتی توجه کنیم؟ چرا باید به دنبال خرید کولر آبی با موتور BLDC باشیم؟ کولر BLDC نسبت به محصولات سنتی چه مزایایی دارد؟ کولر آبی BLDC از جمله دستگاه‌های سرمایشی است که با آخرین تکنولوژی تهیه و طراحی شده است. به دلیل بهرمندی از خلاقیت و نوآوری […]

در هنگام خرید کولر آبی BLDC به چه نکاتی توجه کنیم؟ چرا باید به دنبال خرید کولر آبی با موتور BLDC باشیم؟ کولر BLDC نسبت به محصولات سنتی چه مزایایی دارد؟

کولر آبی BLDC از جمله دستگاه‌های سرمایشی است که با آخرین تکنولوژی تهیه و طراحی شده است. به دلیل بهرمندی از خلاقیت و نوآوری در ساخت این نوع کولر، عملکرد آن نسبت به دستگاه‌های پیشین افزایش پیدا کرده و شرایط کنترل از راه دور نیز فراهم شده است بر این اساس به انتخابی مطمئن برای خرید تبدیل می‌شود. در صورتی که به فکر تهیه این دستگاه سرمایشی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا راهنمای خرید کولر BLDC را از صفر تا صد در اختیارتان قرار دهیم.

راهنمای خرید کولر آبی BLDC

نکات مهم برای انتخاب کولر آبی BLDC

به منظور تهیه و انتخاب کولر آبی باید به پارامترهای مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه مهمترین آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

جنس بدنه کولر BLDC

جنس بدنه از موارد مهم در میزان خنک کنندگی این نوع کولر است، در صورتی که از فلز برای بدنه استفاده شود نور بیشتری جذب شده و این موضوع باعث کاهش سرمایش کولر می‌شود. انتخاب بدنه پلیمری می‌تواند انتخاب مناسبی باشید. در صورتی که به دنبال یک سیستم سرمایشی مناسب و باکیفیت هستید که قدرت خنک کنندگی بالایی را به شما عزیزان ارائه دهد پیشنهاد ما به شما کولر هوشمند آبی است که علاوه بر قابلیت تنظیم از راه دور، جنس بدنه آن از متریال مرغوب تهیه شده در نتیجه می‌توانید به راحتی در اداره یا منزل از آن استفاده کنید.

عملکرد و کارایی کولر آبی BLDC

مهمترین ویژگی که در مورد انتخاب کولر آبی BLDC باید به آن توجه داشت کارایی و راندمان این دستگاه سرمایشی است. اصولا در این نوع کولر از موتورهای بی دندانه براشلس الکتریکی استفاده شده که در کاهش مصرف برق موثر بوده و بدین ترتیب عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهد. بر این اساس پیشنهاد می‌شود به قدرت خنک کنندگی آن توجه داشته باشید و مطمئن شوید که از موتور باکیفیت در این کولر استفاده شده باشد.

موتور BLDC

از مهمترین پارامترهایی که می‌بایست در زمان انتخاب کولر آبی به آن دقت کنید موتور بکار گرفته شده در کولر است. موتور باید طول عمر بالایی داشته باشد و با صدای کم و مصرف انرژی محدود در اختیار قرار گیرد، موتور BLDC در مقابل با سیستم‌های سنتی کارایی بالایی از خود نشان داده و شرایطی را ایجاد کرده تا به بهترین نحو در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. دقت کنید که موتور باید عکس العمل سریعی از خود نشان داده و در وزن و حجم کم تولید و طراحی شود. همچنین به کاهش صدا و لرزش در سیستم دقت کنید.

موتور BLDC

نوع کاربری کولر آبی BLDC

اندازه و طراحی کولر را در هنگام خرید و تهیه این محصول به دقت در نظر بگیرید. بر این اساس پیشنهاد می‌شود در ابتدا متراژ مکان مورد نظر را بررسی کرده تا سایز سیستم با محل سازگار باشد. همچنین پیش از خرید و انتخاب این وسیله محل نصب را انتخاب کنید، به طراحی منزل یا محیط کار نیز دقت کنید تا کولر آبی BLDC با دکوراسیون داخلی تطابق داشته باشد و سپس اقدام به خرید کنید. بر این اساس اگر به دنبال یک وسیله کارآمد با طول عمر بالا هستید کولر سلولزی ایرومکس گزینه مناسبی است که با قیمتی ایده‌آل به دست مشتریان می‌رسد.

قیمت کولر آبی BLDC

قیمت کولر آبی BLDC در مقایسه با محصولات سنتی بالاتر بوده اما با توجه به کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات به نوعی مقرون به صرفه در نظر گرفته می‌شود. از جمله عواملی که در این نوع سیستم سرمایشی روی هزینه نهایی موثر هستند را باید فناوری بکار رفته در کولر آبی در نظر بگیریم که باعث کنترل هوشمند، بکارگیری سنسور و نرم افزارهای پیشرفته شده است. همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی و بهبود کارایی این کولر در تعیین قیمت فاکتور مهمی به حساب می‌آید که به مرور زمان در کاهش هزینه‌ها در تابستان نقش موثری را ایفا می‌کند.

چرا باید کولر آبی BLDC بخریم؟

کولر آبی BLDC به دلیل کارایی فوق العاده، میزان گشتاور بالا، طول عمر زیاد، کنترل از راه دور، کاهش لرزش و صدا و … این روزها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته به خوبی تمامی محدودیت‌ها را از بین ببرد. جالب است بدانید که مصرف انرژی در این نوع کولر تا 1/3 کاهش پیدا کرده و این موضوع در مصرفه هزینه‌ها نیز صرفه جویی می‌کند. استایل مدرنی داشته و به حفظ محیط زیست یاری می‌رساند. تحقیقات انجام شده نشان داده که به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای گزینه مناسبی بوده و تطابق بیشتری با طبیعت از خود نشان می‌دهد. بدین ترتیب این محصول با توجه به امکانات خاص و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد توانسته به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل شود.

مزایای کولر آبی BLDC

این نوع کولر مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به انتخابی مطمئن برای خرید تبدیل شده است. برخی از دلایلی که برتری کولر آبی BLDC را نسبت به محصولات مشابه نشان می‌دهند به شرح زیر هستند.

طول عمر بالا

این دستگاه سرمایشی طول عمر بالایی داشته و با استفاده طولانی مدت کارایی خود را از دست نمی‌دهد. موتور bldc کولر آبی باعث شده تا این سیستم کمتر از محصولات مشابه به تعمیرات نیاز پیدا کند و همین موضوع هزینه‌های نگهداری را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بر این اساس طول عمر بالا را باید یکی از مهمترین مزایای این نوع کولر در نظر گرفت.

کاهش مصرف انرژی

از مزایای مهم کولر آبی BLDC باید به صرفه جویی در مصرف برق اشاره کنیم، این دستگاه توانسته در محیط‌هایی با متراژ بالا کارایی بالایی را از خود نشان دهد و حتی در فصل تابستان نیز به بهترین شکل میزان انرژی را کاهش داده است بر این اساس در صرفه جویی مصرف برق بهترین گزینه است.

بهرمندی از آخرین تکنولوژی ها

از قابلیت‌های هوشمندی چون کنترل از راه دور برخوردار بوده و همچنین شرایطی را ایجاد کرده تا به شبکه‌های هوشمند متصل شود. جالب است بدانید که در صورت خرید این نوع کولر می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود کولر را کنترل کرده و زمان بندی آن را تنظیم کنید. بدین ترتیب این امکانات هوشمند موجب سهولت در استفاده از کولر آبی BLDC شده است.

با توجه به نکات اشاره شده می‌توانید محصولات موجود در بازار را مقایسه کرده و با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید این نوع سیستم سرمایشی را با قیمت مناسب خریداری کرده و بکار بگیرید تا به راحتی دمای محیط خانه و منزل را کنترل گردانید. برای اطلاع بیشتر به وب سایت رسمی ایرومکس با آدرس https://airomax.co مراجعه نمایید.