آگهی کسب و کارها

خرید فوری جعبه لمینتی ارزان قیمت از سایت افرگرافیک

درمورد جعبه لمینیتی در صنعت بسته‌بندی چه می‌دانید؟ اغلب کالاهای ما با کارتن‌های معمولی حمل‌ونقل می‌شوند؛ این بسته‌بندی، روشی رایج و کم‌هزینه است اما چاپ جعبه لمینتی، یک گزینه شیک برای جابه‌جایی کالاهای لوکس و گران‌قیمت به‌حساب می‌آید. اگر سررشته کمی هم از دنیای جعبه‌ها و کارتن‌ها داشت باشید، حتما نام پرآوازه لمینیتی را شنیده‌اید […]

درمورد جعبه لمینیتی در صنعت بسته‌بندی چه می‌دانید؟ اغلب کالاهای ما با کارتن‌های معمولی حمل‌ونقل می‌شوند؛ این بسته‌بندی، روشی رایج و کم‌هزینه است اما چاپ جعبه لمینتی، یک گزینه شیک برای جابه‌جایی کالاهای لوکس و گران‌قیمت به‌حساب می‌آید.

اگر سررشته کمی هم از دنیای جعبه‌ها و کارتن‌ها داشت باشید، حتما نام پرآوازه لمینیتی را شنیده‌اید چراکه این جعبه، یکی از تجهیزات پرطرفدار در حوزه بسته‌بندی است. اگر شما هم به‌دنبال وسیله‌ای محکم، مقاوم، ضدآب و با طراحی و چاپ باکیفیت هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

چرا جعبه لمینیتی را لمینیتی می‌ نامند؟

معنای لغوی لمینیت (Laminate)، یعنی چسباندن. بنابراین، به چسباندن لایه‌های مختلف حفاظتی بر روی کاغذ، مقوا یا هر عنصر دیگری، لمینیت‌کردن گفته می‌شود. این پوشش‌ها از جنس کاغذ یا پلاستیک هستند و زمانی که بر جعبه اعمال می‌شوند، از آن در برابر نور، نفوذ رطوبت و پارگی؛ محافظت می‌کنند. بر همین اساس، می‌توان گفت که چنین کارتن‌هایی با مقاومت قابل قبول خود، یک بسته‌بندی بی‌نقص شمرده می‌شوند.

جعبه لمینیتی، یک انتخاب ایده‌آل برای ارتقای کسب و کار شما

لمینیت که نخستین بار در سال 1977 در کشور سوئد ساخته شد و در سال 1980 به دست مصرف‌کنندگان رسید، به‌سرعت تمام بازار را فرا گرفت و به کشورهای مختلف وارد شد. اکنون، لمینیت یکی از بهترین روش‌های بسته‌بندی است که در بازار فروش، طرفداران زیادی دارد.

کارتن‌های لمینیتی، یک بسته‌بندی مدرن با ساختار چاپ و عناصر گرافیکی هستند. در واقع، ایده‌های جذاب چاپی، یکی از شاخص‌های ممتاز جعبه‌های لمینیتی شناخته می‌شود. حالا ماندگاری، مقاومت و قابلیت‌های فراوان این محصولات که جای خود را دارد. به همین دلایل، امروز اغلب کسب‌وکارها برای دیده‌شدن، از این جعبه‌ها برای عرضه کالاهای خود استفاده می‌کنند.

اهمیت اجرای عملیات چاپی بر روی جعبه لمینیتی در رشد برندینگ

اهمیت بسته‌بندی در دنیای مدرن، غیرقابل‌انکار است چون جعبه‌ها علاوه‌بر ایفای نقشی حیاتی در حفاظت از محصول، در جذب مشتریان هم تاثیر شگرفی دارند. در صنعت چاپ و بسته بندی حرفه ای، تلاش می‌شود که محصول تولیدی نظر بیننده را جلب کند و او را متقاعد سازد که آن را برای خرید در میان سایر اقلام برگزیند.

جعبه‌های لمینیتی، این قابلیت را دارند که شما ایده‌های مختلف چاپی خود را روی آن اجرا کنید. این ایده می‌تواند لوگو، متن، نقاشی یا هر طرح دیگری باشد. کارتن‌های لمینیتی، با معرفی کسب‌وکار شما به بازار هدف، کمک می‌کند تا در میان رقبا با قدرت بیشتری ظاهر شوید.

این نکته را به خاطر بسپارید، اولین چیزی که نظر مشتری را جلب می‌کند، کیفیت و زیبایی جعبه و همچنین اطلاعات مندرج بر روی آن است. بنابراین، این موضوع هم باعث انصراف از خرید می‌شود و هم موجب اشتیاق بیشتر به آن.

با جعبه لمینیتی، ارزش هدیه خود را بالا ببرید!

لمینیت، قابلیت ارتقای ظاهری بصری جعبه را دارد؛ زمانی که روی سطح کارتن قرار می‌گیرد، باعث می‌شود که سطح آن، درخشنده‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسد. اگر دقت کرده باشید، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی برای اینکه ظاهر شکیل‌تری به محصولات خود بدهند و ارزش و اعتبار خود را در ذهن مشتری تثبیت کنند، از جنبه زیبایی جعبه‌های لمینیت استفاده می‌کنند.

پیشنهادی که ما داریم، این است که اگر قصد دارید به دوست‌تان، شریک عاطفی یا یکی از اعضای خانواده‌تان هدیه دهید، از بسته‌بندی‌های لمینیتی با طراحی و تزئینات دل‌فریبش استفاده کنید تا هم به ارزش هدیه خود بیفزایید و هم تجربه لذت‌بخشی را برای گیرنده آن رقم بزنید.

برای حمل و نقل وسایل حساس و شکننده، از جعبه لمینتی استفاده کنید

شما برای نقل‌وانتقال محصولاتی با وزن کم، از کارتن‌های مقوایی استفاده می‌کنید؛ این اشکالی ندارد اما برای حمل محصولات حساس و سنگین، چه راهکاری دارید؟ جعبه‌های لمینیتی، شیارهایی دارند که سبب استحکام بیشتر و تا حدودی جلوگیری از فشار و ضربه می‌شوند. تولید جعبه لمینیتی با دقت بالاتری صورت می‌گیرد و در مقابل، عملکرد بی‌نقص‌تری هم در انتقال محصولات حساس به ضربه دارد.

قیمت جعبه لمینیتی، بر اساس چه شاخص هایی محاسبه می شود؟

قیمت، همیشه یک موضوع مهم برای افراد بوده و هست؛ اما باتوجه به نوسان بازار و تغییر مکرر هزینه‌ها، حتی برای جعبه‌ها هم نمی‌توان یک بازه قیمتی مشخص تعریف کرد و با بودجه معینی به بازار رفت.

به‌طور کلی، شاخص‌هایی همانند اندازه جعبه، سطح کیفیت آن، نوع کارت لمینیتی و نحوه چاپ آن، رنگ‌ها و طرح‌های ظاهری و برندی که از آن به خرید کالا پرداخته‌اید، همگی در میزان تعرفه محصول اثرگذار هستند. بااین‌حال، اگر به‌دنبال جعبه‌های باکیفیتی هستید که هزینه کم‌تری هم روی دست‌تان بگذارند، به پیشنهادی که در عنوان بعدی برایتان داریم، فکر کنید.

خرید جعبه لمینیتی فوری از گروه تولیدی افراگرافیک

به هر دلیلی که فکر می‌کنید نیاز به جعبه‌های لمینیتی دارید، می‌توانید از مجموعه خلاق و کاردرست افرا کمک بگیرید. با اینکه مدت زیادی از فعالیت این گروه تولیدی نمی‌گذرد اما نیروهای جوان و ماهر آن توانستند با شناخت بازار و محیط کسب‌وکار، سرعت و دقت بالا، نیاز و سلیقه مشتریان خود را پاسخ‌گو باشند.

شما برای سفارش و خرید جعبه فوری لمینیتی یا هر جعبه دیگری که مد نظرتان است، با مجموعه تولیدی افرا ارتباط داشته باشید و سفارش خود را با قیمتی مناسب و معقولانه در اسرع وقت تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

جعبه لمینیتی، یک پیشنهاد عالی برای بسته‌بندی کالاهای خاص به‌شمار می‌رود. جذابیت بصری آن، باعث شد که به‌سرعت میان فروشندگان رایج شود. وزن اندک آن، قابلیت حمل‌ونقل را آسان کرد و مقاومت شگفت‌انگیزش، عاملی بود که سبب معرفی این محصول به‌عنوان محافظی قدرتمند از کالاهای حساس شد. جعبه‌های لمینیتی، شاید در ظاهر با کارتن‌های معمولی فرقی نداشته باشد ولی ماهیت آن‌ها، قدرت بیشتری را به رخ می‌کشند.

کیفیت جعبه‌های لمینیتی بالاست چون از بهترین ورق‌های موجود در سطح بازار برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین نوع چاپ، کیفیت و زیبایی آن اهمیت دارد چون موجب گسترده‌شدن کاربردهای این محصول می‌شود. بااین‌اوصاف، اگر تمایلی به خرید کارتن‌های لمینیتی دارید، سفارش خود به‌واسطه گروه تولیدی افرا نهایی کنید تا در این راستا، از کیفیت و قیمت آن هم مطمئن باشید. خدمات افراگرافیک تنها به جعبه لمینیتی خلاصه نمی‌شود، تولید انواع جعبه آماده، جعبه مقوایی و انواع هارد باکس و چاپ کاتالوگ‌های جذاب و کاربردی برای مشاغل مختلف نیز انجام می‌شود.

salb-techna