آگهی کسب و کارها

چرا اوکسین لیفت به عنوان بهترین شرکت آسانسور شناخته شده؟

به طور کلی آسانسورها برای سهولت جابه جایی ساکنین بین طبقات استفاده می‌شوند و امروزه به یکی از اجزای اصلی هر ساختمانی تبدیل شده اند. با توجه به ساخت و ساز ساختمان‌های مرتفع، نیاز به آسانسور بسیار حس می‌شود و به همین دلیل شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید و نصب انواع آسانسور شروع به فعالیت […]

به طور کلی آسانسورها برای سهولت جابه جایی ساکنین بین طبقات استفاده می‌شوند و امروزه به یکی از اجزای اصلی هر ساختمانی تبدیل شده اند. با توجه به ساخت و ساز ساختمان‌های مرتفع، نیاز به آسانسور بسیار حس می‌شود و به همین دلیل شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید و نصب انواع آسانسور شروع به فعالیت کرده اند. یکی از بهترین شرکت‌ها در این حوزه، شرکت اوکسین لیفت می‌باشد که در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای خود، تلاش کرده خدمات باکیفیتی را به شما هموطنان گرامی ارائه کند. ما در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا اوکسین لیفت به عنوان بهترین شرکت آسانسور شناخته شده است. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین شرکت آسانسور

بهترین شرکت آسانسور در تهران کدام است؟

بدون شک شهر تهران مرکز تجهیزات و قطعات آسانسور در ایران می‌باشد؛ به گونه‌ای که اغلب شرکت‌های تولید کننده و ارائه کننده برای خرید آسانسور در این شهر واقع شده اند. تمامی شرکت‌ها در تلاشند که خدمات مربوطه را با بالاترین کیفیت ارائه کنند و طبیعتاً انتخاب بهترین شرکت آسانسور کار دشواری است. در میان شرکت‌های مختلفی که به طور تخصصی در زمینه تولید و نصب آسانسور فعالیت می‌کنند، شرکت اوکسین لیفت یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود که با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در این حوزه، تجربه بالایی در زمینه اجرای انواع پروژه‌های آسانسور دارد.

اوکسین لیفت تمامی گواهینامه‌های قانونی و مجوزهای لازم را از مراجع ذی ربط دریافت کرده است. این شرکت، آسانسورهایی ایمن، باکیفیت و با طول عمر بالا به شما ارائه می‌کند. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات در زمینه سرویس و نگهداری انواع آسانسور، در رده‌های برتر شرکت‌های آسانسور در ایران قرار می‌گیرد.

شوروم دائمی آسانسور شرکت اوکسین لیفت

ویژگی‌های شرکت اوکسین لیفت

استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت در مراحل تولید و نصب آسانسور، یکی از ویژگی‌های این مجموعه می‌باشد. شرکت آسانسور اوکسین لیفت با به کار بردن باکیفیت‌ترین قطعات، باعث می‌شود آسانسور شما عملکرد خوبی داشته و با افزایش طول عمر، کمتر نیاز به تعمیر احتیاج پیدا کند. اوکسین لیفت در زمان تحویل پروژه آسانسور، گارانتی معتبری را به شما ارائه می‌کند. همچنین پس از راه اندازی آسانسور، تا مدت زمان مشخصی خدمات پس از فروش مطلوبی را نیز ارائه می‌نماید.

شایان ذکر است که اوکسین لیفت از تیمی متخصص و باتجربه بهره می‌برد و از مرغوب ترین تجهیزات و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا برای تولید انواع آسانسور استفاده می‌کند. تمامی پرسنل اوکسین لیفت در اجرای پروژه‌های آسانسور تلاش می‌کنند تا محصول نهایی کیفیت بالایی داشته باشد و در زمینه استفاده از امکانات و تجهیزات نیز صرفه جویی شود.

شرکت آسانسور اوکسین لیفت همواره تلاش می‌کند تا تمامی خدمات از جمله طراحی، مونتاژ، نصب و راه اندازی آسانسور با سرعت بالایی به شما ارائه شود. همچنین در مواردی که آسانسور شما به تعمیر نیاز دارد، تیم متخصص اوکسین در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و تمامی خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌کنند.

اوکسین لیفت هزینه‌های منطقی و مناسبی را بابت ارائه خدمات و تولید آسانسور لحاظ می‌کند و تلاش کرده با صرفه جویی هر چه بیشتر در منابع و سرمایه ها، بهره وری را افزایش دهد. همین موضوع باعث شده خدمات مربوط به آسانسور با هزینه مقرون به صرفه‌ای به شما ارائه شود.

شرکت آسانسور اوکسین لیفت

محصولات شرکت اوکسین لیفت

به طور کلی این شرکت در تولید آسانسورهای زیر فعالیت می‌کند:

  • آسانسور شیشه‌ای

آسانسور شیشه‌ای یکی مدل‌های پرطرفدار بوده که با تماشای مناظر بیرونی و بهره مندی از دید ۳۶۰ درجه، تجربه بی‌نظیری را در خصوص جابه جایی با آسانسور برای شما فراهم می‌کند. این امکان وجود دارد که آسانسور شیشه‌ای را در داخل یا بیرون ساختمان نصب نمایید. این مدل آسانسور بیشتر در ساختمان‌های مرتفع و برج‌ها به کار می‌رود. آسانسورهای شیشه‌ای ظاهر بسیار جذابی دارند و علاوه بر عملکرد عالی و امنیت بالا، طراحی جذابی به ساختمان‌های مدرن می‌بخشند.

  • آسانسور کششی

آسانسورهای کششی یکی از پرکاربردترین انواع آسانسورها بوده که برای تامین نیروی موردنیاز خود برای حرکت کابین، از یک الکترو موتور استفاده می‌کنند. این گروه از آسانسورها سرعت بالایی دارند و برای ساختمان‌های بلند بهترین گزینه هستند. بهره وری انرژی و راندمان بالاتر و قیمت پایین‌تر نسبت به سایر مدل ها، از ویژگی‌ها این گروه از آسانسورها به حساب می‌آیند.

  • آسانسور روملس

برای نصب آسانسورهای روملس نیازی به موتورخانه نیست. معمولاً آسانسورهای روملس از یک موتورگیرلس یا بدون گیربکس استفاده می‌کنند و تمامی تجهیزات مربوط به موتور در بالای چاهک نصب می‌گردد. این دسته از آسانسورها بهترین گزینه برای ساختمان‌هایی هستند که فضای کافی برای ساخت موتورخانه ندارند. موتور آسانسور روملس ابعاد کوچکی داشته و سر و صدای کمتری تولید می‌کند.

  • آسانسور لوکس و لاکچری

این گروه از آسانسورها ویژگی‌هایی دارند که از سایر مدل‌های معمولی مجزا می‌شوند. به طور معمول متریالی که در ساخت کابین این گروه از آسانسورها به کار می‌رود، شیشه و استیل ضد خش می‌باشد. همچنین برای پوشش سقف، کف و دیواره‌های داخلی از ‌ام دی اف، سنگ مرمر، فرمیکا، چوب و… استفاده می‌شود. حرکت نرم و روان کابین، به کار رفتن سیستم صوتی خاص و اتصالات شکیل قطعات مکانیکی و فلزی آن، تنها برخی از ویژگی‌های آسانسورهای لوکس می‌باشند. چنانچه قصد نصب آسانسور در منزل لوکس خود و یا ویلا و ساختمان‌های دوبلکس دارید، نصب آسانسور لوکس و لاکچری بهترین گزینه است.

  • آسانسور ویلایی

این مدل عمدتاً در ویلاها و منازل ویلایی نصب می‌گردد و ظاهری شیک و زیبا دارد. معمولاً دیواره و درب کابین آسانسورهای ویلایی از شیشه‌های مقاوم ساخته می‌شوند. همچنین در ساخت سقف و کف کابین نیز از استیل‌های ضد خش، سنگ‌های تزئینی، ام دی اف و… استفاده می‌شود. سیستم محرکه این گروه از آسانسورها عموماً هیدرولیکی بوده اما در برخی موارد از سیستم کششی استفاده می‌شود. به دلیل اینکه در ساخت آسانسورهای ویلایی از قطعات و تجهیزات گران قیمت استفاده می‌شود، نسبت به سایر مدل‌ها با هزینه بیشتری تولید و نصب می‌شوند.

  • آسانسور صنعتی

به طور کل آسانسورهای صنعتی در صنایع و کارخانه‌های بزرگ به کار می‌روند و از آن‌ها برای جابه جایی، بار، تجهیزات و حتی کارکنان استفاده می‌شود. این عملکرد به وسیله اتاقکی صورت می‌گیرد که در واقع کاربرد کابین در آسانسورهای مسکونی را دارد. ایمنی این گروه از آسانسورها در حد بالایی بوده و تا هر ارتفاعی می‌توان آن‌ها را نصب نمود.

  • آسانسور خودروبر

همانطور که از اسم این مدل پیدا است، از آن برای جابه جایی خودرو‌ها استفاده می‌شود و در اماکنی مانند پارکینگ‌های طبقاتی، گاراج‌ها و… نصب می‌شوند. نصب آسانسورهای خودروبر باعث صرفه جویی در زمان جابه جایی اتومبیل‌ها و پارک کردن آن‌ها می‌گردد.

اوکسین لیفت به عنوان بهترین شرکت آسانسور

جهت دریافت خدمات شرکت اوکسین لیفت به کجا مراجعه کنیم؟

شما با مراجعه به وب سایت شرکت آسانسور اوکسین لیفت می‌توانید علاوه بر ارتباط با کارشناسان این مجموعه، انواع مقالات مربوط به این حوزه را مشاهده کرده و در فرایند انتخاب و خرید آسانسور با دقت بالاتری عمل کنید. همچنین در این وب سایت، محصولات و خدمات شرکت با جزئیات و اطلاعات بیشتری ذکر شده‌اند که مطالعه آنها می‌تواند در زمان ثبت سفارش کمک کننده باشد.

salb-techna