آگهی کسب و کارها

دوربین سیم کارت خور ارزان موجود در بازار

دوربین سیمکارت خور نسل جدید دوربین‌های مداربسته است که به‌دلیل قابلیت‌هایی که دارد در میان کاربران و مصرف‌کنندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مدل دوربین‌ها بدون نیاز به اتصال wifi یا سیم و تنها با استفاده از یک سیم کارت، تصاویر را به‌صورت زنده روی دستگاه موردنظر کاربر ارسال می‌کنند. دوربین سیمکارت خور 4g یک […]

دوربین سیمکارت خور نسل جدید دوربین‌های مداربسته است که به‌دلیل قابلیت‌هایی که دارد در میان کاربران و مصرف‌کنندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مدل دوربین‌ها بدون نیاز به اتصال wifi یا سیم و تنها با استفاده از یک سیم کارت، تصاویر را به‌صورت زنده روی دستگاه موردنظر کاربر ارسال می‌کنند. دوربین سیمکارت خور 4g یک انتخاب مناسب برای فضای باز و محیط‌هایی است که اتصال وای‌فای در دسترس نیست؛ اما تصاویر باید در لحظه و به‌صورت زنده کنترل شوند.

انواع دوربین سیمکارت خور ارزان موجود در بازار

انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته سیمکارت خور در بازار موجود است که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشخصی داشته و از نظر محل و نحوه استفاده تفاوت دارند. بعضی از دوربین‌ های سیم کارت خور برای فضای باز طراحی شده‌اند و نسبت‌به رطوبت، تغییرات جوی، گردوغبار و… مقاومت دارند و برخی دیگر برای فضای داخلی خانه طراحی شده‌اند.

انواع این محصول از نظر ویژگی‌های دیگری مانند قدرت زوم و… نیز تفاوت دارند. بعضی از دوربین‌های سیم‌کارت خور علاوه‌بر این‌که با سیم کارت کار می‌کنند، به یک پنل خورشیدی هم مجهز هستند که نیروی برق دوربین را تامین کرده و باعث فعال ماندن آن می‌شود. درحال‌حاضر، مدل‌های مختلف این محصول در بازار را می‌توان به‌صورت زیر دسته‌بندی کرد.

  • دوربین مداربسته بولت (ثابت) سیمکارتی

این مدل دوربین ثابت بوده و قدرت چرخش ندارد. بعد از نصب در محل موردنظر، شعاع مشخصی را پوشش می‌دهد و به‌دلیل عدم امکان حرکت دوربین، امکان ضبط تصاویر در جهات مختلف را ندارد. از این مدل بیشتر در ورودی ساختمان‌ها و فضاهایی که وسعت زیادی ندارند استفاده می‌شود.

  • دوربین مداربسته چرخشی اسپیددام سیمکارتی

این مدل دوربین‌ها را می‌توان در جهات مختلف چپ، راست، پایین و بالا چرخاند. شایان ذکر است که تصاویری که ضبط می‌کنند در شعاع مشخص اما جهات مختلف است. این ویژگی باعث پوشش بیشتر فضا توسط دوربین می‌شود. از این مدل دوربین در فضای باز استفاده زیادی می‌شود.

  • دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی

دوربین خورشیدی مجهز به یک پنل خورشیدی هستند که نیروی برق و انرژی دوربین برای فعال ماندن را تامین می‌کند. این مدل دوربین دو نوع دارند؛ بعضی از آن‌ها انرژی لازم برای کار در شب را از آفتاب روز ذخیره می‌کنند و بعضی مدل‌ها شب‌ها به برق متصل شده و به‌صورت 24ساعته قابل استفاده هستند.

  • دوربین لامپی سیمکارتی

مدل لامپی سیمکارتی برای استفاده در فضای داخلی مناسب و کاربردی است و نسبت‌به گردوغبار، رطوبت و… مقاومت چندانی ندارد.

قیمت دوربین سیمکارت خور

قیمت دوربین سیمکارت خور هم مانند بسیاری از محصولات الکترونیکی موجود در بازار، بسته به نرخ ارز و نوسانات بازار تغییر می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، امکان ارائه قیمتی ثابت و مشخص برای این محصول وجود ندارد. درصورتی‌که قصد خرید این مدل دوربین‌ها را دارید، بهتر است قیمت انواع آن را همان لحظه استعلام بگیرید و بعد از مقایسه قیمت عرضه‌کنندگان مختلف، ارزان‌ترین مدل را خریداری کنید یا از همان ابتدا به‌سراغ فروشگاه معتبر عرضه این محصول رفته و دوربین سیمکارت خور موردنیاز خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

salb-techna