آگهی کسب و کارها

چه گوشی شیائومی دوربین خوبی دارد

شرکت چینی شیائومی طی چندین سال اخیر، با عرضه گوشی‌های هوشمند مختلف، بازار بزرگی را ایجاد کرده که از پایین‌رده تا پرچم‌دار آن، خرید گوشی شیائومی را به یک انتخاب منطقی و هوشمندانه تبدیل کرده‌است. طبیعتا یکی از فاکتورهای مهم کاربران در انتخاب گوشی هوشمند، دوربین آن است. در این مطلب، قصد داریم ضمن بررسی […]

شرکت چینی شیائومی طی چندین سال اخیر، با عرضه گوشی‌های هوشمند مختلف، بازار بزرگی را ایجاد کرده که از پایین‌رده تا پرچم‌دار آن، خرید گوشی شیائومی را به یک انتخاب منطقی و هوشمندانه تبدیل کرده‌است. طبیعتا یکی از فاکتورهای مهم کاربران در انتخاب گوشی هوشمند، دوربین آن است. در این مطلب، قصد داریم ضمن بررسی این موضوع که چرا دوربین گوشی‌های هوشمند اولویت مهم کاربران است، همچنین بهترین گوشی های شیائومی را ازلحاظ دوربین به شما معرفی کنیم.

خریدگوشی موبایل شیائومی

دلایل اهمیت دوربین در گوشی‌های هوشمند چیست؟

در یک گوشی هوشمند، از معیارهای مختلفی مثل کیفیت نمایشگر، شارژدهی باتری، نرم‌افزار و رابط کاربری و یا کیفیت دوربین برای دسته‌بندی این دستگاه‌ها استفاده می‌شود؛ اما چرا دوربین همواره یک فاکتور مهم است و کاربران روی آن تمرکز زیادی دارند؟ دلیل این موضوع را می‌توان دو چیز دانست:

  • اگر یک گوشی هوشمند دوربین خوبی دارد، در بقیه بخش‌ها نیز غالبا عملکرد خوبی خواهد داشت.

  • یک گوشی هوشمند بدون یک دوربین خوب می‌تواند به کل تجربه کاربری یک دستگاه لطمه بزند.

بنابراین، می‌دانیم که برای کاربران، دوربین برخلاف سایر معیارها، موضوعی قابل جایگزینی نیست. در ادامه، بهترین گوشی های شیائومی را ازلحاظ دوربین معرفی خواهیم کرد.

شیائومی ۱۴ اولترا (Xiaomi 14 Ultra)

گل سرسبد محصولات شیائومی در بخش دوربین، ۱۴ اولترا است که ظاهر جذاب و چینش منظم دوربین‌ها در آن خبر از یک شاهکار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌دهد. این دستگاه دارای ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، تله‌فوتو، پریسکوپی و اولترا واید است. این ترکیب فوق‌العاده، نویددهنده دوربینی قدرتمند و کاملا رضایت‌بخش است که در عمل نیز دست شما را در هیچ شرایط و موقعیتی خالی نخواهد گذاشت. قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا ۱۵۰۰ دلار است که در ایران قیمت نسخه پایه آن حدود ۷۵ میلیون تومان است.

از دیگر مشخصات این دستگاه که در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های شیائومی است، می‌توان به نمایشگر LTPO از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰x۳۲۰۰، اسپیکرهای استریو، باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپری، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اشاره کرد. گفتنی است که پس‌ازاین دستگاه، می ۱۱ اولترا محصول سال ۲۰۲۱ در جایگاه دوم قرار دارد، اما برای انتخاب آن شاید بهتر باشد به مدل‌های جدیدتر فکر کنید.

شیائومی ۱۴ (Xiaomi 14)

جایگاه پشت‌سر ۱۴ اولترا، می ۱۱ اولترا و ۱۳ اولترا بی‌شک متعلق به شیائومی ۱۴ است. این دستگاه مجهز به ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، تله‌فوتو و اولترا واید است. اگرچه شاید در خرید بهترین گوشی، این گزینه اولویت همه کاربران نباشد، اما نباید از برتری دوربین آن چشم‌پوشی کرد. این دستگاه با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری، در نسخه پایه معادل ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در لیست‌بندی قیمت بهترین گوشی های شیائومی، این دستگاه به‌عنوان یک گزینه پرمیوم شناخته می‌شود. از دیگر مشخصات آن نیز باید به باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپری، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، دوربین سلفی ۳۴ مگاپیکسلی و رم ۸ تا ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

قیمت گوشی موبایل شیائومی

شیائومی ۱۳ تی (Xiaomi 13T)

شیائومی ۱۳ تی با قیمت ۶۵۰ دلار که در محدوده قیمتی ۲۵ میلیون تومان قرار دارد، یک گزینه مناسب برای طرفداران عکاسی با موبایل است. این دستگاه در لیست قیمت بهترین گوشی ‌های شیائومی، با درصد بالایی جزو انتخاب اصلی کاربران است. در بخش دوربین این اسمارت‌فون مجهز به ۲ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و تله فوتو و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید است که ترکیبی مناسب برای عکاسی در شرایط مختلف خواهد بود. دیگر مشخصات مهم آن نیز شامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا مدیاتک، حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و نمایشگر امولد با نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و رزولوشن ۱۲۲۰x۲۷۱۲ است.

خرید گوشی شیائومی

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو/پرو پلاس (Xiaomi Redmi Note 13 Pro/ProPlus)

ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به ترتیب با برچسب‌های قیمتی ۳۵۰ و ۴۷۰ دلار عرضه شده‌اند که بسته به نسخه‌های مختلف رم و حافظه داخلی، بین ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند. اگر قصد خرید بهترین گوشی های شیائومی ازلحاظ دوربین را دارید، این دو دستگاه می‌توانند متناسب با بودجه شما، مناسب‌ترین انتخاب محسوب شوند. هردو مدل در بسیاری از مشخصات شبیه یکدیگر هستند. مخصوصا در بخش دوربین که هر دو آن‌ها با ۳ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو عرضه شده‌اند.

از دیگر مشخصات این دستگاه‌ها می‌توان به باطری ۵۱۰۰ (مدل پرو) و ۵۰۰۰ میلی‌آمپری (مدل پرو پلاس)، تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ (مدل پرو) و دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مدیاتک (مدل پرو پلاس)، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگرهای امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۲۲۰x۲۷۱۲ اشاره کرد.

قیمت گوشی شیائومی

شیائومی ردمی نوت ۱۳ (Xiaomi Redmi Note 13)

از بهترین گوشی های شیائومی در بخش دوربین که قیمت بسیار مناسبی نیز داشته باشد، می‌توان ردمی نوت ۱۳ را نام برد. در کنار ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پروپلاس، برادر کوچک‌تر این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۳ می‌تواند با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری (بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان) در بخش میان‌رده‌ها یک گزینه با دوربین مناسب محسوب شود.

از مشخصات اصلی این دستگاه باید به یک دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی از نوع واید و یک دوربین عمق میدان ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین، سایر مشخصات آن نیز شامل تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، نمایشگر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حافظه رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

قیمت گوشی شیائومی در ایمالز

سخن نهایی

یکی از معیارهای مهم کاربران در خرید گوشی شیائومی، دوربین آن است. چراکه با یک دوربین خوب می‌توان عکس‌هایی باکیفیت‌تر ثبت کرد و همین مسئله اولویت بسیاری از کاربران گوشی ‌های هوشمند است. در این مطلب، بهترین گوشی های شیائومی را ازلحاظ دوربین معرفی کردیم. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که کیفیت دوربین دستگاه بنابر محدوده قیمتی آن متفاوت خواهد بود. گزینه‌های معرفی‌شده در این مطلب نیز هرکدام در رده قیمتی خود، جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

در کنار موارد ذکرشده، همچنین باید به ایمالز اشاره کنیم که به‌عنوان یک موتور جستجوی کالا می‌تواند در پیدا کردن بهترین فروشندگان و محصولات آن‌ها به شما کمک فراوانی کند. ایمالز با گرد هم آوردن فروشندگان مختلف سراسر کشور کمک می‌کند تا بهترین قیمت‌های پیشنهادشده روی هر محصول را پیدا کنید و در کمترین زمان، اقدام به خرید آن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت emalls.ir مراجعه فرمایید.

salb-techna